quote:Op maandag 28 juli 2008 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Straks weer zwemmen; ik heb een sportkaart aangeschaft, nu mag ik voor 17 euro het hele jaar zwemmen bij het sportcentrum hier. Hopen dat het een fatsoenlijk bad isBadmuts verplicht
met spoilers? Voor een goede waterafvoer?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof![]()
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
Ik had een prachtig zwart speedo wedstrijdbadpak, met rits aan de achterkant (die was helemaal dicht) en een hoge hals, zat prachtig. Helaas heeft ie het leven gelatenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof![]()
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
Ik vind een brilletje juist echt belangrijk; zonder heb ik het gevoel dat ik uit de richting raakquote:Op maandag 28 juli 2008 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Dan kun je gebruikmaken van een ander psychologisch effect: intimidatieAls ze denken dat je heel snel bent, schrikken ze en gaan ze langzamer zwemmen waardoor je er alsnog voorbijkunt
Brilletjes droeg ik overigens nooit. Kutdingen
Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??quote:Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Zo, ik ben er ook weer even.
Hele vreemde gewaarwording bij de overschakeling van low carb naar high carb/low fat. Mijn buik was super onrustig, beetje opgezet en nu ineens lijkt ie zowaar zo plat te worden dat ik ervan schrik.
Ik kan niet anders dan concluderen dat de effecten van low carb/high fat idem zijn aan high carb/low fat.
Sterker nog, ik durf zelfs voorzichtig te stellen dat high carb/low fat toch wel iets beter aanvoelt en vooral voor vrouwenbuikjes een positief effect heeft.
Ik snak alleen naar pindakaas
Vanavond wel lekker pasta; al moet ik erg wennen aan het idee dat ik iets eet wat in mijn optiek nutteloos is
Maar gelukkig gooi ik een flinke bak fruits de mer en verse tomaten door die slierten.
haha, ja klinkt tegenstrijdig: maar ik doe altijd een computerrondje terwijl mn lunchbrood in de broodrooster zit en ik mn ontbijtje opeet, bij gebrek aan krant etc.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]Verslapen, snel naar het werk moeten, maar dan toch eerst nog even op Fok! posten
![]()
LOLquote:
Yup, je mag brood, aardappels, pasta en rijst. Alleen absoluut geen vet. Sowieso al geen enkele vorm van boter. Matig olie.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??
En voor transport van bepaalde vetoplosbare vitamines, lijkt me.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Het enige kleine beetje vet wat je dus binnenkrijgt is bedoeld om je darmen op gang te houden.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Je let in de supermarkt dus niet meer op de KH's, maar op de hoeveelheid vet.
Wel opletten dat er geen onnatuurlijke suikers in een product zitten.
Mijn spinaziesoep leek op een algenplasjequote:Op maandag 28 juli 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
O: gekookt eitje met plakje ham
L: bakje Japanse zeewiersalade en 4 mini gehaktballetjes. Die zeewiersalade heb ik bij de AH gekocht en hij is niet vies, maar haalt het niet bij de salade die je krijgt in een Japans restaurant.
Mij lijkt high carb/low fat wel moeilijk vol te houden juist. Mag je bv wel of geen eieren?
Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de saunaquote:Op maandag 28 juli 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook zo rennen, vind rennen met die hitte wel fijn, dan zweet je alle rotzooi eruit.
Ik kook lekker, maar ik eet lang niet zo leuk hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:59 schreef Fruity het volgende:
Maar SHE, wat ik me afvraag, volg jij nou een bepaald eetpartroon of dieet? Het lijkt wel alsof (uit wat ik hier lees) alsof je altijd lekker eet, dan weer een cheesecake, BBQ. Maar misschien komt het ook door de schriftelijke uitdrukkingsvermogen waardoor alles lekker klinkt.
Kennen?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:23 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Het heeft hier de hele nacht gezeken van de regen, maar het is nog steeds benauwdEn ik ben lekgeprikt, ook dat nog
Sounds like a case of the Mondays
Kent iemand hier de film Office Space?
Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vanavond moussaka maken en ik doe er lekker wél kaas op.
Verder vandaag:
- O: yoghurt met gojimuesli
-
Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef Fruity het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, zweten. Ik zweet dus echt bijna nooit, zelfs niet in de sauna
http://www.limafood.com/NL/GojiMuesli_produkt.htmquote:Op maandag 28 juli 2008 18:25 schreef Fruity het volgende:
[..]
Wat is er anders aan gojimuesli dan aan gewone?
Ben nu bezig met een interval schema. Net 5-4-3-5-4gelopen met 2-1 min pauze tussendoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe lang ren je dan achter elkaar? Want ik begin ook pas te zweten na een kwartier, maar dan gaat het gestaag door: heerlijk!
Vind je het wel lekker? Oh ik zie het antwoord hierboven al staan.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.limafood.com/NL/GojiMuesli_produkt.htm
Gewoon van AH:quote:
Ik heb natuurlijk gewoon echt gehakt gebruikt en geen vegagehakt (hoewel dat uit lijnoogpunt misschien wel beter zou zijn geweest). Ik weet ook niet of dit moussaka is 'zoals het hoort' want ik ben niet thuis in de Griekse keuken, maar lekker was het wel.quote:Ingrediënten
* 2 uien
* 2 teentjes knoflook
* 1 eetlepel olijfolie
* 1 schaaltje mildgekruid gehakt uit zuivel (240 g)
* 2 blikjes tomatenpuree (a 140 ml)
* 1 theelepel kaneelpoeder
* 2 aubergines
* 150 g geraspte kaas (lichtgerijpt) 30+
* 1 Frans stokbrood (voorgebakken)
Materialen
* ovenschaal inhoud ca. 2 liter, ingevet
Bereiden
Oven op 200 °C voorverwarmen. Uien en knoflook pellen en snipperen. In koekenpan met antiaanbaklaag in 1 el olie Valess rulbakken. Ui en knoflook 1 min. meebakken. Tomatenpuree toevoegen en 1 min. meebakken. Kaneel, zout, peper en 100 ml water toevoegen en saus 5 min. verwarmen. Aubergines schoonmaken en in plakken snijden. Aubergineplakken 1 min. in kokend water met zout koken. Afgieten en laten uitlekken. In ovenschaal helft van aubergine leggen. Afdekken met gehaktmengsel en rest van aubergine. Met kaas bestrooien en in midden van oven in 30 min. gaarbakken. Laatste 10 min. brood in oven mee afbakken. Moussaka met stokbrood serveren.
Nog noooooit van gehoord. het lijkt wel rattengif als ik op afbeeldingen Google. Waar haal je dat en is het lekker?quote:
Er zat al kaas op en dan óók nog aardappels?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
geen aardappels in de moussaka? Dat is nou juist het tofst, al die verschillende laagjes
Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:41 schreef Fruity het volgende:
[..]
Nog noooooit van gehoord. het lijkt wel rattengif als ik op afbeeldingen Google. Waar haal je dat en is het lekker?
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie niet in waarom je aardbeien zou moeten weerstaanIn het geval van aardbeien: altijd opeten. De vreugde is groter dan het calorieëntal
Lekker op het balkon met de mister naar het onweer in de verte gekeken, hoe burgerlijk zijn wijMaar het was vandaag te warm om te pilatessen, nota bene
Morgen weer zwemmen!
Dat is helaas altijd zo bij de natuurwinkelquote:Op maandag 28 juli 2008 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Hij is erg lekker.Heel licht, maar toch vullend genoeg. Wel duur (4 euro voor 300 gram).
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomdquote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gedroomd dat SHE mij echt haatte of zo
of ik las het ergens in een topic
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
Ja!quote:
Ik droomde ook dat m'n vriendje in z'n slaap bovenop me ging ligen, half wakker werd en begon te zoenen. in m'n mond braakte en ik kreeg hem niet van me af en het voelde echt vet realistisch. Ik weet nog steeds niet of het echt was en ik was het ook niet van plan te vragen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomd
ze had mij gevangen genomen, en mn moeder ook, en ze ging ons onthoofden.
En ineens was Miss Hobje er ook bijen ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet
![]()
en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..
ik werd echt heel naar wakker
Ja hoor. Bij de Tuinen, en bij de natuurwinkel vaak ook wel. Ik heb nog n zakje liggen, maar geen zin om ze op te eten... Ik hou ook niet van gedroogde cranberries, namelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, ze zitten in de muesli die ik koop. Ik weet niet of je ze ook los kunt kopen.
Ik heb puy linzen (groene) gekocht.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Linzen is een beetje ertensoepachtig
(Italiaanse linzen met een stuk varkenspoot en varkensworst en zodie officiele Italiaanse
)
Niet dat het precies het zelfde is of smaakt (ik hou niet van erwtensoep) maarrr het is dus wel dat soort en niet als kippenbouillon
O en die nederlandse oranje zijn vies, dat is net zand.
Ik vind linzen heerlijkquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb op vakantie ook over SHE gedroomd
ze had mij gevangen genomen, en mn moeder ook, en ze ging ons onthoofden.
En ineens was Miss Hobje er ook bijen ik ben ontsnapt, uiteindelijk, maar mn moeder niet
![]()
en toen ging ik mn huis binnen, en toen was de plek des onheils ineens aan de overkant, en zag ik Hobsel, SHE en mn moeder heel evil naar mij lachen..
ik werd echt heel naar wakker
ik laf joe, mad kitty!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had gedroomd dat SHE mij echt haatte of zo
of ik las het ergens in een topic
huuuuh ik kan de realiteit en dromen de laatste tijd echt niet meer uit elkaar houden
Ah, een vriend van je?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook écht niet waar het vandaan komt
je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Gelukkig ik hoopte al dat ik droomdequote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
[..]
ik laf joe, mad kitty!
Wat is dat met jullie? Ik ben niet eens echt nasty of streng geweest.
En stiekem vind ik jullie de leukste vrouwen evvah!
Volledig recept? Ik denk dat ik dit ga maken deze week.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind linzen heerlijkze zijn een beetje melig (erwtensoepachtig wil ik 't niet noemen). Koud zijn ze idd heel erg lekker in een salade met gecarameliseerde rode uien en paprika en een handvol gehakte peterselie, bijvoorbeeld. Doe je er dan wat feta door, dan heb je een heerlijk vullend maal
Ik denk het warme weerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook écht niet waar het vandaan komt
je bent overigens niet de enige, de nacht ervoor droomde ik dat een vriend van me twee bekenden had neergestoken
Nope. Heb ik meteen getest. De Nivea Sun factor 50+ bleek niet de boosdoener..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:37 schreef k_i_m het volgende:
Dat is lullig Lot! Kan het niet te maken hebben met iets wat je op jezelf gesmeerd hebt waardoor je die reactie krijgt? Heb ik ook wel eens gehad dat ik een andere bodylotion had ofzo en ik ook ineens onder de vlekken zat...
Hee, kleiner dan ik!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me hier ook maar even..! Op het moment dat beide ouders me met grote ogen aankeken en zich hoopvol afvroegen of ik soms zwanger was, wist ik dat ik actie moest gaan ondernemen... En aangezien ik echt heel weinig zelfdiscipline heb, leek het me verstandig om dit als steuntje in de rug te gebruiken!
Dus, ik ben 1.57 lang, weeg nu inmiddels 56 kilo. Mijn streefgewicht zal zo rond de 49/50 zijn. Help...
Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, kleiner dan ik!
Fijn hè, zo klein zijn dat een paar kilo al er verschil maakt tussen eruit zien als een propje en er niet uitzien als een propje? Succes!
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Raantje het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Maar goed, dat is dan ook het enige nadeel..! Kan het ook omdraaien he, ik hoef er "maar" 6 kwijt om weer iets strakker te worden..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |