K gooi m wel terugquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:43 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Kan je hem niet heel voorzichtig daar terug leggen?
Oksels scheren?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:47 schreef Raziger98 het volgende:
Scheer je oksels en armen eens heeel snel!
Niet zeiken. Die discussie is daar ook al geweest met HiGHFiVE enzoquote:
Whehehe laat jouw gladde okseltjes maar zienquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Niet zeiken. Die discussie is daar ook al geweest met HiGHFiVE enzo. In LIF issie ook vaak geweest.
Waarom, kick je derop?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehehe laat jouw gladde okseltjes maar zien!
kan ook goed dat tommy extensions had hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hoe meet je dat... Als ik het los laat, hangt het vrij steil naar beneden en (goedkope) gel en mousse houdt niet echt.
Stiekem welquote:
Ja, dat kan... maar dat is me te veel werkquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef Manias het volgende:
[..]
kan ook goed dat tommy extensions had hoor
Dat stinktquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef m3nster het volgende:
whauaha wordt het je te eng? heb ik je weggejaagd ?![]()
En nee ik scheer me oksels niet zo kaal als een vrouw... Dat heet mannelijkheid
En me armen zal ik NOOOOI scheren
Mannelijke homo'squote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef m3nster het volgende:
whauaha wordt het je te eng? heb ik je weggejaagd ?![]()
En nee ik scheer me oksels niet zo kaal als een vrouw... Dat heet mannelijkheid
En me armen zal ik NOOOOI scheren

plaatje printen en meenemen ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat kan... maar dat is me te veel werkHet hoeft ook niet precies zo, maar ongeveer. Ik weet ook niet hoe ik het zou moeten omschrijven aan de kapper of zo...
Waar is je foto?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:28 schreef jordeeeh het volgende:
True.
Zeg trouwens eens tegen je vriendjes dat mijn fobo geen homo ontmoetingsplek is
Ineens allemaal mannenlurkers die bij sexualiteit, óf niks hebben óf iets dat naar homo verwijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |