abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60393196
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:45 schreef Aoristus het volgende:

We moeten er het beste maar van maken.
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  maandag 28 juli 2008 @ 12:13:52 #202
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60393222
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:12 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Okee, dan niet. We moeten het regime omver werpen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60393421
Ik had de Manic Street Preachers toch nog wel verwacht. En inderdaad, als het festival niet uitverkocht zou zijn dan denk ik dat ze wel geboekt zouden zijn.
pi_60393617
Kortom, volgend jaar moet iedereen gewoon langer wachten met het kopen van een kaartje.
pi_60393862
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Bart Skils kan je elk weekend in Nederland zien.............
Als lullig opwarmertje op Voltt, ja. Ooit hem zien afsluiten? Gegarandeerd vuurwerk zeg ik je.
pi_60393991
Overigens wil ik ook nog even opmerken dat het programma vorig jaar wat betreft electronica vele en vele malen beter was. Beetje jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2008 12:59:46 ]
pi_60394069
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:58 schreef Friek_ het volgende:
Overigens wil ik ook nog even opmerken dat het programma vorig jaar wat betreft electronica vele en vele malen beter was. Beetje jammer.
Vorig jaar stonden er meer grote namen betreft electronica, maar dat was in alle genres zo.

De tijd zal het leren hoe goed het was.
pi_60394127
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:52 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als lullig opwarmertje op Voltt, ja. Ooit hem zien afsluiten? Gegarandeerd vuurwerk zeg ik je.
Maar Erol Alkan draait veel minder vaak in Nederland.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:24:21 #209
146823 Marcel_V
Were Back!
pi_60394504
Blijft de rij Donderdag nacht ook open? Of gaat hij 's avonds weer dicht?
  maandag 28 juli 2008 @ 13:32:45 #210
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_60394679
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:24 schreef Marcel_V het volgende:
Blijft de rij Donderdag nacht ook open? Of gaat hij 's avonds weer dicht?
open, snachts loop ik meestal terug naar de auto om de tassen met zooi te halen die ik in de rij nog niet mee wilde slepen maar wel handig zijn voor de rest van het festival

en dan loop je zo weer naar binnen
  maandag 28 juli 2008 @ 13:44:16 #211
146823 Marcel_V
Were Back!
pi_60394943
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:32 schreef -Sum- het volgende:

[..]

open, snachts loop ik meestal terug naar de auto om de tassen met zooi te halen die ik in de rij nog niet mee wilde slepen maar wel handig zijn voor de rest van het festival

en dan loop je zo weer naar binnen
Tnx Precies het antwoord waarop ik aan het hopen was
  maandag 28 juli 2008 @ 15:10:53 #212
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_60396787
Wij komen met twee tenten vrijdagochtend, beide 2x2m. Is het dan schier onmogelijk om een plaatsje naast elkaar te vinden of maak ik me zorgen om niks?
  maandag 28 juli 2008 @ 15:12:48 #213
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60396817
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:45 schreef Aoristus het volgende:
We moeten er het beste maar van maken.
Janker! Het programma is geweldig!

* Anti-flag
* Gogol Bordello
* The Hives
* Danko Jones
* De Jeugd van Tegenwoordig
* Jeremy's
* Korpiklaani
* Le Le
* Pendulum (Live)
* The Presidents of The Uniteds States of America
* Sex Pistols
* Underworld
* Volbeat
* DubXanne
* Editors
* DJ Tommi & Pizdabolkin
* Hercules & Love Affair
* The Pedro Delgados
* The Hawkeye And Hoe Band
* Asakusa Jinta
* Blood Red Shoes
* Booka Shade
* Claw Boys Claw
* Dropkick Murphy's
* Extince
* Franz Ferdinand
* Fucked Up
* Holy Fuck
* Junky XL
* Killswitch Engage
* The Kooks
* Mindless Self Indulgence
* Modeselektor (Live)
* Paprika Korps
* Vive la Fête
* Deadmau5
* El Guincho

Ik vind dat toch behoorlijk impressive...
  maandag 28 juli 2008 @ 15:14:10 #214
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60396842
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:10 schreef MadGuy het volgende:
Wij komen met twee tenten vrijdagochtend, beide 2x2m. Is het dan schier onmogelijk om een plaatsje naast elkaar te vinden of maak ik me zorgen om niks?
Is altijd nog wel een plekje hoor... Camping 3 puilt uit waarschijnlijk, dus da's vermoedelijk niet te doen, maar op de campings iets verder van het terrein is er vast nog wel een plekkie groot genoeg voor 2 tentjes.
  maandag 28 juli 2008 @ 15:20:59 #215
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_60396983
Danke voor het antwoord. Het boeit me niet zóveel waar ik sta.
pi_60397156
In het kader van: "Een mens moet toch wat te zeiken hebben":

Ik realiseer me heus wel dat een verlaging van de ticket- of muntprijs er simpelweg nooit in zit. Wat ik de laatste jaren wel merk is dat er een enorme stijging plaatsvindt van het aantal sponsoruitingen.

Waar vroeger Dommelsch de hoofdsponsor was, met daarbij enkele mindere goden, kwam dit in mijn herinnering alleen tot uiting in de benaming van het metal-buitenpodium (Dommelsch). Het middenterrein werd vrolijk bevolkt door een schare aan kleine zelfstandigen die onder andere Surinaamse kip, roti, fruithapjes en uiteraard everzwijnhammetjes(tm) verkochten. Achter de schermen, op de verschillende reclame-uitingen in de media en op bijvoorbeeld posters waren er uiteraard wel vermeldingen van de verschillende sponsoren, op het festivalterrein bleef het beperkt tot bovengenoemd podium.

De laatste jaren vindt er langzaam maar zeker een opmars plaats van directe reclame van verscheidene merken en grote ketens. De Stardish tent (Later Turbo Food) en enkele kleinere restaurantjes werden overgenomen door de weliswaar gezondere, maar veel duurdere hap van La Place (V&D). Enkele andere zelfstandigen op het middenterrein werden verdrongen door de HEMA.

Op een steeds groter aantal punten wordt men geconfronteerd met Nokia (chill-out plekken en silence boots). Dit jaar zag ik op de plattegrond een Converse-hoekje. Zo zijn er nog een aantal voorbeelden te noemen.

Een aantal jaar geleden gaf de organisatie zelf aan dat afval veruit de grootste kostenpost is. Hoewel dat nog steeds een grote kostenpost zal zijn, werkt men tegenwoordig met statiegeld op bekers en trays en de biologisch afbreekbare mais-beker. Dit zal ook aanzienlijk schelen in de kosten.

Hoewel ik vooruitgang d.m.v. statiegeld voor bekers en trays en de komst van grote merken- en ketenreclame niet per definitie als onbruikbaar of storend ervaar, en mezelf realiseer dat er soms stappen nodig zijn om dergelijke festivals financiëel gezond te houden, zou het de organisatie sieren om eens een jaar pas op de plaats te maken.

Dit jaar kost het kaartje 132,50. Ikzelf kocht een e-ticket (geen materiaal en verzendkosten) Het ticket staat vol met reclame van andere feestjes en festivals. Servicekosten? 4,60! En als klap op de vuurpijl dit jaar de muntprijs; ¤2,30 per muntje. Dat betekent dat je voor een bekertje water, bier of cola ¤2,30 moet neerleggen. Als je er niet zo'n trek in hebt om 3 keer per dag een patat zonder te eten zul je voor een acceptabele hap zo'n 4 à 5 muntjes moeten neerleggen. (Reken maar uit).

Het gaat mij persoonlijk niet om het geld, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het minder makkelijk kunnen missen. Mensen die het niet breed hebben, jongeren vanaf een jaar of 16 die gek zijn van muziek, graag een festival bezoeken en part-time bij de lokale supermarkt werken.

Worden de grote festivals dan een jaarlijks feestje voor mensen waar het niet zo'n pijn doet om per persoon 300+ euro in een weekend op te maken? Laat staan als je samenwoont en je partner ook naar Lowlands wil. Leuk joh; 600+ euro voor 3 dagen Lowlands.

Nogmaals; Ik heb niet de illusie dat het ooit goedkoper wordt. Maar een jaar pas op de plaats zou de organisatie sieren.
  maandag 28 juli 2008 @ 15:29:37 #217
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60397161
Dat zou ik ook zeggen als ik niet op Camping 3 zou staan .
pi_60397178
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Is altijd nog wel een plekje hoor... Camping 3 puilt uit waarschijnlijk, dus da's vermoedelijk niet te doen, maar op de campings iets verder van het terrein is er vast nog wel een plekkie groot genoeg voor 2 tentjes.
Volgens mij gooien ze camping 4 soms zelfs pas op vrijdagochtend open.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60397228
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Volgens mij gooien ze camping 4 soms zelfs pas op vrijdagochtend open.
Klopt. Vorig jaar waren de wachtende bezoekers door de hekken heen gebroken.
pi_60397797
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:29 schreef Technoviking het volgende:

Ik realiseer me heus wel dat een verlaging van de ticket- of muntprijs er simpelweg nooit in zit. Wat ik de laatste jaren wel merk is dat er een enorme stijging plaatsvindt van het aantal sponsoruitingen.

Waar vroeger Dommelsch de hoofdsponsor was, met daarbij enkele mindere goden, kwam dit in mijn herinnering alleen tot uiting in de benaming van het metal-buitenpodium (Dommelsch). Het middenterrein werd vrolijk bevolkt door een schare aan kleine zelfstandigen die onder andere Surinaamse kip, roti, fruithapjes en uiteraard everzwijnhammetjes(tm) verkochten. Achter de schermen, op de verschillende reclame-uitingen in de media en op bijvoorbeeld posters waren er uiteraard wel vermeldingen van de verschillende sponsoren, op het festivalterrein bleef het beperkt tot bovengenoemd podium.

De laatste jaren vindt er langzaam maar zeker een opmars plaats van directe reclame van verscheidene merken en grote ketens. De Stardish tent (Later Turbo Food) en enkele kleinere restaurantjes werden overgenomen door de weliswaar gezondere, maar veel duurdere hap van La Place (V&D). Enkele andere zelfstandigen op het middenterrein werden verdrongen door de HEMA.

Op een steeds groter aantal punten wordt men geconfronteerd met Nokia (chill-out plekken en silence boots). Dit jaar zag ik op de plattegrond een Converse-hoekje. Zo zijn er nog een aantal voorbeelden te noemen.

Een aantal jaar geleden gaf de organisatie zelf aan dat afval veruit de grootste kostenpost is. Hoewel dat nog steeds een grote kostenpost zal zijn, werkt men tegenwoordig met statiegeld op bekers en trays en de biologisch afbreekbare mais-beker. Dit zal ook aanzienlijk schelen in de kosten.

Hoewel ik vooruitgang d.m.v. statiegeld voor bekers en trays en de komst van grote merken- en ketenreclame niet per definitie als onbruikbaar of storend ervaar, en mezelf realiseer dat er soms stappen nodig zijn om dergelijke festivals financiëel gezond te houden, zou het de organisatie sieren om eens een jaar pas op de plaats te maken.

Dit jaar kost het kaartje 132,50. Ikzelf kocht een e-ticket (geen materiaal en verzendkosten) Het ticket staat vol met reclame van andere feestjes en festivals. Servicekosten? 4,60! En als klap op de vuurpijl dit jaar de muntprijs; ¤2,30 per muntje. Dat betekent dat je voor een bekertje water, bier of cola ¤2,30 moet neerleggen. Als je er niet zo'n trek in hebt om 3 keer per dag een patat zonder te eten zul je voor een acceptabele hap zo'n 4 à 5 muntjes moeten neerleggen. (Reken maar uit).

Het gaat mij persoonlijk niet om het geld, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het minder makkelijk kunnen missen. Mensen die het niet breed hebben, jongeren vanaf een jaar of 16 die gek zijn van muziek, graag een festival bezoeken en part-time bij de lokale supermarkt werken.

Worden de grote festivals dan een jaarlijks feestje voor mensen waar het niet zo'n pijn doet om per persoon 300+ euro in een weekend op te maken? Laat staan als je samenwoont en je partner ook naar Lowlands wil. Leuk joh; 600+ euro voor 3 dagen Lowlands.

Nogmaals; Ik heb niet de illusie dat het ooit goedkoper wordt. Maar een jaar pas op de plaats zou de organisatie sieren.
Stuur dit stuk dan naar de organisatie, die heeft misschien antwoorden op jouw vragen.
pi_60398123
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:29 schreef Technoviking het volgende:
Gelukkig meldt je het zelf al...
Zolang het een mooi feestje is waar wat sponsoren bij nodig zijn, zeik ik niet. Het zou jou sieren als je dus niet iets zoekt om te zeiken, maar gewoon geniet van LL 2008.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60399754
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:00 schreef Friek_ het volgende:

• Bart Skils vs. Erol Alkan.

Lekker dan. Héél erg lekker dan. Nederlands beste minimal/techno-dj overlapt met 's werelds beste indie/mash-up/new rave/electro(techno)-dj. En dat als afsluiter. Maar afijn, het gaat toch denk ik Erol Alkan worden. Met in het achterhoofd dat ik wel van tevoren Shinedoe en Ellen Allien wil gezien hebben.
  • Dat Bart Skils een bekende naam is in het circuit maakt hem nog geen goede DJ. Ik heb Bart Skils het afgelopen jaar op zo'n 10 feestjes zien/horen draaien. Het was geen enkele keer ook maar in de buurt van leuk.

Het is technisch heus allemaal prima in orde hoor, maar slechte platenkeus en algehele saaiheid zijn wat mij betreft woorden die meer betrekking hebben op meneer Skils.
    pi_60399780
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 16:07 schreef Longmen het volgende:

[..]

Zolang het een mooi feestje is waar wat sponsoren bij nodig zijn, zeik ik niet. Het zou jou sieren als je dus niet iets zoekt om te zeiken, maar gewoon geniet van LL 2008.
    Gezien je reactie heb je het punt van mijn stuk volledig gemist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Technoviking op 28-07-2008 17:48:50 ]
      maandag 28 juli 2008 @ 17:42:04 #224
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_60400091
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 15:12 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Janker! Het programma is geweldig!

* Anti-flag
    * Gogol Bordello
    * The Hives
    * Danko Jones
    * De Jeugd van Tegenwoordig
    * Jeremy's
    * Korpiklaani
    * Le Le
    * Pendulum (Live)
    * The Presidents of The Uniteds States of America
    * Sex Pistols
    * Underworld
    * Volbeat
    * DubXanne
    * Editors
    * DJ Tommi & Pizdabolkin
    * Hercules & Love Affair
    * The Pedro Delgados
    * The Hawkeye And Hoe Band
    * Asakusa Jinta
    * Blood Red Shoes
    * Booka Shade
    * Claw Boys Claw
    * Dropkick Murphy's
    * Extince
    * Franz Ferdinand
    * Fucked Up
    * Holy Fuck
    * Junky XL
    * Killswitch Engage
    * The Kooks
    * Mindless Self Indulgence
    * Modeselektor (Live)
    * Paprika Korps
    * Vive la Fête
    * Deadmau5
    * El Guincho

Ik vind dat toch behoorlijk impressive...
    Ik help je er na afloop nog wel aan herinneren
    pi_60400335
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 16:07 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet altijd van die kritiekloze schapen te zijn. We maken het de organisatie wel erg makkelijk. We kopen massaal de kaarten ongeacht de programmering en prijzen. Ik zal me dit jaar prima vermaken, want ik wil eens lekker op ontdekkingstocht langs de kleine tenten. Maar eigenlijk kan je het amper maken om met zo weinig echte uitsmijters te komen in de programmering.
    Ze maken het dus wel, want we kopen de kaarten toch wel. Zoals al eerder gezegd is denk ik ook dat de programmering beter zou zijn geweest als het niet zo snel uitverkocht zou zijn. Dan hadden ze er wel wat grotere namen bij op gedrukt.
    Dit is geen gezeik, maar realiteit. Geeft verder ook niet, want we hebben allemaal er onze goedkeuring aan gegeven. Kritiek houdt de mensen scherp en daarom is het noodzakelijk. Neemt niet weg dat ik er bij ben en me goed zal vermaken.
      maandag 28 juli 2008 @ 18:16:59 #226
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_60400751
    Einsteigen bitte!

ik heb zin in Ellen Allien
      maandag 28 juli 2008 @ 19:12:12 #227
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_60401874
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 17:54 schreef kriele het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet altijd van die kritiekloze schapen te zijn. We maken het de organisatie wel erg makkelijk. We kopen massaal de kaarten ongeacht de programmering en prijzen. Ik zal me dit jaar prima vermaken, want ik wil eens lekker op ontdekkingstocht langs de kleine tenten. Maar eigenlijk kan je het amper maken om met zo weinig echte uitsmijters te komen in de programmering.
    Ze maken het dus wel, want we kopen de kaarten toch wel. Zoals al eerder gezegd is denk ik ook dat de programmering beter zou zijn geweest als het niet zo snel uitverkocht zou zijn. Dan hadden ze er wel wat grotere namen bij op gedrukt.
    Dit is geen gezeik, maar realiteit. Geeft verder ook niet, want we hebben allemaal er onze goedkeuring aan gegeven. Kritiek houdt de mensen scherp en daarom is het noodzakelijk. Neemt niet weg dat ik er bij ben en me goed zal vermaken.
    tsja. maar wat voor "grote" namen zouden ze dan moeten boeken? Oasis had gekund, maar die doen dat nooit voor hun eerste optreden. Iron maiden had super geweest maar die hebben hun eigen show een paar kilometertjes verderop. Voor de rest zijn veel bands al te groot .. zelfs voor lowlands. Lowlands is er nu eenmaal voor de kleine bands en voor het hoge artistieke gehalte. Dat is wat lowlands leuk maakte toen het nog klein was en wat nu weer een beetje meer aan het terugkomen is, ondanks of dankzij de vele sponsors.

en als je da nie wil dan ga je lekker naar Sziget of Pukkelpop ...
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
    pi_60402027
    Weet je wat ik denk. Dat Mojo nog een derde groot festival wil gaan neerzetten. Een soort tweede grote namen-festival naast Pinkpop. Maar dan in de bewoonde wereld. De situatie van de afgelopen tijd is dat Pinkpop met grote namen sowieso uitverkoop en dat Lowlands uberhaupt uitverkoopt of bijna uitverkoopt. Plek zat dus voor nog een groot alternatief festival in de huidige markt.

Volgens mij gaan ze Lowlands wat downtunen qua gevestigde bands en dan binnenkort keihard een tweede Pinkpop in de beschaafde wereld neerzetten. Zie ook het Rockin' Park-experiment dit jaar, wat gewoon een 1-daags laf Pinkpop is qua programma.
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_60402099
    Laat het wel even duidelijk zijn dat er in de eerste jaren van lowlands alleen maar bekende namen stonden, die je niet via hun myspace ofzo hoefde te ondekken (dat was er natuurlijk nog helemaal niet )Dat 'terug naar de roots'-idee dat wel eens genoemd wordt is enigszins misplaatst. De eerste edities van Lowlands leken een beetje op zoals Pinkpop nu is.

[ Bericht 9% gewijzigd door newbiedoobiedoo op 28-07-2008 19:28:16 ]
      maandag 28 juli 2008 @ 19:25:20 #230
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_60402145
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 19:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
    Weet je wat ik denk. Dat Mojo nog een derde groot festival wil gaan neerzetten. Een soort tweede grote namen-festival naast Pinkpop. Maar dan in de bewoonde wereld. De situatie van de afgelopen tijd is dat Pinkpop met grote namen sowieso uitverkoop en dat Lowlands uberhaupt uitverkoopt of bijna uitverkoopt. Plek zat dus voor nog een groot alternatief festival in de huidige markt.

Volgens mij gaan ze Lowlands wat downtunen qua gevestigde bands en dan binnenkort keihard een tweede Pinkpop in de beschaafde wereld neerzetten. Zie ook het Rockin' Park-experiment dit jaar, wat gewoon een 1-daags laf Pinkpop is qua programma.
    je zegt t zelf al. Dat hebben ze eigenlijk al. De grote optredens in Nijmegen en in Amsterdam , gewoon 1 dag paar hele grote bands paar weken lang. en dan heb je nog de Ozzfest achtige festivalletjes ...
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
    pi_60402256
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 19:25 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

je zegt t zelf al. Dat hebben ze eigenlijk al. De grote optredens in Nijmegen en in Amsterdam , gewoon 1 dag paar hele grote bands paar weken lang. en dan heb je nog de Ozzfest achtige festivalletjes ...
    Ik verwacht eigenlijk een nieuw meerdaags festival erbij. Maar dan moet dat wel een sprekende naam hebben. Lowlands en Pinkpop lopen ook zo goed omdat het gevestigde begrippen zijn. Vraag de gemiddelde Jan de Vries eens naar Bospop of zo...Volgens mij willen ze die naam opbouwen met Rockin' Park en dat dan opeens bombarderen tot 3 dagen

Ozzfest en andere hardere festivals zijn ten doodde opgeschreven natuurlijk, zie Dynamo, zie Fields of Rock.
    pi_60402327
    Is FOR niet het grote namen festival van Mojo? Dat dacht ik altijd...
    pi_60402437
    Die is dit jaar best geflopt, door het ontbreken van echt grote namen. Het festival in gewoon geannuleerd
    pi_60402463
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 19:34 schreef Mathijz het volgende:
    Is FOR niet het grote namen festival van Mojo? Dat dacht ik altijd...
    FOR is het festival van de grote headliner. Als Metallica, Rammstein, Iron Maiden en AC/DC een zomer vrij hebben is er ook geen FOR
    pi_60403093
    Ik snap dat gezeur over grote namen gewoon niet...
    pi_60403218
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef Longmen het volgende:
    Ik snap dat gezeur over grote namen gewoon niet...
    Het probleem met zonder grote namen op de Alpha is dat het dan in de tenten waar je wel moet zijn zo druk is
    pi_60403270
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Het probleem met zonder grote namen op de Alpha is dat het dan in de tenten waar je wel moet zijn zo druk is
    Dat is waar. Alpha zoveel mogelijk negeren. Vorig jaar was t zo rustig tijdens de Kaiser Chiefs
      maandag 28 juli 2008 @ 20:14:57 #238
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_60403296
    ach ja, die groBe namen
    pi_60404812
    Nog steeds geen Alpha

Maar Julliet is al in aanbouw

Kortom It has begun

Ik schat dat volgende week zo'n beetje alle tenten er wel staan, meestal zijn ze namelijk ruim op tijd klaar
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_60405146
    hey cool , woon je er vlakbij ?
    underground forever baby
    pi_60405448
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 21:33 schreef Laton het volgende:
    hey cool , woon je er vlakbij ?
    Kwartiertje fietsen, meestal kom ik er een paar keer per week wel langs op mijn route.
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_60406168
    ik ben altijd nog eens van plan het terrein te bezoeken als het gewoon leeg is

komt er alleen nooit van
    underground forever baby
    pi_60406226
    Thanks voor de foto's!
    pi_60406229
    Keep us posted!
      maandag 28 juli 2008 @ 22:16:03 #245
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_60406240
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 15:32 schreef Technoviking het volgende:

[..]

Klopt. Vorig jaar waren de wachtende bezoekers door de hekken heen gebroken.
    Serieus? Wij kwamen gewoon rond een uur of 5 's middags aan op de donderdag, en toen waren ze al volop camping 4 aan het volbouwen.
    pi_60406273
    Wij zijn tegen 10 uur 's morgens er al, op de donderdag. Is dat erg?
    pi_60406314
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 22:16 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Serieus? Wij kwamen gewoon rond een uur of 5 's middags aan op de donderdag, en toen waren ze al volop camping 4 aan het volbouwen.
    My bad. Het was camping 7:

maandag 28 juli 2008 @ 23:31:26 #248
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_60407949
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef Technoviking het volgende:

[..]

My bad. Het was camping 7:

Dat is wel vaker gebeurd
    Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
      maandag 28 juli 2008 @ 23:54:38 #249
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_60408396
    Zijn ze wel gekaartjes-checkt?
      dinsdag 29 juli 2008 @ 00:01:13 #250
    191178 WalterSobchak
    calmer than you are
    pi_60408531
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 23:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
    Zijn ze wel gekaartjes-checkt?
    ja, als je op dat punt bent, ben al voorbij de kaartcontrole.
    Are these the nazis, Walter?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')