quote:
Idd niet in de OP. Vorige keer ook niet gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zal het ook even aanpassen in de OP ja. En daarna in mijn eigen sig die nu ongetwijfeld verkeerd gaat
Ik zat trouwens nog te denken, zullen we doen dat iedere fipo, wie dat ook is, zijn post aanpast met lijst van de spullen tot nu toe ed? Anders wordt de OP zo ontiegelijk lang.
Ja, ik heb er niets op tegen dat het vaker gekopieerd wordt, maar het leek mij wel handig als de nieuwe steeds gelijk in het begin staatquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd niet in de OP. Vorige keer ook niet gedaan.
Op een gegeven moment duren de topics wat langer tot ze vol zijn en dan kan het niet meer gewijzigd worden. Dus gewoon steeds het laatste lijstje kopiëren en dan de nieuwe spullen er bij zetten is ook goed. Ing en ik houden dat wel bij als je wilt, wij zijn dol op lijstjes![]()
Ja, zet er maar bij, het is na mn vakantie dus ik hou die dag dan wel lekker vrijquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Whehe, hij is gelijk weer goed gelukt
@MissBliss, ik had je er nog niet bij gezet omdat het niet zeker was, maar ik zet je er maar al te graag in hoor
Haha, ook goed! Of misschien zijn er wel heul veel spullenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik woon dus ook in AmsterdamMisschien kunnen we samen, godgita
![]()
Hier nog even het lijstje met spullen die we tot nu toe hebben toegezegd gekregen:quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
********************************************************************************************
GEDONEERDE SPULLEN
Handdoeken (er komt nog meer bij uiteraard) - Greys, Bleiswijk
********************************************************************************************
Roept u maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |