en de haken om homo is hij vergeten net als het # tekenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
Je had op z'n minst een titel kunnen verzinnen
Kun je het briljante is deze TT even verklaren, mijn hersenen werken niet zo goed vandaagquote:
hij zegt altijd dat jij zijn vriendje bent dus wat meer zouden we moeten denkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:56 schreef jordeeeh het volgende:
Oh nee, ik heb nu in het homo topic gepost
Modje, verwijder mijn posts aub, voordat mensen gekke dingen gaan denken
Het was sarcasme mi chatoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kun je het briljante is deze TT even verklaren, mijn hersenen werken niet zo goed vandaag
Cahir kan al zijn klonen niet bijhouden denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef WurM het volgende:
Waarom heeft D.zire hier nog niet gepost?
Ohw...sporten...ja...dat...uuuh...oh ja....hehehe...kijk...daar heb ik ook wel eens van gehoord.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gister voor het eerst in een jaar weer gebankdrukt dus ik verga van de spierpijnMaar verder wel goed, ga zometeen een uurtje op de hometrainer en research doen.
in de gang voor de deurquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw...sporten...ja...dat...uuuh...oh ja....hehehe...kijk...daar heb ik ook wel eens van gehoord.
Ramon heeft zo'n loopband gekocht, redelijk profesioneel ding ook nog...showroom model van een bedrijf dat fitness apparaten levert aan gyms....ik heb dus geen idee waar ik dat ding ga plaatsen in ons appartementje...
Wheheheh. Loopbanden zijn kut. En ze nemen inderdaad belachelijk veel ruimte in. In de slaapkamer of zo?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw...sporten...ja...dat...uuuh...oh ja....hehehe...kijk...daar heb ik ook wel eens van gehoord.
Ramon heeft zo'n loopband gekocht, redelijk profesioneel ding ook nog...showroom model van een bedrijf dat fitness apparaten levert aan gyms....ik heb dus geen idee waar ik dat ding ga plaatsen in ons appartementje...
In de slaapkamer doe je toch heeel andere oefeningenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheheh. Loopbanden zijn kut. En ze nemen inderdaad belachelijk veel ruimte in. In de slaapkamer of zo?
wel thuis nog plannen voor vanavond, of is het een rusitig avondje thuisquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Ang3l het volgende:
NHah, ik ga zo maar eens op huis aan. Eerst ff cruisen in de AH XL
Oh ik ben dus niet de enige die daar een rekstok heeft hangen en ringen om het vogelnestje te kunnen doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In de slaapkamer doe je toch heeel andere oefeningen
Het een sluit het ander niet uit, weet je...quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In de slaapkamer doe je toch heeel andere oefeningen
Hoe bevalt ie tot nu toe?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:18 schreef m3nster het volgende:
hahahaBegon mvandaag pas om 3 uur met werken..
Maar ben nu aan het spelen (lees technische shit uitzoeken) op mijn Windje!
Ga strax aan de r0tii !!YAAY!
How are youu?
Ja behalve dat ik problemen heb met de bluetooth bevalt hij retegoed!quote:
Wheheh. Hoe is het keyboard? Kun je er een behoorlijke tijd op tikken zonder last te krijgen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:22 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ja behalve dat ik problemen heb met de bluetooth bevalt hij retegoed!Hij is superklein, supersnel en superschattig.. Mijn vriendje heeft pech want hij moet me vanaf nu delen met MSI !!
Ik vind dat absoluut niet staan van die sport dingen in je slaapkamer, een slaapkamer is een slaapkamer geen multifunctioneel hok. Dan maak je maar ergens een sportkamer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, weet je...
Kan er prima op tikken, alleen een externe muis is wel noodzakelijk als je er langer achter werkt. (kleine touchpad + kleine knopjes eronder)quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Hoe is het keyboard? Kun je er een behoorlijke tijd op tikken zonder last te krijgen?
En vond je vriendje dat je goed had opgeruimd/schoongemaakt?
oh nee natuurlijk niet, jij komt uit een waterrijke omgeving met natuurlijke afrasteringquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:28 schreef rodebes het volgende:
Zakje, kut van je iliner.
Sam, de broer van mijn moeder is een surinamer, is dat ook voldoende?
Stroek, wij hebben geen shikdraad!
TMM, begrijp ik nu dat je naar sam toe bent om het hele gedoe goed te maken?
Geef em geen aandachtquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij zegt altijd dat jij zijn vriendje bent dus wat meer zouden we moeten denken
Wind watte?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:22 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ja behalve dat ik problemen heb met de bluetooth bevalt hij retegoed!Hij is superklein, supersnel en superschattig.. Mijn vriendje heeft pech want hij moet me vanaf nu delen met MSI !!
Tja, het is ook niet mijn eerste keuze, maar als je beperkte ruimte hebt, moet je schipperen. Niet iedereen heeft een kast van een huis met een grote kelder waar alles in pastquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind dat absoluut niet staan van die sport dingen in je slaapkamer, een slaapkamer is een slaapkamer geen multifunctioneel hok. Dan maak je maar ergens een sportkamer.
In de kelder komt zo'n kreng zeker niet, daar ligt de wijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, het is ook niet mijn eerste keuze, maar als je beperkte ruimte hebt, moet je schipperen. Niet iedereen heeft een kast van een huis met een grote kelder waar alles in past
de broer van je moerder is surinamer, dan is je moeder op z'n minst half of zo toch ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:28 schreef rodebes het volgende:
Zakje, kut van je iliner.
Sam, de broer van mijn moeder is een surinamer, is dat ook voldoende?
Stroek, wij hebben geen shikdraad!
TMM, begrijp ik nu dat je naar sam toe bent om het hele gedoe goed te maken?
Ik had het dan ook niet over jouw huis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In de kelder komt zo'n kreng zeker niet, daar ligt de wijn
-edit- en zo groot is het huis niet, ik zou niet weten waar zo'n ding te laten
ghehe, kom ik aan met mijn 2 kamer woninkjequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, het is ook niet mijn eerste keuze, maar als je beperkte ruimte hebt, moet je schipperen. Niet iedereen heeft een kast van een huis met een grote kelder waar alles in past
Ik:quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
Drie kamers is toch wel 't practisch minimum eigenlijk.
Een woonkamer, een slaapkamer, en een kamer voor de troep.
en waar moet je dan eten ? en je boeken en papieren en zo ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
Drie kamers is toch wel 't practisch minimum eigenlijk.
Een woonkamer, een slaapkamer, en een kamer voor de troep.
Eten doet een mens buiten de deur!quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en waar moet je dan eten ? en je boeken en papieren en zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |