Ja joh! Daar gaat het topic ook over.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:42 schreef Boxkeeper het volgende:
Joh, dan drink je thuis toch lekker je melk op, zeikerd!
Daar is ie weer, de mierenneuker.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:42 schreef zovty het volgende:
Wat is je klacht? En "En als jij verantwoordelijk bent voor de dag die de mensen daar hebben,d at is toch compleet aan de mensen zelf ? " is geen zin.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Ach gossie, had het serveerstertje geen intresse in je ?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Sterke repliek zeg, ik sta te trillen op m'n benen. Onee. Ik bedoel dat je een lafbek bent.
CATFIGHT!quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Sterke repliek zeg, ik sta te trillen op m'n benen. Onee. Ik bedoel dat je een lafbek bent.
Een vriend van een huisgenoot van mij werkt dus op een terras. We hadden het er gewoon over. Ik vroeg hem of het echt iets is wat hij nog een hele lange tijd wil volhouden, hierop antwoorde hij dus ja. Ik vroeg me dus af waarom dat zo was, dus ik vraag dat gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Strani het volgende:
Soms vraag ik me echt af waar bepaalde klachten vandaan komen. TS, kan je wat meer vertellen over deze klacht? Wie heb je gesproken die dan de door jouw aangehaalde zin zei? In wat voor situatie en als antwoord op welke vraag?
Of kwam je er zojuist achter dat je eigenlijk niks te klagen hebt en dan maar dingen begon te verzinnen?
Was dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een vriend van een huisgenoot van mij werkt dus op een terras. We hadden het er gewoon over. Ik vroeg hem of het echt iets is wat hij nog een hele lange tijd wil volhouden, hierop antwoorde hij dus ja. Ik vroeg me dus af waarom dat zo was, dus ik vraag dat gewoon.
Toen zei hij dus "Tja, ik bezorg de mensen gewoon een hele leuke dag"
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen dat leuk werk vinden
Doet ie indirect toch ook? Een terassje is gezelliger als thuis iets drinken. En dan word het ook nog gebracht boh gekquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een vriend van een huisgenoot van mij werkt dus op een terras. We hadden het er gewoon over. Ik vroeg hem of het echt iets is wat hij nog een hele lange tijd wil volhouden, hierop antwoorde hij dus ja. Ik vroeg me dus af waarom dat zo was, dus ik vraag dat gewoon.
Toen zei hij dus "Tja, ik bezorg de mensen gewoon een hele leuke dag"
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen dat leuk werk vinden
niks meer aan toe te voegen inderdaad.quote:
Hij heeft gelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja joh! Daar gaat het topic ook over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |