Dat is heel erg veel, krijg je dat wel opquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef TJDoornbos het volgende:
tot muck alle recepten voor me maakt
ik neem wel een weekendje mn intrek bij drquote:Op woensdag 18 november 2009 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is heel erg veel, krijg je dat wel op
Nog steeds niks.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef Ireth het volgende:
Is er nou trouwens nog een bevredigende oplossing gekomen nav [Nationale Restaurant Week] Ga uit eten met FOK! ? Om er nou een heel nieuw topic over te openen vind ik ook weer niet nodig, maar was er eigenlijk wel benieuwd naar!
Nee, wel van iemand gehoord dat ie ermee bezig was,maar die iemand heeft het nu druk met al die verhuizingen en serverproblemen denk ik want nog niks gehoord van zijn gesprek wat ie heeft gehad.Maar mocht ik er iets van horen meld ik dat hier welquote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef Ireth het volgende:
Is er nou trouwens nog een bevredigende oplossing gekomen nav [Nationale Restaurant Week] Ga uit eten met FOK! ? Om er nou een heel nieuw topic over te openen vind ik ook weer niet nodig, maar was er eigenlijk wel benieuwd naar!
Het is dan nu ook pas weer een week of 3 later.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef Tammymara het volgende:
Nee, wel van iemand gehoord dat ie ermee bezig was,maar die iemand heeft het nu druk met al die verhuizingen en serverproblemen denk ik want nog niks gehoord van zijn gesprek wat ie heeft gehad.Maar mocht ik er iets van horen meld ik dat hier wel
ik was daar alquote:Op maandag 30 november 2009 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is traditie in CUL dat de mods meedoen in de SC![]()
Wel 10 delen nagellak maar geen half deel CUL SC op een dag?quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Mirjam het volgende:
ik was daar al
alleen de laatste paar delen niet, had het te druk met d enagellak reeks
nagellakquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wel 10 delen nagellak maar geen half deel CUL SC op een dag?Wat hebben zij dat wij niet hebben?
Que?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Sjeetje, ga je ineens op de kleintjes letten? Das pas sneu
is al gebanned.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Sjeetje, ga je ineens op de kleintjes letten? Das pas sneu
Deze user btw, nu we hier toch zijnmoet iets aan gebeuren denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |