foto meenemen!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat kan... maar dat is me te veel werkHet hoeft ook niet precies zo, maar ongeveer. Ik weet ook niet hoe ik het zou moeten omschrijven aan de kapper of zo...
Dat zijn geen tietenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:45 schreef m3nster het volgende:
Oooh, gaan we tieten posten, wacht effe
[ afbeelding ]
nah nah nah XD
Dat stinkt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat stinktIk heb liever dat een kerel zijn oksels scheert dan zijn hoofd of borst.
"doe er maar een stuk vanaf" ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat kan... maar dat is me te veel werkHet hoeft ook niet precies zo, maar ongeveer. Ik weet ook niet hoe ik het zou moeten omschrijven aan de kapper of zo...
Jaquote:
Als ik iets lelijk vind zijn het wel compleet kale jongensquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:47 schreef Raziger98 het volgende:
Scheer je oksels en armen eens heeel snel!
nee toen ik ngo langig haar had zocht ik dat ook, is echt onvindbaar! vrij frustrerend!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja*zucht*
Weet iemand een goeie site met herenkapsels? Als ik op "fijn haar" google, krijg ik alleen maar van die anita witzier hoofden
Juistquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dat stinkt?
Deodorant hebben we in Europa, hebben jullie dat niet in de US?
jij hebt lang haar gehad ??quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:58 schreef Manias het volgende:
[..]
nee toen ik ngo langig haar had zocht ik dat ook, is echt onvindbaar! vrij frustrerend!
dit is inderdaad wat je noemt lang haarquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog niet eens tot op z'n schouders, hij overdrijft
Ik heb lang haar gehad:
[ afbeelding ]
Och meid zegquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik twijfel gewoon over de tondeuze op standje 2 of 3 bij de kapper de volgende keer
Oja, want als je niet scheert gebruik je natuurlijk ook geen deo, en was je je ook nooit.. ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Oksels scheren heeft niets met mannelijkheid te maken, wel met hygiene en verzorging
Sorry, maar als je elke dag doucht dan valt er weinig echt onhygiėnisch aan te worden. Zweet hoort gewoon bij de mens. Dat het er verzorgder uitziet ben ik met je eens, maar dat kan ook met een trimmerquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Oksels scheren heeft niets met mannelijkheid te maken, wel met hygiene en verzorging
wowquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb lang haar gehad:
[ afbeelding ]
Zo lang had ik het ook ooitquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb lang haar gehad:
[ afbeelding ]
En dat is jouw mening.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:
heb je issues ermee ofzo?quote:
Mm, ik weet niet meer precies wanneer ik er een stuk af liet halen. Nu ga ik naar de kapper als het begint te klitten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij mij is het ook ooit hoor... was in 1999 dus nu bijna alweer 10 jaar terug
En daar sluit ik me bij aan, hoewel ik tegenwoordig trim.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik je niet heb herkend...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef MisterO het volgende:
Vlarp ik bekeek net je foto's van de gaypride van vorig jaar... volgens mij stond ik vrijwel naast jou aan de foto's te zien![]()
![]()
![]()
Iedereen is geil van het naderende zomerweer denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:27 schreef Weemz het volgende:
En de vaart zat er weer lekker in zo te merken... Pff 2 topics verder in 1 dag!
Ik heb er geen issues mee, maar anderen vinden het kennelijk onhygiėnisch om okselhaar te hebben. Ik zelf vind een jongen die het weg heeft geschoren minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef Manias het volgende:
[..]
heb je issues ermee ofzo?al dat gezeik van je mannelijkheid bewijzen blaa blaa blaa. Als je iemand spreekt en meemaakt, daar gaat dat toch om? toch niet of iemand zn armen optilt?
ik wil je!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iedereen is geil van het naderende zomerweer denk ik
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iedereen is geil van het naderende zomerweer denk ik
Heel goed..quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik heb er geen issues mee, maar anderen vinden het kennelijk onhygiėnisch om okselhaar te hebben. Ik zelf vind een jongen die het weg heeft geschoren minder aantrekkelijk.
Met hygiėne heeft het weinig te maken. Je douche'd, je wast je, je gebruikt deo/luchtje. Niks onhygiėnisch aan vind ik.
Hygiene heeft t wel mee te maken hoor niet iedereen zweet evenveel ehquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik heb er geen issues mee, maar anderen vinden het kennelijk onhygiėnisch om okselhaar te hebben. Ik zelf vind een jongen die het weg heeft geschoren minder aantrekkelijk.
Met hygiėne heeft het weinig te maken. Je douche'd, je wast je, je gebruikt deo/luchtje. Niks onhygiėnisch aan vind ik.
Dames in bikini (op het strand)..quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. hetero's worden niet geil, da's waar ook...
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dames in bikini (op het strand)..
Wat zei je?
OMG IK WORDT NOOOOOOOOOOOIT HETROWquote:
Je telde alle plekken waar je hem in/tussen kan stoppen?quote:
Krijg ik toch niet direct een harde van hoor.. 't is wel leuk, maar niet helemaal mijn dingquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef Manias het volgende:
[..]
jaaa! dan toch liever dit he?
[ afbeelding ]
BAH BAH BAH!!! Nu ben ik misselijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je telde alle plekken waar je hem in/tussen kan stoppen?
ach ja, van de beatles vond men ook toendertijd dat ze lang haar haddenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef Manias het volgende:
[..]
wowdat is idd iets langer hehehe
nee ik had tot over mn oren ofzo? niet echt lang.. en nu is t weer lekker korter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |