abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:10:39 #251
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_87216665
:W Splinternieuw klimmertje hier.

Is de OP helemaal up to date? Ik zag bij vorige topics dezelfde niveaus van klimmers staan namelijk. :D
pi_87243245
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:44 schreef marshall het volgende:

[..]

En hoe was Or'Pierre? Ik ben er zelf een aantal jaren geleden geweest en vond het wel een leuk gebied. Enige nadeel was dat er maar 1 wand in de ochtend schaduw had. Die camping in het dorpje was ook erg nice, klimmergedeelte lekker cheap en dan die 4 sterren campers voor onze faciliteiten betalen :7

Sinds kort heb ik samen met wat andere klimmers een vereniging opgericht met het doel om de klimhal in Blerick (bij Venlo) weer open te krijgen. Mocht je eens in de buurt zijn (of daar wonen) en zin hebben om te klimmen kom dan gerust langs. Zie www.friendsandnuts.nl voor meer info. ^O^
Orpierre was geweldig! Ik ben dr 8 dagen geweest, beviel me erg goed! Ik zat in een camping een dorpje verderop, sainte colombe. Beviel me erg goed, grotere plekken, maar wel iets duurder. Maar ik vond het wel de moeite waard, zit je net wat lekkerder :).

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Casparovvv het volgende:
Deze zomer weer lekker geklommen! In de Zwitserse Jura, de grimsel, en ettringen. Jammer dat t weer de laatste weken zo tegenzit.
Goed bezig! Komend weekend is weer een NKBV-buitenklimweekend geloof ik, maar ik laat het maar schieten. Ben de laatste tijd iets te druk :).
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:10 schreef Zoheetik het volgende:
:W Splinternieuw klimmertje hier.

Is de OP helemaal up to date? Ik zag bij vorige topics dezelfde niveaus van klimmers staan namelijk. :D
Datum startpost: vrijdag 25 juli 2008.

Dat is alweer een tijdje geleden, ik denk niet dat hij nog zo up to date is ;). Ik sta dr zelfs helemaal nog niet in :).
pi_87243390
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef L0we het volgende:

Goed bezig! Komend weekend is weer een NKBV-buitenklimweekend geloof ik, maar ik laat het maar schieten. Ben de laatste tijd iets te druk :).
[..]

Zou kunnen, ga nooit met de NKBV mee.

Loopt er hier overigens ook NKBV kader rond? Ze hebben wel weer een aantrekkelijke aanbieding bedacht. 45% korting op de nieuwe alpine attack rugzak van Lowe Alpine. Wel een mooi ding :)

http://nkbv.nl/NKBV/Secties/Kader/Kaderdag/Aanbiedingen/6313.html
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:58:47 #254
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_87251804
quote:
[b]Op woensdag 6 oktober 2010 13:18
[..]

Datum startpost: vrijdag 25 juli 2008.

Dat is alweer een tijdje geleden, ik denk niet dat hij nog zo up to date is ;). Ik sta dr zelfs helemaal nog niet in :).
:). Nou, tijd voor een update dus! Wie zich geroepen voelt... schroom je niet.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:53:15 #255
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87253887
Ik kom me ook melden. Al wel wat klim ervaring maar heb al en tijd niet meer geklommen. Eigenlijk ben ik wel op zoek naar een klimpartner omgeving Utrecht of Amsterdam, maar heb nog niemand gevonden (en heb misschien ook niet zo hard gezocht nog :@)
pi_87291937
Hoi! Nieuwe user hier, ook redelijk actief klimmer, klim in de hal 6c (als ik een hele goede dag heb keertje 7a) en vind boulderen ook supertof!
Ik ga volgend weekeind maar weer eens een weekeindje boulderen in Bleau, na eigenlijk te lang niet te hebben geklommen. :{
Enig probleem, ik heb nog geen crashpad! Iemand een idee waar je die dingen kan halen? Heb al uitgezocht dat je ze wel via webwinkels ed kan bestellen maar haal hem toch liever zelf ergens op (en aangezien ik over een weekje al vertrek zal die ook niet snel genoeg geleverd worden)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:39:59 #257
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87292186
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef originalred het volgende:
Hoi! Nieuwe user hier, ook redelijk actief klimmer, klim in de hal 6c (als ik een hele goede dag heb keertje 7a) en vind boulderen ook supertof!
Ik ga volgend weekeind maar weer eens een weekeindje boulderen in Bleau, na eigenlijk te lang niet te hebben geklommen. :{
Enig probleem, ik heb nog geen crashpad! Iemand een idee waar je die dingen kan halen? Heb al uitgezocht dat je ze wel via webwinkels ed kan bestellen maar haal hem toch liever zelf ergens op (en aangezien ik over een weekje al vertrek zal die ook niet snel genoeg geleverd worden)
Buitensportwinkrls hebben die toch wel? Bever, zwerfkei, demmenie, Kathmandu?
pi_87294504
Nee niet dus, iig bever, spac sport en schneider outdoor niet en zwerfkei had ze niet op voorraad ;( . Kathmandu is wel een goeie! Die heb ik nog niet geprobeerd.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:46:21 #259
130803 Gripper
Get a grip
pi_87395947
Ondanks je voorkeur voor een echte winkel: zoek toch ook even op "Alpkit". Brits merk, met heel betaalbare crashpads!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_87416060
Oehw, die zijn inderdaad wel heel goedkoop, nu zelfs in de aanbieding! Dan toch maar via internet bestellen denk ik :9
Zijn er trouwens meer mensen die wel eens boulderen hier? Ben zelf nu aantal keer in fontainebleau geweest en dat is toch wel erg vet! Lekker makkelijk ook, niks geen gezeur met touwen e.d.
pi_87416506
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef originalred het volgende:
Oehw, die zijn inderdaad wel heel goedkoop, nu zelfs in de aanbieding! Dan toch maar via internet bestellen denk ik :9
Zijn er trouwens meer mensen die wel eens boulderen hier? Ben zelf nu aantal keer in fontainebleau geweest en dat is toch wel erg vet! Lekker makkelijk ook, niks geen gezeur met touwen e.d.
Ik boulder vooral indoor :). Ben wel heel erg benieuwd hoe Bleau is, moet er altijd nog een keer naar toe
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:21:45 #262
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_87426535
Nieuwe/eerste klimschoentjes doen best wel auw. * Zoheetik mietje is :D.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:14:17 #263
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87428642
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:21 schreef Zoheetik het volgende:
Nieuwe/eerste klimschoentjes doen best wel auw. * Zoheetik mietje is :D.
Dat blijft ook wel ff ;) Niet voor niets dat meeste mensen ze meteen uitdoen na het klimmen ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:27:11 #264
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_87429264
Mja moet je daarna bij het aan doen wel weer opnieuw wennen :P. Bloed in bloed uit bloed in bloed uit.
pi_87451323
Voor de IRCers onder ons, praat gezellig eens mee in #fokklim op irc.fok.nl :)
pi_87680362
Dit weekend ondanks het twijfelachtige weer in Ith doorgebracht met onze nieuwe leden. Die sauna daar is toch wel erg fijn.
pi_87786580
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:50 schreef Casparovvv het volgende:
Dit weekend ondanks het twijfelachtige weer in Ith doorgebracht met onze nieuwe leden. Die sauna daar is toch wel erg fijn.
Das atlijd fijn ja, ging het klimmen goed, ondanks het weer?

Heb je een tijdje niet in arnhem gezien, kom je niet zoveel meer indoor? Of loop ik je gewoon mis? ;)
pi_87797990
Ik ben er vanavond weer. Maar, idd kom ik er minder. Ik heb het erg druk met andere dingen.

Klimmen ging op zondag prima, zaterdag was waardeloos. Wel geabseild vanaf de kameel.
pi_88211769
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef Gripper het volgende:
Ondanks je voorkeur voor een echte winkel: zoek toch ook even op "Alpkit". Brits merk, met heel betaalbare crashpads!
Heb uiteindelijk toch een crashpad van Alpkit besteld, erg aan te raden! Stuk goedkoper dan een pad van Black Diamond oid (had de grootste pad van Alpkit voor 90 euro inclusie verzenden 8-) )
En natuurlijk meteen uitgetest in Bleau! Helaas erg slecht weer dus alleen steeds de namiddag kunnen klimmen, ondanks dat erg genoten. Ik ben zeker weer vaker in Bleau te vinden :)
  maandag 1 november 2010 @ 15:53:10 #270
51286 w00h00
Digital man!
pi_88212024

Dit is een grappig ding zeg! :D
pi_88215843
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef w00h00 het volgende:

Dit is een grappig ding zeg! :D
Die stond pas bij mountain network arnhem voor de deur. Inderdaad een aardig ding voor op evenementen ofzo, maar ik hoef dr niet op te klimmen ;).
pi_88215921
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:46 schreef originalred het volgende:

[..]

Heb uiteindelijk toch een crashpad van Alpkit besteld, erg aan te raden! Stuk goedkoper dan een pad van Black Diamond oid (had de grootste pad van Alpkit voor 90 euro inclusie verzenden 8-) )
En natuurlijk meteen uitgetest in Bleau! Helaas erg slecht weer dus alleen steeds de namiddag kunnen klimmen, ondanks dat erg genoten. Ik ben zeker weer vaker in Bleau te vinden :)
Daar wil ik ook altijd nog eens naar toe, maar tot nu toe is dr niet van gekomen!
pi_88818724
Vorige week geboulderd op de stadsmuur in Wageningen, ook erg grappig om te doen :D
Volgende weekeindje naar Bleau staat gepland in het tweede weekeind van januari, lekker bikkelen in de kou, alleen hopen dat er geen sneeuw ligt en het niet te hard vriest :P
pi_88819876
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef originalred het volgende:
Vorige week geboulderd op de stadsmuur in Wageningen, ook erg grappig om te doen :D
dat moet ik ook eens gaan doen :D. Waar ben je precies geweest?
pi_88820049
Het stukje muur in een parkje dat volgens mij het Spijk heet. Zit achter de Brassecour. Kom je ook uit Wageningen?
Zag laatst ook een paar gasten boulderen op de kerk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')