Te druk voor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef Jarno het volgende:
Ik mis de paint.
quote:
Volgens mij niet. Volgens mij indexeert itoens de hele bende alleenbaar voor ipod. Zodat de ipod dat niet doet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef cucemodre het volgende:
Is het playslist systeem van zo'n kreng niet geheel berust op correcte tags? Nobel maar onhaalbaar, laat mij maar gewoon mapjes maken en browsen.
ja goed, maar browse je dan op basis van directory of het uitlezen van tags.?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Te druk voor.
[..]
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij indexeert itoens de hele bende alleenbaar voor ipod. Zodat de ipod dat niet doet.
Stuur mij deze dan maar op, betaal ik wel verzendkosten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wie koopt er nu een IPod(ja ik ook. ) Ik heb er ene thuis liggen. 2 jaar oud, zgan. +30 GRATIS MP3's erop. (die van 4 Gig geloof ik, Nano zwart). Bij een goed bod had je die mogen kopen, anders gooi ik hem de prullenbak in.
Wat een kutding. Kutsoftware etc. Heb je je pc geformateert die je er 4 uur over om ook maar 1 MP3 verwijderd te krijgen. Zodoende staan er dus al 2 jaar dezelfde MP3's op
Vanavond haal ik me voor een paar euro zo'n USB prul.
Ik weet niet precies wat je bedoeld?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:47 schreef cucemodre het volgende:
[..]
ja goed, maar browse je dan op basis van directory of het uitlezen van tags.?
Hoezo, als je artiestnaam + titel goed invult ben je al een heel eind. TomTom werkt ook op die manier, maar je kan ook gewoon via mapjes browsen, dat vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef cucemodre het volgende:
Is het playslist systeem van zo'n kreng niet geheel berust op correcte tags? Nobel maar onhaalbaar, laat mij maar gewoon mapjes maken en browsen.
10 euro, stuur maar op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wie koopt er nu een IPod(ja ik ook. ) Ik heb er ene thuis liggen. 2 jaar oud, zgan. +30 GRATIS MP3's erop. (die van 4 Gig geloof ik, Nano zwart). Bij een goed bod had je die mogen kopen, anders gooi ik hem de prullenbak in.
Wat een kutding. Kutsoftware etc. Heb je je pc geformateert die je er 4 uur over om ook maar 1 MP3 verwijderd te krijgen. Zodoende staan er dus al 2 jaar dezelfde MP3's op
Vanavond haal ik me voor een paar euro zo'n USB prul.
Dat vind ik dus ook. Nu word me itunes even door de neus geboord.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, als je artiestnaam + titel goed invult ben je al een heel eind. TomTom werkt ook op die manier, maar je kan ook gewoon via mapjes browsen, dat vind ik wel fijn.
Maar hoezo kun je op een iPod niet gewoon een map met MP3's erop pleuren en dat het dan werkt? Waarom moet je daar perse iTunes voor hebben? Wat een non-product dan.
Heel simpel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeld?
Ik heb dezelfde directory structuur als ik op de computer heb iig.
Fabrikanten die brakke software maken voor Windows zodat je alsnog een overpriced iMac koopt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
Ah, een WIndows gebruiker, iTunes op de Mac werkt prima
Kan wel hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Maar hoezo kun je op een iPod niet gewoon een map met MP3's erop pleuren en dat het dan werkt?
Misschien tijd voor een centraal iPod klaagtopic?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:54 schreef DroogDok het volgende:
Veel iPod topics de laatste tijd.
Dan hebben we het idd over een systeem dat berust is op tagging.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Heel simpel.
Veel van dat soort spelers laten je puur filteren op, titel, artiest of album, wat dus geheel berust op tagging.
Als het gewoon op basis van een filebrowser gaat kun je dus 1) met bagger tagging nogsteeds een album correct af laten spelen. 2) zelf een selectie nummers maken in een mapje zonder dat je speler met zijn gore poten alles onder artiest naam gaat zetten en je je selectie kwijt bent.
Beetje dom bedrijf dan dat je brakke software maakt voor 70% van je potentiele markt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:52 schreef Pheno het volgende:
Ah, een WIndows gebruiker, iTunes op de Mac werkt prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |