quote:
Ik heb al hulp geboden!quote:
hehe, done!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
Die hierboven moet het zijn, en dan de spaties weghalen overal
quote:
Idd niet in de OP. Vorige keer ook niet gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zal het ook even aanpassen in de OP ja. En daarna in mijn eigen sig die nu ongetwijfeld verkeerd gaat
Ik zat trouwens nog te denken, zullen we doen dat iedere fipo, wie dat ook is, zijn post aanpast met lijst van de spullen tot nu toe ed? Anders wordt de OP zo ontiegelijk lang.
Ja, ik heb er niets op tegen dat het vaker gekopieerd wordt, maar het leek mij wel handig als de nieuwe steeds gelijk in het begin staatquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd niet in de OP. Vorige keer ook niet gedaan.
Op een gegeven moment duren de topics wat langer tot ze vol zijn en dan kan het niet meer gewijzigd worden. Dus gewoon steeds het laatste lijstje kopiëren en dan de nieuwe spullen er bij zetten is ook goed. Ing en ik houden dat wel bij als je wilt, wij zijn dol op lijstjes![]()
Ja, zet er maar bij, het is na mn vakantie dus ik hou die dag dan wel lekker vrijquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Whehe, hij is gelijk weer goed gelukt
@MissBliss, ik had je er nog niet bij gezet omdat het niet zeker was, maar ik zet je er maar al te graag in hoor
Haha, ook goed! Of misschien zijn er wel heul veel spullenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik woon dus ook in AmsterdamMisschien kunnen we samen, godgita
![]()
Hier nog even het lijstje met spullen die we tot nu toe hebben toegezegd gekregen:quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
********************************************************************************************
GEDONEERDE SPULLEN
Handdoeken (er komt nog meer bij uiteraard) - Greys, Bleiswijk
********************************************************************************************
Roept u maar!
quote:
Oh ja, daar moet ie natuurlijk ook nogquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Handdoeken
Wederom hoeslakens
Nog een kattenbak.
En der komt nog veeeeeel meer bij gok ik![]()
Heej heej heej....kijk es!
http://fotoboek.fok.nl/user/132428
I know, maaaarr, als je je profiel aanpast, moet je toch je ww invoeren?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Godigita, heb mijn laatste lijstje aangepast, dankjewel!
Morrie, je hoeft alleen de spaties achter // nog weg te halen!
Nacho is stukquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Ing, je spullen staan er bij!
We kopiëren gewoon af en toe het lijstje om er nieuwe dingen bij te zetten
Wat is er stuk aan de OP dan?
Ja maar je hebt dat net toch al een keer gedaan klaarblijkelijk, want het goede topicnr staat er al in!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
I know, maaaarr, als je je profiel aanpast, moet je toch je ww invoeren?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:15 schreef MissBliss het volgende:
En Ingetje... Ik mis nog een spatie in je sig![]()
Tussen ']' en 'Help'
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
Oke, ik ga het omgooien Chipsie!! En je krabpaal er bij zetten!
Ing, ik heb je stukje even gejat voor in mijn FoBo!![]()
Ik begrijp er niets van, maar het is nu goed!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dat net toch al een keer gedaan klaarblijkelijk, want het goede topicnr staat er al in!
Of ben je het dáárna vergeten?
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Chipsie, zo overzichtelijker? En waar woon je?
QB, ja dat zou handig zijn, een wiki voor de OP.
Maar ik weet niet hoe dat moet
Ik zie geen foutquote:
Oh lijkt me wel inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan wel die van de vorige vinden,
Kunnen we die niet gewoon vervangen?
http://wiki.fok.nl/index.php/Inzamelactie_asiel
Oh wil niet.quote:
Oh, ik heb m net klaar geloof ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik maak de wiki wel even. Heb geloof ik door hoe het moet
Als we een nieuwe willen openen, dan ff in de Wiki op Bewerken klikken, dan die toestand kopiëren en dan in de OP plakken. Dan doet ie het helemaal goed, die van jou! (Of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Queen_Bee het volgende:
nevermind, hij heeft uit zichzelf spaties weggehaald dus hij staat er niet goed
Nieuwe link in de OP gezet maar hij doet het nog niet
Thanks, jullie ookquote:
Ja, ik snap het echt niet. Die link heeft het eerst gewoon gedaan en ik heb er verder niet aangezeten? Misschien is ie wel even down ofzo, dat ie t morgen weer doetquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Helemaal goed QB! Ik zag net halverwege dat je hem al klaar had, dus ik ben er lekker mee gestopt
Nu nog even knutselen met die link van Nacho. Even kijken...
Hij heeft nu de tekst gelijk naast de kopjes staan wat er dus onder hoort. Geen idee of ie hem wel weer goed neerzet wanneer je hem kopieert?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we een nieuwe willen openen, dan ff in de Wiki op Bewerken klikken, dan die toestand kopiëren en dan in de OP plakken. Dan doet ie het helemaal goed, die van jou! (Of bedoelde je dat niet?)
1 |
Hoe maak jij nu weer zo een code?quote:
Die had ik er ook al staan, werkte niet. Heb net een andere link gepakt, veel korter ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[ code ] blablablablablabla [ /code ]
Dan hoef je geen spaties er tussen te proppen (waarom bedacht ik dat nog niet bij dat geklooi met de sigs?)
En die is goed, die werkt, en heb het ook in de Wiki veranderd
Co!Thanks!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thanks, jullie ook. Ik dacht trouwens dat je ook weer actief mee wilde doen dus had je maar gelijk bij vragen neergezet, do you mind?
[..]
Ja, ik snap het echt niet. Die link heeft het eerst gewoon gedaan en ik heb er verder niet aangezeten? Misschien is ie wel even down ofzo, dat ie t morgen weer doet
quote:Hoei een nieuwe actie!
Deze wil ik ook in mijn myat..
En wil ook best opslagpunt zijn (Zwolle). Qua vervoer kan ik niet zeggen, de auto staat momenteel met panne..
Dan gooien we jouw spul in mijn auto...quote:
Vrouwenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik geloofde je direct al hoor QB
Maar ik kan het niet uitstaan dat het niet werkt, dus ik ging even fröbelen.
Maar ik geeft het ook even op, het lukt niet
Whehehequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan gooien we jouw spul in mijn auto...
Ik ben trouwens gek op broodje knakworst, mosterdsoep en als toetje graag Ben & Jerry's
Done, maar niet van hartequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Greys![]()
Ik ga er ook zo in...maar meneer I. is nog niet thuis.
Die ging om 20.30 uur "ff" weg![]()
Kan Morretje er ff bij als opslagpunt in Zwolle?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Done, maar niet van harteFok loopt hard te kutten
....
Dan wordt het hooooog tijdquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IngZal ik je eens eerlijk vertellen dat ik dat nog nooooooooooooit in huis gehad heb? Geen van al die ingrediënten van je ideale actiemaaltijd..
![]()
Trusten Greys, ik gaat ook..
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg MB...als jij dat verhaaltje nou es in je FoBo gooit...die wordt iig nog goed bekeken![]()
IK zag het, en ik zag Requote:Op woensdag 23 juli 2008 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Hij staat er hoor! [ afbeelding ]
Stomme smiley op de volgende regel, daar kan ik óók al niet tegen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:01 schreef verita het volgende:
Even testen of mijn sig werkt
edit:jeps
trusten
Diequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Hij staat er hoor! [ afbeelding ]
Stomme smiley op de volgende regel, daar kan ik óók al niet tegen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:53 schreef senesta het volgende:
[..]
IK zag het, en ik zag Re![]()
Die is echt zooooo anders dan ik dacht
Ja, ik heb er maar andere smileys neergezetquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Diebedoel je?
Daar erger ik me ook aan...maar nu eerst slapen
Tnx voor de tip...nu istie wel goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb er maar andere smileys neergezet
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:02 schreef Litso het volgende:
En ja, die taalfout is met opzet. Trekt extra kliks
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:02 schreef Litso het volgende:
Mijn sig trekt veel kliksquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:02 schreef Litso het volgende:
quote:
Zal ik ook mailen. Nee hebben we, soit ik mail alles welquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef NijntjesUk het volgende:
Misschien kijk ik eroverheen of valt het bedrijf onder een groothandel.. (zoveel weet ik er niet vanaf)..
Maar is Discus al gemaild?
Tenminste, ik zag dat het een overkoepelende organisatie is, maar weet dat ze ook een huismerk hebben.
Iemand die hier meer van weet?
Nu ja, goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Pedigree
Eukanuba
Carocat
Royal Canin
Whiskas
Sheba
Pets Place
Jumper
Welkoop
Purina one/Pro Plan
Specific
Prins
Sanal
Trovet
Yarrah
Farmfood
Bandit
Hill's
Discus
ZooPlus
Bonaro
Bozita
Brozo
Cavom
Frolick
Carnibest
Heb ik tot nu toe gemailed.
Ik heb hier in den helder een faunaland en een jumper. Daar zal ik ff langs gaan van het weekend. Ooh en en discus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en Sanal wil ons graag wat toesturen. Jumper en Welkoop raad ons aan om bij winkels in de regio langs te gaan omdat zij tot op zekere hoogte zelf kunnen kiezen met wie ze in zee gaan. Dus als iedereen in zijn stad of dorp even langs Jumper en Welkoop gaat
Geen probleem! Ik had voor mijzelf al het volgende bedacht: Ik wil het spul in de veelhoek Hardenberg- Tubbergen- Almelo - Enschede- Haaksbergen-Deventer-Zwolle wel ophalen. Ik val niet op vijf kilometer maar moet ergens een grens leggen. Hengelo valt uiteraard hierbinnen. En als het echt moet kan ik nog wel wat ruimte vrijmaken voor opslag. Het is namelijk onhandig als ik ergens wat weg moet halen in bijvoorbeeld Den Ham of Ommen en dan eerst weer naar Hengelo om het daar op te slaan bij Hekates.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:30 schreef Hekates het volgende:
Mocht het handig zijn, kan ik ook wel wat spullen opslaan in mijn keldertje. (als de hoeveelheden niet te groot worden) Ik woon in Hengelo overijssel. Is misschien een goede combinatie met Verita als die niet alleen naar Zwolle wil rijden maar ook langs Hengelo om spulletjes op te halen?
Hoe reageerden ze? Of heb ik daar overheen gelezen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Asiel gebeld. Monique was in bespreking maar de meneer dacht dat hij ook wel kon helpen. Qua spullen dacht hij de standaard dingen zoals ons lijstje, maar hij kijkt alles nog even na en stuurt me dan een mailtje
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Was ie verheugd? Zal wel toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:26 schreef verita het volgende:
[..]
Hoe reageerden ze? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ik heb wel eens nachten doorgehaald omdat ik tijd te kort kwamquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Ach we doen het nu gewoon weer lekker samen
Maar ik kan me voorstellen dat het heel heftig en tijdrovend was voor je met de Makatsi actie!
Ik dacht zelf na de Asielactie Rotterdam dat ik er voorlopig geen trek meer in zou hebben (ondanks dat het gewèldig was, het heeft er flink ingehakt toen) maar die kriebels zijn niet te stoppen
Ik wilde heel hard roepen "Maar jij zit nu toch in alkmaar!" maar daar heb je die dekens enzo natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel een hele berg dekens en speeltjes die ik wil doneren, maar er komt zeker niemand wel es in de buurt van Maastricht?
Oh yay.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve mensen, we zijn pas nèt van start en nu al de 100 euro over!![]()
Enorme dank aan de volgende donateurs wiens centjes al binnen zijn!
- Conleche
- DancingPhoebe & Zovty
- Godigita
************************************************************************************************************************
quote:Hoi Qube,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vanmiddag laten we je graag weten welke spullen we hier goed kunnen gebruiken.
Hier is met name een tekort aan:
dekens / katoenen lappen ( geen dekbedden / matrassen en/of hoofdkussens )
speeltjes voor de honden
speeltjes voor de katten
blikvoer voor de katten
blikvoer voor de honden
snoepjes / koekjes voor de honden
snoepjes voor de katten
en .... alles eigenlijk waarvan jullie denken dat het van pas kan komen!
Wij vinden het een super initiatief en laten ons verrassen!
Mocht je vragen hebben, of gewoon eens willen komen kijken, dan bel gerust!
Met vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben bereid om vanaf mijn woonplaats (regio Leeuwarden) naar dat asiel te rijden hoorEn heb genoeg ruimte in huis om ook wat spulletjes kwijt te kunnen. En als jullie niemand anders vinden zou ik ook vanuit Groningen wat spul mee kunnen nemen, aangezien ik ook wel eens in die stad ben.
En de lange houdbaarheidsdatum is zo speciaal aan blikvoer
wil je geen hond?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net een Kitten gekocht en vorig jaar heb ik Evert geadopteert. Ik denk dat ik dit jaar oversla.
Ohja, we hebben nog een Arko voor hem in de aanbieding. Smart thinking!quote:
pedigree! mail pedigree! en bonzoquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Maakt dus ook geen flauwsaus wat voor blikvoer? Dan ga ik in de winkel ook wel op zoek naar blikvoer
Pedigree had ik al gemailedquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
Hoe gaat het metEvert
?
Kan je niet even een foto plaatsen? Dat was een van de succesnummers van de Rotterdam Asielactie
Ik heb helemaal geen nieuwe foto'squote:Op donderdag 24 juli 2008 17:16 schreef Greys het volgende:
Ah MB, doe dan ook nog even een Ziggy foto, da's ook een Asielactie-succes!![]()
Net zoiets als ik heb met Antonio? dusquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
Oh Ziggy, wat ben je toch een lekker ding, zelfs als je nat bent
MB, ik zat net op de site te kijken van het Rotterdamse asiel, daar kwam ik een hondje tegen waarvan ik dacht 'Arghhhhhhhhhh, had ik nou maar niet gekeken'
NOUquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net zoiets als ik heb met Antonio? dus
Ik ga maar eens iets anders doen, een wasje ofzo
STOM MENS, WAAROM MOEST JE DIE LINK NOU POSTEN?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net zoiets als ik heb met Antonio? dus
Ik ga maar eens iets anders doen, een wasje ofzo
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
STOM MENS, WAAROM MOEST JE DIE LINK NOU POSTEN?.
En waarom moest ik klikken?.
Britje inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Wat is Evert ook een coole kat
En een mooi dinnetje. Britje?
Eten? Meneer staat op dieetquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
En Evert! Wat geef je die kat te eten Anthraxx!![]()
Wat een prachtkat![]()
En Ziggy...de oudste Fok!-asielpoezz![]()
Mijn overblijfsel aan de actie van vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
Baloe aka Loetje
nou, doe danquote:
Ja! Nou! Je weet best! Hmpf!quote:
Super toch!quote:Beste Q_B,
Wat een geweldig initiatief van jullie.
Hebben jullie misschien interesse in incourant hondenvoer van ons? Er
zit soms ook kattenvoer tussen.
Dit zijn worsten van Carnibest welke mislukt zijn tijdens de productie
of worsten waar 2 soorten voer in zitten (bijv. Natuurvoer en Lam/Rijst)
omdat de machine dan schoongemaakt wordt en doorgetapt zeg maar.
Wij hebben ook nog wel manden staan, van de tijd dat we hier zelf een
pension hebben gehad. Ze zijn wel zichtbaar gebruikt volgens mij, maar
op zich nog bruikbaar voor zover ik weet.
Zouden jullie ook spullen bij ons af kunnen halen? Carnibest is
diepgevroren vlees, dat moet wel zo snel mogelijk weer in de vriezer. De
incourante worsten zijn vaak erg groot en er zitten ook zakken vlees
tussen van bijv. 5 kilo per zak. Ik kan dat ook uitleggen als je ze
bijv. zou komen halen.
De Ark in Harderwijk geven wij ook wekelijks een partij gratis incourant
voer voor de asiel- en pensiondieren. Zo lang als wij over incourant
voer beschikken willen we jullie ook gerust helpen hiermee. De dieren
zullen het heerlijk vinden en dat hebben ze wel verdiend ook lijkt me.
Ook hebben wij nogal eens kapotte zakken gedroogde snacks die dan
onverkoopbaar zijn. Dat is niet vaak hoor, maar ik kan ze apart proberen
te houden. Het is allemaal maar net wat we hebben, soms niks en soms
liggen er diverse kapotte zakken.
Ik hoor graag van je of je iets hebt aan mijn aanbod.
Succes met de actie!
Met vriendelijke groet,
Corine Bunschoten
Bunschoten Diervoeders BV
www.carnibest.nl
en
www.glucobest.nl
Ja, wilde het inderdaad zo doen. Er moet wel iemand zijn die daar even langs kan denk ik zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
Wauw! Dat is echt top! Moeten we even kijken hoe we dat gaan doen met ophalen enzo. Misschien dat ik op de afleverdag zelf er eerst langs kan rijden? Waar zitten ze?Dan moeten we even het asiel inlichten dat ze ruimte in de vriezer vrijhouden.
QB, als je ze terugmailt, wil je dan zeggen dat we even gaan overleggen hoe we het 't beste met vervoer kunnen doen en gráág contact met haar houden? En Corine hartelijk bedanken voor haar lieve mail
Doe maar! Dan heb je hem direct gepaybackt, omdat ie op jouw verjaardag gaat drummen!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb op de link geklikt van Antonio.
God dammitDie zit dus in Rotterdam, MB? Zal ik hem aan Heer G geven voor zijn verjaardag?
![]()
Waarom staat er dan in je eh... onder je nickname... 'misschien nóg een witte main coon'?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wilde beer wel uit het eerste topic.
Mag niet meer zeuren van vriend lief over een paar weken komt Snowy mijn lang gekoesterde wens een wiite maine coon is in vervulling gegaan. Nu mag er niets meer bij heb ik moeten beloven.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe maar! Dan heb je hem direct gepaybackt, omdat ie op jouw verjaardag gaat drummen!!
Hahahahaaaaaa! Ik zit het hem nu voor te lezen en hij is zogenaamd not amused (maar stiekem heus wel hoor). Hij zegt hoofdschuddend 'Oh oh oh oh oh....'. Maar hij is wel in luf met Antonioquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:41 schreef Morretje het volgende:
Je kunt Antonio natuurlijk ook voor jezelf halen voor je verjaardag!!'Ja, schat, ik wilde nog met je overleggen, maar je was er niet'..
![]()
Bunschoten
Erbij op de lijst van wensen: een vriezer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
Wauw! Dat is echt top! Moeten we even kijken hoe we dat gaan doen met ophalen enzo. Misschien dat ik op de afleverdag zelf er eerst langs kan rijden? Waar zitten ze?Dan moeten we even het asiel inlichten dat ze ruimte in de vriezer vrijhouden.
QB, als je ze terugmailt, wil je dan zeggen dat we even gaan overleggen hoe we het 't beste met vervoer kunnen doen en gráág contact met haar houden? En Corine hartelijk bedanken voor haar lieve mail
Als je er nog geen vertrouwen in hebt kun je Antonio (die naaaaam ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaa! Ik zit het hem nu voor te lezen en hij is zogenaamd not amused (maar stiekem heus wel hoor). Hij zegt hoofdschuddend 'Oh oh oh oh oh....'. Maar hij is wel in luf met Antonio
Zou een jong katje van 10 weken niet constant Bink in de haren zitten? Dat die ouwe Bink er schoon genoeg van heeft na een dag of twee? Bink en katten is geen probleem, hij zit tijdens vakanties bij mijn ouders ook met de kat, die negeren elkaar gewoon en liggen elk aan een kant op de leuning van de bank, aan weerszijden van mijn vader
Is goed. Of ik breng het weer naar jou toe. Lijndienst ftwquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Pffff....
Hij ging lekker! En de eerste 100 euro al binnen.![]()
En iedereen die spulletjes toezegd en zich als rijder beschikbaar stelt...![]()
Het kriebelt idd weer Greys!![]()
Regio L'warden kan ik evt. ook wel doen heur, of stellen we de grens bij Heerenveen Alexxxxx?
Zit er geen leuk ding in Zwolle?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaa! Ik zit het hem nu voor te lezen en hij is zogenaamd not amused (maar stiekem heus wel hoor). Hij zegt hoofdschuddend 'Oh oh oh oh oh....'. Maar hij is wel in luf met Antonio
Zou een jong katje van 10 weken niet constant Bink in de haren zitten? Dat die ouwe Bink er schoon genoeg van heeft na een dag of twee? Bink en katten is geen probleem, hij zit tijdens vakanties bij mijn ouders ook met de kat, die negeren elkaar gewoon en liggen elk aan een kant op de leuning van de bank, aan weerszijden van mijn vader
Wat is er sad, schat?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:54 schreef RickoKun het volgende:
WAT EEN SADHEID
Bij marktplaats staat in de ad zelf ergens boven de fotos geloof ik een link die het altijd wel doet. via de adresbalk werkt het nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Tsk. Link werkt niet.
Maar als je zoekt op 'gratis vriezer' is het de 3e.
Ja, ik had nog niet gekeken -> brainfart. Weet ik veel dat je die krengen gratis kunt krijgenquote:
Nee die eerste was uit A'dam. (heb link in hetzelfde bericht nog aangepast.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Bedoel je die uit Ruurlo?
quote:Hoi Qube
Heel graag gedaan. Maar jullie zijn ook echte dierenvrienden, dat blijkt
wel.
Ik ben dat ook hoor en verkeer dan gelukkig ook nog eens in de positie
dat ik dingen tamelijk makkelijk weg kan geven, door het bedrijf wat ik
heb.
Er knappen soms wat worsten open etc. en die vriezen we apart in als
'incourant', het voer is er uiteraard zeker niet minder om qua
kwaliteit. Ik weet niet of je Carnibest kent, het is rauw voer voor
honden, katten en fretten.
Zolang als ik kan wil ik het dus beschikbaar stellen, bijvoorbeeld
maandelijks (?).
Als jullie het op zouden kunnen blijven halen dan uiteraard. (anders wil
ik ook nog wel proberen wat te regelen qua vervoer, met ons steunpunt,
maar afhalen zou handiger zijn)
Heeft het asiel vriesruimte voor een grote partij honden- en mogelijk
ook, kattenvoer?
Katten kunnen trouwens ook het hondenvoer eten hoor, als ze het lusten.
Alles zit er ook, ook ruim voldoende taurine.
Ja 20 september is prima en ik zal alles voor jullie verzamelen wat ik
heb.
Hebben jullie dan een bus of iets, zodat de manden ook mee kunnen?
Ik ben blij om te horen dat jullie er zo blij mee zijn..!! Zo kunnen we
iets voor dieren maar ook voor elkaar betekenen, als dierenvrienden.
Ik hoor wel van je of ze het in Zwolle allemaal kwijt kunnen. In een
vrieskist van bijv. 400 liter kan vaak zo'n 180 a 200 kilo Carnibest
gestopt worden. Als ze teveel hebben kunnen ze het ook alvast laten
ontdooien voor de komende 2 dagen natuurlijk.
Het is wel belangrijk dat het voer in de koeling ontdooid, of op een
hele koele plaats. Niet warmer dan 7 graden Celsius.
Hoor wel weer van je.
Nogmaals, heel graag gedaan. Ik vind het fijn om jullie te kunnen helpen
hiermee.
Ik duik nu m'n bed in, dus ik mail niet meer terug vanavond. Zal dan
morgen of van 't weekend worden, mocht je terugmailen omtrent de
vriescapaciteit aldaar.
(we beginnen om 4 uur 's morgens, dus m'n dag zit er alweer op) :-)
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Pedigree
Eukanuba
Carocat
Royal Canin
Whiskas
Sheba
Pets Place
Jumper
Welkoop
Purina one/Pro Plan
Specific
Prins
Sanal
Trovet
Yarrah
Farmfood
Bandit
Hill's
Discus
ZooPlus
Bonaro
Bozita
Brozo
Cavom
Frolick
Carnibest
Dierenwebshop.nl
Jumbopet.nl
cats-dogs.nl
Heb ik tot nu toe gemailed.
Heb ik nog niet aangepast. Maar we zijn laatst wezen kijken en hij is voor ons gereserveerdquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom staat er dan in je eh... onder je nickname... 'misschien nóg een witte main coon'?
Neem maar contact op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/182910799
http://link.marktplaats.nl/182889484
Aight.quote:
Heb er een aangeschreven:quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/182910799
http://link.marktplaats.nl/182889484
Heb haar weer terug gemaild met de 2 opties, en ik hoor wel van d'r lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Als zij zich niet wil aanmelden moet jij maar contactpersoon spelen denk ik.
En als iemand spullen heeft moet diegene even kijken waar een opslagplaats in zijn of haar regio is en dan met die persoon wat afspreken
Dat was wel de bedoeling, maar volgens mij heeft niemand het daar nog met de crew over gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Komt er eigenlijk tzt ook weer een bericht op de FP?
Moet je SF ff pijpen PMmen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, maar volgens mij heeft niemand het daar nog met de crew over gehad
quote:
Ja. Hoezo, pijp je zo slecht dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik denk dat ie dan helemaal nee zegt.
SF is die fiets?
Laat maar eens zien wat je in huis hebtquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef Qwea het volgende:
ik zal fiets wel ff lekker zuigen
De inbox "surveillance_fiets" is niet beschikbaarquote:
euhw, ja dat kan ook nogquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
is het niet - ipv _
Hij zit in Krimpen en afblijven!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb op de link geklikt van Antonio.
God dammitDie zit dus in Rotterdam, MB? Zal ik hem aan Heer G geven voor zijn verjaardag?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |