Hij weet dat ze zich dan onmiddelijk bedenkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Van Gaal Pellè niet opstelt.
Pelle is toch geblesseerd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Van Gaal Pellè niet opstelt.
Ah gelukkig, dat is bekender vaarwaterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef fuckbuddy het volgende:
3-1 voor Genoa.. sjezus
bij real valladolid stage lopen toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Vijinovic voor Schaars....
WTF!!! Waar is Medunjanin?
In de Waardse Tempel ofzo???
I know maar ik bedoel kijk eens wie er gewisseld word..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
bij real valladolid stage lopen toch?
Ja die goal was erg mooi idd...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef Gatalin het volgende:
Goal van Holman was erg netjes en de pingel voor Genoa leek mij onterecht. Maar zelfs met 10 man mogen die tweede en derde goal nooit op die manier vallen. Verder hoop ik dat ze nu toch eens op penalty's gaan oefenen, want die worden door iedereen bedroevend slecht genomen.
Een pre-Fiorentinameet zit er voor mij niet in, het is nog maar de vraag of ik zelfs op tijd ben voor het begin van de wedstrijd. Echter, een biertje Amstel Lite in de rust bij de Barrybar behoort misschien wel tot de mogelijkheden...
Ja idd... Jezusmina!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:21 schreef Gatalin het volgende:
Schaars miste z'n pingel tegen Noordwijk...
En mij herken je aan m'n AZ petje, hij is zwart en in het midden voorop zit het AZ logo. Niet te missen dus.
Een blauwe!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Ow idd een zwart AZ petje is makkelijk, en een spijkerbroek waarschijnlijk
Misschien een leuke deal maken en Andre Ooijer halen?quote:Pocognoli maakt indruk in China, vertrek bij AZ?
AZ-verdediger Sebastien Pocognoli staat in de belangstelling van onder meer Saint Etienne, Fiorentina en Olympique Lyon.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Neem contact met ons op! galleria zoom De Belg presteert goed op de Olympische Spelen in China en dat is in Europa niet onopgemerkt gebleven.
"Er is nog geen club die zich heeft gemeld in Alkmaar. Als Olympique Lyon komt en het is goed voor AZ, waarom niet?," aldus de zaakwaarnemer van Pocognoli tegenover RTV Noord-Holland.
Eerder al gaf zijn zaakwaarnemer Erik Kismet tegenover Goal.com al aan dat Pocognoli zeker openstaat voor een vertrek uit Alkmaar.
quote:Grootse Dembele schiet Belgen langs Italië
Peking - Moussa Dembele heeft zichzelf en heel België een grote dienst bewezen. De aanvaller van AZ was er in de kwartfinale van de Olympische Spelen voor een groot deel verantwoordelijk voor dat de Belgen Italië aan de kant zetten.
België keek al na een kwartier tegen een vrij uitzichtloze situatie aan. Ajacied Thomas Vermaelen haalde de doorgebroken Aquafresca neer. Dit leverde hem een rode kaart en de Italianen een strafschop op. Rossi zorgde voor de 1-0.
Tien minuten later deed Dembele voor het eerst van zich spreken. De lange aanvaller kopte een hoekschop goed in. De verdediger bij de tweede paal schoot de bal weg, maar pas nadat deze de lijn volledig had gepasserd: 1-1.
België zette vervolgens goed door en kwam op slag van rust zelfs op voorsprong. Mirallas scoorde na een prachtige combinatie en zorgde voor wat lucht voor De Rode Duivels.
Na rust zette de Italianen aan en hadden ze recht op weer een strafschop na een overtreding van doelman Bailly op Rossi. Een tweede penalty zat er op dat moment nog niet in, maar binnen het uur ging de bal wel voor een tweede keer op de stip. En weer was het Rossi die raak schoot.
De Belgen leken rijp voor de sloop, maar Dembele dacht daar anders over. Na een prachtige actie ronde hij tien minuten voor tijd doeltreffend af. In de vijf (!) minuten extra tijd, speelde België de wedstrijd goed uit.
Opstellingen
België: Bailly, De Roover, Vermaelen, Simaeys, Pocognoli, Vertonghen, Haroun, De Mul, Dembele, Martens, Mirallas
Italië: Viviano, Motta, Bocchetti, De Ceglie, Criscito, Cigarini, Nocerino, Montolivo, Giovinco, Rossi en Aquafresca.
Ben je gek geworden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Misschien een leuke deal maken en Andre Ooijer halen?
quote:Het is vooralsnog niet duidelijk of ook Sébastien Pocognoli volgend seizoen nog bij AZ speelt. De Belg maakt een goede indruk op de Olympische Spelen en dat blijft niet onopgemerkt. Zo heeft zaakwaarnemer Eris Kismet al laten weten dat Saint-Étienne, Fiorentina en Olympique Lyon interesse hebben getoond in de getalenteerde linksback. "Er is voorlopig nog geen club die zich heeft gemeld in Alkmaar. Maar als Olympique Lyon komt en het is goed voor AZ, waarom niet?", aldus Kismet. (RTV Noord-Holland)
AZ nog even kaalplukken zo vlak voor het sluiten van de markt?quote:Moussa Démbélé is klaar voor de overstap naar een grotere club. Dat vindt althans Patrick Vervoort, de zaakwaarnemer van de Belgische aanvaller van AZ. Feit is dat er voorlopig nog geen concrete interesse is. "Ik heb nog geen enkele aanbieding gekregen. Er is zelfs geen vage interesse. Moussa is volledig gefocust op een nieuw seizoen bij AZ. Je kunt echter niet ontkennen dat Moussa klaar is voor een stap hogerop. Alle ingrediënten moeten dan wel goed zijn." (Diverse Belgische media)
quote:Moussa Dembélé kan de laatste twee weken van de transfermarkt alleen nog naar een grote club vertrekken. Dat zegt directeur voetbalzaken Marcel Brands van AZ in het Noordhollands Dagblad. "Kleinere clubs kunnen hem niet meer betalen."
De Belgische aanvaller maakt tijdens het Olympisch voetbaltoernooi een uitstekende indruk en loodste België met twee doelpunten langs Italië.
"Wij hebben altijd al gezegd dat hij een speler van de buitencategorie is. Ja oké, hij scoort misschien nog niet genoeg, en er zijn nog wel andere dingen die hij kan verbeteren. Maar mag dat misschien? Hij is vorige maand 21 geworden. Iedereen lijkt te vergeten dat hij nog zo jong is", zegt Brands.
De Alkmaarders willen hem echter nog niet kwijt. "Moussa heeft bij ons nog een contract tot 2011 en hij is een van de spelers die we niet kwijt willen. Ik hoop van harte dat hij komend seizoen nog bij ons speelt. Maar ja, je weet het niet. Ik denk dat hij straks zo veel keuze heeft, dat hij kieskeurig kan zijn. En wij kunnen daardoor een goede prijs vragen."
"Ik denk dat alleen clubs van de buitencategorie hem kunnen halen. We zullen hem namelijk niet zomaar laten gaan. Of hij klaar is voor de stap naar de echte top? Ik denk dat hij bij ons nog kan leren.''
Hoe dichterbij de sluiting, hoe meer geld ze maar overleggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[..]
AZ nog even kaalplukken zo vlak voor het sluiten van de markt?
We hebben ook niets aan geld, dat klopt. Maar als zo'n speler echt weg wil en niet meer te houden is (mentaal of juridisch gezien) dan maar zorgen dat we de volle mep krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Wat heeft AZ nou aan geld? Echt goede spelers willen nu toch niet meer naar Alkmaar komen en je begint niet ingespeeld aan de competitie.
Volgens Van Gaal zijn Dembele en het team sowieso niet op elkaar ingespeeld, omdat hij voor de OS heeft gekozen ipv de voorbereiding... Zelfde geldt natuurlijk ook voor de andere Olympiersquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Wat heeft AZ nou aan geld? Echt goede spelers willen nu toch niet meer naar Alkmaar komen en je begint niet ingespeeld aan de competitie.
Wat een prachtige goal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hier, weer! Omspeelt 6 Italianen en trapt hem erin.
Oh wacht ik zie het al, hij bedankt Allah na zijn goal, net als El Hamdaoui, daar komen al die goals vandaan.
En fijn dat die Belgische commentatoren de naam Dembééélééé wél goed uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |