Daar voel jij in principe niks van, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef Insomaniac het volgende:
Echt al jaren, samen veel meegemaakt, maar nee, hij heeft al een wijf en nu een koter ook..
Ik ga krassen..
Ik wil zijn nummer één zijn en zijn alles, niet een of andere spermacontainer voor erbij!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef Adelante het volgende:
Sinds wanneer heeft een wijf en kind TS tegengehouden?
Maar door dat wijf en dat kind krijg ik krasdrang.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar voel jij in principe niks van, natuurlijk.
Net als dat hij niets meer voelt bij dat door een bevalling uitgelubberde wijf van 'm.
Subedit: Jij voelt dus niks van dat wijf en kind van 'm. Wel van dat krassen.
Ja. Nou ja. Het is gewoon heel irritant en vervelend. Ik erger me er kapot aan.quote:
Puik idee, maar waar vind ik zo'n J?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zoek je toch gewoon een andere J om spermacontainer voor te zijn?.
.
Ik ken het. Heel ergerlijk. Irritant ook.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:14 schreef Insomaniac het volgende:
Maar door dat wijf en dat kind krijg ik krasdrang.
hoe veel kinderen heb jij inmiddels gebaard?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het. Heel ergerlijk. Irritant ook.
Maar kras dan gewoon een lot open. Misschien win je wel een miljoen en dan moet jij eens zien hoe snel Jarno vrouw + vrucht vergeet.
Hallo,quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:16 schreef Insomaniac het volgende:
Puik idee, maar waar vind ik zo'n J?
Gewoon dat wijf laten verdwijnen ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Nou ja. Het is gewoon heel irritant en vervelend. Ik erger me er kapot aan.
Nul. Naar mijn weten dan, hè.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:17 schreef Adelante het volgende:
hoe veel kinderen heb jij inmiddels gebaard?
Oh, dat is ook irritant zeg, dat ik dat niet zag! Erger je je daar niet aan?quote:
Ik irriteer me daar een stukje doodt aan!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef Insomaniac het volgende:
Oh, dat is ook irritant zeg, dat ik dat niet zag! Erger je je daar niet aan?
Kom jij hier? Kom ik daar? Of komen we samen in het midden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je hebt nog even. Snel doen dan maar..
idd, wie moet er anders later voor je zorgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt nog even. Snel doen dan maar..
Gewoon, ergens.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom jij hier? Kom ik daar? Of komen we samen in het midden?
Jullie toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:21 schreef Adelante het volgende:
idd, wie moet er anders later voor je zorgen
de maatschappij heeft geen geld meer en als je looks op zijn , ben je op jezelf aangewezenquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie toch?
Als individuen of als maatschappij.
Overspelige slet dat je der bent.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef Insomaniac het volgende:
Echt al jaren, samen veel meegemaakt, maar nee, hij heeft al een wijf en nu een koter ook..
Ik ga krassen..
Noem je Jarno nu een slet?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:24 schreef Kreator het volgende:
Overspelige slet dat je der bent.
Onder andere.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Noem je Jarno nu een slet?!
Je hebt altijd al geweten dat het me bij jou alleen maar om je goddelijke lichaam gaat en je enorme pe-nis.quote:
HAHAHA JE MAAKT EEN TAALFOUT HET IS NAMELIJK DOOD EN NIET DOODT HAHAHA!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik irriteer me daar een stukje doodt aan!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:26 schreef Insomaniac het volgende:
Je hebt altijd al geweten dat het me bij jou alleen maar om je goddelijke lichaam gaat en je enorme pe-nis.
Houdt je overspelige slettenbek!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:27 schreef Insomaniac het volgende:
HAHAHA JE MAAKT EEN TAALFOUT HET IS NAMELIJK DOOD EN NIET DOODT HAHAHA!
Nu?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]Ik weet het. Onweerstaanbaar. Wanneer gaan we weer batsen? Ik ben krols.
Heus niet en ik irriteer me aan je verkeerde taalgebruik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Houdt je overspelige slettenbek!
Je liegd!
Te ergerend, bedoel je.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
WAAROM KRIJG IK GEEN ANTWOORD.
Echt TE irritant.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |