Ja joh! Daar gaat het topic ook over.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:42 schreef Boxkeeper het volgende:
Joh, dan drink je thuis toch lekker je melk op, zeikerd!
Daar is ie weer, de mierenneuker.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:42 schreef zovty het volgende:
Wat is je klacht? En "En als jij verantwoordelijk bent voor de dag die de mensen daar hebben,d at is toch compleet aan de mensen zelf ? " is geen zin.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Ach gossie, had het serveerstertje geen intresse in je ?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Sterke repliek zeg, ik sta te trillen op m'n benen. Onee. Ik bedoel dat je een lafbek bent.
CATFIGHT!quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Sterke repliek zeg, ik sta te trillen op m'n benen. Onee. Ik bedoel dat je een lafbek bent.
Een vriend van een huisgenoot van mij werkt dus op een terras. We hadden het er gewoon over. Ik vroeg hem of het echt iets is wat hij nog een hele lange tijd wil volhouden, hierop antwoorde hij dus ja. Ik vroeg me dus af waarom dat zo was, dus ik vraag dat gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:49 schreef Strani het volgende:
Soms vraag ik me echt af waar bepaalde klachten vandaan komen. TS, kan je wat meer vertellen over deze klacht? Wie heb je gesproken die dan de door jouw aangehaalde zin zei? In wat voor situatie en als antwoord op welke vraag?
Of kwam je er zojuist achter dat je eigenlijk niks te klagen hebt en dan maar dingen begon te verzinnen?
Was dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een vriend van een huisgenoot van mij werkt dus op een terras. We hadden het er gewoon over. Ik vroeg hem of het echt iets is wat hij nog een hele lange tijd wil volhouden, hierop antwoorde hij dus ja. Ik vroeg me dus af waarom dat zo was, dus ik vraag dat gewoon.
Toen zei hij dus "Tja, ik bezorg de mensen gewoon een hele leuke dag"
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen dat leuk werk vinden
Doet ie indirect toch ook? Een terassje is gezelliger als thuis iets drinken. En dan word het ook nog gebracht boh gekquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een vriend van een huisgenoot van mij werkt dus op een terras. We hadden het er gewoon over. Ik vroeg hem of het echt iets is wat hij nog een hele lange tijd wil volhouden, hierop antwoorde hij dus ja. Ik vroeg me dus af waarom dat zo was, dus ik vraag dat gewoon.
Toen zei hij dus "Tja, ik bezorg de mensen gewoon een hele leuke dag"
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen dat leuk werk vinden
niks meer aan toe te voegen inderdaad.quote:
Hij heeft gelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja joh! Daar gaat het topic ook over.
Als je een kuttopic opent moet je niet gaan zeiken dat je kutreacties krijgtquote:
Ik dacht dat dit zou gaan over tennis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:52 schreef BigKahuna het volgende:
Hee TS, waar heb je het over?
Als het je niet bevalt kun je toch ook zelf gaan halen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef nozem het volgende:
Na in een aantal landen geweest te zijn kan ik melden dat de bediening nergens zo ongeïnteresseerd, brutaal en traag is als in Nederland. Misschien moeten we hier het minimumloon voor terraspersoneel ook maar afschaffen, zodat ze het moeten hebben van hun fooien.
Bij mij zijn de dames altijd aardig en geil.. Maar dat komt misschien ook omdat ik kankerlekker ben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef nozem het volgende:
Na in een aantal landen geweest te zijn kan ik melden dat de bediening nergens zo ongeïnteresseerd, brutaal en traag is als in Nederland. Misschien moeten we hier het minimumloon voor terraspersoneel ook maar afschaffen, zodat ze het moeten hebben van hun fooien.
Beetje een standaard reactie niet ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je een kuttopic opent moet je niet gaan zeiken dat je kutreacties krijgt
Wat is dat nou weer voor gekke redenatie? Die mensen lopen speciaal rond om mijn bestelling op te nemen, dan ga ik toch niet zelf lopen zeker?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt kun je toch ook zelf gaan halen?
Lelijke mensen hebben ook geld te besteden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:17 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Bij mij zijn de dames altijd aardig en geil.. Maar dat komt misschien ook omdat ik kankerlekker ben.
Ik shit je niet.
Huh wtf echt waar? Ik dacht dat het altijd estafettes waren..quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gekke redenatie? Die mensen lopen speciaal rond om mijn bestelling op te nemen, dan ga ik toch niet zelf lopen zeker?
Dat is zo.. Maarja das gewoon pech hebben voor ze.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Lelijke mensen hebben ook geld te besteden.
O, nou maak je het helemaal te bont, je opent een kuttopic en dan wil je ook nog een orginele kutreaktie?!?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beetje een standaard reactie niet ?
EINDELIJK IEMAND DIE HET MET MIJ EENS ISquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef Devlinsect het volgende:
Mensen die serveren heel belangrijk vinden en zo de mensen een leuke dag bezorgen![]()
Laat ze dat maar denken.
Of van die serveersters die op hun looks zijn uitgekozen en dat ook weten en dan arrogant rond lopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
EINDELIJK IEMAND DIE HET MET MIJ EENS IS![]()
Je doelt op die chicks met zoeen strakke broek en strak kort truitje?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Of van die serveersters die op hun looks zijn uitgekozen en dat ook weten en dan arrogant rond lopen
En dan zo verrot van binnen zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Of van die serveersters die op hun looks zijn uitgekozen en dat ook weten en dan arrogant rond lopen
Precies. Best lekker om naar te kijken. Maar ga niet voor op het terras zitten dus wees dan blij dat ik je voor twee drankjes 1,50 fooi geef.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je doelt op die chicks met zoeen strakke broek en strak kort truitje?
Ik geef geen eens fooi meer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Precies. Best lekker om naar te kijken. Maar ga niet voor op het terras zitten dus wees dan blij dat ik je voor twee drankjes 1,50 fooi geef.
Nee, geen blik of DANKJEWEL waardig![]()
Komt omdat ze door hun baas worden volgeblafd. Hoerecaquote:
Waarschijnlijk is TS er zelf een, haat hij z,n leven, wil het liefste ramhard dood gereden worden door een vuilniswagen, maar durft het niet openlijk toe te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:36 schreef Gluckskafer het volgende:
HEE TS, HOE WEET JIJ DAT DIE SERVEERSTERS/SERVEER-DUDES DAT DENKEN??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |