Orpierre was geweldig! Ik ben dr 8 dagen geweest, beviel me erg goed! Ik zat in een camping een dorpje verderop, sainte colombe. Beviel me erg goed, grotere plekken, maar wel iets duurder. Maar ik vond het wel de moeite waard, zit je net wat lekkerderquote:Op maandag 27 september 2010 18:44 schreef marshall het volgende:
[..]
En hoe was Or'Pierre? Ik ben er zelf een aantal jaren geleden geweest en vond het wel een leuk gebied. Enige nadeel was dat er maar 1 wand in de ochtend schaduw had. Die camping in het dorpje was ook erg nice, klimmergedeelte lekker cheap en dan die 4 sterren campers voor onze faciliteiten betalen![]()
Sinds kort heb ik samen met wat andere klimmers een vereniging opgericht met het doel om de klimhal in Blerick (bij Venlo) weer open te krijgen. Mocht je eens in de buurt zijn (of daar wonen) en zin hebben om te klimmen kom dan gerust langs. Zie www.friendsandnuts.nl voor meer info.
Goed bezig! Komend weekend is weer een NKBV-buitenklimweekend geloof ik, maar ik laat het maar schieten. Ben de laatste tijd iets te drukquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Casparovvv het volgende:
Deze zomer weer lekker geklommen! In de Zwitserse Jura, de grimsel, en ettringen. Jammer dat t weer de laatste weken zo tegenzit.
Datum startpost: vrijdag 25 juli 2008.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef Zoheetik het volgende:
Splinternieuw klimmertje hier.
Is de OP helemaal up to date? Ik zag bij vorige topics dezelfde niveaus van klimmers staan namelijk.
Zou kunnen, ga nooit met de NKBV mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef L0we het volgende:
Goed bezig! Komend weekend is weer een NKBV-buitenklimweekend geloof ik, maar ik laat het maar schieten. Ben de laatste tijd iets te druk.
[..]
quote:[b]Op woensdag 6 oktober 2010 13:18
[..]
Datum startpost: vrijdag 25 juli 2008.
Dat is alweer een tijdje geleden, ik denk niet dat hij nog zo up to date is. Ik sta dr zelfs helemaal nog niet in
.
Buitensportwinkrls hebben die toch wel? Bever, zwerfkei, demmenie, Kathmandu?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef originalred het volgende:
Hoi! Nieuwe user hier, ook redelijk actief klimmer, klim in de hal 6c (als ik een hele goede dag heb keertje 7a) en vind boulderen ook supertof!
Ik ga volgend weekeind maar weer eens een weekeindje boulderen in Bleau, na eigenlijk te lang niet te hebben geklommen.![]()
Enig probleem, ik heb nog geen crashpad! Iemand een idee waar je die dingen kan halen? Heb al uitgezocht dat je ze wel via webwinkels ed kan bestellen maar haal hem toch liever zelf ergens op (en aangezien ik over een weekje al vertrek zal die ook niet snel genoeg geleverd worden)
Ik boulder vooral indoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef originalred het volgende:
Oehw, die zijn inderdaad wel heel goedkoop, nu zelfs in de aanbieding! Dan toch maar via internet bestellen denk ik![]()
Zijn er trouwens meer mensen die wel eens boulderen hier? Ben zelf nu aantal keer in fontainebleau geweest en dat is toch wel erg vet! Lekker makkelijk ook, niks geen gezeur met touwen e.d.
Dat blijft ook wel ffquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:21 schreef Zoheetik het volgende:
Nieuwe/eerste klimschoentjes doen best wel auw. * Zoheetik mietje is.
quote:Das atlijd fijn ja, ging het klimmen goed, ondanks het weer?Op maandag 18 oktober 2010 17:50 schreef Casparovvv het volgende:
Dit weekend ondanks het twijfelachtige weer in Ith doorgebracht met onze nieuwe leden. Die sauna daar is toch wel erg fijn.
Heb uiteindelijk toch een crashpad van Alpkit besteld, erg aan te raden! Stuk goedkoper dan een pad van Black Diamond oid (had de grootste pad van Alpkit voor 90 euro inclusie verzendenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef Gripper het volgende:
Ondanks je voorkeur voor een echte winkel: zoek toch ook even op "Alpkit". Brits merk, met heel betaalbare crashpads!
Die stond pas bij mountain network arnhem voor de deur. Inderdaad een aardig ding voor op evenementen ofzo, maar ik hoef dr niet op te klimmenquote:
Daar wil ik ook altijd nog eens naar toe, maar tot nu toe is dr niet van gekomen!quote:Op maandag 1 november 2010 15:46 schreef originalred het volgende:
[..]
Heb uiteindelijk toch een crashpad van Alpkit besteld, erg aan te raden! Stuk goedkoper dan een pad van Black Diamond oid (had de grootste pad van Alpkit voor 90 euro inclusie verzenden)
En natuurlijk meteen uitgetest in Bleau! Helaas erg slecht weer dus alleen steeds de namiddag kunnen klimmen, ondanks dat erg genoten. Ik ben zeker weer vaker in Bleau te vinden
dat moet ik ook eens gaan doenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef originalred het volgende:
Vorige week geboulderd op de stadsmuur in Wageningen, ook erg grappig om te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |