quote:
Nieuw chickie biedt zich aan TS!quote:
24 per jaar ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:43 schreef koemleit het volgende:
wakosteenhyvesabboeigenlijk?
m.a.w. wat betaal je voor die onzin?
Ik ben geen chickie, ik zou zowat zn moeder kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nieuw chickie biedt zich aan TS!
Bwheehhe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nieuw chickie biedt zich aan TS!
Ik heb het nummer ook nog!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:54 schreef reetveter het volgende:
Ik bel der van het weekend wel even op
OMGquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:43 schreef wazoomie het volgende:
Ik ben artiest. Hoor mijn muziek danG,,
[..]
24 per jaar ofzo.
quote:
Dus mijn PM staat open?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
enbn dan aan haar vragen : HEY BEN JIJ NIET DIE DJ !
Wie dat durft , krijgt heldenstatus hier in klb
ik heb heul het nummer nietquote:
Tevens TVPquote:Citaat van: soulboy op Vandaag om 01:22:08
Als ik roos was zou ik het gewoon negeren, FOK is voor 13 jarige pubertjes. =D
jaa inderdaad, maar dan nog, het slaat totaal nergens op. stelletjes kleuters daarzo.
Meidenhoekje
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:40 schreef wazoomie het volgende:
Wie belt?
uhhm was jij die niet met die vriendin van 12 jaar jonger , ga je mond eens spoelen dat arme meisje weet niet wat haar overkomtquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:46 schreef santax het volgende:
Rete goed topic gek! Ik heb ook al laten weten dat ik d'r niet ga uitwonen. De vuige hoer! Sterkte TS! We shall overcome, brothers in arms enzo
dit wordt een deeltje 2 deeltje , ik voel hetquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:49 schreef Emimich het volgende:
Para heeft PM.
De roem blijft me achtervolgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
uhhm was jij die niet met die vriendin van 12 jaar jonger , ga je mond eens spoelen dat arme meisje weet niet wat haar overkomt
ze is blond , die weet niet dat dat kan en trouwens google cache is een bitchquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:53 schreef santax het volgende:
Toch moet ik wel zeggen dat ze opzich wel ballen heeft dat ze d'r hyves nog niet prive heeft gezet.
Of misschien.. misschien is ze wel gaan snijden!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze is blond , die weet niet dat dat kan en trouwens google cache is een bitch
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld op dat Meidenhoekje.
Ze kwam uit Haarlem toch? Dan vinnik t niet erg, die trein moet ik toch niet hebben..quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef wazoomie het volgende:
Doh. Ze is geen 1x online geweest op d'r hyves noch meidenhoekje. Misschien is ze erg emo en is ze voor een trein gesprongen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef Brigand het volgende:
[..]
Ze kwam uit Haarlem toch? Dan vinnik t niet erg, die trein moet ik toch niet hebben..
ik nu ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld op dat Meidenhoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |