1 |
Nou kijk, dat wilde ik dus ook precies zo gaan doen... maar toen kwam Qwea er tussendoor tetteren als FIPO 'waar de rest bleef'quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef Burdie het volgende:
- in de OP het verhaal van nu
- in de FIPO het lijstje met donateurs
- in de SEPO het lijstje met beloofde spullen
en evt:
- in de TRIPO (is dat een woord?) het lijstje met welke sponsors zijn gemaild
Strak planquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef Burdie het volgende:
ik wil het ook wel in de OP hoor.
Of:
- in de OP het verhaal van nu
- in de FIPO het lijstje met donateurs
- in de SEPO het lijstje met beloofde spullen
en evt:
- in de TRIPO (is dat een woord?) het lijstje met welke sponsors zijn gemaild
Gut wat een rotbeesten zijn het soms toch ook he?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef godigita het volgende:
...mijn katten vermijden hem als de pest, die halen halsbrekende toeren uit om er maar niet op te hoeven staan...
Iddquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gut wat een rotbeesten zijn het soms toch ook he?!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef godigita het volgende:
Tering, net een hele post getypt, klik ik hem per ongeluk weg.Nou ja, daar gaat 'ie weer.
Ik de categorie speeltjes heb ik nog een ritseltunnel. Ook een stuk of 4 sisal catnip muisjes, vinden mijn eigen katjes erg tof! Komt nog wel meer bij denk ik.
Ook heb ik nog een kattenbakmatje liggen, zo'n ding voor voor de kattenbak, zodat je niet overal witte pootjes op de vloer krijgt. Heel leuk, maar mijn katten vermijden hem als de pest, die halen halsbrekende toeren uit om er maar niet op te hoeven staan.Dus ik heb de handdoek in de ring gegooid en hem weer weggehaald. Geen idee alleen of het asiel hier wat mee kan?
Ik mn fipo wel veranderen in het sponsorlijstje als je dat wiltquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kijk, dat wilde ik dus ook precies zo gaan doen... maar toen kwam Qwea er tussendoor tetteren als FIPO 'waar de rest bleef'Dus mijn plannetje liep in de soep! Maar ze is wel lekker enthousiast
![]()
Ik heb gewoon een oude handdoek als matje voor de kattenbak liggen, werkt even goed!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:19 schreef godigita het volgende:
[..]
IddAch nou ja, een keer per dag met een nat sponsje die pootjes van de vloer vegen is ook niet zo heel erg
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gewoon een oude handdoek als matje voor de kattenbak liggen, werkt even goed!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:07 schreef Greys het volgende:
Lits, fijne plakkerd!!
Godigita, top zeg, ik heb je lijstje aangevuld met de spulletjes!
Morrie, volgens mij ook he? Ik zit op mijn werk dus ik kan het niet zo uitgebreid gaan zitten terugzoeken, maar had ze niet twee krabpaaltjes? Kga even kijken of ik het zo snel kan terugkijken, dan pas ik het lijstje weer aan!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:30 schreef nokwanda het volgende:
ow trouwens, heb twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan.
Mijn kitties spelen er niet mee. Die willen enkel maar wuppies.
oeh, dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik werk bij ikea en gister lag er al een en ander dierenspul in koopjshoek (kattenbak voor 3 euro, minus personeelskorting voor mij, en catnipspeeltjes voor 50 cent) ik denk een beetje dat het uitverkocht gaat worden, ik houd het in de gaten en als het zo mocht zijn neem ik t mee voor deze actievorige keer werden de etensbakjes toen voor 10 cent verkocht
Tvp holadiejee.... QB doet gelukkig ook weer meeeeeeeeeeee (dat rijmt)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Uitstekend idee idd. Van jezelfquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
En het fipogebeuren, wat fijn zeg. Goed idee
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:27 schreef Greys het volgende:
Insania, dank voor je toezegging van spulletjes, QuBe gaf het me door.
Ik heb het er bij gezet in het lijstje!
quote:Pedigree
Eukanuba
Carocat
Royal Canin
Whiskas
Sheba
Pets Place
Jumper
Welkoop
Purina one/Pro Plan
Specific
Prins
Sanal
Trovet
Yarrah
Farmfood
Bandit
Hill's
Discus
ZooPlus
Bonaro
Bozita
Brozo
Cavom
Frolick
Carnibest
Dierenwebshop.nl
Jumbopet.nl
cats-dogs.nl
Heb ik tot nu toe gemailed.
Je mag het naar mij sturen, of Queen_Bee, Of Greys, of Ingetje79quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik zal mijn best doen om tzt bij mijn DA te vragen voor wat spulletjes en proefzakjes voer. Kom er nu toch weer een paar keer....voor een niet zo'n leuke reden...
Zit op dit moment met een doodzieke Miepepoes. Heeft net een echtootje gehad, heeft darmverkleving en moet onder het mes![]()
![]()
(PS: is er een adres waar ik eventueel wat spulletjes naar toe kan sturen?)
ThnQ!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb mijn adres ook bij de bedrijven opgegeven en nog een lege schuur dus het mag hierheen.
Verder veel sterkte in ieder geval, arm ding
Afijn, morgen heeft ze er een extra klopper bijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
ThnQ!
Kun je mij je adres dan Pmen? Zal er discreet mee omgaan
Pedigreequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef Qwea het volgende:
Jij bedanktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Thnx QB!
Ik zal het relaas van Miep hier ook laten weten!
quote:Beste Quebebe,
Bedankt voor uw email.
Ik heb uw vraag even overlegd met mijn collega.
Nu is het zo dat wij geen Biokat's producten op voorraad hebben. Deze
worden via een andere weg verstrekt aan de winkeliers.
Wel hebben we een aantal andere producten die we kunnen aanbieden...
Enkele kussens voor honden/katten
Gimpet Multi Vitaminepasta
Snoepjes
Wanneer jullie hier interesse in hebben, dan verneem ik het graag.
Met vriendelijke groet,
quote:Hallo Quebeb,
We hebben geen grote vriezer, alleen een tafelmodel. Daar kan dus niet zo veel in.
Reden dat we graag blikvoer zouden willen is dat de fabrikant waarvan we altijd blikvoer gesponsord kregen, er recentelijk mee is gestopt.
En aangezien het hier veel als extraatje gegeven wordt aan de volwassen katten en aan de kittens, komt het altijd dus erg goed van pas
Ik heb even overlegd met de beheerder (Monique) en 20 september zou ze waarschijnlijk wel kunnen. Dus laten we dat afspreken (even onder voorbehoud).
Welke tijd zouden jullie willen komen? Rond 11.00 uur of 12.00 uur?
Ik hoor het wel.
Groetjes,
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:37 schreef Insania het volgende:
Queen_Bee, heb je hier ook al eens gekeken: http://www.smolke.nl/?
Daar vinden we net een waardebon van in de kast. 1 kilo puppyvoer, gratis! Natuurlijk gaan we die van de week nog even inleveren!
Echt hèquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Bwaaaahhhh! Is om bijna tranen van in de ogen te krijgen, als je zo ziet hoe strak deze actie nu al loopt!!!
De Fok!-dierenliefhebbers zijn THA BOMB!!
DAt begrijp ik ook wel. Maar het asiel zal het vast willen bevestigen, komt helemaal goedquote:Beste Qubebeb,
We zullen de spullen in de loop van volgende week opsturen.
Graag ontvangen we wel een bevestiging van het asiel dat zij het
uiteindelijk ook daadwerkelijk hebben ontvangen. Niet dat we iedereen
wantrouwen, maar het is in het verleden wel een paar keer fout gegaan
bij andere aanvragers van sponsormiddelen. Ik hoop dat u dit begrijpt
Oh het spijt me zo. Maar ik zit op mijn werk, er komt steeds iets tussenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef Hekates het volgende:
* Hekates pokes Greys.
Nu sta ik er nog niet tussen
Ha! ik zei toch dat biokats een goed idee was!quote:
Stuur ook ff foto's naar hun toe als de obverhandiging is geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt hèNa nog geen 24 uur hadden we al een hele lijst met opslagpunten en rijders, en 100 euro
Chapeau voor iedereen
[..]
DAt begrijp ik ook wel. Maar het asiel zal het vast willen bevestigen, komt helemaal goed
quote:Beste Qwea,
Wij waarderen werk zoals dat van jullie enorm. Momenteel zijn wij echter niet in de gelegenheid giften e/o goederen te verstrekken. Soms kunnen wij inderdaad wel goederen beschikbaar kunnen stellen, daarom zullen wij jullie gegevens bewaren. Mocht zich een mogelijkheid voordoen, dan zullen wij contact opnemen om te vragen of jullie van het beschikbare goederenaanbod gebruik willen maken.
Misschien dat een dierenspeciaalzaak in uw omgeving u momenteel kan helpen in de aanschaf van dergelijke artikelen of deze beschikbaar wil stellen. Het spijt me U nu te moeten teleurstellen.
Wij wensen U veel succes met de opvang en het werven van artikelen!
Met vriendelijke groet,
Brigitte van den Broek (Beaphar)
quote:Beste Brigitte van den Broek,
Allereerst ontzettend bedankt voor het snelle antwoord. De actie loopt tot en met 15 september 2008. Wij houden ons dan ook ontzettend aanbevolen mocht er zich in de tussentijd nog iets aandienen.
Ik zal zeker morgen de dierenspeciaalzaken in mijn buurt een bezoek brengen.
In iedergeval ontzettend bedankt voor de genomen moeite.
Met vriendelijke groeten,
Qwea
goed idee, barf plaats!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:09 schreef Hekates het volgende:
Dankje GreysEn sorry zeggen hoeft echt niet hoor!
Straks bij de appie eens kijken voor een mooie kartonnen doos, kan ik langzaam alles wat ik tegenkom appart leggen.
Hmmm, ik bedenk me net wat. Misschien mag ik hier ook wel over posten op Barfplaats, genoeg dierenliefhebbers daar tenslotte.
ik reed de directeur van Beaphar (of een vestiging daarvan, hij was iig hoog) en die had geld zat..quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reed de directeur van Beaphar (of een vestiging daarvan, hij was iig hoog) en die had geld zat..
Ach ik vind het ontzettend treurig. Die bedrijven hebben meer dan zat omzet, ipv dat ze nou iets delen. En het hoeft niet eens een doos vol te zijn. Een zak voer oid is ook prima.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reed de directeur van Beaphar (of een vestiging daarvan, hij was iig hoog) en die had geld zat..
Ja, Purinaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach ik vind het ontzettend treurig. Die bedrijven hebben meer dan zat omzet, ipv dat ze nou iets delen. En het hoeft niet eens een doos vol te zijn. Een zak voer oid is ook prima.
nein, ja kun je doen, maar Q_B heeft net een mailtje over de vriezer naar het asiel gedaan. Is het niet slimmer om even af te wachten of ze ruimte hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, mss een stomme vraag hè...
Maar heeft er iemand hier op Fok! in V&A al eens gevraagt voor een vrieskist?
Wil ik dan anders wel ff doen, voel ik me ook nuttig
Ik heb net het asiel gemailed en de Carnibest aanbieding verklapt omdat we hierbij wel zeker willen weten of ze daar uberhaupt plek voor hebben en behoefte aan. Dus als we hun antwoord even afwachten en die is postief dan mag jíj de vrieskist gaan zoekenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, mss een stomme vraag hè...
Maar heeft er iemand hier op Fok! in V&A al eens gevraagt voor een vrieskist?
Wil ik dan anders wel ff doen, voel ik me ook nuttig
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik mijn kat en hond nooit iets van purina zou voeren eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, PurinaDe helft van alle merken lijkt wel van hen te zijn maar iets geven, ho maar.
Deal!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb net het asiel gemailed en de Carnibest aanbieding verklapt omdat we hierbij wel zeker willen weten of ze daar uberhaupt plek voor hebben en behoefte aan. Dus als we hun antwoord even afwachten en die is postief dan mag jíj de vrieskist gaan zoeken
hoi, das goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo, even een tvp.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:22 schreef Greys het volgende:
* Greys komt topic ingestruikeld, opgejaagd door QuBe...
Oh! Wat schattig!
Ik had eigenlijk op foto's van je EINDELIJK opgeruimde schuur gehoopt...![]()
Alles kan. Maar gaarne zou ik hebben dat je iets concreter wasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey hey hey, kan er ook paars in de UI?
In ieder geval Asielactie 2008 me dunkt, bedankt alvast MM!
quote:Graag willen wij, grote dierenliefhebbers (de softies) van FOK!, jullie aandacht vragen voor het volgende.
Dierenopvang Zwolle heeft in 2007 last gehad van een schimmel.
Deze schimmel heeft ruim 12.000 euro gekost maar gelukkig is het asiel er redelijk weer bovenop gekomen. 12.000 euro is alleen wel een groot bedrag voor een asiel dat leeft van voornamelijk donaties, vandaar dat dierenasiel Zwolle donaties in vorm van geld en spullen goed kan gebruiken.
In dit asiel worden jaarlijks circa 1000 honden en katten opgenomen. Om ze een hart onder de riem te steken en ze er een klein beetje weer bovenop te helpen zijn wij een actie gestart.
Met deze actie vragen wij aandacht voor dit asiel en hopen wij dat mensen een donatie willen doen. Een donatie kan in de vorm van geld, maar natuurlijk ook in de vorm van dekens, kattenvoer, hondenvoer, handdoeken, kattenspeeltjes, hondenspeeltjes, theedoeken, dekens, kattenbakvulling, en andere dingen die het asiel goed zou kunnen gebruiken.
Asielactie vorig jaar!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:43 schreef Hekates het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's van het vorige topic? Misschien leuk om ergens een linkje te zetten naar de aflevering van goederen bij het vorige goede doel? Dan kunnen twijfelaars zien dat er echt naar mensen toe gegaan word.
Yeeeey.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef Sorella het volgende:
ik heb nog een ritseltunnel ? als ze dat zo noemen, mijn katten doen er toch niets mee
Qwea als je in den helder bent dan staat het voor je klaar.
O en nog een honden lig mat en een kattentas (geen kooi maar een tas met een ritssluiting aan de bovenkant)
en nog een stuk of drie dekens.
Hoi! ik ben in den helder. Kun je me PM'en met je adres, en wanneer het je uitkomt om op te halen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef Sorella het volgende:
ik heb nog een ritseltunnel ? als ze dat zo noemen, mijn katten doen er toch niets mee
Qwea als je in den helder bent dan staat het voor je klaar.
O en nog een honden lig mat en een kattentas (geen kooi maar een tas met een ritssluiting aan de bovenkant)
en nog een stuk of drie dekens.
Tot nu toe heb ik dat keurig steeds gedaan! Maar nu ik het linkje ga plaatsen naar de asielactie van vorig jaar was ik het bijna vergeten. Thanks!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Vergeet de aanpassingen die je nu maakt in de OP, niet ook in de wiki aan te passen.
Lieverd, ik snap iets even niet. Is dit het lijstje van alles wat door iemand gedoneerd wordt? Of het lijstje van wat er allemaal bij iemand ligt? Want die spullen van sorella liggen dus binnenkort bij mij...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
********************************************************************************************
TOT NU TOE GEDONEERDE SPULLEN
- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!)
- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken
- Qwea, Den Helder/Emmen - Krabpaal
- Godigita, Amsterdam - 2 Fleece Dekens, Handdoeken, Speeltjes, ritseltunnel, catnip muisjes, kattenbakmatje
- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak
- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes
- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes
- Nokwanda, Nijmegen: twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan
- Insania, Groningen: kattenbak, speeltjes honden/katten
- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken
- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens.
********************************************************************************************
Mist iemand zijn/haar spulletjes in het lijstje, gil dan even!![]()
Roept u maar!
Heb je iets te doneren aan spullen? Geef even een brul wat je hebt en waar je woont!
Dan is het straks overzichtelijk wat wáár ligt!
Blijf je nou aan de gang? Moet ik weer het lijstje aanpassen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ach hell, ik koop ook wel wat speeltjes. Ik doneer dus ook speeltjes.
keujquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:30 schreef Greys het volgende:
Dit is het lijstje van wie wát doneert.
Dan weet ik ook wie er tagjes krijgen enzo, snappie?
Meer naar het einde van de actie gaan we die lijst langs om te kijken wat er bij wie opgehaald/gebracht moet worden enzo. Als jullie dat inmiddels al geregeld hebben is dat helemaal top, tegen de tijd dat we het praktische gaan regelen met vervoer enzo hoor ik vanzelf van jou dat het al bij jou ligt
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh joppiedoppie! Iemand die ik ken wil ook wel geld doneren enzo!
Die zal dan in de mail wel zeggen dat ze mij kent, dan snappen jullie ook dat het via via is! En dus geen fokuser!
En ze geeft me waarschijnlijk ook wel wat voer mee als ik er zondag heenga!
Ja, ik was aan het mailen geslagen.![]()
Mag ook!quote:
Leuk!! Ik ga 'm doen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
http://i293.photobucket.c(...)/asielactie-icon.gif
[ afbeelding ]
De icon!
omdat MM hem gaat verkleinen. Ik wil geen webiconquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Ohhhh leuk, Q!!!
Waarom heb je hem zelf nog niet ingesteld?
Bedank MM van ons!
quote:
Ik heb de link eerst aangeklikt, toen op m'n bureaublad gesleept en vandaar upgeload.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Ja goffer... er gaat hier iets niet goed.
Ik knutsel nog even verder. En niet lachen, Chips
zo moeilijk is het niet hoor!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Ja goffer... er gaat hier iets niet goed.
Ik knutsel nog even verder. En niet lachen, Chips
Ik had thuis net een halve fles cola gehadquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef Sorella het volgende:
Vergeten te vragen of ze drinken wildenmaar was even hectisch, als je weer eens in de buurt bent
Jij hartelijk dank voor je donatie!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:27 schreef NijntjesUk het volgende:
Gaat echt geweldig! Zal ook ns even rondmailen/posten op een ander forum!
Doet mij morgen eens herinneren aub dat ik ff op de markt en bij de discus vraag!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
QuBe, namens jou even een bedankje met foto gestuurd aan Sanal.
Jij had tot nu toe met ze gecommuniceerd, dus jouw naam er onder leek me handig
Verder ben ik erg benieuwd naar de spullen van Warmako die binnenkort aan zullen komen! Enkele kussens voor honden/katten, Gimpet Multi Vitaminepasta, Snoepjes.
Aight yo, dankjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
QuBe, namens jou even een bedankje met foto gestuurd aan Sanal.
Jij had tot nu toe met ze gecommuniceerd, dus jouw naam er onder leek me handig
Verder ben ik erg benieuwd naar de spullen van Warmako die binnenkort aan zullen komen! Enkele kussens voor honden/katten, Gimpet Multi Vitaminepasta, Snoepjes.
Kut, ik moest dat nog PM'enquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
Q, ik vond je opzetje voor de FP hartstikke goed!
Ze zetten daar zelf wel een linkje bij naar het juiste topic neem ik aan
Ik ben steeds zo bang dat ik mensen vergeet in lijstjes te zetten
Volgens mij klopt alles nog. Ik hou in een apart lijstje op mijn computer bij wie ik al heb doorgegeven voor tagjes en wie bij de volgende lichting komt. Maar als er iemand zichzelf op een lijstje mist, gewoon gillen he?
Het loopt heerlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef verita het volgende:
Mickey Mo en Qwea : thx.
Nou het loopt lekker, nietwaar?
Zie, ik zat maar te kijken en te kijken, en ik wist zeker dat ik hem had gestuurdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:05 schreef Sorella het volgende:
Lol ik zie nu pas dat envelopje boven in, geen wonder dat me email niets binnen kreeg
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:05 schreef Sorella het volgende:
Lol ik zie nu pas dat envelopje boven in, geen wonder dat me email niets binnen kreeg
ja, kijk maar naar greys, die kreeg dr webicon niet ingesteldquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Geen zorgen, zo zijn we allemaal begonnen
Ja!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, kijk maar naar greys, die kreeg dr webicon niet ingesteld
Méér dan 150?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Opstart enthousiasme, Senes
Officieel zijn we nog niet eens begonnen (1 aug.) maar nu al meer dan 150 euro en bergen spullen
Wat super!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Opstart enthousiasme, Senes
Officieel zijn we nog niet eens begonnen (1 aug.) maar nu al meer dan 150 euro en bergen spullen
Ik loop af en toe expres een beetje achter met de geldstand, omdat ik teveel bekend wil laten worden welke donateur hoeveel heeft overgemaakt. Dat hadden we beloofd niet te doenquote:
Jawel ;quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat super!
Hebben jullie een lijstje ergens? Ik ben benieuwd
Op pagina 1 staan alle tot nu toe bijgewerkte lijstjes, van donateurs en van de spullen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat super!
Hebben jullie een lijstje ergens? Ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:31 schreef Greys het volgende:En hier ook even een bedankje aan Senesta, dat ik de namen voor de tagjes aan haar mag doorgeven, zo vaak ik maar wil
Oh ik bedoelde het ook niet als ik moet en zal een tagje krijgenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
QuBe, ben jij belazerd
Je regelt toch allemaal spullen! Dat die nog niet in een lijstje staan wil niet zeggen dat je niet voor het tagje in aanmerking komt. Da's al lang geregeld![]()
oyquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]ik zou het hele lijstje, 1 voor 1 doorgeven, om de 5 minuten
Garpje
Als jij die zakjes bij de DA nou even regelt krijg je er ook eentjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik sluit me aan bij de tag-voor-Queen_Bee-groep!!
Alles voor een tagje geslaagde actie!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij die zakjes bij de DA nou even regelt krijg je er ook eentje
nou, gaat die BJ nog lang duren?quote:
Ik ga hier dus verder géén dubbelzinnige opmerkingen over maken hèquote:
Breng je die tassen naar de emballage en stort je de centen op de actie-rekeningquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit is de helft
Iemand had tassen met lege flessen aan de andere kant gezet en dat zet ik dus niet online hè
psssssssssssssssssst er is ook een usericonquote:
Jhiihaaa, ik heb een tagje!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
TheYoung, jij solliciteert naar twéé tagjes met zulke goeie ideeën!
http://i.fok.nl/usericons/79166/asielactie.gifquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch gewoon die link in webicon kopieren?
Nee zeker?
Tnxquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/usericons/79166/asielactie.gif
Hatsekideeeeeee, topper-mod Senesta weer in de bocht!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:34 schreef senesta het volgende:
En een berichtje in het actietopic in MED: Winacties op FOK!
Mailen, briefjes bij de supermarkt ophangen, dierenzaken langsgaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik schaam me wel een beetje als ik zo zie, hoe weinig actie er uit (zuidelijk) Limburg komt.... Ik kan makkelijk een opslagpunt zijn, kan eventueel ook nog wel wat regelen qua vervoer.
Iemand een idee over hoe we mijn mede zuiderlingen enthousiast kunnen krijgen?
Ga ik eens doen ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mailen, briefjes bij de supermarkt ophangen, dierenzaken langsgaan
mhaw, eigen gewin, eigen gewin. Uiteindelijk zijn jij en ik er ook bij gebaat. Medicijnen worden immers ook op ratten oid getestquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben blij dat je meedenkt, fruitmandje!
Weet het alleen niet zo goed... willen we wel donaties van instanties die aan de andere kant dieren misbruiken voor hun eigen gewin?
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Huh, als ik naar mn fokprofiel ga, kom ik in mn fobo terecht??
Wil wel graag die link in mn sig zetten ja!
Hullep!!!
quote:
Eerder ergens waar ze er nog een tientje voor ken vangen...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:46 schreef Qwea het volgende:
nou, ik ga slapen.
Die krabpaal ging dus weer vanaaf niet door he. Het is dat het voor een goed doel is, anders had ze hem ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt
Wat een fijn bericht!!!quote:
Ik heb gemaildquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een fijn bericht!!!
Mail je even? Dan stuur ik je een mail terug met de gegevens
Elisa!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:59 schreef ElisaB het volgende:
Onze laatste poes komt uit Zwolle
Ik zal dus zeker doneren
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal dus zeker doneren
(en dus niet alleen omdat onze poes uit een opvang in Zwolle komtnatuurlijk... Ik ben een grote softie en doneer sowieso... dus)
En die vetgedrukte zin bedoel ik alleen maar heel erg positief.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Elisa!
Jij mág eigenlijk niet meer doneren na vorig jaar![]()
Maar fijn dat je het eens bent met de keuze voor het asiel!![]()
Ik zag hetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:59 schreef Greys het volgende:
Sorry, heb net het bericht hierboven geëdit, ik had je mail nog niet gezien
Je hebt mail
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
En die vetgedrukte zin bedoel ik alleen maar heel erg positief.
Even voor de duidelijkheid, voor de mensen die lezen en denken 'Nou, wat zeg je dat onaardig'
Elisa weet wat ik bedoel!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:04 schreef batoutofhell het volgende:
heeft speciaal een account aangemaakt: ik heb kattenspulletjes: mandje, speelgoed, kattensnoepjes, speciaal duur dieet brokken (voor het gebit) wat mijn o zo lieve poekies absoluut NIET willen vreten! kortom van alles wat! af te halen in Amersfoort....
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
Fha, je bent een schat!
En geen zorgen, elke euro is hartstikke welkom!
Batoutofhell, wat super van je dat je speciaal een account hebt aangemaakt!
Had je het gelezen op de FP dan? Ik ga je spulletjes er bij zetten in het lijstje!
En morgen weer nieuwe tagjes regelen voor jullie
Elisa!
quote:
Je hebt mail terugquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mailtje gestuurd. Heb wel wat geld over, gok ik.
Ben alleen benieuwd of de FA's het wel zo leuk gaan vinden om die tag van mij verder te verbouwen...
Elisa! Jij hebt al voor de komende 100 jaar gedoneerdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal dus zeker doneren
(en dus niet alleen omdat onze poes uit een opvang in Zwolle komtnatuurlijk... Ik ben een grote softie en doneer sowieso... dus)
Ik zag hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
+ nog 2 mailers die ik onder schot heb gehouden
Beetje kleingeld overgemaakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt mail terug![]()
En 2 tags is idd wel heul erg veel. Maar dat komt vast goed
Isdatzo says (1:24):quote:
Geld is overgemaakt, en als ik het een tijdje van tevoren weet kan ik waarschijnlijk ook wel rijden. Zelf heb ik geen auto dus die zal ik moeten lenen danquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Isdatzo kan misschien ook rijden vanuit Brabant ergens
Danke sehrquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Beetje kleingeld overgemaakt.Succes met de actie!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa! Jij hebt al voor de komende 100 jaar gedoneerd![]()
Had ik vandaag al verteld dat ik van je hou trouwens?![]()
Ik wist niet of ik dat wel mocht zeggenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:26 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, vanuit Brabant ergens is Valkenswaard hè
Ik heb meer ruimte dan geld in elk gevalquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:29 schreef Queen_Bee het volgende:
En trouwens inderdaadn, ElisaB heeft nu misschien een shitload aan ruimte maar volgens mij had je vorig jaar een shitload aan geld gedoneerd
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb meer ruimte dan geld in elk geval
Nou ja, de baas heeft meer ruimte dan ik geld heb. Of zoiets
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:33 schreef Isdatzo het volgende:
Waarschijnlijk heeft de baas ook meer geld dan jij ruimte hebt
ik lees hier al een poosje gewoon mee hoor, en ook de vorige actie heb ik gevolgt, en ik weet dat het daar komt waar ze het nodig hebben! super actie, en ik doe graag mee!!! helaas ben ik niet in het bezit van een auto, dus iemand moet de spullen echt even komen halen! Laat je me weten hoe verder? dan zet ik de spullen klaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
Fha, je bent een schat!
En geen zorgen, elke euro is hartstikke welkom!
Batoutofhell, wat super van je dat je speciaal een account hebt aangemaakt!
Had je het gelezen op de FP dan? Ik ga je spulletjes er bij zetten in het lijstje!
En morgen weer nieuwe tagjes regelen voor jullie
Elisa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |