Bedankt voor het aanbod maar daar heb ik voor in de toekomst ook al een oplossing voor. Mijn vader heeft dat namelijk ook al voor mij klaar staan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:17 schreef disjfa het volgende:
Ik heb nog wel een koelkast en gaskookding voor je in de aanbieding lani
Ahhuh.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Tip: Het is zeer gezellig in't Ginneken
Koekie is het wel met me eens
Niet echt een representatief persoon bij de naam. Helaas.quote:
Zo'n scherpe opmerking verdient een knuffel!quote:
Ach er lopen wel een hoop blonde hersenloze "Tropheewives" rond met gemodificeerde voorgevels. Dus in dat opzicht past ze er wel redelijk bij...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh.
[..]
Niet echt een representatief persoon bij de naam. Helaas..
Ik let daar nooit zo op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:55 schreef Rossdale het volgende:
Ach er lopen wel een hoop blonde hersenloze "Tropheewives" rond met gemodificeerde voorgevels. Dus in dat opzicht past ze er wel redelijk bij...
2Girls1Cup is zooooo oud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jammer, ik mis de betere girl-on-girl action hier in SC
Als dat de enige girl on girl actie is die je mag zien van je vriendin heb ik het wel met je te doen.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als dat de enige girl on girl actie is die je mag zien van je vriendin heb ik het wel met je te doen.
mietjequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:21 schreef disjfa het volgende:
Dan is het geen girl on girl meer hé, en dat is niet netjes voor de medemens. En ik geniet al zat van de vrouwen. Zonde om dat te verpesten.
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Beetje kutresolutie op je monitoren, maar 3 is altijd beter dan 1!
Ja maar dan draait het wel op 1000 FPSquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja maar dan draait het wel op 1000 FPS
Elke monitor zit aan een andere render PC, met nVidia of ATI kaarten. Zo kan ik alles testen
Da's wel tof. Wat zeg ik? Kwaliteit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja maar dan draait het wel op 1000 FPS
Elke monitor zit aan een andere render PC, met nVidia of ATI kaarten. Zo kan ik alles testen
Meesterlijke opmerking Spankyquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb ook ook behoefte aan meerdere schermenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee dat is ingepikt.
En ik mag ook niet mee naar Londen
En The Beast from the East is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge mensen. Weten jullie wat voor dag het vandaag is?Donderdag, Zatte-studentes-in-de-kroeg-dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al is het vakantie...Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |