Wil je nu of later wat meer vertellen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:28 schreef maedel het volgende:
Ik heb het boek voor Marcel Messing (worden wij wakker) nu half gelezen, en ik moet zeggen dat het berichtgeving rondom de introductie van de irisscan in een bijzonder daglicht plaatst
Nou, wat ik tot nu toe gelezen heb (en dat gaat dan over die implantaten inderdaad), zie je inderdaad wel een soort van pad naar totale controle.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wil je nu of later wat meer vertellen?
Is het een negatief daglicht of een positief daglicht?
"Bijzonder" dat woord doet nieuwsgierigheid naar boven brengen enzo in mij.
Iriscopie:quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, wat ik tot nu toe gelezen heb (en dat gaat dan over die implantaten inderdaad), zie je inderdaad wel een soort van pad naar totale controle.
Eerst dacht ik altijd (als er iemand begon over bijvoorbeeld dat AH alles van je weet met een bonuskaart/airmiles) zoiets van "ach ze weten toch alles al", nu krijg ik daar steeds meer weerzin tegen.
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom dat allemaal zo moet.
Je begint je af te vragen wie eigenlijk verantwoordelijk was voor die "vloeistofterrorist" in het vliegtuig waardoor we nu allemaal zo veel strenger gecontroleerd moeten worden.
Die irisscan, ik vind het niks. Wát kan men eigenlijk allemaal aflezen aan een iris?![]()
Lees Morals & Dogma van Albert Pike, The secret teachings of all ages van Manley Palmer Hall, de Encyclopediën van vrijmetselarij, en alle andere originele masonieke literatuur, op http://www.sacred-texts.comquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:53 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Lees het boek: Geheime geschiedenis van de wereld van J. Black. Het gaat over de leer van de vrijmetselarij.
Ik heb begrepen dat het drie uur eerder is, het moet echter wel goed onderbouwd worden, maar de dubbele agenda waar het waarschijnlijk wel deel van uitmaakt is andere koek.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:59 schreef maedel het volgende:
Over die irisscan nog even, ik vraag me dus af of er nou echt zoveel klachten komen van mensen die naar Amerika reizen (dus minimaal iets van 7 uur in een vliegtuig gaan zitten) dat ze 3 kwartier eerder op schiphol moeten zijn voor een paspoort controle. En of ze daarvoor dan helemaal die irisscan hebben uitgevonden.
Laat me niet lachen denk ik dan
Hulde voor "Napoleon"!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het drie uur eerder is, het moet echter wel goed onderbouwd worden, maar de dubbele agenda waar het waarschijnlijk wel deel van uitmaakt is andere koek.
Artikel in de telegraaf, en dan die derde en zesde reactie LOL
Ik begin ook te twijfelen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Neo ik zal zijn video nog eens bekijken om mijn geheugen op te frissen.
edit Ik blijf het een bij elkaar geraapt verhaal vinden van feiten, halve feiten, misinterpretaties en fantasie. Daarnaast is zijn idee van spirituele groei, ware potentieel bereiken etc. ook gewoon Luciferiaans.
Ok, zet anders je inbox open dan kunnen we corresponderen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:13 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen!
Ik hou je op de hoogte !
Donequote:Op woensdag 23 juli 2008 20:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ok, zet anders je inbox open dan kunnen we corresponderen.
Mischien is ie idd zelf wel een vrijmetselaar, zeer gewiekst dan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Goeie zaak. Waar ben je over gaan twijfelen?
Wat gebeurt er dan met jou?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:32 schreef neo567 het volgende:
Je bent waarschijnlijk een vd weinige die door eigen(-wijs!) "onderzoek" ziet (kan zien) wat er met ons gebeurt!
Dat denk ik niet, maar ik denk dat hij er zich niet bewust van is dat hij beïnvloed is door masonieke, occulte ideeën die in essentie de basis van de New World Order vormen. Dat is een beetje het probleem met veel van die 'wake up' boodschappers zoals Marcel, David Icke, Michael Tsarion, Jordan Maxwell, ze wijzen de schuldigen aan maar helpen hen tegelijk door precies dezelfde filosofie te verspreiden. Zo gaat Satan te werk, misleiding. Je bent ervan overtuigd dat je goeie dingen doet en zegt en dat je aan het groeien bent maar ondertussen ben je nog steeds zijn slaafje en blijf je dwalen in zijn leugens.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mischien is ie idd zelf wel een vrijmetselaar, zeer gewiekst dan.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef maedel het volgende:
Oh jeetje zeg, is het niet veel verstandiger om gewoon de info te bekijken/beluisteren en dan je eigen conclusies te trekken? Ipv dat het het óf een goeroe is óf een oplichter?
De onthuller van het complot zit zelf ín het complot! De boevenkoning!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mischien is ie idd zelf wel een vrijmetselaar, zeer gewiekst dan.
Wat zei marcel messing ookalweer over mensen die dingen in de hilarische sfeer trappen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
De onthuller van het complot zit zelf ín het complot! De boevenkoning!
Kuh-rimineel, jij bent óf paranoia, of extreem sensatiebelust
Paljas. Jij begon met grappen maken over chips, nanobots en mindcontrolquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat zei marcel messing ookalweer over mensen die dingen in de hilarische sfeer trappen?
Ohja.........Ze hebben dan geen onderzoekende geest, de onderzoeknde geest zal dat iig niet doen![]()
Waar heb ik grappen gemaakt ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Paljas. Jij begon met grappen maken over chips, nanobots en mindcontrol
En nu dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:33 schreef Triggershot het volgende:
Wegens aandringen van TS een beoordeling van dit topic na de 50 tot 60 posts, daarom mogen ook 'schopje TRU / BNW ' gerelateerde reacties wegblijven.
* Triggershot geeft topic een kans en een nieuwe TT
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En nu dan?Mag hij nu wel richting BNW (of TRU) ?
Wees juist blij. Daar zitten meer mensen die ongeveer zoals jij denkenquote:
Maar dat werkt naar 2 kanten uit he. Voer wat theorietjes over vrijmetselaars en hoe we allemaal naar de slachtbank worden geleid en hop, weer een goedgelovig zieltje erbij, meestal internetsurfertjes die van de ene conspiracy site naar de ander worden geleid en van het ene videootje naar de anderquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef neo567 het volgende:
Want 90% van alle mensen geloven dat wat de krant of reporters op de journaals vertellen, als er een week lang wordt verteld dat de aarde een afgebogen ronde plaat is en dat we eigenlijk in een ton rondlopen of dat de aarde hol is van binnen dan gelooft 60% dat, als het vervolgens met een paar zeer goede pijlers ondersteund wordt dan heb je er weer 15% bij enzzzz...
Het is eigenlijk geheim, dat van de vrijmetselaars, tenminste de plannen van hen, vandaar dat het vaak wordt afgedaan als theorietjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat werkt naar 2 kanten uit he. Voer wat theorietjes over vrijmetselaars en hoe we allemaal naar de slachtbank worden geleid en hop, weer een goedgelovig zieltje erbij, meestal internetsurfertjes die van de ene conspiracy site naar de ander worden geleid en van het ene videootje naar de ander
Wat Neo is weet ik niet, maar jij bent erg naief.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
De onthuller van het complot zit zelf ín het complot! De boevenkoning!
Kuh-rimineel, jij bent óf paranoia, of extreem sensatiebelust
Het volk wordt ook lekker dom gehouden met soapies en filmpjes over heldendom, lekker forenseren en 40 urige werkweken, langer doorwerken na je 65ste enzzz, dus amper tijd; so we'll forgive himquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat Neo is weet ik niet, maar jij bent erg naief.
Neu, ik zou mezelf niet snel naïef noemenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat Neo is weet ik niet, maar jij bent erg naief.
If you can't stand the shit/heat, stay out of the kitchen !quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Neu, ik zou mezelf niet snel naïef noemenIk word enkel moe van het zoveelste 'er is zoveel meer aan de hand in de wereld dan de gemiddelde mens zich wil beseffen'-topic. Dit zal ongetwijfeld waar zijn, maar dit 'zoveel meer' betekent in dit soort topics altijd één of ander occult clubje mensen dat alles bestuurt, vaak tot aan de meest persoonlijke beslissingen van de individuele mens aan toe.
En als je die boodschap niet wilt geloven, word je gelijk bij die 'gemiddelde, ingedutte en volgevreten mensen' geschaard die onwillig zouden zijn om de o-zo-duidelijke argumenten aan te nemen. Zoals de post van TS boven mij maar weer es aantoont
Daar ging het niet over. Het ging erom dat jij iemand paranoïde of extreem sensatiebelust noemt met een denigrendequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Neu, ik zou mezelf niet snel naïef noemenIk word enkel moe van het zoveelste 'er is zoveel meer aan de hand in de wereld dan de gemiddelde mens zich wil beseffen'-topic. Dit zal ongetwijfeld waar zijn, maar dit 'zoveel meer' betekent in dit soort topics altijd één of ander occult clubje mensen dat alles bestuurt, vaak tot aan de meest persoonlijke beslissingen van de individuele mens aan toe.
En als je die boodschap niet wilt geloven, word je gelijk bij die 'gemiddelde, ingedutte en volgevreten mensen' geschaard die onwillig zouden zijn om de o-zo-duidelijke argumenten aan te nemen. Zoals de post van TS boven mij maar weer es aantoont
quote:“We hebben de overheid eindelijk zo ver dat het chippen van honden in 2011 verplicht wordt,” mailt mij Niels Dorland van de Dierenbescherming. “Voor katten is dit helaas nog niet het geval. Nog geen kwart van alle katten in Nederland heeft een chip, terwijl juist ook de zwerfkatten een groot probleem vormen.”
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:37 schreef Vedanta_veri het volgende:
http://blog.wired.com/defense/2008/09/whats-the-milit.html
Ik ga er geen doekjes om winden, lees het maar gewoon.
beeeeetje ver gezocht imhoquote:Op woensdag 10 september 2008 19:37 schreef Vedanta_veri het volgende:
http://blog.wired.com/defense/2008/09/whats-the-milit.html
Ik ga er geen doekjes om winden, lees het maar gewoon.
Schuttingtaal kon op zekere hoogte gebezigd worden. Dat wordt langzamerhand ook al weggepiept hier op de Nederlandse zenders. Waarom jaar of 4 geleden nog een om 5 uur gewoon FA reclame had met full nudity moeten we het tegenwoordig doen met weggeblurde decolletees, als een vrouw wat voorover buigt.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik kijk zelf al jaren met argusogen naar Amerikaanse series en hun 'moraal' die ze erin verwerken. Ik heb geen bewijs dat mijn ideeen kan staven, maar het lijkt me niet onplausibel. Als je iets te vaak ziet of te horen krijgt wordt dat onbewust een blauwdruk voor je eigen persoon. Als je vaak genoeg te zien krijgt dat iemand vermoorden heel veel nare emoties met zich meedraagt zul je zelf niet zo gauw mensen gaan vermoorden. Als ze "zelfmoord" uit de media houden (wat ze doen) zullen mensen niet zo snel op ideen gebracht worden. Daar mensen sociale wezens zijn en 'een voorbeeld' nodig hebben. Zelfmoord wordt moeilijker als je geen voorbeeld hebt omdat het vrij onbekend is voor je geest en lichaam. Al sta je al op 14 hoog op de railing van een flat.
In Prisonbreak bijvoorbeeld lijken de "goodguys" het bijvoordbeeld altijd net niet te redden op de meest frappante momenten. Dit fuckt met je geest. En als je dit fenomeen vaak genoeg ziet ga je dit wellicht aannemen als een feit en situaties creeren dat je het zelf ook net niet gaat redden als het wel moet.
We zijn apen, 'Monkey see mokey do'
Geloof is sterk. Dit zou naar mijn idee altijd een middel geweest kunnen zijn om mensen te prgrammeren met vals moraal. En zo eronder en dom te houden.
Nog een voorbeeld zijn bijvoorbeeld de velen ideen over 'moraal' en ethiek. Je hoort bepaalde dingen gewoon niet of wel te doen. Vraag je verder weten de mensen zelf eigenlijk nooit waarom niet of wel.. Conclusie, er is ooit een idee op gang gezet en klonk zo mooi en aannemelijk dat iedereen het maar blind is gaan aannemen en gebruiken. Terwijl het tegenoovergestelde ook kan werken.
BS?
Logische redenering ... maar doet me denken aan de recente berichten ivm satellieten ...quote:
mmmquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Vedanta_veri het volgende:
Gisteren op de wereld draait door een man die een spionage vliegtuigje in de vorm van een zwaluw maakte en daar hulp van de politie bij kreeg, zoals de host zei "dat je dan makkelijk de massa kunt bespioneren en iedereen zal denken dat het een zwaluw is of andere vogel natuurlijk" waarop de maker "ja" zei, en het publiek in applaus uitbarste.
nee nee gewoon een NL prog waarbij een voorover gebogen dame haar deco geblurred werd... er is dus wel degelijk iets gaande qua preutser worden...quote:Op donderdag 11 september 2008 08:56 schreef teamlead het volgende:
dat wegblurren gebeurt volgens mij alleen in Amerikaanse programma's die toevallig hier worden uitgezonden. Ik heb nog niet gezien dat in Nederlandse programma's dezelfde trent ontstaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |