quote:
Oh ja, daar moet ie natuurlijk ook nogquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Handdoeken
Wederom hoeslakens
Nog een kattenbak.
En der komt nog veeeeeel meer bij gok ik![]()
Heej heej heej....kijk es!
http://fotoboek.fok.nl/user/132428
I know, maaaarr, als je je profiel aanpast, moet je toch je ww invoeren?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Godigita, heb mijn laatste lijstje aangepast, dankjewel!
Morrie, je hoeft alleen de spaties achter // nog weg te halen!
Nacho is stukquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Ing, je spullen staan er bij!
We kopiëren gewoon af en toe het lijstje om er nieuwe dingen bij te zetten
Wat is er stuk aan de OP dan?
Ja maar je hebt dat net toch al een keer gedaan klaarblijkelijk, want het goede topicnr staat er al in!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
I know, maaaarr, als je je profiel aanpast, moet je toch je ww invoeren?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:15 schreef MissBliss het volgende:
En Ingetje... Ik mis nog een spatie in je sig![]()
Tussen ']' en 'Help'
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
Oke, ik ga het omgooien Chipsie!! En je krabpaal er bij zetten!
Ing, ik heb je stukje even gejat voor in mijn FoBo!![]()
Ik begrijp er niets van, maar het is nu goed!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dat net toch al een keer gedaan klaarblijkelijk, want het goede topicnr staat er al in!
Of ben je het dáárna vergeten?
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Chipsie, zo overzichtelijker? En waar woon je?
QB, ja dat zou handig zijn, een wiki voor de OP.
Maar ik weet niet hoe dat moet
Ik zie geen foutquote:
Oh lijkt me wel inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan wel die van de vorige vinden,
Kunnen we die niet gewoon vervangen?
http://wiki.fok.nl/index.php/Inzamelactie_asiel
Oh wil niet.quote:
Oh, ik heb m net klaar geloof ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik maak de wiki wel even. Heb geloof ik door hoe het moet
Als we een nieuwe willen openen, dan ff in de Wiki op Bewerken klikken, dan die toestand kopiëren en dan in de OP plakken. Dan doet ie het helemaal goed, die van jou! (Of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Queen_Bee het volgende:
nevermind, hij heeft uit zichzelf spaties weggehaald dus hij staat er niet goed
Nieuwe link in de OP gezet maar hij doet het nog niet
Thanks, jullie ookquote:
Ja, ik snap het echt niet. Die link heeft het eerst gewoon gedaan en ik heb er verder niet aangezeten? Misschien is ie wel even down ofzo, dat ie t morgen weer doetquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
Helemaal goed QB! Ik zag net halverwege dat je hem al klaar had, dus ik ben er lekker mee gestopt
Nu nog even knutselen met die link van Nacho. Even kijken...
Hij heeft nu de tekst gelijk naast de kopjes staan wat er dus onder hoort. Geen idee of ie hem wel weer goed neerzet wanneer je hem kopieert?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we een nieuwe willen openen, dan ff in de Wiki op Bewerken klikken, dan die toestand kopiëren en dan in de OP plakken. Dan doet ie het helemaal goed, die van jou! (Of bedoelde je dat niet?)
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |