abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60316307
Dus ik stond bij de Mediamarkt ( ) Apple ( ) afdeling. Verkochten ze 80GB ipod voor verhoudingsgewijs niet zo veel. Sterker nog, het was in die grootte de goedkoopste.
Dus ik denken, ik ga dat kaufen. Vergeet ik gewoon semi dat ipod automatisch itunes betekend.
En itunes is nog kloteriger dan WMP, en niet zo'n klein beetje ook.

Klacht: Itunes dat met hakken en stoten werkt.
Klacht 2: Mediamarktmakker die me wijsmaakte dat het ook zondermeer via Winamp kan ipv itoens.
Klacht 3: Ipod stiekem wel een tof ding vinden terwijl ik hem al jaren afkraak.
Klacht 4: Itunes moet echt wat aan gedaan worden.
Klacht 5: Ik heb nu iets van apple.
pi_60316323
Whehe TS is een meeloper
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60316333
Is het playslist systeem van zo'n kreng niet geheel berust op correcte tags? Nobel maar onhaalbaar, laat mij maar gewoon mapjes maken en browsen.
pi_60316350
foobar + foo_pod = winst.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_60316364
Wie koopt er nu een IPod (ja ik ook. ) Ik heb er ene thuis liggen. 2 jaar oud, zgan. +30 GRATIS MP3's erop. (die van 4 Gig geloof ik, Nano zwart). Bij een goed bod had je die mogen kopen, anders gooi ik hem de prullenbak in.

Wat een kutding. Kutsoftware etc. Heb je je pc geformateert die je er 4 uur over om ook maar 1 MP3 verwijderd te krijgen. Zodoende staan er dus al 2 jaar dezelfde MP3's op

Vanavond haal ik me voor een paar euro zo'n USB prul.
U MAD?
pi_60316369
hakken en stoten
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_60316373
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef Jarno het volgende:
Ik mis de paint.
Te druk voor.
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe TS is een meeloper
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef cucemodre het volgende:
Is het playslist systeem van zo'n kreng niet geheel berust op correcte tags? Nobel maar onhaalbaar, laat mij maar gewoon mapjes maken en browsen.
Volgens mij niet. Volgens mij indexeert itoens de hele bende alleenbaar voor ipod. Zodat de ipod dat niet doet.
pi_60316404
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef McKillem het volgende:

[..]

Te druk voor.
[..]

[..]

Volgens mij niet. Volgens mij indexeert itoens de hele bende alleenbaar voor ipod. Zodat de ipod dat niet doet.
ja goed, maar browse je dan op basis van directory of het uitlezen van tags.?
pi_60316410
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wie koopt er nu een IPod (ja ik ook. ) Ik heb er ene thuis liggen. 2 jaar oud, zgan. +30 GRATIS MP3's erop. (die van 4 Gig geloof ik, Nano zwart). Bij een goed bod had je die mogen kopen, anders gooi ik hem de prullenbak in.

Wat een kutding. Kutsoftware etc. Heb je je pc geformateert die je er 4 uur over om ook maar 1 MP3 verwijderd te krijgen. Zodoende staan er dus al 2 jaar dezelfde MP3's op

Stuur mij deze dan maar op, betaal ik wel verzendkosten.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60316419
>> BAGGER VERWIJDERD
U MAD?
pi_60316429
SonyEricsson Walkman Telefoon. Bewezen beter geluid dan welke mp3 speler dan ook.
pi_60316469
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:47 schreef cucemodre het volgende:

[..]

ja goed, maar browse je dan op basis van directory of het uitlezen van tags.?
Ik weet niet precies wat je bedoeld?
Ik heb dezelfde directory structuur als ik op de computer heb iig.
pi_60316477
Zoals ik al zei, IK MIS DUS DE PAINT.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:51:02 #14
158452 IQM
I am the one
pi_60316486
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_60316496
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef cucemodre het volgende:
Hoezo, als je artiestnaam + titel goed invult ben je al een heel eind. TomTom werkt ook op die manier, maar je kan ook gewoon via mapjes browsen, dat vind ik wel fijn.

Maar hoezo kun je op een iPod niet gewoon een map met MP3's erop pleuren en dat het dan werkt? Waarom moet je daar perse iTunes voor hebben? Wat een non-product dan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60316503
Ah, een WIndows gebruiker, iTunes op de Mac werkt prima
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_60316512
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:

10 euro, stuur maar op.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_60316518
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hoezo, als je artiestnaam + titel goed invult ben je al een heel eind. TomTom werkt ook op die manier, maar je kan ook gewoon via mapjes browsen, dat vind ik wel fijn.

Maar hoezo kun je op een iPod niet gewoon een map met MP3's erop pleuren en dat het dan werkt? Waarom moet je daar perse iTunes voor hebben? Wat een non-product dan.
Dat vind ik dus ook. Nu word me itunes even door de neus geboord.

Weet je dat Microsoft om precies dezelfde praktijken rechtzaken heeft verloren?
Bij apple komen ze er mee weg.
pi_60316520
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:50 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat je bedoeld?
Ik heb dezelfde directory structuur als ik op de computer heb iig.
Heel simpel.

Veel van dat soort spelers laten je puur filteren op, titel, artiest of album, wat dus geheel berust op tagging.

Als het gewoon op basis van een filebrowser gaat kun je dus 1) met bagger tagging nogsteeds een album correct af laten spelen. 2) zelf een selectie nummers maken in een mapje zonder dat je speler met zijn gore poten alles onder artiest naam gaat zetten en je je selectie kwijt bent.
pi_60316551
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
Fabrikanten die brakke software maken voor Windows zodat je alsnog een overpriced iMac koopt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60316567
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:

Maar hoezo kun je op een iPod niet gewoon een map met MP3's erop pleuren en dat het dan werkt?
Kan wel hoor.
pi_60316570
Veel iPod topics de laatste tijd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:55:30 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60316581
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:54 schreef DroogDok het volgende:
Veel iPod topics de laatste tijd.
Misschien tijd voor een centraal iPod klaagtopic?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60316582
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef cucemodre het volgende:

[..]

Heel simpel.

Veel van dat soort spelers laten je puur filteren op, titel, artiest of album, wat dus geheel berust op tagging.

Als het gewoon op basis van een filebrowser gaat kun je dus 1) met bagger tagging nogsteeds een album correct af laten spelen. 2) zelf een selectie nummers maken in een mapje zonder dat je speler met zijn gore poten alles onder artiest naam gaat zetten en je je selectie kwijt bent.
Dan hebben we het idd over een systeem dat berust is op tagging.
Tot nu toe doet dat apperaat zelf echter precies wat ik wil. Maar mijn muziekcollectie is dan ook per-defintiie keurisnetjes voorzien van de juiste tags dus dat zal er wel mee te maken hebben.
pi_60316585
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
Beetje dom bedrijf dan dat je brakke software maakt voor 70% van je potentiele markt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')