dat is het nadeel van werkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef PieterBas het volgende:
Ja, dat is het nadeel van in de zomer werken
2 wafelsquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:56 schreef Yesse het volgende:
koekje
Ja hè, helemaal niet leukquote:
Ik heb dat totaal niet gevolgdquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wat vind jij nou eigenlijk van het Londen-plan?
zo lekker in een volle trein met allemaal stinkende mensenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb dat totaal niet gevolgdMaar Londen is altijd goed
@TT: In de trein is het ook geen pretje![]()
Ik ga nu ook Utrecht-Rotterdam ervarenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
zo lekker in een volle trein met allemaal stinkende mensen
We willen 23/24 augustus naar Londenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:05 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb dat totaal niet gevolgdMaar Londen is altijd goed
Het zal nu wel meevallen denk ik. Omdat het vakantie is en het om 5uur pas echt druk word.. Als ik tot laatste uur les had was het altijd zo drukquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga nu ook Utrecht-Rotterdam ervaren
Valt mee met de stinkende mensen tot nu toe
Als ik meega ga ik sowieso vliegenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
We willen 23/24 augustus naar Londen
We zijn er alleen nog niet helemaal uit of we met de boot of met het vliegtuig gaan
Maar dan vrijdagavond de 22e weg, en zondag(avond) de 24e terug, omdat jij tentamens hebt die week (toch?)
Ik ken hetquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het zal nu wel meevallen denk ik. Omdat het vakantie is en het om 5uur pas echt druk word.. Als ik tot laatste uur les had was het altijd zo druk
Ik wil niet vliegenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik meega ga ik sowieso vliegen
Klinkt wel tof, maarja tentamens he
Mooi zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
Als ik meega ga ik sowieso vliegen
Klinkt wel tof, maarja tentamens he
De huisjes zijn nu veel goedkoper zekerquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ga voortaan lekker last minute boekenvoor een vakantie in Nederland dan.
Zo, dat is gezegdquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ga voortaan lekker last minute boekenvoor een vakantie in Nederland dan.
Moet jij wetenquote:
Nou. Is ook voor jou. Nu hadden we naar CenterParcs kunnen gaan voor 339,-quote:
Ik wil met de treinquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet jij wetenIk ga iig niet met de boot
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Moet jij wetenIk ga iig niet met de boot
En ik maar denken dat de datum het moeilijkst zou zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
Ik wil met de trein
Ach waarom niet met de auto of fiets?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ik maar denken dat de datum het moeilijkst zou zijn
Want vliegen. Engquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach waarom niet met de auto of fiets?
Ik snap niet waarom mensen tegenwoordig niet vliegen op LondenHet is in alle opzichten voordeliger.
Oja. Ik ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed ik kom toch niet dus jullie hoeven je van mij niks aan te trekken
Nou ja, vliegen komt op 170 euro geloof ik, maar wel naar Heathrow. Die andere "Londen" vliegvelden zijn wel goedkoper, maar moet je nog een eind met de treinquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Bravebart het volgende:
Ach waarom niet met de auto of fiets?
Ik snap niet waarom mensen tegenwoordig niet vliegen op LondenHet is in alle opzichten voordeliger.
Dat was je al tochquote:
Sowieso. Verwacht je nu echt dat mensen dit doorzetten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, vliegen komt op 170 euro geloof ik, maar wel naar Heathrow. Die andere "Londen" vliegvelden zijn wel goedkoper, maar moet je nog een eind met de trein
[..]
Dat was je al toch
En vliegen is leuk, zeker als we met z'n 6en gaan
En we vertrekken vanaf Schiphol![]()
Je zal je er toch een keertje overheen moeten zettenquote:
Nou ja, nu niet meer waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso. Verwacht je nu echt dat mensen dit doorzetten?
Haha jij gaat niet omdat zand?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja. Ik ook niet23 augustus is zand!
Vliegen is eng. En ik zet me er altijd over heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zal je er toch een keertje overheen moeten zettenHet is veiliger dan elk ander vervoersmiddel dus zo erg kan het niet zijn
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso. Verwacht je nu echt dat mensen dit doorzetten?
Heb je al eens gevlogen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vliegen is eng. En ik zet me er altijd over heen
Ik weet het, heb het zelf gedaan, maar dat valt allemaal best mee hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, vliegen komt op 170 euro geloof ik, maar wel naar Heathrow. Die andere "Londen" vliegvelden zijn wel goedkoper, maar moet je nog een eind met de trein
We hebben het hier wel over een reis naar Londen, als je elkaar toch niet mag kun je niet zomaar weg. Daarnaast is het al € 170,- voor de reis er naar toe, dan nog je uitgaven daar (eten,drinken,souvenirs) en je overnachting. Ik denk dat velen het te duur vinden voor een meet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
ssssssst zo mag je niet praten van Cue
Zeg dat volgende keer gelijk ff wil jequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
Lieverd sowieso niet.
Done that.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg dat volgende keer gelijk ff wil je
Je moet het ook niet als meet zien, maar gewoon als weekendje Londen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een reis naar Londen, als je elkaar toch niet mag kun je niet zomaar weg. Daarnaast is het al € 170,- voor de reis er naar toe, dan nog je uitgaven daar (eten,drinken,souvenirs) en je overnachting. Ik denk dat velen het te duur vinden voor een meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |