Hahaha, Jerry is echt precies zoals ik me voorsteldequote:
Sorry.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:00 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi Guitarist. Zou je dat postopkrikken achterwege willen laten? Dank.
ik heb nu die 10 dagen try-out gedownload, ff spelen en dan spel installeren met CD's van kameraadquote:
Ja het is vetjes ende verslavendquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nu die 10 dagen try-out gedownload, ff spelen en dan spel installeren met CD's van kameraadmaar ff kijken of het echt zo vetjes en verslavend is
Dan ga je dr zelf om?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Samzz het volgende:
Toch niet. Ze bezorgen niet in Westdorp. Westdorp ligt fackin vijf minuten van Borger
Wat een naaiballen danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Samzz het volgende:
Toch niet. Ze bezorgen niet in Westdorp. Westdorp ligt fackin vijf minuten van Borger
heb je toch wel vaker neem ik aan?quote:
dat is kut man!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Roycoooooo het volgende:
GODVERDOMME, VIEZE GORE GRAFZOOI![]()
![]()
![]()
![]()
Heb fiscale aspecten weer niet gehaald, moet nu waarschijnlijk hele cursus overnieuw doen (inclusief cursusdag)!
ik ga denk ik voor een Fire Magequote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja het is vetjes ende verslavendIk voel me best wel tof met mn lvl 70 Fury Warrior en lvl 70 combat dual mace Rogue
![]()
Van jouw postopkrikkerij worden we anders ook niet altijd even vrolijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dudes, flikker op met dat WoW-gezeik
Kats doorweekt van eventjes paarden binnenhalen is niet normaal en heb ik niet vaak neequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Van jouw postopkrikkerij worden we anders ook niet altijd even vrolijk.
*checkt fotoboekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |