dat is het nadeel van werkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef PieterBas het volgende:
Ja, dat is het nadeel van in de zomer werken
2 wafelsquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:56 schreef Yesse het volgende:
koekje
Ja hè, helemaal niet leukquote:
Ik heb dat totaal niet gevolgdquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wat vind jij nou eigenlijk van het Londen-plan?
zo lekker in een volle trein met allemaal stinkende mensenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb dat totaal niet gevolgdMaar Londen is altijd goed
@TT: In de trein is het ook geen pretje![]()
Ik ga nu ook Utrecht-Rotterdam ervarenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
zo lekker in een volle trein met allemaal stinkende mensen
We willen 23/24 augustus naar Londenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:05 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb dat totaal niet gevolgdMaar Londen is altijd goed
Het zal nu wel meevallen denk ik. Omdat het vakantie is en het om 5uur pas echt druk word.. Als ik tot laatste uur les had was het altijd zo drukquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga nu ook Utrecht-Rotterdam ervaren
Valt mee met de stinkende mensen tot nu toe
Als ik meega ga ik sowieso vliegenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
We willen 23/24 augustus naar Londen
We zijn er alleen nog niet helemaal uit of we met de boot of met het vliegtuig gaan
Maar dan vrijdagavond de 22e weg, en zondag(avond) de 24e terug, omdat jij tentamens hebt die week (toch?)
Ik ken hetquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het zal nu wel meevallen denk ik. Omdat het vakantie is en het om 5uur pas echt druk word.. Als ik tot laatste uur les had was het altijd zo druk
Ik wil niet vliegenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik meega ga ik sowieso vliegen
Klinkt wel tof, maarja tentamens he
Mooi zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
Als ik meega ga ik sowieso vliegen
Klinkt wel tof, maarja tentamens he
De huisjes zijn nu veel goedkoper zekerquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ga voortaan lekker last minute boekenvoor een vakantie in Nederland dan.
Zo, dat is gezegdquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ga voortaan lekker last minute boekenvoor een vakantie in Nederland dan.
Moet jij wetenquote:
Nou. Is ook voor jou. Nu hadden we naar CenterParcs kunnen gaan voor 339,-quote:
Ik wil met de treinquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet jij wetenIk ga iig niet met de boot
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Moet jij wetenIk ga iig niet met de boot
En ik maar denken dat de datum het moeilijkst zou zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef Yesse het volgende:
Ik wil met de trein
Ach waarom niet met de auto of fiets?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ik maar denken dat de datum het moeilijkst zou zijn
Want vliegen. Engquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach waarom niet met de auto of fiets?
Ik snap niet waarom mensen tegenwoordig niet vliegen op LondenHet is in alle opzichten voordeliger.
Oja. Ik ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed ik kom toch niet dus jullie hoeven je van mij niks aan te trekken
Nou ja, vliegen komt op 170 euro geloof ik, maar wel naar Heathrow. Die andere "Londen" vliegvelden zijn wel goedkoper, maar moet je nog een eind met de treinquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Bravebart het volgende:
Ach waarom niet met de auto of fiets?
Ik snap niet waarom mensen tegenwoordig niet vliegen op LondenHet is in alle opzichten voordeliger.
Dat was je al tochquote:
Sowieso. Verwacht je nu echt dat mensen dit doorzetten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, vliegen komt op 170 euro geloof ik, maar wel naar Heathrow. Die andere "Londen" vliegvelden zijn wel goedkoper, maar moet je nog een eind met de trein
[..]
Dat was je al toch
En vliegen is leuk, zeker als we met z'n 6en gaan
En we vertrekken vanaf Schiphol![]()
Je zal je er toch een keertje overheen moeten zettenquote:
Nou ja, nu niet meer waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso. Verwacht je nu echt dat mensen dit doorzetten?
Haha jij gaat niet omdat zand?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja. Ik ook niet23 augustus is zand!
Vliegen is eng. En ik zet me er altijd over heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zal je er toch een keertje overheen moeten zettenHet is veiliger dan elk ander vervoersmiddel dus zo erg kan het niet zijn
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso. Verwacht je nu echt dat mensen dit doorzetten?
Heb je al eens gevlogen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vliegen is eng. En ik zet me er altijd over heen
Ik weet het, heb het zelf gedaan, maar dat valt allemaal best mee hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, vliegen komt op 170 euro geloof ik, maar wel naar Heathrow. Die andere "Londen" vliegvelden zijn wel goedkoper, maar moet je nog een eind met de trein
We hebben het hier wel over een reis naar Londen, als je elkaar toch niet mag kun je niet zomaar weg. Daarnaast is het al € 170,- voor de reis er naar toe, dan nog je uitgaven daar (eten,drinken,souvenirs) en je overnachting. Ik denk dat velen het te duur vinden voor een meet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
ssssssst zo mag je niet praten van Cue
Zeg dat volgende keer gelijk ff wil jequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
Lieverd sowieso niet.
Done that.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg dat volgende keer gelijk ff wil je
Je moet het ook niet als meet zien, maar gewoon als weekendje Londen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een reis naar Londen, als je elkaar toch niet mag kun je niet zomaar weg. Daarnaast is het al € 170,- voor de reis er naar toe, dan nog je uitgaven daar (eten,drinken,souvenirs) en je overnachting. Ik denk dat velen het te duur vinden voor een meet.
Het is 2 dagen, geen leven langquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
We hebben het hier wel over een reis naar Londen, als je elkaar toch niet mag kun je niet zomaar weg.
Daar haakten sommige ook op af ja, maar heb de rest er niet over gehoordquote:Daarnaast is het al € 170,- voor de reis er naar toe, dan nog je uitgaven daar (eten,drinken,souvenirs) en je overnachting. Ik denk dat velen het te duur vinden voor een meet.
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:27 schreef Yesse het volgende:
Done that.
Precies, en met een wat grotere groep zitten er altijd mensen die wel leuk zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Bravebart het volgende:
Je moet het ook niet als meet zien, maar gewoon als weekendje Londen.
Dan ga ik liever zelf met iemand waarvan ik weet dat ze het zelfde willen zien als mij.. Niet met 6 mensen die allemaal wat anders willen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet het ook niet als meet zien, maar gewoon als weekendje Londen.
Ik heb het gezegd toen je er mee kwam dat het waarschijnlijk niet haalbaar was. Daarnaast bleef ik wel meepraten omdat ik het wel zag zitten maar de verwachting had dat het niet door gaat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is 2 dagen, geen leven lang
[..]
Daar haakten sommige ook op af ja, maar heb de rest er niet over gehoord
[..]
Oh![]()
Je zag het niet echt zitten, maar bleef er wel over meepraten toch...
[..]
Precies, en met een wat grotere groep zitten er altijd mensen die wel leuk zijn
Maar als het dus serieus door zou gaan zou je wel mee willenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het gezegd toen je er mee kwam dat het waarschijnlijk niet haalbaar was. Daarnaast bleef ik wel meepraten omdat ik het wel zag zitten maar de verwachting had dat het niet door gaat.
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Even hypothetisch: een ander weekend zou je wel mee willen?![]()
Mits geld. Dus binnen nu en een maand kan ik niet... Want ik zit ook nog met een week vakantie in september en daar wil ik ook geld voor houden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar als het dus serieus door zou gaan zou je wel mee willen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef Yesse het volgende:
Heb ik jullie weggejaagd?
Dan pasquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:50 schreef Bravebart het volgende:
Zouden we niet rond Kerst kunnen gaan?Londen is immers de Kersthoofdstad van Europa
En naar de efteling gaan we alquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
Maareh, voor het weekend van 23/24 augustus hebben we ook een plan B natuurlijk. Kan dat nog wat worden?
quote:
Goed plan, wordt toch niks zo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we niet gewoon even afwachten
quote:
Ja maar kunnen we dan niet meeten in een centraler pretpark?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Wat, meet in de Efteling?
Tevens leek Kerst me ok want dan kunnen mensen het inplannen+sparen
Nu lekker ijsje eten, want daar was ik wel aan toequote:
Gokje, Hellendoorn?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:00 schreef Yesse het volgende:
Of Hellendoorn? (geen idee waar dat zit)
Ijsquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu lekker ijsje eten, want daar was ik wel aan toeEn de trein van .21
Naast Hengeloquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar welke provincieNu weet ik het. Maar net nog niet.
Eet je 's avonds toch gewoon minderquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
IjsHeb ik net ook op
Maar nu honger omdat ik boterham ben gaan minderen omdat ik 's avonds geen honger had. Nu teveel honger
Ik wees heus dat het niet in Zeeland ligtquote:
Nog minderquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eet je 's avonds toch gewoon minder
Tikibadquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wees heus dat het niet in Zeeland ligt
Duinrell is ook leuk, maar niet echt centraal
Ik heb honger
Lukt je niet helemaal hèquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we niet gewoon even afwachten
Mwa aardappels doen denk ik niet veel onder voor een boterhamquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog minderDat zijn groentes, dat is beter dan een boterham met pindakaas
De groentesquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa aardappels doen denk ik niet veel onder voor een boterham
Pindakaas dan niet, want dat is slecht
Ook dat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
Oh, en ik vrees dat ik weiger om in een weekend in de zomervakantie door een park te ga lopen. Als ik in de rij wil staan ga ik wel naar de supermarkt
Normaal is het hier ook veel drukker. Nog maar een paar (ik bijvoorbeeld) mensen hebben stage. De rest hangt hier gewoon nog rondquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:22 schreef senoj84 het volgende:
Maaruh, is iedereen nog aan het werk/stage hier dan?
Lijkt me toch beter om lekker in het zonnetje te liggen
Oke, en al bijna klaar met stage?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Normaal is het hier ook veel drukker. Nog maar een paar (ik bijvoorbeeld) mensen hebben stage. De rest hangt hier gewoon nog rond
ikke?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor stage, opleiding enzo?
quote:
Ook al Nijmegenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:30 schreef senoj84 het volgende:
[..]
Grinn. Studeer aan Radboud in Nijmegen, economie, beetje relexen, je weet wel
Nee, dat nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:33 schreef senoj84 het volgende:
Jij ook al dan?
Geen idee, nog nooit geweestquote:Is toch ook van fantastische stad!
Hoe je weinig te doen daar in Nijmegen, daarom zeker zoveel mensen hier. En mzzlllquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar zitten hier wel veel mensen uit Nijmegen
[..]
Geen idee, nog nooit geweest
Ben weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |