Vind je dat nou ter zake doen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:49 schreef hassanjassan het volgende:
Bijv. Els, los van dat ze een onwijs mooie meid was, was ze ook nog es arts in opleiding, kijk daar hebben we er niet zoveel van en nou heb niemand er meer wat aan.
Sja, als het nou een paar werkloze Marokkanen waren geweest....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:49 schreef hassanjassan het volgende:
En wat ik overigens des tem eer balen vind is het feit dat er zoveel potentie verloren is gegaan. Bijv. Els, los van dat ze een onwijs mooie meid was, was ze ook nog es arts in opleiding, kijk daar hebben we er niet zoveel van en nou heb niemand er meer wat aan.
Dat is ook precies waar hij voor dient natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:26 schreef HetOnzin het volgende:
Tja, zo'n klimhelm helpt vast als je een 500 meter naar beneden stort.
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Heb ik op de tribune bij scHeerenveen en bij Mama Miaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het hele leven draait natuurlijk om keuzes maken en de gevolgen daarvan, maar nergens anders heb ik meer het gevoel dat elke actie van mij een reactie heeft dan wanneer ik in de bergen ben. Daar voel ik pas echt dat ik leef![]()
Dus als ze lelijk of een secretaresse in opleiding of vuilnisvrouw zou zijn geweest, dan had je het minder erg gevonden?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:49 schreef hassanjassan het volgende:
En wat ik overigens des tem eer balen vind is het feit dat er zoveel potentie verloren is gegaan. Bijv. Els, los van dat ze een onwijs mooie meid was, was ze ook nog es arts in opleiding, kijk daar hebben we er niet zoveel van en nou heb niemand er meer wat aan.
Nou het is duidelijk dat in dat geval iedereen Darwin award geroepen zou hebben. Het is niet heel slim om je leven te riskeren op een berg, je familie aan elkaar te knopen en je helm in je rugzak te stoppen, maar dit werd gedaan door gestudeerde mensen dus dan was het gewoon een leuke hobby. Toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus als ze secretaresse in opleiding of vuilnisvrouw zou zijn geweest, dan had je het minder erg gevonden?![]()
Volgens dit bericht zouden helmen hun levens niet gered hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:49 schreef hassanjassan het volgende:
zijn klaarblijkelijk nl. gestorven door zeer ernstige schedelbreuken en volgens hen hadden niet alle4 dood hoeven te gaan als ze hun helmen op hadden gehad.
touchéquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou het is duidelijk dat in dat geval iedereen Darwin award geroepen zou hebben. Het is niet heel slim om je leven te riskeren op een berg, je familie aan elkaar te knopen en je helm in je rugzak te stoppen, maar dit werd gedaan door gestudeerde mensen dus dan was het gewoon een leuke hobby. Toch?
Ik was aan het werk toen ik het hoorde. "Vader en drie kinderen verongelukt tijdens het beklinnen van de Mont Blanc. De kinderen waren tussen 16 en 23 jaar". FUCK, Els is 22, Karin is volgens mij zestien, hoe oud is Mark?. Dus ik meteen een vriend van me bellen, die schaatste met Els en Mark, hij zijn vader bellen, en twee uur later een smsje krijgen: "Het zijn ze! ASV heeft de moeder gesproken!" Dan breekt er toch wel wel iets. We hebben de rest van de dag geprobeerd een derde vriend van ons te pakken te krijgen, die op dat moment ook aan het werk was. Wij drieën en Els waren vrij close met elkaar, en die laatste vriend had negen maanden lang een relatie met haar gehad. Rond acht uur kregen we hem eindelijk te pakken, en het was echt kut om door de telefoon te horen hoe hij het nieuws opnam.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heel bekend gevoel.
Elke keer als er dit soort berichten in het nieuws komen schrik ik me helemaal rot.
Ken ik ze misschien? Helaas is dit antwoord al een aantal keer ja geweest. Geen directe echte vrienden, maar wel mensen die je kende.
Heftig verhaal, ondanks de late topickick na een half jaar. Eng als het zo dichtbij komt...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef Dalai_Lama het volgende:
<verhaal>
Het niveau in dit topic valt me een beetje tegen. Is het de Nederlandse aard waardoor we ons geroepen voelen meteen met vingertjes te wijzen? Els en d'r familie gingen elk jaar (soms meerdere keren per jaar) klimmen, en waren meer dan ervaren klimmers. Het is achteraf natuurlijk erg makkelijk om de schuld bij hen te leggen omdat ze aan elkaar vast zaten, maar welk nut heeft dat? Die mensen wisten beter wat ze deden dan een groot deel van jullie! En nee, ze hadden hun helmen niet op. En als je ze gevraagd had waarom, dan hadden ze, net als vele andere klimmers, gezegd dat er tijden zijn dat je een helm op hebt, en tijden dat je je muts draagt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |