1 |
Nou kijk, dat wilde ik dus ook precies zo gaan doen... maar toen kwam Qwea er tussendoor tetteren als FIPO 'waar de rest bleef'quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef Burdie het volgende:
- in de OP het verhaal van nu
- in de FIPO het lijstje met donateurs
- in de SEPO het lijstje met beloofde spullen
en evt:
- in de TRIPO (is dat een woord?) het lijstje met welke sponsors zijn gemaild
Strak planquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef Burdie het volgende:
ik wil het ook wel in de OP hoor.
Of:
- in de OP het verhaal van nu
- in de FIPO het lijstje met donateurs
- in de SEPO het lijstje met beloofde spullen
en evt:
- in de TRIPO (is dat een woord?) het lijstje met welke sponsors zijn gemaild
Gut wat een rotbeesten zijn het soms toch ook he?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef godigita het volgende:
...mijn katten vermijden hem als de pest, die halen halsbrekende toeren uit om er maar niet op te hoeven staan...
Iddquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gut wat een rotbeesten zijn het soms toch ook he?!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef godigita het volgende:
Tering, net een hele post getypt, klik ik hem per ongeluk weg.Nou ja, daar gaat 'ie weer.
Ik de categorie speeltjes heb ik nog een ritseltunnel. Ook een stuk of 4 sisal catnip muisjes, vinden mijn eigen katjes erg tof! Komt nog wel meer bij denk ik.
Ook heb ik nog een kattenbakmatje liggen, zo'n ding voor voor de kattenbak, zodat je niet overal witte pootjes op de vloer krijgt. Heel leuk, maar mijn katten vermijden hem als de pest, die halen halsbrekende toeren uit om er maar niet op te hoeven staan.Dus ik heb de handdoek in de ring gegooid en hem weer weggehaald. Geen idee alleen of het asiel hier wat mee kan?
Ik mn fipo wel veranderen in het sponsorlijstje als je dat wiltquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kijk, dat wilde ik dus ook precies zo gaan doen... maar toen kwam Qwea er tussendoor tetteren als FIPO 'waar de rest bleef'Dus mijn plannetje liep in de soep! Maar ze is wel lekker enthousiast
![]()
Ik heb gewoon een oude handdoek als matje voor de kattenbak liggen, werkt even goed!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:19 schreef godigita het volgende:
[..]
IddAch nou ja, een keer per dag met een nat sponsje die pootjes van de vloer vegen is ook niet zo heel erg
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gewoon een oude handdoek als matje voor de kattenbak liggen, werkt even goed!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:07 schreef Greys het volgende:
Lits, fijne plakkerd!!
Godigita, top zeg, ik heb je lijstje aangevuld met de spulletjes!
Morrie, volgens mij ook he? Ik zit op mijn werk dus ik kan het niet zo uitgebreid gaan zitten terugzoeken, maar had ze niet twee krabpaaltjes? Kga even kijken of ik het zo snel kan terugkijken, dan pas ik het lijstje weer aan!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:30 schreef nokwanda het volgende:
ow trouwens, heb twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan.
Mijn kitties spelen er niet mee. Die willen enkel maar wuppies.
oeh, dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik werk bij ikea en gister lag er al een en ander dierenspul in koopjshoek (kattenbak voor 3 euro, minus personeelskorting voor mij, en catnipspeeltjes voor 50 cent) ik denk een beetje dat het uitverkocht gaat worden, ik houd het in de gaten en als het zo mocht zijn neem ik t mee voor deze actievorige keer werden de etensbakjes toen voor 10 cent verkocht
Tvp holadiejee.... QB doet gelukkig ook weer meeeeeeeeeeee (dat rijmt)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Uitstekend idee idd. Van jezelfquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
En het fipogebeuren, wat fijn zeg. Goed idee
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:27 schreef Greys het volgende:
Insania, dank voor je toezegging van spulletjes, QuBe gaf het me door.
Ik heb het er bij gezet in het lijstje!
quote:Pedigree
Eukanuba
Carocat
Royal Canin
Whiskas
Sheba
Pets Place
Jumper
Welkoop
Purina one/Pro Plan
Specific
Prins
Sanal
Trovet
Yarrah
Farmfood
Bandit
Hill's
Discus
ZooPlus
Bonaro
Bozita
Brozo
Cavom
Frolick
Carnibest
Dierenwebshop.nl
Jumbopet.nl
cats-dogs.nl
Heb ik tot nu toe gemailed.
Je mag het naar mij sturen, of Queen_Bee, Of Greys, of Ingetje79quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik zal mijn best doen om tzt bij mijn DA te vragen voor wat spulletjes en proefzakjes voer. Kom er nu toch weer een paar keer....voor een niet zo'n leuke reden...
Zit op dit moment met een doodzieke Miepepoes. Heeft net een echtootje gehad, heeft darmverkleving en moet onder het mes![]()
![]()
(PS: is er een adres waar ik eventueel wat spulletjes naar toe kan sturen?)
ThnQ!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb mijn adres ook bij de bedrijven opgegeven en nog een lege schuur dus het mag hierheen.
Verder veel sterkte in ieder geval, arm ding
Afijn, morgen heeft ze er een extra klopper bijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
ThnQ!
Kun je mij je adres dan Pmen? Zal er discreet mee omgaan
Pedigreequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef Qwea het volgende:
Jij bedanktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Thnx QB!
Ik zal het relaas van Miep hier ook laten weten!
quote:Beste Quebebe,
Bedankt voor uw email.
Ik heb uw vraag even overlegd met mijn collega.
Nu is het zo dat wij geen Biokat's producten op voorraad hebben. Deze
worden via een andere weg verstrekt aan de winkeliers.
Wel hebben we een aantal andere producten die we kunnen aanbieden...
Enkele kussens voor honden/katten
Gimpet Multi Vitaminepasta
Snoepjes
Wanneer jullie hier interesse in hebben, dan verneem ik het graag.
Met vriendelijke groet,
quote:Hallo Quebeb,
We hebben geen grote vriezer, alleen een tafelmodel. Daar kan dus niet zo veel in.
Reden dat we graag blikvoer zouden willen is dat de fabrikant waarvan we altijd blikvoer gesponsord kregen, er recentelijk mee is gestopt.
En aangezien het hier veel als extraatje gegeven wordt aan de volwassen katten en aan de kittens, komt het altijd dus erg goed van pas
Ik heb even overlegd met de beheerder (Monique) en 20 september zou ze waarschijnlijk wel kunnen. Dus laten we dat afspreken (even onder voorbehoud).
Welke tijd zouden jullie willen komen? Rond 11.00 uur of 12.00 uur?
Ik hoor het wel.
Groetjes,
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:37 schreef Insania het volgende:
Queen_Bee, heb je hier ook al eens gekeken: http://www.smolke.nl/?
Daar vinden we net een waardebon van in de kast. 1 kilo puppyvoer, gratis! Natuurlijk gaan we die van de week nog even inleveren!
Echt hèquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Bwaaaahhhh! Is om bijna tranen van in de ogen te krijgen, als je zo ziet hoe strak deze actie nu al loopt!!!
De Fok!-dierenliefhebbers zijn THA BOMB!!
DAt begrijp ik ook wel. Maar het asiel zal het vast willen bevestigen, komt helemaal goedquote:Beste Qubebeb,
We zullen de spullen in de loop van volgende week opsturen.
Graag ontvangen we wel een bevestiging van het asiel dat zij het
uiteindelijk ook daadwerkelijk hebben ontvangen. Niet dat we iedereen
wantrouwen, maar het is in het verleden wel een paar keer fout gegaan
bij andere aanvragers van sponsormiddelen. Ik hoop dat u dit begrijpt
Oh het spijt me zo. Maar ik zit op mijn werk, er komt steeds iets tussenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef Hekates het volgende:
* Hekates pokes Greys.
Nu sta ik er nog niet tussen
Ha! ik zei toch dat biokats een goed idee was!quote:
Stuur ook ff foto's naar hun toe als de obverhandiging is geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt hèNa nog geen 24 uur hadden we al een hele lijst met opslagpunten en rijders, en 100 euro
Chapeau voor iedereen
[..]
DAt begrijp ik ook wel. Maar het asiel zal het vast willen bevestigen, komt helemaal goed
quote:Beste Qwea,
Wij waarderen werk zoals dat van jullie enorm. Momenteel zijn wij echter niet in de gelegenheid giften e/o goederen te verstrekken. Soms kunnen wij inderdaad wel goederen beschikbaar kunnen stellen, daarom zullen wij jullie gegevens bewaren. Mocht zich een mogelijkheid voordoen, dan zullen wij contact opnemen om te vragen of jullie van het beschikbare goederenaanbod gebruik willen maken.
Misschien dat een dierenspeciaalzaak in uw omgeving u momenteel kan helpen in de aanschaf van dergelijke artikelen of deze beschikbaar wil stellen. Het spijt me U nu te moeten teleurstellen.
Wij wensen U veel succes met de opvang en het werven van artikelen!
Met vriendelijke groet,
Brigitte van den Broek (Beaphar)
quote:Beste Brigitte van den Broek,
Allereerst ontzettend bedankt voor het snelle antwoord. De actie loopt tot en met 15 september 2008. Wij houden ons dan ook ontzettend aanbevolen mocht er zich in de tussentijd nog iets aandienen.
Ik zal zeker morgen de dierenspeciaalzaken in mijn buurt een bezoek brengen.
In iedergeval ontzettend bedankt voor de genomen moeite.
Met vriendelijke groeten,
Qwea
goed idee, barf plaats!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:09 schreef Hekates het volgende:
Dankje GreysEn sorry zeggen hoeft echt niet hoor!
Straks bij de appie eens kijken voor een mooie kartonnen doos, kan ik langzaam alles wat ik tegenkom appart leggen.
Hmmm, ik bedenk me net wat. Misschien mag ik hier ook wel over posten op Barfplaats, genoeg dierenliefhebbers daar tenslotte.
ik reed de directeur van Beaphar (of een vestiging daarvan, hij was iig hoog) en die had geld zat..quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reed de directeur van Beaphar (of een vestiging daarvan, hij was iig hoog) en die had geld zat..
Ach ik vind het ontzettend treurig. Die bedrijven hebben meer dan zat omzet, ipv dat ze nou iets delen. En het hoeft niet eens een doos vol te zijn. Een zak voer oid is ook prima.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reed de directeur van Beaphar (of een vestiging daarvan, hij was iig hoog) en die had geld zat..
Ja, Purinaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach ik vind het ontzettend treurig. Die bedrijven hebben meer dan zat omzet, ipv dat ze nou iets delen. En het hoeft niet eens een doos vol te zijn. Een zak voer oid is ook prima.
nein, ja kun je doen, maar Q_B heeft net een mailtje over de vriezer naar het asiel gedaan. Is het niet slimmer om even af te wachten of ze ruimte hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, mss een stomme vraag hè...
Maar heeft er iemand hier op Fok! in V&A al eens gevraagt voor een vrieskist?
Wil ik dan anders wel ff doen, voel ik me ook nuttig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |