Haha nee, ik zweer het!!!!quote:
Gewoon laten gaan natuurlijk, er is toch niemand in de buurt. Dan kan je als je thuiskomt je reet wel wassen en je boxershort o.i.d. wassen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Ohja, en nog een vraag aan jullie allemaal:
'Wat zou je doen, als je 's nachts aan het rondfietsen was (30 km van huis) En je moest onmeunig scheiten?'
euhmz misschien een cafe opzoekenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Ohja, en nog een vraag aan jullie allemaal:
'Wat zou je doen, als je 's nachts aan het rondfietsen was (30 km van huis) En je moest onmeunig scheiten?'
je boxershort als pleepapier gebruiken en dan maar gewoon laten liggen. zo'n ding kuj ja wal weer kopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan natuurlijk, er is toch niemand in de buurt. Dan kan je als je thuiskomt je reet wel wassen en je boxershort o.i.d. wassen.
Dat is veel te moeilijk als je dikke bent joh.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je boxershort als pleepapier gebruiken en dan maar gewoon laten liggen. zo'n ding kuj ja wal weer kopen.
Hahaha nee, ik was 100 % nuchter, kameraad bracht ons met de auto heen en terug... Nougoed, uit solidariteit heb ik dus ook maar niks gedronken!!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is veel te moeilijk als je dikke bent joh.
dus jij wil gewoon scheiten en dan weer op het zadel gaan zitten. van die gevormde kontkorsten krijg je danquote:Op maandag 28 juli 2008 13:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is veel te moeilijk als je dikke bent joh.
Ik zei wat ik dacht te doen wanneer ik echt dikke zou zijn. Als ik nuchter ben dan ga ik wel zoek naar bladeren o.i.d.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus jij wil gewoon scheiten en dan weer op het zadel gaan zitten. van die gevormde kontkorsten krijg je dan
was ik vroeger ook toen ik astma had, nu geen astma meer en ook geen allergiequote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd. Én ik ben er allergisch voor
whahahahahahaquote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Man oh man!Mijn ouders zijn er weer
![]()
Dat heb ik vannacht gelijk weer gemerkt!
Ik ging gister naar Bruins, en werd met de auto opgehaald..Sleutels had ik thuis laten liggen (ik had haast)
Smsje gestuurd of Pa de deur los kon laten..
Kom ik daar om 3 uur an, DEUR OP SLOT![]()
"ja sorry, ik had de mobiel uitgezet, want ik was moe"![]()
Dus ik heb vanaf 3 uur rondgefietst door Twente, heel veel moois gezien![]()
Kreeg nog een ree voor mijn fiets, ging net goed, en een bult konijnen die blijkbaar graag dood wilden, scheelde echt niks![]()
Echt door zo'n donker bos gefietst![]()
Onder een sterrenhemel begon ik te fietsen, en toen het licht was, kwam ik weer thuis![]()
Maargoed..... Ze zijn er dus weer![]()
geld is altijd welkom tochquote:Op maandag 28 juli 2008 12:56 schreef rulerofdeath het volgende:
wat kan ik trouwens vragen voor mijn verjaardag?
ik kan niks verzinnen
omdat wij ook wat te lachen moeten hebbenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahaha nee, ik was 100 % nuchter, kameraad bracht ons met de auto heen en terug... Nougoed, uit solidariteit heb ik dus ook maar niks gedronken!!
Maar ik heb dus in het bos een onmeunig dikke drol gelegd, en daarna afgeveegd met van die eikenbladeren![]()
Waarom vertel ik dit!?!?!?![]()
Maar 1 feit blijft wel bestaan; ik rem niet, voor een ajaciedquote:Op maandag 28 juli 2008 12:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Volgens mij staat de wereld op zijn kop. Guitar en ruler die t met mij eens zijn, dat ik dit nog mag mee maken![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar 1 feit blijft wel bestaan; ik rem niet, voor een ajacied
Poteratijmpje, Poteratijmpje, Roycoooooo, dat was niet zo'n mooi rijmpjequote:Op maandag 28 juli 2008 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
ree ree ree, ik rem ook niet voor psvee
bleef je toetsenbord haken gozert??quote:Op maandag 28 juli 2008 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe wat een dijenkletsers hier!!@~!~1`1`!!1!één23~!~!!einzweidreilollervier~!~!~!~!1:D:d;d;F::D:D:D::DD;df;d;fd;;D::D:D
Hij heeft een zonnesteekquote:
Ik dacht dat het gewoon:quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef rulerofdeath het volgende:
net een microSD kaartje gekregen voor mijn telefoon.![]()
Heeft iemand daar ervaring mee? je krijgt er zo'n kleine usb-adapter bij, maar ik stond net al met een tang te priegelen om het kaartje daaruit te vogelen
Ja manquote:
Jij bent ook vaak ziek dan wel zwakjes zegquote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Samzz het volgende:
Ow gadverdamme... drollen in het bos... OMFG
Het is wárm... en ik ben ziekNou ja... bijna beter.
Dit is nog geen extreme warmte toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ik kan heel slecht tegen warmte... met name die extreme hitte. Zonnesteek opgelopen denk ik.
Ik vind 35 in de schaduw voor Nederland behoorlijk extreem...quote:
Was het zo warm ja?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 35 in de schaduw voor Nederland behoorlijk extreem...
Ik ben niet in Overijssel hequote:Op maandag 28 juli 2008 19:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was het zo warm ja?Had er vol in de zon vanmiddag eigenlijk geen last van.
Wattan, vegetariër?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:04 schreef Samzz het volgende:
Het komt omdat ik geen vlees eet.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet toch vlees joh, ben je meteen een stuk gezonder, onniedan jongs?
Vlees!
Onzin.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet toch vlees joh, ben je meteen een stuk gezonder, onniedan jongs?
Vlees!
Hahaha, Jerry is echt precies zoals ik me voorsteldequote:
Sorry.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:00 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi Guitarist. Zou je dat postopkrikken achterwege willen laten? Dank.
ik heb nu die 10 dagen try-out gedownload, ff spelen en dan spel installeren met CD's van kameraadquote:
Ja het is vetjes ende verslavendquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nu die 10 dagen try-out gedownload, ff spelen en dan spel installeren met CD's van kameraadmaar ff kijken of het echt zo vetjes en verslavend is
Dan ga je dr zelf om?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Samzz het volgende:
Toch niet. Ze bezorgen niet in Westdorp. Westdorp ligt fackin vijf minuten van Borger
Wat een naaiballen danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Samzz het volgende:
Toch niet. Ze bezorgen niet in Westdorp. Westdorp ligt fackin vijf minuten van Borger
heb je toch wel vaker neem ik aan?quote:
dat is kut man!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Roycoooooo het volgende:
GODVERDOMME, VIEZE GORE GRAFZOOI![]()
![]()
![]()
![]()
Heb fiscale aspecten weer niet gehaald, moet nu waarschijnlijk hele cursus overnieuw doen (inclusief cursusdag)!
ik ga denk ik voor een Fire Magequote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja het is vetjes ende verslavendIk voel me best wel tof met mn lvl 70 Fury Warrior en lvl 70 combat dual mace Rogue
![]()
Van jouw postopkrikkerij worden we anders ook niet altijd even vrolijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dudes, flikker op met dat WoW-gezeik
Kats doorweekt van eventjes paarden binnenhalen is niet normaal en heb ik niet vaak neequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Van jouw postopkrikkerij worden we anders ook niet altijd even vrolijk.
*checkt fotoboekquote:
want?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet naar Oldenzaal.
Ik heb zó'n godsgruwelijke zin in het weekend
Dan zie ik mijn vriendje weer na een aantal wekenquote:
ZUIPUH ZUIPUH ZUIPUHquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fok! wat was ik dronken vannacht
Maar het was leuk in Oldenzaal
Vanavond, morgen of overmorgen weer?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boeskool was gisteren fantastisch
Vandaag zeker niet, ben nog ziek van gisteren manquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vanavond, morgen of overmorgen weer?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:00 schreef Oldenzaal het volgende:
Ga vanavond weer naar de boeskool joh!
Hollandse avond vanavond, EN ik ben ook nog eens jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |