quote:
Eten doe je op de bank met 't bord op schoot. Boeken in de boekenkasten in de woonkamer, papieren bij 't bureau met computer dat in de 'achterkamer' (onderdeel van de woonkamer) staat.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:53 schreef Nuno_G het volgende:
en waar moet je dan eten ? en je boeken en papieren en zo ?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:52 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik:Woonkamer Slaapkamer Zolder/Berging Locatie: Amsterdam-Centrum
't zeiden beiden kleine laptopsquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Neeeeee geen EEE PC![]()
Das ook een kleine laptop, maar iets totaal anders dan de Wind.
Wij hebben eigenlijk te veel kamersquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
Drie kamers is toch wel 't practisch minimum eigenlijk.
Een woonkamer, een slaapkamer, en een kamer voor de troep.
Dat eerste ben ik met je eens, alhoewel je eigenlijk wel een eetkamer hoort te hebben ook al gebruik je die nooitquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Eten doet een mens buiten de deur!Papieren en boeken is zoo 1986 Tegenwoordig hebben we computers
Kleren in de kledingkast in de slaapkamer bedoel je.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eten doe je op de bank met 't bord op schoot. Boeken in de boekenkasten in de woonkamer, papieren bij 't bureau met computer dat in de 'achterkamer' (onderdeel van de woonkamer) staat.
Kleren, strijkplank, gereedschapkist, verfblikken, etc... allemaal in de rommelkamer.
"Totaal anders"? De EEE heeft een kleiner scherm (hoewel ze nu ook een 10" versie hebben). Wat is daar "totaal anders" aan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Neeeeee geen EEE PC![]()
Das ook een kleine laptop, maar iets totaal anders dan de Wind.
Openbreken die handelquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk te veel kamers
Keuzes keuzes keuzes.. Ik kan wel een mooie grote woning nemen met 4 a 5 kamers.. maar dan zit ik in een buitenwijk.. Ich niet wil dat!quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, alhoewel je eigenlijk wel een eetkamer hoort te hebben ook al gebruik je die nooitEen studeerkamer/bibliotheek is ook een noodzaak
Ja, ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef Raziger98 het volgende:
Kleren in de kledingkast in de slaapkamer bedoel je.
LEDScherm/Processor/HardeSchijf/Toetsenbord ... Vind ik voldoende dingen om het iets totaal anders te noemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Totaal anders"? De EEE heeft een kleiner scherm (hoewel ze nu ook een 10" versie hebben). Wat is daar "totaal anders" aan?
nee hoor woon in het centrum van Lisboaquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:58 schreef m3nster het volgende:
[..]
Keuzes keuzes keuzes.. Ik kan wel een mooie grote woning nemen met 4 a 5 kamers.. maar dan zit ik in een buitenwijk.. Ich niet wil dat!Andere mensen wel, en die hebben grote huizen
- Kleiner toetsenbord.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:59 schreef m3nster het volgende:
[..]
LEDScherm/Processor/HardeSchijf/Toetsenbord ... Vind ik voldoende dingen om het iets totaal anders te noemen.
Ben niet bekend met hoe de woningmarkt daar is. Hier is het in iedergeval waanzin..quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hoor woon in het centrum van Lisboa
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:59 schreef m3nster het volgende:
[..]
LEDScherm/Processor/HardeSchijf/Toetsenbord ... Vind ik voldoende dingen om het iets totaal anders te noemen.
Huizen in het zuiden zijn altijd veeel goedkoper. In Marokko koop je al een villa met zwembad, volledig ingericht voor 200.000 euro.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:01 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ben niet bekend met hoe de woningmarkt daar is. Hier is het in iedergeval waanzin..
Neu, dat schiet niet echt opquote:
Ja en voor diezelfde prijs heb je in amsterdam-centrum geen leuk appartementje. Laat staan een villaquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:03 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Huizen in het zuiden zijn altijd veeel goedkoper. In Marokko koop je al een villa met zwembad, volledig ingericht voor 200.000 euro.
Laat staan een zwembad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:06 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ja en voor diezelfde prijs heb je in amsterdam-centrum geen leuk appartementje. Laat staan een villa
Daarom hier de oproep: Wie kent nog een leuk onbewoond eilandje ergens waar het ongeveer 27 graden is dagelijks...quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Laat staan een zwembad.
Laat staan volledig ingericht.
Nederlandse huizenmarkt
saba niet een optie ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:10 schreef m3nster het volgende:
[..]
Daarom hier de oproep: Wie kent nog een leuk onbewoond eilandje ergens waar het ongeveer 27 graden is dagelijks...
Liefst ergens in mde buurt van de COOK islands..
quote:
Komen vanavond wat mensen over de vloer (waaronder Kugari en Rik, van roze maandag) om Vampire te spelen. Dus rustig zal het niet worden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel thuis nog plannen voor vanavond, of is het een rusitig avondje thuis
Mijn mem is een volbloed friezin.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de broer van je moerder is surinamer, dan is je moeder op z'n minst half of zo toch ?
Ja truusje, met een heel ander budget dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hoor woon in het centrum van Lisboa
Dat dacht je in Lisboa heb je daar niks voorquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:03 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Huizen in het zuiden zijn altijd veeel goedkoper. In Marokko koop je al een villa met zwembad, volledig ingericht voor 200.000 euro.
weet je toch erfenis, heeft niks met mijn budget te makenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja truusje, met een heel ander budget dan de gemiddelde Nederlander
Zonde van de kapper van een paar weken geleden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:40 schreef Raziger98 het volgende:
Tondeuse standje 4 gaat er zo overheen na een verloren weddenschap
Draag voor de zekerheid vannacht tijdens het slapen maar een stalen boxershortquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:23 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Je derde post, je begint langzaam maar zeker homo te worden!
Nah, haar was zowieso weer aan een knipbeurt toe. Mijn haar groeit echt te snelquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonde van de kapper van een paar weken geleden.
Ies koud, krijg je kleine piele vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Draag voor de zekerheid vannacht tijdens het slapen maar een stalen boxershort
Huis kreeg je als erfenis?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet je toch erfenis, heeft niks met mijn budget te maken
Zal er bij jou weinig veranderenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Ies koud, krijg je kleine piele van.
Ja ok, maar vergeleken met de gemiddelde student of beginnende werknemer (zoals die hier kamers en huizen ana het zoeken zijn) zit je denk ik toch een beetje bovengemiddeld qua inkomenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet je toch erfenis, heeft niks met mijn budget te maken
Link doet et niet, redirect naar homepage.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef wonderer het volgende:
Over de kapper gesproken, ik wil eigenlijk mijn haar zo, maar ik weet niet of dat kan... Het is nogal dun
Kut. Deze wel? http://www.smh.com.au/ffx(...)1/02/lastsamurai.jpgquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:50 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Link doet et niet, redirect naar homepage.
Is dat dun haar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kut. Deze wel? http://www.smh.com.au/ffx(...)1/02/lastsamurai.jpg
Nee, ik heb dun haar, dus ik weet niet of zoiets zou werkenquote:
Ja, dat vond ik ook, en ik denk dat het wel bij me zou passen, maar als het de hele tijd sluik om mijn hoofd hangt, schiet het ook niet opquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:15 schreef m3nster het volgende:
@wonderer, leuk kapsel... XD
hehe.. ik ga myn baka bana en roti eten :p Cyaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |