Daarvoor zijn knieën uitgevonden, proleet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef Gluckskafer het volgende:
Je hebt niet ff je broek laten zakken?
Wachttijdenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
doe het gewoon via een woningstichting, heb je niks met kijkavonden te doen
Whehe, laten komen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef Knekwurst het volgende:
Vind het maar raar dat ze iedereen tegelijk laten komen. Zo kan je iemand totaal niet leren kennen.
dat dusquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daarvoor zijn knieën uitgevonden, proleet!
Zeelsterstraat in Eindhoven, vond het op zich wel een redelijke buurt.quote:En waar was 't gesitueerd??..
1 op 1 niet nee, maar je staat daar met z'n allen en iedereen probeert met die mensen te praten dus kunnen ze nooit de aandacht op 1 persoon focussen, dus gefaalde gesprekken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen om een gesprek te houden met vreemden.
irc telt niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen om een gesprek te houden met vreemden.
Op basis van penislengtequote:Op donderdag 24 juli 2008 23:22 schreef hoppla het volgende:
Ik had afgelopen maandag gehospiteerd en ik heb de kamerMaar het blijft een apart systeem aangezien er rond de 30 mensen zijn langs gekomen in gemiddeld groepen van 10. Elke groep kreeg zo'n drie kwartier, wat dus 4,5 minuut per persoon is. Eigenlijk toch wel vrij ruk!
Wat zou een beter systeem zijn?
Dat dus, en ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan als ik die vent wasquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:42 schreef UnrealMarc het volgende:
Vandaag ook, ik ging een kamer bekijken in Arnhem. Ik zo gewoon wat lullen enzo tegen die kerel, en we konden wel gewoon wat ouwehoeren. Dus ik zeg, nou ik laat je zo snel mogelijk weten of ik hem neem.![]()
Ik liep de gang uit en kon nog een glimps vangen van de volgende kandidate, een FUCKING lekker blond geil wijf.![]()
Mag je raden wie het geworden is.
Nee idd, gewoon het lekkere wijf, komt er hier in huis ook een in septemberquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:59 schreef JoPiDo het volgende:
je moet één geniale opmerking maken, dan ben je binnen
als je maar geen grappen gaat instuderen
met 'leuk gepraat met iemand' kom je er echt niet, toen ik iemand moest kiezen voor een kamer, koos ik juist niet voor degene die 'een leuk gesprek kan voeren'
Die teringhippies moeten voor langere tijd met jou direct samenleven, dus het lijkt me vrij logisch dat die huisbaas in ieder geval het vermoeden wil hebben dat die teringhippies enigzins door één deur kunnen omdat hij anders om de dag dat hele takke-eind naar die teringhippies mag reizen, omdat jij je als loverboy-sletje coke dealt vanuit je kamer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:11 schreef Kriegel het volgende:
Ben ik nou achterlijk of slaat dat Idols 'wie vinden we het toffigste' gedoe als kut op Dirk?![]()
Ik bedoel, er staat een kamer leeg in een huis met een huisbaas, dan zorg je toch gewoon dat je als eerste bij die huisbaas staat van:
Jij: Yo.![]()
Hij: Euy!
Jij: Ik wil die ene kamer huren mang tantoe spange kamer jeweettochzelluf..!!![]()
![]()
Hij: Betaal je je huur?![]()
Jij: Ja man gek wat anders!!11heinz!!!lollereins!1!![]()
![]()
![]()
Hij: Roflcopter, dan krijg jij die kamert ftw!![]()
Jij:![]()
Waarom moeten daar in godsnaam die teringhippies tussenkomen die er al zitten? Als je echt een mongool bent ziet die huisbaas dat ook wel.
want met een trein kom je niet in de kroeg en thuis om geld te bietsen?quote:
Neme jij in het centrum van Groningen maar eens een auto, veel geluk met parkeren en anders parkeerkostenquote:
Sowiesoquote:
Pidgeonquote:
Veel plezier met je 1,50 per liter, kar ik ondertussen met de trein gratis eerste klas het hele land door.quote:
Dat doen ze altijd bij mensen die ze niet mogen. Je wil ze toch niet meteen het huis uitbonjouren dus dan ga je dat soort vragen stellen:quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef Janetje het volgende:
Die vragenlijstjes van de medewoners ook..
Bij een kamer kwamen ze zelfs aan met de vragenWat is je lievelingskleur? Wat zijn je hobbies? Wat is je lievelingseten?
Heb het toen vrij snel voor gezien gehouden.
Kind had een lijst in 'r handen waarop ze antwoorden invulde.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd bij mensen die ze niet mogen. Je wil ze toch niet meteen het huis uitbonjouren dus dan ga je dat soort vragen stellen:Als je opnieuw geboren werd, welk insect zou je dan het liefste willen zijn en waarom? Heb je een lekker zusje en/of vriendin ![]()
En dan gaan ze er ook nog serieus op inHeerlijk.
Jawel, ze laten gerust nummer 1, 2 en 3 op dezelfde middag komen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
doe het gewoon via een woningstichting, heb je niks met kijkavonden te doen
Inderdaad, oh meester van de sociale interactiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:42 schreef cerror het volgende:
Tja als je niet interessant bent is zo'n moment inderdaad moeilijk.
Ja hoor, een student die meteen een vrijstaande woning met 3 slaapkamers, 2 badkamers, 2 wc's en een royale bergruimte waar je U tegen zegt kan kopenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:16 schreef Acinonyx het volgende:
een kamer ? koop dan een heel huis, pauper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |