Mijn mem is een volbloed friezin.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de broer van je moerder is surinamer, dan is je moeder op z'n minst half of zo toch ?
Ja truusje, met een heel ander budget dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hoor woon in het centrum van Lisboa
Dat dacht je in Lisboa heb je daar niks voorquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:03 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Huizen in het zuiden zijn altijd veeel goedkoper. In Marokko koop je al een villa met zwembad, volledig ingericht voor 200.000 euro.
weet je toch erfenis, heeft niks met mijn budget te makenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja truusje, met een heel ander budget dan de gemiddelde Nederlander
Zonde van de kapper van een paar weken geleden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:40 schreef Raziger98 het volgende:
Tondeuse standje 4 gaat er zo overheen na een verloren weddenschap
Draag voor de zekerheid vannacht tijdens het slapen maar een stalen boxershortquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:23 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Je derde post, je begint langzaam maar zeker homo te worden!
Nah, haar was zowieso weer aan een knipbeurt toe. Mijn haar groeit echt te snelquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonde van de kapper van een paar weken geleden.
Ies koud, krijg je kleine piele vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Draag voor de zekerheid vannacht tijdens het slapen maar een stalen boxershort
Huis kreeg je als erfenis?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet je toch erfenis, heeft niks met mijn budget te maken
Zal er bij jou weinig veranderenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Ies koud, krijg je kleine piele van.
Ja ok, maar vergeleken met de gemiddelde student of beginnende werknemer (zoals die hier kamers en huizen ana het zoeken zijn) zit je denk ik toch een beetje bovengemiddeld qua inkomenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet je toch erfenis, heeft niks met mijn budget te maken
Link doet et niet, redirect naar homepage.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef wonderer het volgende:
Over de kapper gesproken, ik wil eigenlijk mijn haar zo, maar ik weet niet of dat kan... Het is nogal dun
Kut. Deze wel? http://www.smh.com.au/ffx(...)1/02/lastsamurai.jpgquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:50 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Link doet et niet, redirect naar homepage.
Is dat dun haar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kut. Deze wel? http://www.smh.com.au/ffx(...)1/02/lastsamurai.jpg
Nee, ik heb dun haar, dus ik weet niet of zoiets zou werkenquote:
Ja, dat vond ik ook, en ik denk dat het wel bij me zou passen, maar als het de hele tijd sluik om mijn hoofd hangt, schiet het ook niet opquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:15 schreef m3nster het volgende:
@wonderer, leuk kapsel... XD
hehe.. ik ga myn baka bana en roti eten :p Cyaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |