Het is inderdaad een verkapt <wat jij zei> topicquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:18 schreef Metalfrost het volgende:
En nu moeten we voor jou antwoordjes gaan zoeken zeker.
It's yer call.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:30 schreef zarGon het volgende:
Welke schandalen kent FOK allemaal? en De Schandalen van FOK! #2 de gebeurtenissen die geweest zijn.
Deze even aankijken. In die topics worden er geloof ik geen antwoorden gegeven, maar gelinkt naar de topics, die je dan weer moet doorspitten. Dit is meer het antwoorden topic.quote:
En soort van bijbelkamp dus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze even aankijken. In die topics worden er geloof ik geen antwoorden gegeven, maar gelinkt naar de topics, die je dan weer moet doorspitten. Dit is meer het antwoorden topic.
Bijbelkamp all over again.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:37 schreef IQM het volgende:
Zul je zien dat iedereen hier komt met een tvp omdat ze willen weten hoe iets is afgelopen, waardoor iedereen met vragen zit en niemand met antwoorden komt.
Dit is geen tvp hoor... Echt nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:37 schreef IQM het volgende:
Zul je zien dat iedereen hier komt met een tvp omdat ze willen weten hoe iets is afgelopen, waardoor iedereen met vragen zit en niemand met antwoorden komt.
Dit ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dit is geen tvp hoor... Echt niet
Ik zal gaan zoeken!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:29 schreef RacerDKB het volgende:
Typisch zoals ik het had verwacht, 20 tvp's en geen één antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check "Jesus Camp" uit 2006. En schrik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:38 schreef santax het volgende:
Wat is een bijbelkamp? Een soort endloschung voor katholieken?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga geen antwoorden zoeken, ik plaats gewoon een ordinaire tvp
kutkickquote:Op zondag 19 december 2010 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe is het met dat hackverhaal van Maddox afgelopen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |