abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60314651
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:14 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik vind het niet helemaal reeel wat je nu zegt:

- Oleguer: Ik heb geen (negatieve) discussie over zn transfersom/salaris gehoord
Misschien in dit topic niet, maar op bijv. Ajax Netwerk wordt regelmatig gesproken over 'een tweede Luque' die hier nog even zijn zakken komt vullen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:20:19 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60314692
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Heb je ook ideeen dan wie er wel welkom zou zijn? Ik roep nu maar iets: bijvoorbeeld Jonas Olsson voor de breedte?
Erik Pieters zou prima geweest zijn, maar daar heeft Ajax zitten slapen. Edson Braafheid misschien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60314707
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Heb je ook ideeen dan wie er wel welkom zou zijn? Ik roep nu maar iets: bijvoorbeeld Jonas Olsson voor de breedte?
Dat soort spelers is dus echt 100?% zeker zonde van je geld. Of je moet een echte naam met ervaring halen die gewoon echt iets toevoegt in de basis, zoals Oleguer of Wielaert. Of je haalt iemand met zoveel potentie dat er een meerwaarde is ondanks de onervarenheid, zoals Douglas of Donk wellicht waren geweest.

Maar spelers erbij halen die niet veel meer toevoegen dan in de breedte is dom en stom. Je hebt nu voor de basis Silva, Aankoop, Vermaelen, Vertonghen. Daarachter komen Ogararu, Colin, Van der Wiel en Emanuelson, en dan heb je nog eens Wormgoor, Van der Heijden en Slijngard rondlopen, terwijl Schilder ook nog altijd niet verkocht is.

Breedteaankopen gaan op dit moment 100% ten koste van de eigen jeugd.
pi_60314720
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Erik Pieters zou prima geweest zijn, maar daar heeft Ajax zitten slapen. Edson Braafheid misschien?
Die zal Twente ook niet laten gaan..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:36:13 #205
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315018
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat soort spelers is dus echt 100?% zeker zonde van je geld. Of je moet een echte naam met ervaring halen die gewoon echt iets toevoegt in de basis, zoals Oleguer of Wielaert. Of je haalt iemand met zoveel potentie dat er een meerwaarde is ondanks de onervarenheid, zoals Douglas of Donk wellicht waren geweest.

Maar spelers erbij halen die niet veel meer toevoegen dan in de breedte is dom en stom. Je hebt nu voor de basis Silva, Aankoop, Vermaelen, Vertonghen. Daarachter komen Ogararu, Colin, Van der Wiel en Emanuelson, en dan heb je nog eens Wormgoor, Van der Heijden en Slijngard rondlopen, terwijl Schilder ook nog altijd niet verkocht is.

Breedteaankopen gaan op dit moment 100% ten koste van de eigen jeugd.
Deze post had in bold gemoeten.
Je hebt al een overschot aan spelers... En er is zat uitgegeven, nu moeten ze presteren.
En met deze selectie (+Ollie, . ) moet dat kunnen.
-
pi_60315036
Die naam ook: Tim Vogelpoep
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:39:54 #207
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315101
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij wou toch geen B spelers meer? .
-
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:43:21 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60315171
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij wou toch geen B spelers meer? .
Die zijn niet bijna dertig, hebben nog potentie.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:47:14 #209
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315237
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die zijn niet bijna dertig, hebben nog potentie.
Je wil dit seizoen toch succes? Met Wielaert heb je iemand die er met zijn ervaring waarschijnlijk meteen staat. Je kan wel weer gaan investeren in weer wat talenten (waarom zou je als je zoveel in de jeugd hebt lopen), maar daar heb je dit seizoen zo weinig aan.
En dit seizoen moet Ajax 'gewoon' kampioen worden. Dus fuck het lange termijn denken maar even.
-
pi_60315294
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je wil dit seizoen toch succes? Met Wielaert heb je iemand die er met zijn ervaring waarschijnlijk meteen staat. Je kan wel weer gaan investeren in weer wat talenten (waarom zou je als je zoveel in de jeugd hebt lopen), maar daar heb je dit seizoen zo weinig aan.
En dit seizoen moet Ajax 'gewoon' kampioen worden. Dus fuck het lange termijn denken maar even.
Tevens zijn oudjes relatief goedkoper. Bij een jonkie betaal je ook nog eens voor de (eventuele) potentie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:50:36 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60315311
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar om nou iemand van bijna dertig voor (te) veel geld te halen voor de bank, terwijl ook Gregory van der Wiel als backup kan dienen, zie ik het nut niet van in. Jij wel dan?

Het is Oleguer óf Robbie Wielaert, allebei is onzin. Als er verder nog een verdediger moet komen, dan absoluut geen rechtspoot, dat ben je toch hopelijk wel met me eens?
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:58:39 #212
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315481
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar om nou iemand van bijna dertig voor (te) veel geld te halen voor de bank, terwijl ook Gregory van der Wiel als backup kan dienen, zie ik het nut niet van in. Jij wel dan?

Het is Oleguer óf Robbie Wielaert, allebei is onzin. Als er verder nog een verdediger moet komen, dan absoluut geen rechtspoot, dat ben je toch hopelijk wel met me eens?
Ik vind dat de selectie met Oleguer wel "klaar" is. Alleen is de blessuregevoeligheid nog een onbetrouwbare factor. Zowel Vermaelen als Van der Wiel hebben de schijn tegen als het op blessures aankomt. Maar hopelijk was het gewoon pech.
Als je om die reden (of om wat voor reden dan ook) alsnog 1 verdediger erbij wil, dan zou ik een ervaren speler gehaald hebben. Geen talent iig, dan liever nog Wielaert.
Maar laat Oleguer eerst maar eens z'n handtekening zetten .
-
pi_60315592
Anders kopen we Boulah gewoon van Stuttgart.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:08:25 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315691
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef koningdavid het volgende:
Anders kopen we Boulah gewoon van Stuttgart.
.
Wacht op z'n minst hier mee tot hij voor het eerst op de bank begint.
-
pi_60315724
quote:
Tevreden Van Basten wil meer 'visitekaartjes' van prima Martina
Written by Jacques Happe
Thursday, 24 July 2008

Nadat Javier Martina afgelopen zaterdag tegen Noordwijk genoegen moest nemen met een reserverol, gaf de rechtsbuiten tegen Germanicus duidelijk zijn visitekaartje af. De Antilliaan speelde een uitstekende wedstrijd met twee assists en een treffer was hij de grote man van het veld. “Ik hoop dat hij dat iedere keer laat zien”, reageerde coach Marco van Basten tevreden.

Afgelopen zaterdag stonden Mitchell Donald en Javier Martina reserve. De selectie bestaat uit teveel spelers, vindt Marco van Basten. “Na De Lutte of na Engeland breng ik de selectie terug naar 25 man”, belooft hij. Martina hoopt daar dan bij te horen en wat hij dinsdagavond liet zien, dat was uitstekend. “Ik vond dat Javier het heel goed deed”, beaamt de trainer die opvatting. “Ik hoop dat hij het dat iedere keer laat zien.” En dat wil de flankaanvaller ook. “Ik vond het nodig om mijn visitekaartje af te geven en ben van plan dat altijd te doen. Het is nooit goed genoeg.”

Hij speelde snel, dolde zijn tegenstander uit Coevoorden, liep om alles en iedereen heen en gaf loepzuivere passes vanaf de achterlijn. In de 48e minuut kon Kennedy daardoor heel beheerst de bal binnen schuiven en de 4-0 maken. Negen minuten later rende Javier door het midden de vrije ruimte in. Siem de Jong zag dat en gaf een prachtige voorzet, die Martina perfect afrondde. In de78e minuut liet hij via een heel sterke solo zien dat hij de man in vorm is. Dit keer mocht Leonardo afronden, 0-6. Toch blijft hij bescheiden. “Ik vond dat het individueel wel lekker ging. Als team ging het nog wat stroefjes, maar we hebben toch vier doelpunten kunnen scoren. Zo makkelijk is het niet om een mannetje voorbij te gaan. Je moet het toch maar laten zien.”

Javier Martina heeft er hard voor moeten knokken. Twee jaar geleden stond hij op een tweesprong, ervoor gaan, of het laten aanmodderen. Hij koos ervoor om te vechten en ondanks dat technisch directeur lang niet in hem geloofde, kwam in februari het keerpunt, een compliment. Tenslotte kreeg Javier te horen, dat Van Basten het dit seizoen wel met hem wilde proberen. “Sinds ik bij de selectie ben gekomen wil ik alles laten zien wat ik kan. En gewoon mijn best doen.”

Hij trainde onder Aron Winter, Adrie Koster en nu onder John van ’t Schip en Marco van Basten. Zijn er verschillen? “Je krijgt met verschillende trainers te maken en van iedereen leer je wat. Marco van basten wil meer op de aanval gaan en dat is toch ook mijn spel. Dat is lekker. Bij Aron speelden we meer met de punt naar achter en nu met de punt naar voren. En dat zie je toch; dat is het verschil. En je moet hier veel meer geven. Het is fysiek zwaarder. Veel conditiewerk en een stapje harder zetten.”
pi_60315746
Selectie terug naar 25 man, wie zullen er afvallen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:11:47 #217
52871 Blight
Supersized.
pi_60315753
Hoe lang moeten we Vermaelen, Vertonghen en Urby eigenlijk missen door de Spelen?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:12:27 #218
67205 Colplay
How you doin??
pi_60315769
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een linkspoot zou wel een voorkeur hebben ja, maar je kunt eventueel wel met twee rechtsbenigen centraal spelen. Van der Wiel is natuurlijk prima als backup, maar als Oleguer (als hij komt natuurlijk) wegvalt heb je geen ervaring meer in het centrum. Vandaar dat een ervaren standin geen kwaad zou kunnen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60315807
We hebben echt veel aanvallende mogelijkheden voor de drie posities achter de spits.

Voor de flanken:
Suarez, Sulejmani, Cvitanich, Emanuelson, Kennedy, Leonardo, Rommedahl, Sarpong, Martina en Luque

Nummer 10:
Aissati, De Jong, Perez, Sulejmani, Kennedy, Luque, Sarpong, Van der Heijden

Aanvallend zit het wel goed.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:17:56 #220
52871 Blight
Supersized.
pi_60315877
quote:
Dennis Bergkamp hoopt via zijn contacten met Arsenal enkele jonge talenten richting Amsterdam te halen. De voormalige topspits van The Gunners, momenteel stagiair bij Ajax, denkt een bijdrage te kunnen leveren in het versterken van de A-selectie. De Londenaren zijn bereid om enkele spelers te verhuren. (Daily Express)
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60315914
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:17 schreef Blight het volgende:

[..]

Wat moeten we daarmee? Ik denk dat we alleen een erg talentvolle verdediger kunnen gebruiken, voor het middenveld en de aanval hebben we talent genoeg.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:20:32 #222
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315923
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef Blight het volgende:
Hoe lang moeten we Vermaelen, Vertonghen en Urby eigenlijk missen door de Spelen?
Afhankelijk van het resultaat.
1ste wedstrijd: 7 aug
2de: 10 aug
3de: 13 aug.

Dan ligt Belgie er wsl wel uit. .

Kwartfinale: 16 aug
Halve finale: 19 aug
3de plaats: 22 aug
Finale: 23 aug.

Zo'n beetje de hele voorbereiding van het seizoen . ( . )
-
pi_60315930
quote:

[..]
Ik ben benieuwd. Maar aanvallende spelers, daar hebben we er al genoeg van.
pi_60315992
Heeft er iemand een lijstje van de selectie op dit moment zodat ik eens kan kijken welke ik zou laten afvallen...?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_60316002
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat het zoiets wordt:

Stekelenburg, Vermeer, Gentenaar (3).
Silva, Van Der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Ogararu, Colin, Aankoop, ... (8)
Gabri, Lindgren, Emanuelson, De Jong, Aissati, Van Der Heijden, Delorge (7)
Huntelaar, Suarez, Sulejmani, Kennedy, Rommedahl, Cvitanich, Perez (7)

Misschien dat Sarpong en Martina er nog bij komen, maar Luque, Schilder, Donald en Anita vallen sowieso af. En rekening houdend met de OS zullen Slijngard en Wormgoor er misschien ook nog wel bij blijven, afhankelijk van de aankopen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:24:58 #226
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60316012
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef F1Bas het volgende:
Hoeveel zitten ze nu?
Schilder, Wormgoor, Vermeer/Gentenaar, Rommedahl (al ligt hij volgens mij wel goed in de groep).

[edit]
BS had een veel mooier lijstje .
-
pi_60316030
quote:

[..]
Sagna is wel redelijk talentvol.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60316035
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heeft er iemand een lijstje van de selectie op dit moment zodat ik eens kan kijken welke ik zou laten afvallen...?
http://ajax.netwerk.to/ni(...)%20bekendgemaakt.php
http://www.sportwereld.nl(...)elers_mogen_weg.html

En dan moet je dus nog rekening houden met minmaal 1 verdediger, en Aissati niet vergeten .
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:26:51 #229
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60316048
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Maar aanvallende spelers, daar hebben we er al genoeg van.
Er staat niets over aanvallende spelers.. alleen over talentvolle spelers.
I've got more game than Monopoly.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:27:50 #230
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60316070
Ik denk en hoop dat Perez ook afvalt. Dat gezeik van hem... en altijd via de media. Bovendien zijn z'n prestaties op het veld ook niet dusdanig geweldig dat ie het recht heeft om te zeiken. Op zijn positie kunnen Aissati, de Jong, Van der Heijden en eventueel Sulejmani ook goed uit de voeten, dus ga maar weg.
><(({°>
pi_60316112
Mijn keuze:

Voor de flanken:
Suarez, Sulejmani, Cvitanich, Emanuelson, Kennedy, Leonardo, Rommedahl, Sarpong, Martina en Luque

Nummer 10:
Aissati, De Jong, Perez, Sulejmani, Kennedy, Luque, Sarpong, Van der Heijden

Dan hebben we alsnog keuze zat.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:30:20 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_60316123
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:25 schreef Pritt het volgende:

[..]

Sagna is wel redelijk talentvol.
Ik dacht aan Fabregas en Clichy.
pi_60316166
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef getl0st het volgende:

[..]

Er staat niets over aanvallende spelers.. alleen over talentvolle spelers.
Klopt, maar ik moest automatisch denken aan aanvallende talenten. Maar een een talent voor in de defensie kan zeker geen kwaad, vooral voor de linksback positie.
pi_60316202
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, maar ik moest automatisch denken aan aanvallende talenten. Maar een een talent voor in de defensie kan zeker geen kwaad, vooral voor de linksback positie.
Armand Traoré of Hĺvard Nordtveit misschien...
pi_60316232
1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
3 <nieuwe verdediger>
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
7 Kennedy (3e keus op rechts, en dan heb ik liever een jeugdspeler)
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
11 Ismael Aisatti
12 Kenneth Vermeer (3 keepers is teveel)
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
17 George Ogararu (4e keus)
18 Gabri
19 Dennis Rommedahl
20 Dario Cvitanich
21 Kenneth Perez
22 Siem de Jong
23 Leonardo
24 Jan-Arie van der Heijden (heel jammer, maar hopelijk niet te lang geblesseerd
25 Jurgen Colin
26 Jeffrey Sarpong (4e keus)
27 Laurent Delorge
28 Vurnon Anita (4e keus)
29 Mitchell Donald (laat nog maar bij het 2e of anders verkopen tegen elk aannemelijk bod)
30 Dennis Gentenaar
31 Albert Luque (verkopen)
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina
34 Vito Wormgoor (rijpen in het 2e)
37 Robbert Schilder (verkopen)
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:37:58 #236
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60316250
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Loopt er niet toevallig een nieuwe Ashley Cole daar rond?
I've got more game than Monopoly.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:40:37 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60316291
Sarpong en van der Heijden er zeker bijhouden, ik verwacht dat ze nog veel gaan spelen dit seizoen. Misschien wel volledig doorbreken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_60316306
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
12 Kenneth Vermeer (3 keepers is teveel)
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:42:59 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60316321
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind dat de selectie met Oleguer wel "klaar" is. Alleen is de blessuregevoeligheid nog een onbetrouwbare factor. Zowel Vermaelen als Van der Wiel hebben de schijn tegen als het op blessures aankomt. Maar hopelijk was het gewoon pech.
Als je om die reden (of om wat voor reden dan ook) alsnog 1 verdediger erbij wil, dan zou ik een ervaren speler gehaald hebben. Geen talent iig, dan liever nog Wielaert.
Maar laat Oleguer eerst maar eens z'n handtekening zetten .
Een linkspoot of anders niemand, nog een rechtspoot erbij zie ik het nut niet van in.
pi_60316343
quote:
Klaas Jan Huntelaar volgt momenteel extra trainingen in het trainingskamp in De Lutte, waar Ajax zijn kamp opgeslagen heeft. De aanvaller traint na de reguliere training met herstel- en conditietraining René Wormhoudt nog extra.

"Ik vind het lekker om alles weer scherp te zetten", zegt hij tegen het AD. Na een week extra vakantie wegens zijn deelname aan het EK begon hij maandag aan de training in Twente.

De spits is niet bezig met een transfer en aast op een kampioenschap. "De situatie is dat ik bij Ajax nog een contract heb voor twee jaar en dat ik mij daar volledig op richt. Ik wil nu wel eens kampioen worden", zegt de aanvoerder die al twee keer Eredivisie-topscorer werd, maar nog geen kampioenschap vierde. "Daar gaat het dit seizoen wat mij betreft om."
quote:
Bergkamp wil Gunners naar Ajax halen
Stagiair Dennis Bergkamp hoopt voor komend seizoen een aantal spelers van Arsenal op huurbasis naar Ajax te kunnen laten komen. De oud-aanvaller loopt momenteel stage bij Ajax en speelde van 1995 tot 2006 in Londen.

Dat bericht The Daily Mail woensdag. Het is niet bekend om welke spelers het zou gaan. In het verleden viel al weleens de naam van de Nederlandse jeugdinternational Nacer Barazite, die in het verleden uitkwam in de jeugd van NEC.

Bergkamp werd vorige week nog door de supporters van Arsenal verkozen tot op één na grootste Gunner ooit. Hij moest enkel Thierry Henry voor zich dulden.
pi_60316359
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

3 keepers is teveel voor een 1e elftal en daarbij denk ik dat vermeer gewoon geregeld moet keepen, helaas niet bij ajax, dus of het 2e of nog beter verhuren.
pi_60316395
3 keepers lijkt mij geen overbodige luxe
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:46:52 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60316397
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
3 <nieuwe verdediger>
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
7 Kennedy
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
11 Ismael Aisatti
12 Kenneth Vermeer
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
17 George Ogararu (4e keus)
18 Gabri
19 Dennis Rommedahl
20 Dario Cvitanich
21 Kenneth Perez
22 Siem de Jong
23 Leonardo
24 Jan-Arie van der Heijden
25 Jurgen Colin
26 Jeffrey Sarpong
27 Laurent Delorge
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
30 Dennis Gentenaar
31 Albert Luque
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina
34 Vito Wormgoor
37 Robbert Schilder
Bold mag weg en Italic terug naar Jong Ajax, wel backup.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:48:05 #244
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_60316416
Mensen die Rommedahl wegstrepen...

Die gast is uitermate nuttig en heeft ons al meermaals gered in lastige situaties. Ik zie Dennis als een must have voor je selectie. Na Bruno Silva de beste aankoop van vorig seizoen.
pi_60316471
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:48 schreef Messenga het volgende:

Die gast is uitermate nuttig en heeft ons al meermaals gered in lastige situaties. Ik zie Dennis als een must have voor je selectie. Na Bruno Silva de beste aankoop van vorig seizoen.
Ik ben ook een voorstander van Rommedahl, het eerste wat al in me opkomt is die uit goal tegen Zagreb. Daarnaast is hij erg handig om na de 70ste minuut de wedstrijd in het slot te gooien. Bovendien, en niet onbelangrijk, hij accepteert zijn rol in het elftal.

Ik zie veel liever Kennedy vertrekken.
pi_60316482
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bold mag weg en Italic terug naar Jong Ajax, wel backup.
Je weet dat je nu maar een selectie hebt van 17 spelers he? .
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:51:25 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60316495
quote:

Javier Martina of Leonardo zijn minstens zo goed. Vorig jaar heeft Dennis Rommedahl ons een paar keer gered, maar Martina of Leonardo hadden ons misschien nog meer gered, als zij de kans kregen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:54:15 #248
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_60316553
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Javier Martina of Leonardo zijn minstens zo goed. Vorig jaar heeft Dennis Rommedahl ons een paar keer gered, maar Martina of Leonardo hadden ons misschien nog meer gered, als zij de kans kregen.
Leonardo, de huiler pur sang Leuk hoor, maar wat heeft ie ons gegeven buiten 2 goals in 8 wedstrijden? Daarnaast mag hij weg van MvB. Martina is inmiddels al 21? en heeft het nog niet laten zien. Wat laat zien dat Martina even goed is als Rommedahl?
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:57:33 #249
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60316607
Haha, van Basten uitgedaagd voor voetbaltennis door 3 Zuid-Amerikanen?
Cvitanich, Leonardo en Suarez dus.

Gezellige boel daar in de Lutte
&gt;&lt;(({°&gt;
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:58:35 #250
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60316635
quote:

Precies, veel beter dan die lelijke koekenbakker van een Luis Suárez!

Heeft Suárez de 0-1 gescoord tegen Zagreb? Nee!
Heeft Suárez de 1-1 gescoord tegen Feyenoord? Nee!
Heeft Suárez ehhh, de voorzet gegeven aan Huntelaar uit bij Heracles? Nee!
Heeft Suárez wel es een corner direct verprutst door hem uit te schieten? Nee!

Romm-ééé-dahl, OHO!
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')