K.Nopquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Herald het volgende:
Wie heeft dat systeem van twee knoppen überhaupt bedacht? Er is vast een universitair opgeleide werkbouwtuigkundige hier die me dat kan vertellen.
Dat dus. Prutser.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Je hoeft helemaal niet steeds aan die knoppen te draaien, die zet je gewoon in een beweging goed en dan doe je er niks meer mee tot je klaar bent met douchen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:27 schreef DolleMina het volgende:
Geen idee wie dat bedacht heeft, maar het is volgens mij wel vooroorlogs...![]()
Toen wij in ons appartement trokken, heb ik net zo lang de voordelen van een termostaatkraan bezongen tot mijn man overtuigd was. Hij is nog steeds tevreden.
Ik niet trouwens, want het is een beetje een crappy kraan, waardoor ik met mijn kippekrachtje de warmte niet makkelijk kan verzetten.Dat laatste is later pas gebeurd trouwens...
Of in het geval van mijn huis: koud water voluit, want er is zo veel warm water dat het anders te heet wordtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Warm water voluit en met koud regel je de temperatuur. Zo moeilijk is het niet hoor.
Dat dus!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Je hoeft helemaal niet steeds aan die knoppen te draaien, die zet je gewoon in een beweging goed en dan doe je er niks meer mee tot je klaar bent met douchen.
Ja, lach maar. Maar mijn man zet de kraan altijd zo warm, dat ik daar pijn sta te lijden van de hitte van het water...quote:
die dingen zijn echt vreemd. Bij mijn ouders thuis hebben ze een wasbak die dat ook heeft. Helemaal links van de wasbak is heet, helemaal rechts van dat ding is koud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:40 schreef Guncta het volgende:
Die super oudewetse dingen zijn nog irritanter: 1 wasbak, 2 kranen, 1 voor warm en 1 voor koud. Volgens mij hebben ze die veel in Engeland, of ik kwam ze daar toevallig veel tegen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef Axia het volgende:
[..]
die dingen zijn echt vreemd. Bij mijn ouders thuis hebben ze een wasbak die dat ook heeft. Helemaal links van de wasbak is heet, helemaal rechts van dat ding is koud.![]()
Misschien als je heeeeeeel snel afwisselt, heb je lauw water...
Mooi, maar debiel. Design zonder nadenken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:15 schreef Guncta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik. Alleen de ene kraan alleen (erg) warm water en de andere alleen (erg) koud water.
En dan met draaiknop. Dus niet per kraan regelbare temperatuur.
Zodat je alleen je temperatuur kan regelen door het water in de wasbak op te vangen.
Maakt niet uit, deze heb ik ook en werkt perfectquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef Raziger98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen thermostaat.
Thermostaat is handiger dan dit.
Dat dus inderdaad.. Daar is echt niks moeilijks aan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Zoeen hebben wij ook nog thuisquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:15 schreef Guncta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik. Alleen de ene kraan alleen (erg) warm water en de andere alleen (erg) koud water.
En dan met draaiknop. Dus niet per kraan regelbare temperatuur.
Zodat je alleen je temperatuur kan regelen door het water in de wasbak op te vangen.
Wij hebben sinds kort ook een thermosstaatkraan erop gekregen van de woningbouw. Wat een ontzettend kutding. De waterdruk is geminimaliseerd tot het niveau zeikstraaltje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb zo'n kraan ook in de douche, ik heb er absoluut geen problemen mee. Die thermostaatkraan bij m'n ouders gaf altijd meer problemen. Dit werkt gewoon altijd zoals het moet.
Even de douchekop eraf en het plasticen vingerhoedje eruit vissen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort ook een thermosstaatkraan erop gekregen van de woningbouw. Wat een ontzettend kutding. De waterdruk is geminimaliseerd tot het niveau zeikstraaltje.![]()
Waterbesparing my ass. Het duurt nu vier keer zo lang voor ik eindelijk mijn haar goed uitgespoeld heb.![]()
Even in vijf minuutjes snel douchen is er niet meer bij, ik sta goddomme ruim 20 minuten onder de douche nu.
Hebben we al naar gekeken, het probleem is de thermostaatkraan zelf.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even de douchekop eraf en het plasticen vingerhoedje eruit vissen.
Ja, wees blij dat je een kraan hebt!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef gateway het volgende:
Verwend jong!
Dan gewoon klagen bij de woningbouw, helpt bij mij in elk geval vrijwel altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hebben we al naar gekeken, het probleem is de thermostaatkraan zelf.
Wat kan mij die kindjes in Afrika nou verrotten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef deepart het volgende:
Ooit eens nagedacht dat die kindjes in afrika helemaal geen douch hebben? Die douchen in hun eigen stront en pisFucking heftig
zo simpel werkt het dus niet, aanvoer van water is niet altijd constant, en als dat wel zo was dan nog is het andere systeem handigerquote:
lekker veilig, een warme kraan op 100% openquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het helemaal niet moeilijk om daarmee om te gaan. Gewoon de hete kraan helemaal open en op temperatuur laten komen, en dan de werkelijke temperatuur regelen met de koude kraan. Wil je warmer? Koude kraan een stukje dicht. Kouder? (U raadt het al) koude kraan een stukje open.
Ik zie niet in waarom dat onveilig zou zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:33 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
lekker veilig, een warme kraan op 100% open
nee TS heeft gelijk en users en mods die het niet snappen . . .
This needs morequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja
nu de klacht lezen
Whahaahah TS kan niet met 2 knoppen omgaan, heb je ook liever een wijf met 1 tiet?
ik heb vandaag dit gedaan en dat werkt best goed eigenlijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Warm water voluit en met koud regel je de temperatuur. Zo moeilijk is het niet hoor.
Jezus ontdek je dat nu pasquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:25 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb vandaag dit gedaan en dat werkt best goed eigenlijk
Zo ontzettend mee eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:26 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[ afbeelding ]
Wel twee knoppen, maar nog beter ! Atijd automatisch de juiste temperatuur
Hulde aan de thermostaatkraan
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:25 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb vandaag dit gedaan en dat werkt best goed eigenlijk
Verbrand je eerst je handen en dan moet je ook nog de zeep uit het plastic halen en weer terug stoppen. fucking middeleeuws is hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:38 schreef ElizabethR het volgende:
Zeur niet zo man! Waar ik woon hebben ze het principe mengkraan nog niet eens uitgevonden, wij moeten het zo doen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:21 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Verbrand je eerst je handen en dan moet je ook nog de zeep uit het plastic halen en weer terug stoppen. fucking middeleeuws is het
Ik had ook zoiets op mijn vorige studentenkamer, niet dat het erg was ik gebruikte de wasbak toch alleen maar om in te pissen mijn tanden te poetsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:38 schreef ElizabethR het volgende:
Zeur niet zo man! Waar ik woon hebben ze het principe mengkraan nog niet eens uitgevonden, wij moeten het zo doen...
[ afbeelding ]
Zo'n hendel mengkraan is dus echt niet handig voor (onder) de douche.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |