Is het zo moeilijk de vraag te begrijpen en is het echt nodig om gelijk een user af te zeiken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Misschien op de avondmavo nog eens een keertje proberen om je aardrijkskundecertificaat te halen?
Oh sorry. Ik doe het even over.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk de vraag te begrijpen en is het echt nodig om gelijk een user af te zeiken?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik doe het even over.
Beste TS, als u echt daadwerkelijk gelooft dat de omstandigheden in Afrika en het Middenoosten gelijk zijn dan moet ik u mededelen dat dit geenzins zo is. Daar de verschillen dusdanig talrijk zijn dat het ondoenlijk is deze toe te lichten in één enkele post op dit forum verwijs ik u naar een willekeurig aardrijkskundelesboek bestemd voor een brugklas op VMBO-niveau, daar dit boek op simpele doch effectieve manier zal aantonen dat uw aanname compleet incorrect is.
Het blijft triest, maar goed. Vraag mij overigens af waarom Floripas jouw reactie heeft gewijzigd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beste TS, als u echt daadwerkelijk gelooft dat de omstandigheden in Afrika en het Middenoosten gelijk zijn dan moet ik u mededelen dat dit geenzins zo is. Daar de verschillen dusdanig talrijk zijn dat het ondoenlijk is deze toe te lichten in één enkele post op dit forum verwijs ik u naar een willekeurig aardrijkskundelesboek bestemd voor een brugklas op VMBO-niveau, daar dit boek op simpele doch effectieve manier zal aantonen dat uw aanname compleet incorrect is.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:51 schreef rutger05 het volgende:
OT: Misschien is het volgende interessant http://i-cias.com/e.o/arabs.htm
Wel een beetje grote-stappen-snel-thuisquote:Iran's Islamism has major differences from the Arab Islamism, since almost all Iranians are not Arabs
Floripas is mijn persoonlijke spellingscheckquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:51 schreef rutger05 het volgende:
Vraag mij overigens af waarom Floripas jouw reactie heeft gewijzigd.
Beetje volwassen moderator verplaatst zo'n topic zonder flamen naar "General Chat".quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beste TS, als u echt daadwerkelijk gelooft dat de omstandigheden in Afrika en het Midden-Ooosten gelijk zijn dan moet ik u mededelen dat dit geenszins zo is. Daar de verschillen dusdanig talrijk zijn dat het ondoenlijk is deze toe te lichten in één enkele post op dit forum verwijs ik u naar een willekeurig aardrijkskundelesboek bestemd voor een brugklas op VMBO-niveau, daar dit boek op simpele doch effectieve manier zal aantonen dat uw aanname compleet incorrect is.
Een beetje volwassen moderator mod niet buiten z'n eigen subforum.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Beetje volwassen moderator verplaatst zo'n topic zonder flamen naar "General Chat".
Andere user?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een beetje volwassen moderator mod niet buiten z'n eigen subforum.
Oh, shi----
Ik ben moderator van MUZiek, verder mod ik nergens als het niet strikt noodzakelijk is. En volgens mij heeft dit niets in GC te zoeken, het is een WFL-topic, een WFL-topic waar niet langer dan 2 seconden over nagedacht is. Als het je niet bevalt verder mag je in WFL-feedback klagen over me.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Beetje volwassen moderator verplaatst zo'n topic zonder flamen naar "General Chat".
GeenSzins is met een s in het midden. Avondmavo Nederlands dan maar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En bedanktquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:13 schreef Xith het volgende:
Maar het antwoord heeft er dus nog niet echt met de zon te maken, maar meer met isolisatie. Het is geen toeval dat de zwarte bevolking onder de sahara ligt en de caucasian bevolking erboven. De sahara was een natuurlijke grens die ervoor zorgde dat beide rassen van elkaar af leefden.
Andersom.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:30 schreef Floripas het volgende:
De vraag is: geeft meer pigment meer overlevingskans? In het geval van sub-sahara-afrika wel: het is gekoppeld aan bepaalde ziektes, zoals malariaresistentie. Malariaresistentie geeft ook een kleine, maar significante kans op sikkelcelanemie, dus in de Kaukasus is veel pigment geen voordeel.
Omdat de melaninevariabelen ook andere effecten hebben dan alleen relatieve resistentie tegen huidkanker. En omdat het geen voorwaarde is om vruchtbare nakomelingen tot wasdom te brengen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef EricT het volgende:
En misschien is dat de vraag idd. Het was maar een hersenspinsel en "ras" staat in de OP niet voor niets tussen haakjes. Dus in dat geval wordt het zoiets als, waarom zijn arabieren niet zo donker, aangezien al die landen met hitte en zon te maken hebben.
Sikkelcelannemie -> m.resistentie. Dat is tenminste de gangbare verklaringquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een koppeling is een koppeling, hoe kan dat andersom zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |