quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Krijg ik toch niet direct een harde van hoor.. 't is wel leuk, maar niet helemaal mijn ding
ermmm dat is het wel :pquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:46 schreef jordeeeh het volgende:
He, hou eens op met die foto's, het is niet de homo slowchat
Leg nou eens wat daar mooi aan is, want ik snap het echt niet.quote:
De ogenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leg nou eens wat daar mooi aan is, want ik snap het echt niet.
Uh... "mooi" is ook maar subjectief. Waarom is het mooi? Slank? Meisjesachtig? Windt het idee van jong en onschuldig je op?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De ogen
Mooi gezichtje
En een mooi lichaam
quote:
Tja k weet eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh... "mooi" is ook maar subjectief. Waarom is het mooi? Slank? Meisjesachtig? Windt het idee van jong en onschuldig je op?
Ja want als je je oksels scheert ben je gelijk een vrouw ipv hygienisch.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef m3nster het volgende:
whauaha wordt het je te eng? heb ik je weggejaagd ?![]()
En nee ik scheer me oksels niet zo kaal als een vrouw... Dat heet mannelijkheid
En me armen zal ik NOOOOI scheren
Maar wat ik me dan af vraag, wat vinden jullie nou 'leuk/mooi' aan jongens?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef MisterO het volgende:
Dat is ook een super mooi meisje, dus ik begrijp het wel.
Ik vind 'r engquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef MisterO het volgende:
Dat is ook een super mooi meisje, dus ik begrijp het wel.
De kracht die sommigen uitstralen, hetzij door hun bouw, hetzij door hun uitstraling. Niet domme kracht van erop los meppen, maar beheerste kracht en ook zacht kan zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan af vraag, wat vinden jullie nou 'leuk/mooi' aan jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |