tsja. maar wat voor "grote" namen zouden ze dan moeten boeken? Oasis had gekund, maar die doen dat nooit voor hun eerste optreden. Iron maiden had super geweest maar die hebben hun eigen show een paar kilometertjes verderop. Voor de rest zijn veel bands al te groot .. zelfs voor lowlands. Lowlands is er nu eenmaal voor de kleine bands en voor het hoge artistieke gehalte. Dat is wat lowlands leuk maakte toen het nog klein was en wat nu weer een beetje meer aan het terugkomen is, ondanks of dankzij de vele sponsors.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet altijd van die kritiekloze schapen te zijn. We maken het de organisatie wel erg makkelijk. We kopen massaal de kaarten ongeacht de programmering en prijzen. Ik zal me dit jaar prima vermaken, want ik wil eens lekker op ontdekkingstocht langs de kleine tenten. Maar eigenlijk kan je het amper maken om met zo weinig echte uitsmijters te komen in de programmering.
Ze maken het dus wel, want we kopen de kaarten toch wel. Zoals al eerder gezegd is denk ik ook dat de programmering beter zou zijn geweest als het niet zo snel uitverkocht zou zijn. Dan hadden ze er wel wat grotere namen bij op gedrukt.
Dit is geen gezeik, maar realiteit. Geeft verder ook niet, want we hebben allemaal er onze goedkeuring aan gegeven. Kritiek houdt de mensen scherp en daarom is het noodzakelijk. Neemt niet weg dat ik er bij ben en me goed zal vermaken.
je zegt t zelf al. Dat hebben ze eigenlijk al. De grote optredens in Nijmegen en in Amsterdam , gewoon 1 dag paar hele grote bands paar weken lang. en dan heb je nog de Ozzfest achtige festivalletjes ...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weet je wat ik denk. Dat Mojo nog een derde groot festival wil gaan neerzetten. Een soort tweede grote namen-festival naast Pinkpop. Maar dan in de bewoonde wereld. De situatie van de afgelopen tijd is dat Pinkpop met grote namen sowieso uitverkoop en dat Lowlands uberhaupt uitverkoopt of bijna uitverkoopt. Plek zat dus voor nog een groot alternatief festival in de huidige markt.
Volgens mij gaan ze Lowlands wat downtunen qua gevestigde bands en dan binnenkort keihard een tweede Pinkpop in de beschaafde wereld neerzetten. Zie ook het Rockin' Park-experiment dit jaar, wat gewoon een 1-daags laf Pinkpop is qua programma.
Ik verwacht eigenlijk een nieuw meerdaags festival erbij. Maar dan moet dat wel een sprekende naam hebben. Lowlands en Pinkpop lopen ook zo goed omdat het gevestigde begrippen zijn. Vraag de gemiddelde Jan de Vries eens naar Bospop of zo...Volgens mij willen ze die naam opbouwen met Rockin' Park en dat dan opeens bombarderen tot 3 dagenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
je zegt t zelf al. Dat hebben ze eigenlijk al. De grote optredens in Nijmegen en in Amsterdam , gewoon 1 dag paar hele grote bands paar weken lang. en dan heb je nog de Ozzfest achtige festivalletjes ...
FOR is het festival van de grote headliner. Als Metallica, Rammstein, Iron Maiden en AC/DC een zomer vrij hebben is er ook geen FORquote:Op maandag 28 juli 2008 19:34 schreef Mathijz het volgende:
Is FOR niet het grote namen festival van Mojo? Dat dacht ik altijd...
Het probleem met zonder grote namen op de Alpha is dat het dan in de tenten waar je wel moet zijn zo druk isquote:Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef Longmen het volgende:
Ik snap dat gezeur over grote namen gewoon niet...
Dat is waar. Alpha zoveel mogelijk negeren. Vorig jaar was t zo rustig tijdens de Kaiser Chiefsquote:Op maandag 28 juli 2008 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het probleem met zonder grote namen op de Alpha is dat het dan in de tenten waar je wel moet zijn zo druk is
Kwartiertje fietsen, meestal kom ik er een paar keer per week wel langs op mijn route.quote:
Serieus? Wij kwamen gewoon rond een uur of 5 's middags aan op de donderdag, en toen waren ze al volop camping 4 aan het volbouwen.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:32 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar waren de wachtende bezoekers door de hekken heen gebroken.
My bad. Het was camping 7:quote:Op maandag 28 juli 2008 22:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Serieus? Wij kwamen gewoon rond een uur of 5 's middags aan op de donderdag, en toen waren ze al volop camping 4 aan het volbouwen.
Dat is wel vaker gebeurdquote:
ja, als je op dat punt bent, ben al voorbij de kaartcontrole.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zijn ze wel gekaartjes-checkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |