Te druk voor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef Jarno het volgende:
Ik mis de paint.
quote:
Volgens mij niet. Volgens mij indexeert itoens de hele bende alleenbaar voor ipod. Zodat de ipod dat niet doet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef cucemodre het volgende:
Is het playslist systeem van zo'n kreng niet geheel berust op correcte tags? Nobel maar onhaalbaar, laat mij maar gewoon mapjes maken en browsen.
ja goed, maar browse je dan op basis van directory of het uitlezen van tags.?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Te druk voor.
[..]
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij indexeert itoens de hele bende alleenbaar voor ipod. Zodat de ipod dat niet doet.
Stuur mij deze dan maar op, betaal ik wel verzendkosten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wie koopt er nu een IPod(ja ik ook. ) Ik heb er ene thuis liggen. 2 jaar oud, zgan. +30 GRATIS MP3's erop. (die van 4 Gig geloof ik, Nano zwart). Bij een goed bod had je die mogen kopen, anders gooi ik hem de prullenbak in.
Wat een kutding. Kutsoftware etc. Heb je je pc geformateert die je er 4 uur over om ook maar 1 MP3 verwijderd te krijgen. Zodoende staan er dus al 2 jaar dezelfde MP3's op
Vanavond haal ik me voor een paar euro zo'n USB prul.
Ik weet niet precies wat je bedoeld?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:47 schreef cucemodre het volgende:
[..]
ja goed, maar browse je dan op basis van directory of het uitlezen van tags.?
Hoezo, als je artiestnaam + titel goed invult ben je al een heel eind. TomTom werkt ook op die manier, maar je kan ook gewoon via mapjes browsen, dat vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef cucemodre het volgende:
Is het playslist systeem van zo'n kreng niet geheel berust op correcte tags? Nobel maar onhaalbaar, laat mij maar gewoon mapjes maken en browsen.
10 euro, stuur maar op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wie koopt er nu een IPod(ja ik ook. ) Ik heb er ene thuis liggen. 2 jaar oud, zgan. +30 GRATIS MP3's erop. (die van 4 Gig geloof ik, Nano zwart). Bij een goed bod had je die mogen kopen, anders gooi ik hem de prullenbak in.
Wat een kutding. Kutsoftware etc. Heb je je pc geformateert die je er 4 uur over om ook maar 1 MP3 verwijderd te krijgen. Zodoende staan er dus al 2 jaar dezelfde MP3's op
Vanavond haal ik me voor een paar euro zo'n USB prul.
Dat vind ik dus ook. Nu word me itunes even door de neus geboord.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, als je artiestnaam + titel goed invult ben je al een heel eind. TomTom werkt ook op die manier, maar je kan ook gewoon via mapjes browsen, dat vind ik wel fijn.
Maar hoezo kun je op een iPod niet gewoon een map met MP3's erop pleuren en dat het dan werkt? Waarom moet je daar perse iTunes voor hebben? Wat een non-product dan.
Heel simpel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeld?
Ik heb dezelfde directory structuur als ik op de computer heb iig.
Fabrikanten die brakke software maken voor Windows zodat je alsnog een overpriced iMac koopt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
Ah, een WIndows gebruiker, iTunes op de Mac werkt prima
Kan wel hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Maar hoezo kun je op een iPod niet gewoon een map met MP3's erop pleuren en dat het dan werkt?
Misschien tijd voor een centraal iPod klaagtopic?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:54 schreef DroogDok het volgende:
Veel iPod topics de laatste tijd.
Dan hebben we het idd over een systeem dat berust is op tagging.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Heel simpel.
Veel van dat soort spelers laten je puur filteren op, titel, artiest of album, wat dus geheel berust op tagging.
Als het gewoon op basis van een filebrowser gaat kun je dus 1) met bagger tagging nogsteeds een album correct af laten spelen. 2) zelf een selectie nummers maken in een mapje zonder dat je speler met zijn gore poten alles onder artiest naam gaat zetten en je je selectie kwijt bent.
Beetje dom bedrijf dan dat je brakke software maakt voor 70% van je potentiele markt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het een verelend systeem, blijf van mijn spul af. Bovendien kun je dus met een filebrowser ook je correct getaggede albums goed afspelen, alleen maar winst.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan hebben we het idd over een systeem dat berust is op tagging.
Tot nu toe doet dat apperaat zelf echter precies wat ik wil. Maar mijn muziekcollectie is dan ook per-defintiie keurisnetjes voorzien van de juiste tags dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Dus Apple weigert pertinent goede software te ontwikkelen voor andere OSen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
Dat schijnt een trend te zijn!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een centraal iPod klaagtopic?
Ze willen die 70% eigenlijk helemaal voor zichzelf, dus maken ze brakke software in de hoop dat je alsnog overstapt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Beetje dom bedrijf dan dat je brakke software maakt voor 70% van je potentiele markt.
Zou je echt niet gewoon kunnen filebrowsen met een iPod? Ik begin me steeds meer af te vragen waarom men zo gek is op die dingen. Het is ontzettend beperkt (net als andere hard- en software van Appel). Zelfs mijn TomTom die als hoofddoel niet eens MP3's afspelen heeft kan zowel via tagging als via mappen structuur navigeren. Die Samsung kan dat ook overigens.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:57 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Ik vind het een verelend systeem, blijf van mijn spul af. Bovendien kun je dus met een filebrowser ook je correct getaggede albums goed afspelen, alleen maar winst.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb overigens gewoon een Samsung T10 gekocht voor de vakantie. Ik weiger ook maar iets van Apple te kopen.
Zal mij aan mijn reet roesten persoonlijk hoe het op de ipod staat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:57 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Ik vind het een verelend systeem, blijf van mijn spul af. Bovendien kun je dus met een filebrowser ook je correct getaggede albums goed afspelen, alleen maar winst.
Dat is totaal niet logisch. Je gaat echt niet je OS compleet omgooien omdat je zo nodige een brakke overpriced MP3 speler koopt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze willen die 70% eigenlijk helemaal voor zichzelf, dus maken ze brakke software in de hoop dat je alsnog overstapt.
Ik heb overigens gewoon een Samsung T10 gekocht voor de vakantie. Ik weiger ook maar iets van Apple te kopen.
Daar was ook nog iets mee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zal mij aan mijn reet roesten persoonlijk hoe het op de ipod staat.
Als hij alles op mijn pc maar met rust laat.
Nee, je gaat als een dwangmatige neuroot zelf je mp3's organiseren en in debiele mapjes stoppen als E:\Music\Mp3\Sorted\Rock\A t/m Z enzo. Terwijl die asbak met lampen op je buro dat vele malen beter doet. Mp3 tags zijn 9 van de 10 keer toch al ingevuld, dus het is een kwestie van de mp3's naar iTunes slepen en die z'n ding te laten doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:01 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Dat is totaal niet logisch. Je gaat echt niet je OS compleet omgooien omdat je zo nodige een brakke overpriced MP3 speler koopt.
Hobby OS als Windows?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, je gaat als een dwangmatige neuroot zelf je mp3's organiseren en in debiele mapjes stoppen als E:\Music\Mp3\Sorted\Rock\A t/m Z enzo. Terwijl die asbak met lampen op je buro dat vele malen beter doet. Mp3 tags zijn 9 van de 10 keer toch al ingevuld, dus het is een kwestie van de mp3's naar iTunes slepen en die z'n ding te laten doen.
Maar goed, dan moet je natuurlijk niet zo'n hobby OS als Windows gebruiken want die kan nog geen mp3 op je HD vinden al zou het voor z'n neus staan.
Spotlight, iTunes ftw. Oh, en Smart Playlists.
Jarno, flikker eens op met je gebagger! Ga ergens anders huilen.quote:
Hou je smoel joh.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jarno, flikker eens op met je gebagger! Ga ergens anders huilen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, dan moet je natuurlijk niet zo'n hobby OS als Windows gebruiken want die kan nog geen mp3 op je HD vinden al zou het voor z'n neus staan.
Zit niet baggeren, kneus.quote:
/care, dan moet die potentiele markt maar eens in zien dat windows zelf bagger is. De zoekfuncties in windows zijn zwaar KUT, daar kan iTunes niets aan doen. Zo'n pielig index service in windows zorgt er alleen maar voor dat je harde schijf niet in slaapstand kanquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Beetje dom bedrijf dan dat je brakke software maakt voor 70% van je potentiele markt.
Wat van Apple is wel logisch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:01 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Dat is totaal niet logisch. Je gaat echt niet je OS compleet omgooien omdat je zo nodige een brakke overpriced MP3 speler koopt.
Jij goed Nederlants!quote:
Kun je gewoon instellen hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care, dan moet die potentiele markt maar eens in zien dat windows zelf bagger is. De zoekfuncties in windows zijn zwaar KUT, daar kan iTunes niets aan doen. Zo'n pielig index service in windows zorgt er alleen maar voor dat je harde schijf niet in slaapstand kan
Waardoor ie nog trager zoektquote:
Mac OSX dat is heilig wil je zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care, dan moet die potentiele markt maar eens in zien dat windows zelf bagger is. De zoekfuncties in windows zijn zwaar KUT, daar kan iTunes niets aan doen. Zo'n pielig index service in windows zorgt er alleen maar voor dat je harde schijf niet in slaapstand kan
Geduld is een schone zaak.quote:
Zoeken uberhaupt...lekker argument...quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.
Overigens is het zoeken in Vista een stuk sneller geworden. Zo snel vind ik het zoeken in Mac OS nou ook weer niet, al helemaal niet over een netwerk.En waarom zou je überhaupt je hardeschijf in slaapstand willen brengen?
Hopelijk haalt dit je over.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mac OSX dat is heilig wil je zeggen.
Komt met 1 on omstotelijk valide argument dat ik beter af ga zijn met een Mac.
Vreemd feit dat jij weet dat het niet aan windows ligtquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:20 schreef McKillem het volgende:
Feit blijft trouwens wel dat Itunes iig onder windows zuigt. Dat dit niet aan Windows ligt is iets dat ik wel weet.
Ja, ik ga denken zo van:quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hopelijk haalt dit je over.
[ afbeelding ]
Die conclusie is vrij simpel te trekken door het feit dat Itunes het enige programma op mijn computer is die brak werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd feit dat jij weet dat het niet aan windows ligt
Maar goed, ga lekke rmeelopen met de rest, dus luister naar de iPod en blijf Windows gebruiken.
En vergeet niet een iPhone te kopen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:24 schreef RacerDKB het volgende:
Kankermckillem, al tijden kraak je het af en nou koop je er zelf een
Jij bent nog erger dan de normale meelopers...
Vanaf nu haat ik je.
Net zo hard als dat Quicktime altijd heeft gezogen onder Windows. Je zou denken dat na 10 jaar er wel eens verbetering in zou komen, maar helaas is het nog bagger.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:20 schreef McKillem het volgende:
Feit blijft trouwens wel dat Itunes iig onder windows zuigt. Dat dit niet aan Windows ligt is iets dat ik wel weet.
Quicktime heb ik niet eens geinstalleerd staan....oh wacht ook dat boort apple me door de neus met itunes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net zo hard als dat Quicktime altijd heeft gezogen onder Windows. Je zou denken dat na 10 jaar er wel eens verbetering in zou komen, maar helaas is het nog bagger.
Ik gebruik het alleen om die HD trailers te downloaden en ze dan vervolgens af te spelen met MPCquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Quicktime heb ik niet eens geinstalleerd staan....oh wacht ook dat boort apple me door de neus met itunes.
Maar ohwee als Microsoft een OS levert met allemaal dingetjes er in, dan komen er rechtzaken!!
C:\Files\Albums\[Artiestnaam] - [Album]quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, je gaat als een dwangmatige neuroot zelf je mp3's organiseren en in debiele mapjes stoppen als E:\Music\Mp3\Sorted\Rock\A t/m Z enzo. Terwijl die asbak met lampen op je buro dat vele malen beter doet. Mp3 tags zijn 9 van de 10 keer toch al ingevuld, dus het is een kwestie van de mp3's naar iTunes slepen en die z'n ding te laten doen.
Spotlight, iTunes ftw. Oh, en Smart Playlists.
Dat komt doordat Microsoft een monopoly positie heeft. Als 95% (of iets in die richting) van alle PCs draait op Windows, dan zullen de meeste mensen alleen de bijgeleverde software gebruiken en komt software van andere fabrikanten dus nooit aan bod.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Quicktime heb ik niet eens geinstalleerd staan....oh wacht ook dat boort apple me door de neus met itunes.
Maar ohwee als Microsoft een OS levert met allemaal dingetjes er in, dan komen er rechtzaken!!
Maargoed dat dwaalt te ver af van mijn punt, en mijn punt is dat Itunes zuigt.
Als ik een Mac koop ga ik ook alleenmaar de meuk gebruiken die apple meeleverd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat komt doordat Microsoft een monopoly positie heeft. Als 95% (of iets in die richting) van alle PCs draait op Windows, dan zullen de meeste mensen alleen de bijgeleverde software gebruiken en komt software van andere fabrikanten dus nooit aan bod.
Maar wat andere fabrikanten dus willen is dat Microsoft ze een kans geeft.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ik een Mac koop ga ik ook alleenmaar de meuk gebruiken die apple meeleverd.
Ik ga pas op zoek naar iets als ik wat mis, of zeker weet dat ik een beter alternatief heb.
Dat is gewoon de luie nature van de mens, daar kunnen OS boeren niet zo veel aan doen.
Het gaat hem meer om te intentie.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar wat andere fabrikanten dus willen is dat Microsoft ze een kans geeft.
Apple heeft geen dergelijke monopolypositie. Met de iPod wel natuurlijk, maar geen fabrikant die schreeuwt dat hij graag wil dat mensen zijn programma gebruiken om muziek op de iPod te zetten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat hem meer om te intentie.
Apple komt er schoon mee weg, MS word gedemoniseerd omdat ze veel meeleveren.
Ik vind dat gewoon niet kloppen. Dan moeten ze Apple ook op de vingers tikken.
Ik begrijp wat je me duidelijk wil maken, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Apple heeft geen dergelijke monopolypositie. Met de iPod wel natuurlijk, maar geen fabrikant die schreeuwt dat hij graag wil dat mensen zijn programma gebruiken om muziek op de iPod te zetten.
Doordat de meeste PCs op Windows draaien komt meestal alleen de software van Microsoft aan bod en dat is het probleem voor de fabrikanten.
Ja joh, ga even apples duidelijke makementen "goedlullen" met argumenten die voornamelijk nergens op slaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
Wat is het probleem? Wil je geen baggerwindows iTunes, dan koop je geen iPod. Dat je zelf te lui bengt om gebruikerservaringen op te zoeken is je eigen probleem.
Oké. Verder ben ik het met je eens hoor. Het is vreselijk wat Apple mensen allemaal door de strot probeert te duwen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je me duidelijk wil maken, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar in vind een monopoly alleen niet een excuus Apple het voordeel te geven.
Dan moeten ze gewoon rechte lijnen zetten in wat wel en wat niet mag in software/hardware land.
Dan is het toch false advertising als ze zeggen dat het werkt met Windows maar dat het eigenlijk bagger werkt? Voor het geld dat je neerlegt voor zo'n iPod mag je toch ook wel verwachten dat het allemaal GOED werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
Wat is het probleem? Wil je geen baggerwindows iTunes, dan koop je geen iPod. Dat je zelf te lui bengt om gebruikerservaringen op te zoeken is je eigen probleem.
Ik denk dat het verspilde moeite is om een leek op non Windowsgebied iets proberen uit te leggen. Gezien mijn docentenfunctie heb ik de indruk dat jij juist uit je nek loopt te lullen als jij zegt dat windows heilig is, met alleen maar goede applicaties (op iTunes na).quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je hebt me ook nog niet verteld waarom ik beter af zou zijn met iets anders dan met Windows. En vooral WAT er niet goed is aan Windows.
Je lult maar wat raak voor een knaak, ik heb momenteel niet echt de indruk dat jij enig idee hebt waar je over zit te lullen.
Had je de algemene voorwaarden maar moeten lezen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:41 schreef McKillem het volgende:
Dus ik stond bij de Mediamarkt () Apple (
) afdeling. Verkochten ze 80GB ipod voor verhoudingsgewijs niet zo veel. Sterker nog, het was in die grootte de goedkoopste.
Dus ik denken, ik ga dat kaufen. Vergeet ik gewoon semi dat ipod automatisch itunes betekend.
En itunes is nog kloteriger dan WMP, en niet zo'n klein beetje ook.
Klacht: Itunes dat met hakken en stoten werkt.
Klacht 2: Mediamarktmakker die me wijsmaakte dat het ook zondermeer via Winamp kan ipv itoens.
Klacht 3: Ipod stiekem wel een tof ding vinden terwijl ik hem al jaren afkraak.
Klacht 4: Itunes moet echt wat aan gedaan worden.
Klacht 5: Ik heb nu iets van apple.
Ik denk dat je een anderen functie moet gaan zoeken. Als docent zou je namelijk moeten zien dat TS nergens claimt dat Windows heilig is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het verspilde moeite is om een leek op non Windowsgebied iets proberen uit te leggen. Gezien mijn docentenfunctie heb ik de indruk dat jij juist uit je nek loopt te lullen als jij zegt dat windows heilig is, met alleen maar goede applicaties (op iTunes na).
Een goedendag. En trap de volgende keer niet zo in het gehype van Apple en lees eens wat gebruikerservaringen
Hij maakt je niets wijs, het is zo, werkt prima, niet zeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:41 schreef McKillem het volgende:
Klacht 2: Mediamarktmakker die me wijsmaakte dat het ook zondermeer via Winamp kan ipv itoens.
Dan zou ik als docent maar even heel snel wat doen aan je leesvermogen. Ik claim nergens dat Windows perfect is, ik verdedig windows tegen jou argeloze gebash.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het verspilde moeite is om een leek op non Windowsgebied iets proberen uit te leggen. Gezien mijn docentenfunctie heb ik de indruk dat jij juist uit je nek loopt te lullen als jij zegt dat windows heilig is, met alleen maar goede applicaties (op iTunes na).
Een goedendag. En trap de volgende keer niet zo in het gehype van Apple en lees eens wat gebruikerservaringen
Mwah ik denk het niet. De manier waarop die hele ipod ervaring in elkaar steekt is opzich vrij handig. De domper voor mij ligt hem gewoon in het brakke draaien van Itunes op Windows Vista.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:08 schreef asdqert het volgende:
Gut, tijd dat MS de (opvolger van de) Zune80 'ns op de markt brengt hier. Dan zál Apple wel moeten verbeteren op andere vlakken dan alleen dikte en gehyptheid.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan zou ik als docent maar even heel snel wat doen aan je leesvermogen.
Dat leek op Windows gebied gezever is ook wel grappig.
Zullen we samen op leesles gaan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het verspilde moeite is om een leek op non Windowsgebied iets proberen uit te leggen
Ach, ik lees over een woordje heen, jij leest dingen die ik nooit hebt gezegd.quote:
Een Macje had je gered, met z'n ingebouwde spellingscontrole.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:30 schreef Ascendancy het volgende:
zoiezo
Ooit een iPod Touch gezien?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:08 schreef asdqert het volgende:
Gut, tijd dat MS de (opvolger van de) Zune80 'ns op de markt brengt hier. Dan zál Apple wel moeten verbeteren op andere vlakken dan alleen dikte en gehyptheid.
Ik hou het bij mijn Nokia XpressMusicquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:48 schreef stbabylon het volgende:
SonyEricsson Walkman Telefoon. Bewezen beter geluid dan welke mp3 speler dan ook.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een Macje had je gered, met z'n ingebouwde spellingscontrole.
Oh, dus dat ding kegelt wat je hebt gezien eraf?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:38 schreef Jarno het volgende:
Even kijken hoor, ik zet even mijn iPhone in de dock om hem te syncen via iTunes.
*achterover leunt*
Hey, mijn (automatisch net gedownloade en nog niet gekeken) series worden automagisch gesynced, de gekeken afleveringen worden eraf gemikt, mijn Most Played playlist wordt bijgewerkt op mijn iPhone, m'n laatste iTunes aankopen worden erop gezet en hij synced ook nog even mijn mail, calendar en apps. Waarna hij een complete backup maakt van alle settings op de iPhone.
Paar minuutjes, klaar. Ik kan morgen weer op pad.
Nee, ik zie waarom dat iTunes echt he-le-maal niks is. Ik was veel liever handmatig bezig geweest om alles naar de iPhone te kopieeren, uit te zoeken waar mijn gedownloade series staan en waar ze naar toe moeten, apart iets als Active Sync te starten en dan nog even een backupje maken ook. Lijkt me echt veeeeeeeel handiger.
Kan ook. Persoonlijk vind ik het handiger om alles wat ik gekeken heb, van mijn iPhone af te gooien, want het staat toch al op de PC. Waarom dan meesjouwen? Maar goed, dan zet je 'sync all episodes' aan. Klaar.quote:
Discussiequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ach, ik lees over een woordje heen, jij leest dingen die ik nooit hebt gezegd.
Het zou je geloofwaardigheid ten goede komen als je even inhoudelijk ingaat op mijn betoog ipv mierenneuken over het feit dat ik mezelf een beetje voor lul zet.
Ik erken het direct ja, jij niet jij grijpt iedere kans die je kan pakken om de daadwerkelijke discussie te ontwijken in een poging je blazoen te zuiveren.
Nee, maar ik weet zeker dat jij dat wel moest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:00 schreef McKillem het volgende:
Heb je dat op Wikipedia opgezocht even snel?
Goed nu erken ik inderdaad dat Apple slim bezig is, marketing technisch. Ga ik met deze kennis een iPod kopen? NEE. Een slim bedrijf is niet altijd een bedrijf waar ik mijn spullen wil kopen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
D
Apple doet slim, simpel. Ze blijven uit de handen van de waakhonden door iTunes voor windows te maken. Er is geen sprake van koppelverkoop, iTunes is gratis, alleen werkt het kut icm windows. Dus mensen zien in de apple store iTunes voor de mac en zien dat zo'n mac toch ook wel mooi is. Laat er op de 100 kopers iemand zo gek zijn om toch de overstap te wagen: weer extra verkoop, plus je hebt toch weer software nodig: kassa!
Firefox ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een Macje had je gered, met z'n ingebouwde spellingscontrole.
Dat is sowieso weer een vergelijking van niets. Het wel of niet correct functioneren van iets, of 1 of andere standaard die er in een browser zit. Linkje naar waar MS claimt volgens de standaarden te werken zou ook wel behulpzaam zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet zeker dat jij dat wel moest.
Helaas voor jou ken ik die machine erg goed, ik durf me rustig expert te noemen. Dus wat is je punt? Tot nu toe ben je alleen bezig op de man en zie ik weinig kennis van zaken. Want zoals iedere ICT er weet, moet je niet vertrouwen op de woorden van een bedrijf, of geloof jij ook dat Microsoft netjes de standaarden van het W3C implementeert in IE?
Lang leve reviews
Absoluut waar, maar ik dacht dat dit een vraag was die hij wel kon beantwoorden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:08 schreef Timmai het volgende:
Dat je al een poging gedaan hebt om iets wijzer te worden van zo'n MM kneus. Wat een retards zijn dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |