abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 18:16:59 #226
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60400751
Einsteigen bitte!

ik heb zin in Ellen Allien
  maandag 28 juli 2008 @ 19:12:12 #227
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60401874
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:54 schreef kriele het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet altijd van die kritiekloze schapen te zijn. We maken het de organisatie wel erg makkelijk. We kopen massaal de kaarten ongeacht de programmering en prijzen. Ik zal me dit jaar prima vermaken, want ik wil eens lekker op ontdekkingstocht langs de kleine tenten. Maar eigenlijk kan je het amper maken om met zo weinig echte uitsmijters te komen in de programmering.
Ze maken het dus wel, want we kopen de kaarten toch wel. Zoals al eerder gezegd is denk ik ook dat de programmering beter zou zijn geweest als het niet zo snel uitverkocht zou zijn. Dan hadden ze er wel wat grotere namen bij op gedrukt.
Dit is geen gezeik, maar realiteit. Geeft verder ook niet, want we hebben allemaal er onze goedkeuring aan gegeven. Kritiek houdt de mensen scherp en daarom is het noodzakelijk. Neemt niet weg dat ik er bij ben en me goed zal vermaken.
tsja. maar wat voor "grote" namen zouden ze dan moeten boeken? Oasis had gekund, maar die doen dat nooit voor hun eerste optreden. Iron maiden had super geweest maar die hebben hun eigen show een paar kilometertjes verderop. Voor de rest zijn veel bands al te groot .. zelfs voor lowlands. Lowlands is er nu eenmaal voor de kleine bands en voor het hoge artistieke gehalte. Dat is wat lowlands leuk maakte toen het nog klein was en wat nu weer een beetje meer aan het terugkomen is, ondanks of dankzij de vele sponsors.

en als je da nie wil dan ga je lekker naar Sziget of Pukkelpop ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60402027
Weet je wat ik denk. Dat Mojo nog een derde groot festival wil gaan neerzetten. Een soort tweede grote namen-festival naast Pinkpop. Maar dan in de bewoonde wereld. De situatie van de afgelopen tijd is dat Pinkpop met grote namen sowieso uitverkoop en dat Lowlands uberhaupt uitverkoopt of bijna uitverkoopt. Plek zat dus voor nog een groot alternatief festival in de huidige markt.

Volgens mij gaan ze Lowlands wat downtunen qua gevestigde bands en dan binnenkort keihard een tweede Pinkpop in de beschaafde wereld neerzetten. Zie ook het Rockin' Park-experiment dit jaar, wat gewoon een 1-daags laf Pinkpop is qua programma.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60402099
Laat het wel even duidelijk zijn dat er in de eerste jaren van lowlands alleen maar bekende namen stonden, die je niet via hun myspace ofzo hoefde te ondekken (dat was er natuurlijk nog helemaal niet )Dat 'terug naar de roots'-idee dat wel eens genoemd wordt is enigszins misplaatst. De eerste edities van Lowlands leken een beetje op zoals Pinkpop nu is.

[ Bericht 9% gewijzigd door newbiedoobiedoo op 28-07-2008 19:28:16 ]
  maandag 28 juli 2008 @ 19:25:20 #230
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60402145
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weet je wat ik denk. Dat Mojo nog een derde groot festival wil gaan neerzetten. Een soort tweede grote namen-festival naast Pinkpop. Maar dan in de bewoonde wereld. De situatie van de afgelopen tijd is dat Pinkpop met grote namen sowieso uitverkoop en dat Lowlands uberhaupt uitverkoopt of bijna uitverkoopt. Plek zat dus voor nog een groot alternatief festival in de huidige markt.

Volgens mij gaan ze Lowlands wat downtunen qua gevestigde bands en dan binnenkort keihard een tweede Pinkpop in de beschaafde wereld neerzetten. Zie ook het Rockin' Park-experiment dit jaar, wat gewoon een 1-daags laf Pinkpop is qua programma.
je zegt t zelf al. Dat hebben ze eigenlijk al. De grote optredens in Nijmegen en in Amsterdam , gewoon 1 dag paar hele grote bands paar weken lang. en dan heb je nog de Ozzfest achtige festivalletjes ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60402256
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:25 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

je zegt t zelf al. Dat hebben ze eigenlijk al. De grote optredens in Nijmegen en in Amsterdam , gewoon 1 dag paar hele grote bands paar weken lang. en dan heb je nog de Ozzfest achtige festivalletjes ...
Ik verwacht eigenlijk een nieuw meerdaags festival erbij. Maar dan moet dat wel een sprekende naam hebben. Lowlands en Pinkpop lopen ook zo goed omdat het gevestigde begrippen zijn. Vraag de gemiddelde Jan de Vries eens naar Bospop of zo...Volgens mij willen ze die naam opbouwen met Rockin' Park en dat dan opeens bombarderen tot 3 dagen

Ozzfest en andere hardere festivals zijn ten doodde opgeschreven natuurlijk, zie Dynamo, zie Fields of Rock.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60402327
Is FOR niet het grote namen festival van Mojo? Dat dacht ik altijd...
pi_60402437
Die is dit jaar best geflopt, door het ontbreken van echt grote namen. Het festival in gewoon geannuleerd
pi_60402463
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:34 schreef Mathijz het volgende:
Is FOR niet het grote namen festival van Mojo? Dat dacht ik altijd...
FOR is het festival van de grote headliner. Als Metallica, Rammstein, Iron Maiden en AC/DC een zomer vrij hebben is er ook geen FOR
pi_60403093
Ik snap dat gezeur over grote namen gewoon niet...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60403218
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef Longmen het volgende:
Ik snap dat gezeur over grote namen gewoon niet...
Het probleem met zonder grote namen op de Alpha is dat het dan in de tenten waar je wel moet zijn zo druk is
pi_60403270
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Het probleem met zonder grote namen op de Alpha is dat het dan in de tenten waar je wel moet zijn zo druk is
Dat is waar. Alpha zoveel mogelijk negeren. Vorig jaar was t zo rustig tijdens de Kaiser Chiefs
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 28 juli 2008 @ 20:14:57 #238
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60403296
ach ja, die groBe namen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60404812
Nog steeds geen Alpha

Maar Julliet is al in aanbouw

Kortom It has begun

Ik schat dat volgende week zo'n beetje alle tenten er wel staan, meestal zijn ze namelijk ruim op tijd klaar
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_60405146
hey cool , woon je er vlakbij ?
underground forever baby
pi_60405448
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:33 schreef Laton het volgende:
hey cool , woon je er vlakbij ?
Kwartiertje fietsen, meestal kom ik er een paar keer per week wel langs op mijn route.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_60406168
ik ben altijd nog eens van plan het terrein te bezoeken als het gewoon leeg is

komt er alleen nooit van
underground forever baby
pi_60406226
Thanks voor de foto's!
pi_60406229
Keep us posted!
  maandag 28 juli 2008 @ 22:16:03 #245
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_60406240
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:32 schreef Technoviking het volgende:

[..]

Klopt. Vorig jaar waren de wachtende bezoekers door de hekken heen gebroken.
Serieus? Wij kwamen gewoon rond een uur of 5 's middags aan op de donderdag, en toen waren ze al volop camping 4 aan het volbouwen.
pi_60406273
Wij zijn tegen 10 uur 's morgens er al, op de donderdag. Is dat erg?
pi_60406314
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:16 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Serieus? Wij kwamen gewoon rond een uur of 5 's middags aan op de donderdag, en toen waren ze al volop camping 4 aan het volbouwen.
My bad. Het was camping 7:

maandag 28 juli 2008 @ 23:31:26 #248
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60407949
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef Technoviking het volgende:

[..]

My bad. Het was camping 7:

Dat is wel vaker gebeurd
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 28 juli 2008 @ 23:54:38 #249
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60408396
Zijn ze wel gekaartjes-checkt?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:01:13 #250
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_60408531
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zijn ze wel gekaartjes-checkt?
ja, als je op dat punt bent, ben al voorbij de kaartcontrole.
Are these the nazis, Walter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')