Door gebruik te maken van voorzieningen maar daar de rekening niet van te betalen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan een illegaal in vredesnaam een land arm maken, hij bestaat immers niet?
zelfs een legaal kan een land kapot maken. en die bestaat wel degelijk. naïeve linksrad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan een illegaal in vredesnaam een land arm maken, hij bestaat immers niet?
of nog erger. door wel de lusten, maar niet de lasten te voldoen. en dan heb ik het echt niet alleen over geld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Door gebruik te maken van voorzieningen maar daar de rekening niet van te betalen.
Zoals welke, behalve het slijten van stoetegels met z'n schoenen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of nog erger. door wel de lusten, maar niet de lasten te voldoen. en dan heb ik het echt niet alleen over geld.
Ik vermoed dat hij daarmee bedoelde criminaliteit, overlast, verpaupering e.d.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zoals welke, behalve het slijten van stoetegels met z'n schoenen?
yawn! linkse naïveling! hou toch op met je geneuzel en kijk eens écht om je heen. hoogste tijd om europa weer europa te laten zijn, zonder islam. of andere profiteurs zonder relevante toevoeging.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Criminaliteit?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus ehm..., resumerend: illegalen zijn islamieten en islamieten deugen per definitie niet ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yawn! linkse naïveling! hou toch op met je geneuzel en kijk eens écht om je heen. hoogste tijd om europa weer europa te laten zijn, zonder islam.
Arme drommels?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja. arme drommels, want dat zijn illegalen meestal vergeleken bij ons, zijn natuurlijk een gemakkelijke doelgroep om "te pointen" en om als bliksemafleider voor eigen falen te fungeren.
Vooralsnog wordt die doelgroep in de meeste landen misbruikt om de vieze klusjes op te knappen en worden ze behandeld als oud vuil.
Toch fijn dat wij wel het geluk hebben gehad om hier geboren te zijn, 't is, als legaal, ook zo lekker schoppen tegen illegalen.![]()
ja leuk geschreven met de oude linkse pen. maar waar heb je het over? hou op met klusjes ed. elke allochtoon kost ons nu al meer dan 2 nederlandse/europese burgers die wel werken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja. arme drommels, want dat zijn illegalen meestal vergeleken bij ons, zijn natuurlijk een gemakkelijke doelgroep om "te pointen" en om als bliksemafleider voor eigen falen te fungeren.
Vooralsnog wordt die doelgroep in de meeste landen misbruikt om de vieze klusjes op te knappen en worden ze behandeld als oud vuil.
Toch fijn dat wij wel het geluk hebben gehad om hier geboren te zijn, 't is, als legaal, ook zo lekker schoppen tegen illegalen.![]()
kwa islamieten klopt dat wel ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm..., resumerend: illegalen zijn islamieten en islamieten deugen per definitie niet ?
links geneuzelquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, HSL traject en zo.....die kut illegalen ook![]()
Dat dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja leuk geschreven met de oude linkse pen. maar waar heb je het over? hou op met klusjes ed. elke allochtoon kost ons nu al meer dan 2 nederlandse/europese burgers die wel werken.
.
opzouten dus.
Jups, Italië rules met die ietwat fascistische trekjes van Berlusconi, de mediamagnaat die bepaald wat nieuws is en wat nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben heel blij met italië. mag hopen dat europa het over neemt. alhoewel nederland allang verkocht is en we ons echt zorgen moeten gaan maken wat betreft godsdienst.
ik maak me meer zorgen over de kosten van het generaal-pardon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben heel blij met italië. mag hopen dat europa het over neemt. alhoewel nederland allang verkocht is en we ons echt zorgen moeten gaan maken wat betreft godsdienst.
tja, da's erger dan een linkse premier die z'n land naar de bankroet drijftquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, Italië rules met die ietwat fascistische trekjes van Berlusconi, de mediamagnaat die bepaald wat nieuws is en wat niet
ontstellende sukkel. europa is allang klaar met al die idioten die hierheen komen en meer kosten dan opbrengen. heeft niks met berlusconi te maken overigens.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, Italië rules met die ietwat fascistische trekjes van Berlusconi, de mediamagnaat die bepaald wat nieuws is en wat niet
Van dat geblaat wat ik hier hoor, komt meer ellende van dan dat het oplost. Het sprekende voorbeeld daarvan meldt zich één dezer dagen in Den Haag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontstellende sukkel. europa is allang klaar met al die idioten die hierheen komen en meer kosten dan opbrengen. heeft niks met berlusconi te maken overigens.
je generaliseert, het zijn Roemenenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van dat geblaat wat ik hier hoor, komt meer ellende van dan dat het oplost. Het sprekende voorbeeld daarvan meldt zich één dezer dagen in Den Haag.
De meeste hinder heeft Italië op dit moment trouwens van zigeuners, die wonen al een paar honderd jaar in Europa.
Denk ut niet, zolang er types vrij rond blijven lopen die maar wat lopen te brullen met een volgevreten dikke vette westerse pens.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:53 schreef zoalshetis het volgende:
daarnaast blijken ze ook nog eens extreem islam godsdienstig, anti-westers en crimineel te zijn. wat denk je zelf? dit gaat nog 10 jaar goed?
Om precies te zijn, het zijn Rroma.....quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je generaliseert, het zijn Roemenen
Lezen hippie, Roemenenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om precies te zijn, het zijn Rroma.....
quote:Italiaanse minister wil paspoortcontroles 11-05-08
De nieuwe Italiaanse minister van binnenlandse zaken. Roberto Marioni wil weer paspoortcontroles invoeren voor reizigers uit zogeheten Schengen-landen. Nu mogen reizigers uit de meeste EU-landen vrij in- en uitreizen, maar de rechtse minister wil daar onderuit komen.
Het plan is vooral gericht tegen immigranten uit Roemenië, die volgens Maroni verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit in Italië.
Schengen-verdrag
Volgens het Schengen-verdrag mogen er alleen paspoortcontroles worden gehouden als de openbare orde of de nationale veiligheid in het geding zijn. Sommige landen maken daar gebruik van bij topconferenties of grote evenementen.
Het Italiaanse kabinet praat komende week over het plan van Maroni.
ja. dit is het gebruikelijke linkse geneuzel waarmee islamitische dogma's ruim baan vinden in nederland.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van dat geblaat wat ik hier hoor, komt meer ellende van dan dat het oplost. Het sprekende voorbeeld daarvan meldt zich één dezer dagen in Den Haag.
De meeste hinder heeft Italië op dit moment trouwens van zigeuners, die wonen al een paar honderd jaar in Europa.
Het gaat er niet om wat je leest dombo, het gaat er om wat er is. Het zijn Rroma, oorspronkelijk wonend in - komend uit Roemenië, gewoon EU burgers en schijnbaar nu illegaal binnen hun eigen EUquote:
Roma zijn zigeuners die onder andere in Roemenië leven kneusquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je leest dombo, het gaat er om wat er is. Het zijn Rroma, oorspronkelijk wonend in - komend uit Roemenië, gewoon EU burgers en schijnbaar nu illegaal binnen hun eigen EU![]()
Anyway, ik vind de inhoud van dit topic aardig besmet, ben er weg van....
ja! snel vluchten als je alleen maar kan opkomen voor de criminelen en bang bent voor de gevolgen. laffe linkse hond ben je.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je leest dombo, het gaat er om wat er is. Het zijn Rroma, oorspronkelijk wonend in - komend uit Roemenië, gewoon EU burgers en schijnbaar nu illegaal binnen hun eigen EU![]()
Anyway, ik vind de inhoud van dit topic aardig besmet, ben er weg van....
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs een legaal kan een land kapot maken. en die bestaat wel degelijk. naïeve linksrad.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yawn! linkse naïveling! hou toch op met je geneuzel en kijk eens écht om je heen. hoogste tijd om europa weer europa te laten zijn, zonder islam. of andere profiteurs zonder relevante toevoeging.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja leuk geschreven met de oude linkse pen. maar waar heb je het over? hou op met klusjes ed. elke allochtoon kost ons nu al meer dan 2 nederlandse/europese burgers die wel werken.
.
opzouten dus.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kwa islamieten klopt dat wel ja.
slaap lekker verder sukkel. ik waak.
Ik begrijp het. Je wilt met open vizier een fatsoenlijke discussie opstarten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontstellende sukkel. europa is allang klaar met al die idioten die hierheen komen en meer kosten dan opbrengen. heeft niks met berlusconi te maken overigens.
waar zegt ie iets anders. ze maken nu italië onveilig. net als marokkanen nederland en frankrijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:11 schreef znarch het volgende:
[..]
Roma zijn zigeuners die onder andere in Roemenië leven kneus
het zijn Roemenen die voor overlast zorgen, niet de zigeuners domboquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:11 schreef znarch het volgende:
[..]
Roma zijn zigeuners die onder andere in Roemenië leven kneus
de tijd van open vizier is wel begonnen idd. en open en eerlijk is het. of ken jij geen cijfers?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik begrijp het. Je wilt met open vizier een fatsoenlijke discussie opstarten.
Overigens is illegaliteit volgens de wet niet strafbaar te stellen hier volgens juristen. Op zich is het ook een beetje krom he? Mensen vastzetten die je hier niet wilt hebben. Maar goed, je moet toch wat als je weet dat het ze maar lukt een vijfde van alle opgepakte illegalen uit te zetten. Hoe? Omdat het apparaat niet werkt dus.
Lijkt een beetje op de asielaanvragen qua incompetentie eigenlijk. Maar dat interesseert niet veel mensen; blijkbaar verliezen mensen hier hun mensenrechten zoals recht op eerlijke procedures enzo. Maar nog altijd dat liever dan zelf je ethiek verliezen zou ik zeggen. Maar ja, ik ben dan ook een linkse sukkel.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja! snel vluchten als je alleen maar kan opkomen voor de criminelen en bang bent voor de gevolgen. laffe linkse hond ben je.
en weer geef je een halfludiek schijnantwoord.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zo is dat
Je kunt beter achter Wilders aanhobbelen die iedere avond z'n pik in z'n Hongaarse vrouw steekt
Ik zou zeggen, kom maar op met je cijfers. Schattingen in Nederland komen uit op 150.000 illegalen hier. Maar omdat ze bijkans onzichtbaar zijn is dat niet te verifiëren. Gek toch, van een groep die "zoveel overlast en kosten veroorzaakt"?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de tijd van open vizier is wel begonnen idd. en open en eerlijk is het. of ken jij geen cijfers?
Jaaaah! Ontdoen!quote:het wordt hoog tijd om europa te ontdoen van mensen die geen europeaan willen zijn en iedere eerlijke burger geld kost.
Sinds wanneer is chaos links?quote:ik wil niet meer betalen voor de linkse chaos.
Sorry, maar heb je ergens last van ofzo? Een promillage toevallig? Vanwaar je opgefokte posts?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en weer geef je een halfludiek schijnantwoord.
rot maar lekker op gast.
kom maar op met de cijfers?! lol, cbs.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom maar op met je cijfers. Schattingen in Nederland komen uit op 150.000 illegalen hier. Maar omdat ze bijkans onzichtbaar zijn is dat niet te verifiëren. Gek toch, van een groep die "zoveel overlast en kosten veroorzaakt"?
[..]
Jaaaah! Ontdoen!
Hoe stel je het je voor en wat zijn je criteria?
[..]
Sinds wanneer is chaos links?
Hoe vaak roep je dat nu per dag? En waar moeten "gasten" dan heen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en weer geef je een halfludiek schijnantwoord.
rot maar lekker op gast.
nou nee. het komt me gewoon mijn neusgaten uit. ik wil niet meer betalen voor de linkse multiculturele miljarden verslindende industrie. ben er wel klaar mee. jij nog niet zo te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, maar heb je ergens last van ofzo? Een promillage toevallig? Vanwaar je opgefokte posts?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaak roep je dat nu per dag? En waar moeten "gasten" dan heen?
Maar joh, wen er maar vast aan, binnen 50 jaar zit Nederland stampvol met "gasten" waarvan minimaal 90 procent (net zoals nu) hun stinkende best doen om de zaak hier draaiend te houden.
Waak jij ondertussen rustig door....
Welke staatssecretaris zette toen destijds de hard werkende Gümüs uit?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaak roep je dat nu per dag? En waar moeten "gasten" dan heen?
Maar joh, wen er maar vast aan, binnen 50 jaar zit Nederland stampvol met "gasten" waarvan minimaal 90 procent (net zoals nu) hun stinkende best doen om de zaak hier draaiend te houden.
Waak jij ondertussen rustig door....
Idd, want het een sluit het ander per definitie uit. Sterker nog, het zich druk maken om illegalen en asielzoekers is lijnrecht en direct gericht tegen die bejaarden en gehandicapten!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Het_hupt het volgende:
Och wat zijn de illegalen toch zielig![]()
men maakt zich hier in Nederland drukker om een stel kanslozen, dan om het verloederen van bejaarden en gehandicapten.![]()
ipv de geldvretende bureaucratie in deze instanties aan te pakken, zet men zich in voor een generaal-pardon
Ah, "men" moet dat inzien. Niet de politici maar "men". En "toegeven" (aan wat?) is het paard van Troje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
politiek maakt nu niet meer uit. men moet inzien dat islam een te grote rol gaat spelen in europa.
nu toegeven is een nog groter paard van troye binnenhalen.
Nou, als dat geen graadmeter voor kwaliteit is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:43 schreef Jarno het volgende:
'Links': 24 matches.
In een topic met 50 reacties he. Whehe.
Het leidt er vaak toe dat mensen die illegalen verdedigen, de ouderen etc vergeten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd, want het een sluit het ander per definitie uit. Sterker nog, het zich druk maken om illegalen en asielzoekers is lijnrecht en direct gericht tegen die bejaarden en gehandicapten!
Ik ken niet de exacte kosten eerlijk gezegd, maar ik vermoed dat illegalen in de gevangenis duurder zijn dan op straat ...quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
I
ROME - Italië treft omstreden maatregelen tegen illegale immigranten. Illegaal verblijf wordt een ernstig misdrijf waar een gevangenisstraf op staat van zes maanden tot vier jaar.
graag meteen europees toepassen, of er blijft niks meer over van europa en zijn we straks net zo arm als de arme vluchtelingen die europa failliet maken. en links maar lachen om iets wat ik niet begrijp.
Ik heb het nog nooit gehoord, maar goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Het leidt er vaak toe dat mensen die illegalen verdedigen, de ouderen etc vergeten.
quote:En zogauw projecten als de multiculturele samenleving zo duur worden dat bijvoorbeeld deze ouderen eronder gaan lijden, lijkt het mij een logische keuze dat onze overheid deze projectjes stopzet, illegalen de toegang tot het land ontzegd, etc.
Nogmaals: van illegalen merk je nauwelijks iets. En al helemaal niet op de schaal dat het de bejaardenvoorzieningen in gevaar brengt. Het gros betaalt hun rekeningen, werkt en doet juist van alles om niet op te vallen.quote:Nederland is er niet om jan en alleman te laten teren op kosten van de burger of op enigszins andere manier parasiteert.
goedkoper als ze gewoon weer terug zijn in hun land. ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ken niet de exacte kosten eerlijk gezegd, maar ik vermoed dat illegalen in de gevangenis duurder zijn dan op straat ...
Islam moet niet meer invloed winnen, dat ben ik met je eens. Het liefste zie ik ook elk geloof uit het straatbeeld verdwijnen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
we zullen zien. ook de mensen die de link met de islam niet snappen. straks niet gaan huilen he?
Maar dat was het Italiaanse plan niet, dat was het illegaal zijn strafbaar stellen en er een gevangenisstraf aan vast te hangen. En ik dacht dat je zo'n fan was van dit plan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goedkoper als ze gewoon weer terug zijn in hun land. ja.
precies, juist de echte zwakkeren in deze samenleving worden het slachtoffer door de drang om "arme" illegalen te helpen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Het leidt er vaak toe dat mensen die illegalen verdedigen, de ouderen etc vergeten.
En zogauw projecten als de multiculturele samenleving zo duur worden dat bijvoorbeeld deze ouderen eronder gaan lijden, lijkt het mij een logische keuze dat onze overheid deze projectjes stopzet, illegalen de toegang tot het land ontzegd, etc.
Nederland is er niet om jan en alleman te laten teren op kosten van de burger of op enigszins andere manier parasiteert.
de meeste illegalen zijn de herenigde marokkanen en turken. legaal vanwege links. illegaal als je het echte recht gaat toepassen. immers ook de kinderen en nazaten van tijdelijke arbeiders zijn gastarbeiders.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoord, maar goed.
[..]
Ze zijn al illegaal. Ze zijn hier ondanks dat ze geen toegang zouden mogen hebben in the first place.
[..]
Nogmaals: van illegalen merk je nauwelijks iets. En al helemaal niet op de schaal dat het de bejaardenvoorzieningen in gevaar brengt. Het gros betaalt hun rekeningen, werkt en doet juist van alles om niet op te vallen.
Natuurlijk, ze zijn illegaal. Het probleem: hun aanwezigheid. De oplossing: ze hier gevangen zetten en juist kosten voor ze gaan maken? Lijkt me gewoon onpraktisch, onnodig en een afleiding van de onmacht om die mensen gewoon uit te zetten.
al eens in het weekend in het UMCG geweest? Moet je eens bij de apotheek gaan kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Nogmaals: van illegalen merk je nauwelijks iets. En al helemaal niet op de schaal dat het de bejaardenvoorzieningen in gevaar brengt. Het gros betaalt hun rekeningen, werkt en doet juist van alles om niet op te vallen.
Natuurlijk, ze zijn illegaal. Het probleem: hun aanwezigheid. De oplossing: ze hier gevangen zetten en juist kosten voor ze gaan maken? Lijkt me gewoon onpraktisch, onnodig en een afleiding van de onmacht om die mensen gewoon uit te zetten.
Maar dat staat niet in de wet die Italie aanneemt waar het bericht over gaat. Volgens mij gaat deze wet zoals het er nu staat juist dus geld kosten in plaats van opleveren...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goedkoper als ze gewoon weer terug zijn in hun land. ja.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meeste illegalen zijn de herenigde marokkanen en turken. legaal vanwege links. illegaal als je het echte recht gaat toepassen. immers ook de kinderen en nazaten van tijdelijke arbeiders zijn gastarbeiders.
Nee, wie zou dat dan ook durven beweren? Maak je jezelf niet populair mee. Het probleem is dat illegalen de maatschappij geld kosten en dat dit dus indirect leidt tot het onderwaarderen van bijv. ouderen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoord, maar goed.
Met maatregelen als een generaal pardon maakt dat niets uit.quote:[..]
Ze zijn al illegaal. Ze zijn hier ondanks dat ze geen toegang zouden mogen hebben in the first place.
Elke illegaal die hier 'werkt' is een legaal minder die aan het werk kan. Hoe leveren die illegalen geld op? Ze onttrekken zich juist overal aan.quote:[..]
Als land discrimineer je eigenlijk altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het topic ging over die wetgeving in Italië en dat is ronduit een discriminerende wet, gericht tegen een Europese bevolkingsgroep, namelijk de Rroma. Het wordt dan ook niet voor niets controversieel genoemd.
Het is wederom een Westers land dat naar machtsmiddelen grijpt, gedekt door wetgeving. Niets anders dan een teken van onmacht en gemakzucht waarbij geen enkel probleem wordt opgelost, maar hooguit verschoven.
'het echte recht'?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meeste illegalen zijn de herenigde marokkanen en turken. legaal vanwege links. illegaal als je het echte recht gaat toepassen. immers ook de kinderen en nazaten van tijdelijke arbeiders zijn gastarbeiders.
waarom denk je dat ze dat doen o paashaas? omdat ze onzettend moe worden van inwoners die de dienst uit willen maken vanuit hun macholeven en gewoon ronduit crimineel zijn. zie de nedederlandse/europese marokkanen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is wederom een Westers land dat naar machtsmiddelen grijpt, gedekt door wetgeving. Niets anders dan een teken van onmacht en gemakzucht waarbij geen enkel probleem wordt opgelost, maar hooguit verschoven.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:03 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
'het echte recht'?
Wat bedoel je nu precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2008 20:31:36 ]
amenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voorspel dat vele landen vroeger of later het voorbeeld van Italië gaan volgen. Ik vind ook dat er veel te makkelijk wordt gesteld dat er hier sprake is van een mensenrechtenschending. Het gaat om mensen die willens en wetens een overtreding begaan (namelijk illegaal in een land verblijven) en daarna meestal weigeren om mee te werken en hun ware identiteit op te geven. In zo'n situatie heb je gewoon een pressiemiddel nodig. De reden dat we dat nodig hebben in West-Europa is om illegaliteit effectief aan te kunnen pakken. Je MOET dan wel dit soort maatregelen treffen. Er moet een afschrikwekkend effect vanuit gaan.
Probleem is alleen wel: illegalen zoeken de zwakste schakel in de keten op. In dat land gaan ze zich ophouden. Het is zaak dat Nederland niet die zwakste schakel wordt.
Je kraakt een harde noot.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voorspel dat vele landen vroeger of later het voorbeeld van Italië gaan volgen. Ik vind ook dat er veel te makkelijk wordt gesteld dat er hier sprake is van een mensenrechtenschending. Het gaat om mensen die willens en wetens een overtreding begaan (namelijk illegaal in een land verblijven) en daarna meestal weigeren om mee te werken en hun ware identiteit op te geven. In zo'n situatie heb je gewoon een pressiemiddel nodig. De reden dat we dat nodig hebben in West-Europa is om illegaliteit effectief aan te kunnen pakken. Je MOET dan wel dit soort maatregelen treffen. Er moet een afschrikwekkend effect vanuit gaan.
Probleem is alleen wel: illegalen zoeken de zwakste schakel in de keten op. In dat land gaan ze zich ophouden. Het is zaak dat Nederland niet die zwakste schakel wordt.
tuurlijk. sorry dat je het niet snapte.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:06 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik snap je niet...
Het was maar een vraag?
Huh? Ik snap dit niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Daar hebben Italianen geen Marokkanen voor nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze dat doen o paashaas? omdat ze onzettend moe worden van inwoners die de dienst uit willen maken vanuit hun macholeven en gewoon ronduit crimineel zijn. zie de nedederlandse/europese marokkanen.
jawel. maar je wilt het niet snappen. ik word moe van je. vroeger was je minder linksradicaal.quote:
nee.maar dat zeg ik dan ook niet. nederland heeft idd zijn eigen probleem. en dat moet snel aangepast zijn. anders is het een nog groter vies, vuil, marokkaans tuigprobleem dat snel weer teruggaat met hun paspoort.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar hebben Italianen geen Marokkanen voor nodig.
Wat is nu het echte probleem, een illegaal, een Marokkaan, een islamiet of een crimineel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee.maar dat zeg ik dan ook niet. nederland heeft idd zijn eigen probleem. en dat moet snel aangepast zijn. anders is het een nog groter vies, vuil, marokkaans tuigprobleem dat snel weer teruggaat met hun paspoort.
en volkomen terecht overigens.
ow wat ben jij toch een links elitair knaapje. vertel dit mensen in volkswijken, waar ze uitgejaagd worden door de pvda en hun anti-autochtoon beleid.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sowieso is het überhaupt een belachelijk idee dat een mens "ergens" illegaal kan zijn![]()
Kom op Jan, je bent in Hasselt geboren, ge kunt niet naar Rotterdam, je bent daar illegaal
wat een raar geneuzel, het gaat over gasten die denken dat Europa luilekkerland isquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sowieso is het überhaupt een belachelijk idee dat een mens "ergens" illegaal kan zijn![]()
Kom op Jan, je bent in Hasselt geboren, ge kunt niet naar Rotterdam, je bent daar illegaal
Ik heb nergens gezegd dat ik niet voor enige regulering ben. Maar het gemak waarbij hier hele bevolkingsgroepen en een geloof aan de kant geschoven worden gaat mij veel en veel en veel te ver.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ow wat ben jij toch een links elitair knaapje. vertel dit mensen in volkswijken, waar ze uitgejaagd worden door de pvda en hun anti-autochtoon beleid.
het gaat helemaal de verkeerde kant op. en geloof me, dat maakt het nog erger.
Wanneer dringt het nu eens tot je door dat die Rroma gewoon Europeanen zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wat een raar geneuzel, het gaat over gasten die denken dat Europa luilekkerland is
Zeker omdat ze wel móeten werken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ken niet de exacte kosten eerlijk gezegd, maar ik vermoed dat illegalen in de gevangenis duurder zijn dan op straat ...
wanneer dringt het nou eens tot je door dat ze hier komen omdat ze met criminaliteit rijker worden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer dringt het nu eens tot je door dat die Rroma gewoon Europeanen zijn
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Probleem is alleen wel: illegalen zoeken de zwakste schakel in de keten op. In dat land gaan ze zich ophouden. Het is zaak dat Nederland niet die zwakste schakel wordt.Nou ja, de roemenen (vooral Rroma's) gingen en masse naar Italie omdat de culturen er erg passend zijn, ook de geologische reden nantuurlijk. Met nederland is dat minder (de polen hier zijn er niet illegaal en gaan tevens steeds vaker terug naar Polen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt heel idealistisch. Diep in m'n hart moet ik je gelijk geven, maar reëel is dat niet. Wanneer je vanuit deze gedachte een land (of EU) gaat besturen, geef je een vrijbrief aan mensen uit de hele wereld om zich in Europa te vestigen. Dat kan gewoon niet, want het hek is dan van de dam. Als je alleen al ziet hoe veel Afrikanen in kleine bootjes hun leven op het spel zetten tijdens boottochten naar Europa, is de urgentie wel duidelijk. Hoe hard en inhumaan het ook is, je zult deze mensen moeten afschrikken en ze ervan moeten weerhouden om naar Europa te komen. Europa kan gewoon niet de hele wereld onderhouden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wat heeft dat te maken met het strafbaar stellen van het illegaal-zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee.maar dat zeg ik dan ook niet. nederland heeft idd zijn eigen probleem. en dat moet snel aangepast zijn. anders is het een nog groter vies, vuil, marokkaans tuigprobleem dat snel weer teruggaat met hun paspoort.
en volkomen terecht overigens.
Ik ben tegen vrije immigratie (en ik vind dat niet illegaliteit, maar mensensmokkel veel strenger moet worden bestraft en dat illegalen gewoon meteen moeten worden uitgezet) omdat ik voor de verzorgingsstaat ben. Ik denk dat vrije immigratie de doodsteek zou zijn voor de verzorgingsstaat.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit klinkt heel idealistisch. Diep in m'n hart moet ik je gelijk geven, maar reëel is dat niet. Wanneer je vanuit deze gedachte een land (of EU) gaat besturen, geef je een vrijbrief aan mensen uit de hele wereld om zich in Europa te vestigen. Dat kan gewoon niet, want het hek is dan van de dam.
In Nederland hebben we veel te lang aangemodderd met illegalen. Zodanig lang dat het na verloop van tijd inhumaan wordt om ze terug te sturen naar het land van herkomst. In het generaal pardon kon ik me dan ook wel vinden. Maar dit soort pardonnen kun je niet blijven uitdelen. Je moet op een gegeven moment een keer zeggen: tot hier en niet verder. Grenzen stellen. Voor sommigen (de mensen die onder het generaal pardon vielen) pakken die dan gunstig uit, voor anderen slecht. En je moet daar dan ook rigoureus in durven zijn. Deze mensen begaan een (ernstig) strafbaar feit. Als Nederlanders in het buitenland strafbare feiten begaan, kunnen ze ook zwaar bestraft worden, tot de doodstraf aan toe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Xith het volgende:
Nou ja, de roemenen (vooral Rroma's) gingen en masse naar Italie omdat de culturen er erg passend zijn, ook de geologische reden nantuurlijk. Met nederland is dat minder (de polen hier zijn er niet illegaal en gaan tevens steeds vaker terug naar Polen).
ongeveer alles. zeker als het om mensen gaat die niet écht moeten vluchten. net als de islam alles gijzeld wat ze niet aanstaat kwa koran.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met het strafbaar stellen van het illegaal-zijn?
Europa is rijk en welvarend geworden door immegratie en ook door......uitbuiten en uitzuigen van kolonies plus een flinke dosis protectionisme. Dat sommige van die landen nu arm en niet democratisch zijn is ook voor een deel de schuld van onze voorouders.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit klinkt heel idealistisch. Diep in m'n hart moet ik je gelijk geven, maar reëel is dat niet. Wanneer je vanuit deze gedachte een land (of EU) gaat besturen, geef je een vrijbrief aan mensen uit de hele wereld om zich in Europa te vestigen. Dat kan gewoon niet, want het hek is dan van de dam. Als je alleen al ziet hoe veel Afrikanen in kleine bootjes hun leven op het spel zetten tijdens boottochten naar Europa, is de urgentie wel duidelijk. Hoe hard en inhumaan het ook is, je zult deze mensen moeten afschrikken en ze ervan moeten weerhouden om naar Europa te komen. Europa kan gewoon niet de hele wereld onderhouden.
Ik geloof er echt veel meer in dat mensen in eigen land iets gaan opbouwen en dat Europa te hulp schiet met microkredieten of andere vormen van hulp.
Omdat ook de liberalen (althans wél in Nederland) de beginselen van de verzorgingsstaat onderschrijven. Mensensmokkel moet inderdaad ook strafbaar zijn, temeer omdat deze smokkelaars meewerken aan het plegen van een strafbaar feit. Ik zie het als een soort medeplichtigheid.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:50 schreef Floripas het volgende:
Ik ben tegen vrije immigratie (en ik vind dat niet illegaliteit, maar mensensmokkel veel strenger moet worden bestraft en dat illegalen gewoon meteen moeten worden uitgezet) omdat ik voor de verzorgingsstaat ben. Ik denk dat vrije immigratie de doodsteek zou zijn voor de verzorgingsstaat. Waarom zouden liberalen dan tegen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |