abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60314651
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:14 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik vind het niet helemaal reeel wat je nu zegt:

- Oleguer: Ik heb geen (negatieve) discussie over zn transfersom/salaris gehoord
Misschien in dit topic niet, maar op bijv. Ajax Netwerk wordt regelmatig gesproken over 'een tweede Luque' die hier nog even zijn zakken komt vullen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:20:19 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60314692
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Heb je ook ideeen dan wie er wel welkom zou zijn? Ik roep nu maar iets: bijvoorbeeld Jonas Olsson voor de breedte?
Erik Pieters zou prima geweest zijn, maar daar heeft Ajax zitten slapen. Edson Braafheid misschien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60314707
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Heb je ook ideeen dan wie er wel welkom zou zijn? Ik roep nu maar iets: bijvoorbeeld Jonas Olsson voor de breedte?
Dat soort spelers is dus echt 100?% zeker zonde van je geld. Of je moet een echte naam met ervaring halen die gewoon echt iets toevoegt in de basis, zoals Oleguer of Wielaert. Of je haalt iemand met zoveel potentie dat er een meerwaarde is ondanks de onervarenheid, zoals Douglas of Donk wellicht waren geweest.

Maar spelers erbij halen die niet veel meer toevoegen dan in de breedte is dom en stom. Je hebt nu voor de basis Silva, Aankoop, Vermaelen, Vertonghen. Daarachter komen Ogararu, Colin, Van der Wiel en Emanuelson, en dan heb je nog eens Wormgoor, Van der Heijden en Slijngard rondlopen, terwijl Schilder ook nog altijd niet verkocht is.

Breedteaankopen gaan op dit moment 100% ten koste van de eigen jeugd.
pi_60314720
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Erik Pieters zou prima geweest zijn, maar daar heeft Ajax zitten slapen. Edson Braafheid misschien?
Die zal Twente ook niet laten gaan..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:36:13 #205
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315018
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat soort spelers is dus echt 100?% zeker zonde van je geld. Of je moet een echte naam met ervaring halen die gewoon echt iets toevoegt in de basis, zoals Oleguer of Wielaert. Of je haalt iemand met zoveel potentie dat er een meerwaarde is ondanks de onervarenheid, zoals Douglas of Donk wellicht waren geweest.

Maar spelers erbij halen die niet veel meer toevoegen dan in de breedte is dom en stom. Je hebt nu voor de basis Silva, Aankoop, Vermaelen, Vertonghen. Daarachter komen Ogararu, Colin, Van der Wiel en Emanuelson, en dan heb je nog eens Wormgoor, Van der Heijden en Slijngard rondlopen, terwijl Schilder ook nog altijd niet verkocht is.

Breedteaankopen gaan op dit moment 100% ten koste van de eigen jeugd.
Deze post had in bold gemoeten.
Je hebt al een overschot aan spelers... En er is zat uitgegeven, nu moeten ze presteren.
En met deze selectie (+Ollie, . ) moet dat kunnen.
-
pi_60315036
Die naam ook: Tim Vogelpoep
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:39:54 #207
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315101
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij wou toch geen B spelers meer? .
-
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:43:21 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60315171
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij wou toch geen B spelers meer? .
Die zijn niet bijna dertig, hebben nog potentie.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:47:14 #209
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315237
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die zijn niet bijna dertig, hebben nog potentie.
Je wil dit seizoen toch succes? Met Wielaert heb je iemand die er met zijn ervaring waarschijnlijk meteen staat. Je kan wel weer gaan investeren in weer wat talenten (waarom zou je als je zoveel in de jeugd hebt lopen), maar daar heb je dit seizoen zo weinig aan.
En dit seizoen moet Ajax 'gewoon' kampioen worden. Dus fuck het lange termijn denken maar even.
-
pi_60315294
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je wil dit seizoen toch succes? Met Wielaert heb je iemand die er met zijn ervaring waarschijnlijk meteen staat. Je kan wel weer gaan investeren in weer wat talenten (waarom zou je als je zoveel in de jeugd hebt lopen), maar daar heb je dit seizoen zo weinig aan.
En dit seizoen moet Ajax 'gewoon' kampioen worden. Dus fuck het lange termijn denken maar even.
Tevens zijn oudjes relatief goedkoper. Bij een jonkie betaal je ook nog eens voor de (eventuele) potentie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:50:36 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60315311
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar om nou iemand van bijna dertig voor (te) veel geld te halen voor de bank, terwijl ook Gregory van der Wiel als backup kan dienen, zie ik het nut niet van in. Jij wel dan?

Het is Oleguer óf Robbie Wielaert, allebei is onzin. Als er verder nog een verdediger moet komen, dan absoluut geen rechtspoot, dat ben je toch hopelijk wel met me eens?
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:58:39 #212
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315481
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar om nou iemand van bijna dertig voor (te) veel geld te halen voor de bank, terwijl ook Gregory van der Wiel als backup kan dienen, zie ik het nut niet van in. Jij wel dan?

Het is Oleguer óf Robbie Wielaert, allebei is onzin. Als er verder nog een verdediger moet komen, dan absoluut geen rechtspoot, dat ben je toch hopelijk wel met me eens?
Ik vind dat de selectie met Oleguer wel "klaar" is. Alleen is de blessuregevoeligheid nog een onbetrouwbare factor. Zowel Vermaelen als Van der Wiel hebben de schijn tegen als het op blessures aankomt. Maar hopelijk was het gewoon pech.
Als je om die reden (of om wat voor reden dan ook) alsnog 1 verdediger erbij wil, dan zou ik een ervaren speler gehaald hebben. Geen talent iig, dan liever nog Wielaert.
Maar laat Oleguer eerst maar eens z'n handtekening zetten .
-
pi_60315592
Anders kopen we Boulah gewoon van Stuttgart.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:08:25 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315691
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef koningdavid het volgende:
Anders kopen we Boulah gewoon van Stuttgart.
.
Wacht op z'n minst hier mee tot hij voor het eerst op de bank begint.
-
pi_60315724
quote:
Tevreden Van Basten wil meer 'visitekaartjes' van prima Martina
Written by Jacques Happe
Thursday, 24 July 2008

Nadat Javier Martina afgelopen zaterdag tegen Noordwijk genoegen moest nemen met een reserverol, gaf de rechtsbuiten tegen Germanicus duidelijk zijn visitekaartje af. De Antilliaan speelde een uitstekende wedstrijd met twee assists en een treffer was hij de grote man van het veld. “Ik hoop dat hij dat iedere keer laat zien”, reageerde coach Marco van Basten tevreden.

Afgelopen zaterdag stonden Mitchell Donald en Javier Martina reserve. De selectie bestaat uit teveel spelers, vindt Marco van Basten. “Na De Lutte of na Engeland breng ik de selectie terug naar 25 man”, belooft hij. Martina hoopt daar dan bij te horen en wat hij dinsdagavond liet zien, dat was uitstekend. “Ik vond dat Javier het heel goed deed”, beaamt de trainer die opvatting. “Ik hoop dat hij het dat iedere keer laat zien.” En dat wil de flankaanvaller ook. “Ik vond het nodig om mijn visitekaartje af te geven en ben van plan dat altijd te doen. Het is nooit goed genoeg.”

Hij speelde snel, dolde zijn tegenstander uit Coevoorden, liep om alles en iedereen heen en gaf loepzuivere passes vanaf de achterlijn. In de 48e minuut kon Kennedy daardoor heel beheerst de bal binnen schuiven en de 4-0 maken. Negen minuten later rende Javier door het midden de vrije ruimte in. Siem de Jong zag dat en gaf een prachtige voorzet, die Martina perfect afrondde. In de78e minuut liet hij via een heel sterke solo zien dat hij de man in vorm is. Dit keer mocht Leonardo afronden, 0-6. Toch blijft hij bescheiden. “Ik vond dat het individueel wel lekker ging. Als team ging het nog wat stroefjes, maar we hebben toch vier doelpunten kunnen scoren. Zo makkelijk is het niet om een mannetje voorbij te gaan. Je moet het toch maar laten zien.”

Javier Martina heeft er hard voor moeten knokken. Twee jaar geleden stond hij op een tweesprong, ervoor gaan, of het laten aanmodderen. Hij koos ervoor om te vechten en ondanks dat technisch directeur lang niet in hem geloofde, kwam in februari het keerpunt, een compliment. Tenslotte kreeg Javier te horen, dat Van Basten het dit seizoen wel met hem wilde proberen. “Sinds ik bij de selectie ben gekomen wil ik alles laten zien wat ik kan. En gewoon mijn best doen.”

Hij trainde onder Aron Winter, Adrie Koster en nu onder John van ’t Schip en Marco van Basten. Zijn er verschillen? “Je krijgt met verschillende trainers te maken en van iedereen leer je wat. Marco van basten wil meer op de aanval gaan en dat is toch ook mijn spel. Dat is lekker. Bij Aron speelden we meer met de punt naar achter en nu met de punt naar voren. En dat zie je toch; dat is het verschil. En je moet hier veel meer geven. Het is fysiek zwaarder. Veel conditiewerk en een stapje harder zetten.”
pi_60315746
Selectie terug naar 25 man, wie zullen er afvallen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:11:47 #217
52871 Blight
Supersized.
pi_60315753
Hoe lang moeten we Vermaelen, Vertonghen en Urby eigenlijk missen door de Spelen?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:12:27 #218
67205 Colplay
How you doin??
pi_60315769
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een linkspoot zou wel een voorkeur hebben ja, maar je kunt eventueel wel met twee rechtsbenigen centraal spelen. Van der Wiel is natuurlijk prima als backup, maar als Oleguer (als hij komt natuurlijk) wegvalt heb je geen ervaring meer in het centrum. Vandaar dat een ervaren standin geen kwaad zou kunnen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60315807
We hebben echt veel aanvallende mogelijkheden voor de drie posities achter de spits.

Voor de flanken:
Suarez, Sulejmani, Cvitanich, Emanuelson, Kennedy, Leonardo, Rommedahl, Sarpong, Martina en Luque

Nummer 10:
Aissati, De Jong, Perez, Sulejmani, Kennedy, Luque, Sarpong, Van der Heijden

Aanvallend zit het wel goed.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:17:56 #220
52871 Blight
Supersized.
pi_60315877
quote:
Dennis Bergkamp hoopt via zijn contacten met Arsenal enkele jonge talenten richting Amsterdam te halen. De voormalige topspits van The Gunners, momenteel stagiair bij Ajax, denkt een bijdrage te kunnen leveren in het versterken van de A-selectie. De Londenaren zijn bereid om enkele spelers te verhuren. (Daily Express)
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60315914
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:17 schreef Blight het volgende:

[..]

Wat moeten we daarmee? Ik denk dat we alleen een erg talentvolle verdediger kunnen gebruiken, voor het middenveld en de aanval hebben we talent genoeg.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:20:32 #222
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60315923
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef Blight het volgende:
Hoe lang moeten we Vermaelen, Vertonghen en Urby eigenlijk missen door de Spelen?
Afhankelijk van het resultaat.
1ste wedstrijd: 7 aug
2de: 10 aug
3de: 13 aug.

Dan ligt Belgie er wsl wel uit. .

Kwartfinale: 16 aug
Halve finale: 19 aug
3de plaats: 22 aug
Finale: 23 aug.

Zo'n beetje de hele voorbereiding van het seizoen . ( . )
-
pi_60315930
quote:

[..]
Ik ben benieuwd. Maar aanvallende spelers, daar hebben we er al genoeg van.
pi_60315992
Heeft er iemand een lijstje van de selectie op dit moment zodat ik eens kan kijken welke ik zou laten afvallen...?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_60316002
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat het zoiets wordt:

Stekelenburg, Vermeer, Gentenaar (3).
Silva, Van Der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Ogararu, Colin, Aankoop, ... (8)
Gabri, Lindgren, Emanuelson, De Jong, Aissati, Van Der Heijden, Delorge (7)
Huntelaar, Suarez, Sulejmani, Kennedy, Rommedahl, Cvitanich, Perez (7)

Misschien dat Sarpong en Martina er nog bij komen, maar Luque, Schilder, Donald en Anita vallen sowieso af. En rekening houdend met de OS zullen Slijngard en Wormgoor er misschien ook nog wel bij blijven, afhankelijk van de aankopen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:24:58 #226
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60316012
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef F1Bas het volgende:
Hoeveel zitten ze nu?
Schilder, Wormgoor, Vermeer/Gentenaar, Rommedahl (al ligt hij volgens mij wel goed in de groep).

[edit]
BS had een veel mooier lijstje .
-
pi_60316030
quote:

[..]
Sagna is wel redelijk talentvol.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60316035
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heeft er iemand een lijstje van de selectie op dit moment zodat ik eens kan kijken welke ik zou laten afvallen...?
http://ajax.netwerk.to/ni(...)%20bekendgemaakt.php
http://www.sportwereld.nl(...)elers_mogen_weg.html

En dan moet je dus nog rekening houden met minmaal 1 verdediger, en Aissati niet vergeten .
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:26:51 #229
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60316048
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Maar aanvallende spelers, daar hebben we er al genoeg van.
Er staat niets over aanvallende spelers.. alleen over talentvolle spelers.
I've got more game than Monopoly.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:27:50 #230
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60316070
Ik denk en hoop dat Perez ook afvalt. Dat gezeik van hem... en altijd via de media. Bovendien zijn z'n prestaties op het veld ook niet dusdanig geweldig dat ie het recht heeft om te zeiken. Op zijn positie kunnen Aissati, de Jong, Van der Heijden en eventueel Sulejmani ook goed uit de voeten, dus ga maar weg.
><(({°>
pi_60316112
Mijn keuze:

Voor de flanken:
Suarez, Sulejmani, Cvitanich, Emanuelson, Kennedy, Leonardo, Rommedahl, Sarpong, Martina en Luque

Nummer 10:
Aissati, De Jong, Perez, Sulejmani, Kennedy, Luque, Sarpong, Van der Heijden

Dan hebben we alsnog keuze zat.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:30:20 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_60316123
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:25 schreef Pritt het volgende:

[..]

Sagna is wel redelijk talentvol.
Ik dacht aan Fabregas en Clichy.
pi_60316166
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef getl0st het volgende:

[..]

Er staat niets over aanvallende spelers.. alleen over talentvolle spelers.
Klopt, maar ik moest automatisch denken aan aanvallende talenten. Maar een een talent voor in de defensie kan zeker geen kwaad, vooral voor de linksback positie.
pi_60316202
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, maar ik moest automatisch denken aan aanvallende talenten. Maar een een talent voor in de defensie kan zeker geen kwaad, vooral voor de linksback positie.
Armand Traoré of Håvard Nordtveit misschien...
pi_60316232
1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
3 <nieuwe verdediger>
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
7 Kennedy (3e keus op rechts, en dan heb ik liever een jeugdspeler)
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
11 Ismael Aisatti
12 Kenneth Vermeer (3 keepers is teveel)
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
17 George Ogararu (4e keus)
18 Gabri
19 Dennis Rommedahl
20 Dario Cvitanich
21 Kenneth Perez
22 Siem de Jong
23 Leonardo
24 Jan-Arie van der Heijden (heel jammer, maar hopelijk niet te lang geblesseerd
25 Jurgen Colin
26 Jeffrey Sarpong (4e keus)
27 Laurent Delorge
28 Vurnon Anita (4e keus)
29 Mitchell Donald (laat nog maar bij het 2e of anders verkopen tegen elk aannemelijk bod)
30 Dennis Gentenaar
31 Albert Luque (verkopen)
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina
34 Vito Wormgoor (rijpen in het 2e)
37 Robbert Schilder (verkopen)
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:37:58 #236
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60316250
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Loopt er niet toevallig een nieuwe Ashley Cole daar rond?
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:40:37 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60316291
Sarpong en van der Heijden er zeker bijhouden, ik verwacht dat ze nog veel gaan spelen dit seizoen. Misschien wel volledig doorbreken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_60316306
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
12 Kenneth Vermeer (3 keepers is teveel)
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:42:59 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60316321
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind dat de selectie met Oleguer wel "klaar" is. Alleen is de blessuregevoeligheid nog een onbetrouwbare factor. Zowel Vermaelen als Van der Wiel hebben de schijn tegen als het op blessures aankomt. Maar hopelijk was het gewoon pech.
Als je om die reden (of om wat voor reden dan ook) alsnog 1 verdediger erbij wil, dan zou ik een ervaren speler gehaald hebben. Geen talent iig, dan liever nog Wielaert.
Maar laat Oleguer eerst maar eens z'n handtekening zetten .
Een linkspoot of anders niemand, nog een rechtspoot erbij zie ik het nut niet van in.
pi_60316343
quote:
Klaas Jan Huntelaar volgt momenteel extra trainingen in het trainingskamp in De Lutte, waar Ajax zijn kamp opgeslagen heeft. De aanvaller traint na de reguliere training met herstel- en conditietraining René Wormhoudt nog extra.

"Ik vind het lekker om alles weer scherp te zetten", zegt hij tegen het AD. Na een week extra vakantie wegens zijn deelname aan het EK begon hij maandag aan de training in Twente.

De spits is niet bezig met een transfer en aast op een kampioenschap. "De situatie is dat ik bij Ajax nog een contract heb voor twee jaar en dat ik mij daar volledig op richt. Ik wil nu wel eens kampioen worden", zegt de aanvoerder die al twee keer Eredivisie-topscorer werd, maar nog geen kampioenschap vierde. "Daar gaat het dit seizoen wat mij betreft om."
quote:
Bergkamp wil Gunners naar Ajax halen
Stagiair Dennis Bergkamp hoopt voor komend seizoen een aantal spelers van Arsenal op huurbasis naar Ajax te kunnen laten komen. De oud-aanvaller loopt momenteel stage bij Ajax en speelde van 1995 tot 2006 in Londen.

Dat bericht The Daily Mail woensdag. Het is niet bekend om welke spelers het zou gaan. In het verleden viel al weleens de naam van de Nederlandse jeugdinternational Nacer Barazite, die in het verleden uitkwam in de jeugd van NEC.

Bergkamp werd vorige week nog door de supporters van Arsenal verkozen tot op één na grootste Gunner ooit. Hij moest enkel Thierry Henry voor zich dulden.
pi_60316359
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

3 keepers is teveel voor een 1e elftal en daarbij denk ik dat vermeer gewoon geregeld moet keepen, helaas niet bij ajax, dus of het 2e of nog beter verhuren.
pi_60316395
3 keepers lijkt mij geen overbodige luxe
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:46:52 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60316397
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
3 <nieuwe verdediger>
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
7 Kennedy
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
11 Ismael Aisatti
12 Kenneth Vermeer
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
17 George Ogararu (4e keus)
18 Gabri
19 Dennis Rommedahl
20 Dario Cvitanich
21 Kenneth Perez
22 Siem de Jong
23 Leonardo
24 Jan-Arie van der Heijden
25 Jurgen Colin
26 Jeffrey Sarpong
27 Laurent Delorge
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
30 Dennis Gentenaar
31 Albert Luque
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina
34 Vito Wormgoor
37 Robbert Schilder
Bold mag weg en Italic terug naar Jong Ajax, wel backup.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:48:05 #244
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_60316416
Mensen die Rommedahl wegstrepen...

Die gast is uitermate nuttig en heeft ons al meermaals gered in lastige situaties. Ik zie Dennis als een must have voor je selectie. Na Bruno Silva de beste aankoop van vorig seizoen.
pi_60316471
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:48 schreef Messenga het volgende:

Die gast is uitermate nuttig en heeft ons al meermaals gered in lastige situaties. Ik zie Dennis als een must have voor je selectie. Na Bruno Silva de beste aankoop van vorig seizoen.
Ik ben ook een voorstander van Rommedahl, het eerste wat al in me opkomt is die uit goal tegen Zagreb. Daarnaast is hij erg handig om na de 70ste minuut de wedstrijd in het slot te gooien. Bovendien, en niet onbelangrijk, hij accepteert zijn rol in het elftal.

Ik zie veel liever Kennedy vertrekken.
pi_60316482
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bold mag weg en Italic terug naar Jong Ajax, wel backup.
Je weet dat je nu maar een selectie hebt van 17 spelers he? .
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:51:25 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60316495
quote:

Javier Martina of Leonardo zijn minstens zo goed. Vorig jaar heeft Dennis Rommedahl ons een paar keer gered, maar Martina of Leonardo hadden ons misschien nog meer gered, als zij de kans kregen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:54:15 #248
108558 Messenga
pi_60316553
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Javier Martina of Leonardo zijn minstens zo goed. Vorig jaar heeft Dennis Rommedahl ons een paar keer gered, maar Martina of Leonardo hadden ons misschien nog meer gered, als zij de kans kregen.
Leonardo, de huiler pur sang Leuk hoor, maar wat heeft ie ons gegeven buiten 2 goals in 8 wedstrijden? Daarnaast mag hij weg van MvB. Martina is inmiddels al 21? en heeft het nog niet laten zien. Wat laat zien dat Martina even goed is als Rommedahl?
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:57:33 #249
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60316607
Haha, van Basten uitgedaagd voor voetbaltennis door 3 Zuid-Amerikanen?
Cvitanich, Leonardo en Suarez dus.

Gezellige boel daar in de Lutte
&gt;&lt;(({°&gt;
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:58:35 #250
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60316635
quote:

Precies, veel beter dan die lelijke koekenbakker van een Luis Suárez!

Heeft Suárez de 0-1 gescoord tegen Zagreb? Nee!
Heeft Suárez de 1-1 gescoord tegen Feyenoord? Nee!
Heeft Suárez ehhh, de voorzet gegeven aan Huntelaar uit bij Heracles? Nee!
Heeft Suárez wel es een corner direct verprutst door hem uit te schieten? Nee!

Romm-ééé-dahl, OHO!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:59:21 #251
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60316646
quote:

Ja, hij is stukken beter dan Suarez natuurlijk. .
Vraagje, waar koop jij je dope? Ik wil die jij hebt.
-
pi_60316648
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:54 schreef Messenga het volgende:

[..]

Leonardo, de huiler pur sang Leuk hoor, maar wat heeft ie ons gegeven buiten 2 goals in 8 wedstrijden? Daarnaast mag hij weg van MvB. Martina is inmiddels al 21? en heeft het nog niet laten zien. Wat laat zien dat Martina even goed is als Rommedahl?
Leonardo is itt Rommedahl ook een tijdbom op je bank, die zaait alleen maar onrust.
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:00:09 #253
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60316658
Leonardo moet echt als eerste optiefen.
-
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:00:34 #254
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60316666
Ik weet niet of deze hier al gepost is.. maar bij deze

http://www.telegraaf.nl/t(...)inkt_aan_Ajax__.html
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:00:43 #255
108558 Messenga
pi_60316668
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies, veel beter dan die lelijke koekenbakker van een Luis Suárez!

Heeft Suárez de 0-1 gescoord tegen Zagreb? Nee!
Heeft Suárez de 1-1 gescoord tegen Feyenoord? Nee!
Heeft Suárez ehhh, de voorzet gegeven aan Huntelaar uit bij Heracles? Nee!
Heeft Suárez wel es een corner direct verprutst door hem uit te schieten? Nee!

Romm-ééé-dahl, OHO!
Ik twijfelde even of Suarez nou in de zomer of winter van vorig seizoen kwam, maar dat doet er verder niet toe hé. Het gaat me om Rommedahl, Suarez is gewoon een zekerheid.
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:01:57 #256
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60316693
quote:
AMSTERDAM - Als het aan manager technische zaken Danny Blind ligt, voegt Oleguer Presas (28) zich op korte termijn bij de Ajax-selectie. "We zijn er met Barcelona uit over de transfersom, dat is stap één. Dat wil niet zeggen dat we één, twee, drie ook een akkoord hebben met de speler zelf, maar de vooruitzichten zijn goed. Oleguer heeft een indicatie gehad van wat hij kan verdienen. Hij wil niets liever dan weer voetballen, en ook graag voor Ajax. Morgen (vandaag, red.) pakken we de gesprekken met de speler op. En hopelijk kan hij snel aansluiten.”
Al meer bekend
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:01:59 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60316695
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je weet dat je nu maar een selectie hebt van 17 spelers he? .
Klopt, daarbij kan je maar elf man tegelijk opstellen en kan de bank dus gevuld worden met talenten van Jong Ajax.
pi_60316738
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, daarbij kan je maar elf man tegelijk opstellen en kan de bank dus gevuld worden met talenten van Jong Ajax.
voorstander !
pi_60316782
quote:

[..]

Hoe train je dan met partijtjes 11 vs 11? Hoe train je dan op standaardsituaties? Hoe wil je een groep vormen als je er 17 of 18 hebt, en daar elke keer maar weer dan Piet er bij haalt, dan Kees, dan Jan. Dat is toch totaal niet realistisch .

Je moet gewoon een groep hebben van 22 a 23, afhankelijk of je twee of drie keepers wil, waarvan eenieder altijd op elk moment kan invallen wanneer nodig is en de positie kan invullen zoals dat gedaan wordt door de basisspeler. Dat ga je niet voor elkaar krijgen, door iedereen of weg te doen of naar Jong Ajax te gooien of ze het gevoel te geven dat ze er niet bij horen.

Er is dan ook totaal geen vorm van concurrentie. Hoe moeten Van der Heijden en De Jong vanuit Jong Ajax concurreren met Perez? Of hoe moet Martina vanuit het tweede laten zien dat hij beter is dan Kennedy of Rommedahl?
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:07:28 #260
108558 Messenga
pi_60316790
quote:

[..]

Ja, ik zie Bodul, Martina en Yildirim al beginnen als Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Huntelaar en Rommedahl geblesseerd zijn .

Man, je moet toch een goede backup hebben, en dat is niet alleen met jeugdspelers.
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:22:56 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60317104
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ja, ik zie Bodul, Martina en Yildirim al beginnen als Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Huntelaar en Rommedahl geblesseerd zijn .

Man, je moet toch een goede backup hebben, en dat is niet alleen met jeugdspelers.
Hoe denk je dat Patrick Kluivert, Clarence Seedorf, Edgar Davids etc ooit zijn doorgebroken? Door een kans te krijgen in het eerste en die krijg je niet met al die subtoppers die voor de breedte worden gehaald.
pi_60317117
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik denk dat het zoiets wordt:

Stekelenburg, Vermeer, Gentenaar (3).
Silva, Van Der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Ogararu, Colin, Aankoop, ... (8)
Gabri, Lindgren, Emanuelson, De Jong, Aissati, Van Der Heijden, Delorge (7)
Huntelaar, Suarez, Sulejmani, Kennedy, Rommedahl, Cvitanich, Perez (7)

Misschien dat Sarpong en Martina er nog bij komen, maar Luque, Schilder, Donald en Anita vallen sowieso af. En rekening houdend met de OS zullen Slijngard en Wormgoor er misschien ook nog wel bij blijven, afhankelijk van de aankopen.
Zit er dik in dat t dit rijtje wordt ! Heb je een goede balans in t elftal...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60317131
Pff, Van der Wiel dus alweer geblesseerd als ik het goed begrijp uit dat filmpje.

En Silva en Lindgren trainen ook pas volgende week met de groep mee...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60317241
Rommedahl hoef ik eigenlijk ook niet meer te zien bij Ajax, die heeft 2e helft van de competitie aangetoond het niet meer aan te kunnen en wie zegt inderdaad dat Martina het slechter doet. Of Leonardo die in ieder geval nog een mannetje kan uitspelen, iets wat Rommedahl niet kan.
Verder zouden de volgende spelers wel afvallen:

- Schilder (verkoop aan NAC ofzo)
- Luque (maakt niet uit gewoon ergens aan verkopen)
- Anita (hikt al lang tegen het eerste maar laat hem maar ergens in de eredivisie ervaring opdoen dus verhuren)
- Donald (ook verhuren)
- Sarpong (zie ik ook eigenlijk niet veel minuten maken komend seizoen dus ook verhuren)
- Wormgoor (naar het tweede)
- Manucharyan (ook verhuren)
pi_60317318
Als er 2 spelers weg moeten dan zijn het wel Kennedy en Colin. Ik vind Rommedahl helemaal niet zo slecht, met zijn snelheid zorgt hij voor dreiging en kan hij iets forceren. Zeurt nooit, ook niet als hij niet speelt. Lekker erbij houden dus.
pi_60317332
Manu, Anita en Donald mogen verhuurd worden van mij. Maar ik denk dat Sarpong wel aan minuten kan gaan komen. Hij speelde eind vorig seizoen vrij aardig en heeft nu ook een zeer goede voorbereiding. Bovendien kan hij in alle posities achter de spits uit de voeten. Gewoon erbij houden, hij zou kunnen verrassen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:39:33 #267
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60317408
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:13 schreef patrickt37 het volgende:
PSV begaat een grove fout

Ik zie in Aissati een toekomstige leider van Ajax, maar ik ben bang dat hij net zo snel weer vertrokken is als hij gekomen is. Wellicht dat hij de eerste bus naar Londen, Barcelona of Milaan neemt, mocht hij niet tevreden zijn bij Ajax. Want een enkele vorm van respect voor de clubs en de fans heeft deze Marokkaanse Nederlander kennelijk niet, getuige zijn transfer naar Ajax.

En Ajax? Ajax is de lachende derde, het bestuur lacht zich nu een ongeluk. Ajax heeft het slim gespeeld. De Amsterdammers paaiden Aissati en verleidden hem tot een overgang naar de ArenA. Het haalt nu voor relatief weinig geld een waardige opvolger van Wesley Sneijder in huis, al zal deze diamant nog even wat slijpwerk nodig hebben. Ajax gaat nog veel plezier beleven aan Ismaïl Aissati, en het PSV-bestuur moet zich nog maar eens flink achter het hoofd krabben, want hier is het laatste woord nog niet over gevallen in Eindhoven.

En Ismaïl, veel succes toegewenst bij ons aller Ajax.

Tim Vogelpoel
Jaja, goed stuk Tim. Heel prettig over nagedacht...
pi_60317431
Wie het eerst wegmogen van mij:

1. Luque
Belachelijk hoog salaris, teveel concurrentie.

2. Perez
Hij werd vorig seizoen al steeds minder. Bovendien zijn er genoeg andere opties voor zijn positie. En met Perez is er altijd explosiegevaar.

3. Leonardo
Teveel concurrentie, lijkt me ook niet de meest ideale persoon voor op de bank/tribune.

4. Mitea
Gewoon niet goed genoeg.

5. Kennedy
Hij verdient misschien nog een kans, maar realistisch gezien zal hij waarschijnlijk weinig minuten maken. En die weinige minuten geef ik toch liever een aan talentvolle speler (Matina, Sarpong, etc.)
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:54:30 #269
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60317694
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoe denk je dat Patrick Kluivert, Clarence Seedorf, Edgar Davids etc ooit zijn doorgebroken? Door een kans te krijgen in het eerste en die krijg je niet met al die subtoppers die voor de breedte worden gehaald.
Dat is waar, maar ik word persoonlijk liever kampioen. Met meer ervaren spelers als stand-in heb je toch meer zekerheid (bij het wegvallen van basisspelers) dan bij het opstellen van jeugdspelers.
&gt;&lt;(({°&gt;
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:01:28 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60317799
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:54 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik word persoonlijk liever kampioen. Met meer ervaren spelers als stand-in heb je toch meer zekerheid (bij het wegvallen van basisspelers) dan bij het opstellen van jeugdspelers.
Dan kunnen we de jeugdopleiding net zo goed opdoeken en voortaan alleen maar subtoppers halen.

Kijk, een talent wordt pas echt goed als hij kansen krijgt. We verneuken nu veel talent, doordat ze maar in Jong Ajax blijven hangen, aangezien de selectie van het eerste al bestaat uit een man of 25.

Gregory van der Wiel bijvoorbeeld, groot talent. Maar als hij straks Oleguer én Robbie Wielaert voor zich moet dulden, zal hij zich niet verder meer ontwikkelen. Doodzonde!

Jongens als John Goossens en Javier Martina worden al lange tijd gezien als groot talent, maar doordat subtoppers (waaronder ook Dennis Rommedahl) hen in de weg lopen, blijft een doorbraak uit.

Persoonlijk zie ik liever talenten als Goossens en Martina fouten maken, dan Rommedahl.
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:05:51 #271
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60317892
Als je Luque niet kwijt kunt moet hij gewoon bij de a-selectie zitten. Je kunt niet iemand voor 2.2 miljoen per jaar partijtjes op de Toekomst laten spelen.

Leo, Perez in ieder geval weg dan maar. Jammer, want: Leo heeft potentie en Perez kan veel forceren en is creatief. Daarnaast ben je hem misschien moreel wat schuldig nav wat er vorig jaar allemaal is gebeurd.

Colin moet je er gewoon bij houden ivm tekort aan verdedigers.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:08:10 #272
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60317964
De jeugdopleiding opdoeken is dan ook wel weer een stap te ver, maar zou het niet verstandiger zijn om ervaring als stand in te hebben en de spelers die moeten ontwikkelen op eredivisie niveau dan te verhuren? Als voorbeeld van der Wiel mocht het zo zijn dat hij geen speelminuten krijgt bij Ajax dan heb ik liever dat hij verhuurd word en kan groeien bij een andere club en dat wij ondertussen met wat ervaring erbij de landstitel halen.
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60318245
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Jongens als John Goossens en Javier Martina worden al lange tijd gezien als groot talent, maar doordat subtoppers (waaronder ook Dennis Rommedahl) hen in de weg lopen, blijft een doorbraak uit.

Persoonlijk zie ik liever talenten als Goossens en Martina fouten maken, dan Rommedahl.
Ben ik het helemaal mee eens, maar sommige van die spelers kun je het best gewoon verhuren aan een interesante club daar ontwikkelen ze zich sneller dan in het tweede en je krijgt gelijk een goed beeld of ze mee kunnen in Ajax 1.
Het heeft goed uitgepakt met Vermaelen en Vertonghen bij RKC, Poepon heeft bij Willem 2 laten zien dat Ajax 1 te hoog voor hem is. Spelers die er al tijden tegenaan zitten maar inderdaad mindere tweede rangs spelers voor zich hebben breken zo nooit door. Daarom zou het verhuren van een aantal spelers goed zijn.
pi_60318683
Ben het met Montana eens oprotten met die halve zooi en gewoon jonge spelers de kans geven.
AFC AJAX
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:29:52 #275
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60318686
quote:

[..]

Dan kunnen we de jeugdopleiding net zo goed opdoeken en voortaan alleen maar subtoppers halen.

Kijk, een talent wordt pas echt goed als hij kansen krijgt. We verneuken nu veel talent, doordat ze maar in Jong Ajax blijven hangen, aangezien de selectie van het eerste al bestaat uit een man of 25.

Gregory van der Wiel bijvoorbeeld, groot talent. Maar als hij straks Oleguer én Robbie Wielaert voor zich moet dulden, zal hij zich niet verder meer ontwikkelen. Doodzonde!

Verhuren, net als met bijvoorbeeld Vertonghen, Vermaelen en Poepon. Je ziet meteen dat de eerste twee het wel aankunnen, maar Poepon te kort komt.
&gt;&lt;(({°&gt;
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:36:47 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60318936
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:29 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Verhuren, net als met bijvoorbeeld Vertonghen, Vermaelen en Poepon. Je ziet meteen dat de eerste twee het wel aankunnen, maar Poepon te kort komt.
Verhuren is super, maar nog altijd zie ik komend seizoen liever Javier Martina een kutvoorzet geven dan Dennis Rommedahl. De bank moet dus vooral bezet worden met eigen jeugd, niet met (te) dure subtoppers.
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:37:51 #277
108558 Messenga
pi_60318976
Wat heb je ineens tegen Dennis Rommedahl man
pi_60318987
Ik erger me ook als Rommedahl een corner gaat nemen in de laatste minuten en we staan met 1-0 achter ofzo. Dan neemt hij rustig zijn tijd alsof we met 5-0 voor staan ofzo.

verder is hij gewoon een redelijke wissel
AFC AJAX
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:40:46 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60319091
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Messenga het volgende:
Wat heb je ineens tegen Dennis Rommedahl man
Iedereen vind Dennis Rommedahl hier zo'n geweldig nuttige kracht, ideale invaller blablabla. Maar ondertussen blokkeert hij de ontwikkeling van een Javier Martina, die vorig seizoen weer een seizoen heeft stilgestaan. Zo'n jongen zou verder geweest zijn in zijn ontwikkeling, als Rommedahl er niet was.

En zo zijn er natuurlijk nog veel meer gevallen.
pi_60319271
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, Van der Wiel dus alweer geblesseerd als ik het goed begrijp uit dat filmpje.

En Silva en Lindgren trainen ook pas volgende week met de groep mee...
?
quote:
Gregory van der Wiel, Kenneth Perez, Vito Wormgoor en Marco van Basten. Wormgoor voegde zich woensdag bij de selectie, Van der Wiel trainde na een dag rust weer mee met de groep.
Dit staat in het trainingsverslag
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:48:42 #281
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60319382
quote:

[..]

Waar je jonge spelers ook mee verneukt, is wanneer ze moeten spelen in een elftal dat niet draait en ze gelijk te veel verantwoordelijkheden moeten dragen. Daar gaan ze uiteindelijk aan ten onder, tenzij het absolute toptalenten zijn.

Bij Ajax is het altijd zo geweest dat jongelingen instromen in een team met ervaring en zich zo optimaal kunnen aanpassen. Dat moet een geleidelijk proces zijn.

Alle reserves van nu vervangen door spelers uit de jeugd vind ik te kort door bocht en een te groot risico. Als het een beetje tegenzit met blessures en schorsingen loopt straks half Jong Ajax in de basis. En dat lijkt me ook niet de bedoeling.
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:50:37 #282
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60319443
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Iedereen vind Dennis Rommedahl hier zo'n geweldig nuttige kracht, ideale invaller blablabla. Maar ondertussen blokkeert hij de ontwikkeling van een Javier Martina, die vorig seizoen weer een seizoen heeft stilgestaan. Zo'n jongen zou verder geweest zijn in zijn ontwikkeling, als Rommedahl er niet was.

En zo zijn er natuurlijk nog veel meer gevallen.
Ik niet hoor.
Die paar nuttige momenten wegen niet op tegen de eindeloze stroom aan mislukt opgezette aanvallen en kutvoorzetten.
Opzouten met hem.
-
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:55:34 #283
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60319627
Ik heb toch de indruk dat veel van de jongere spelers er nog niet klaar voor zijn en dan niet wegens hun voetballende kwaliteiten maar er komt bij een top ploeg natuurlijk meer kijken dan alleen voetballen. Wat ik me wel afvraag is wat Ajax gaat doen met talenten zoals Anita, Sarpong of Donald ik hoor die namen namelijk al een aantal seizoenen en wanneer ik het zie maakt het toch niet een "echte" indruk op me
pi_60319724
quote:
Het Spaanse FC Barcelona zou in een zoektocht naar een nieuwe spits, inmiddels uitgekomen zijn in de Italiaanse Serie A. De Catalanen zouden in voormalig Frans international David Trezeguet een nieuwe spits zien. Als vervanger van de 30-jarige aanvaller, zou de 'oude dame' Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar op het oog hebben.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:14:27 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60320222
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:55 schreef BK201 het volgende:
Ik heb toch de indruk dat veel van de jongere spelers er nog niet klaar voor zijn en dan niet wegens hun voetballende kwaliteiten maar er komt bij een top ploeg natuurlijk meer kijken dan alleen voetballen. Wat ik me wel afvraag is wat Ajax gaat doen met talenten zoals Anita, Sarpong of Donald ik hoor die namen namelijk al een aantal seizoenen en wanneer ik het zie maakt het toch niet een "echte" indruk op me
Maar maken jongens als Dennis Rommedahl dan wél een goede indruk op je?
pi_60320844
quote:

[..]
Djourou?
pi_60320977
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:45 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

?
[..]

Dit staat in het trainingsverslag
Hmm, in het filmpje zei Van Basten iets anders. En ook dat Van der Wiel vanwege een blessure niet meedeed in die oefenpot...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60321058
Dit jaar toch maar een keertje naar het AT met een groepje, meer om de hele dag in de stad te zitten eerst maargoed haha.
pi_60321069
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

Djourou?
Senderos?
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:57:04 #290
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60321248
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar maken jongens als Dennis Rommedahl dan wél een goede indruk op je?
Nee niet perse maar het ging mij om het feit dat de jongere spelers misschien nog niet toe zijn aan het niveau van het eerste elftal. Dat staat los van het feit dat we beter in moeten kopen. Het feit dat de jeugdspelers net zo goed of beter zijn zegt meer over wat wij gekocht hebben dan over hun. We moeten naar mijn mening beter kopen en jongeren die tegen het eerste aan zitten verhuren

Als dat eenmaal goed loopt dan kan je verhuren terwijl de vorige verhuurde spelers misschien een aantal basisplaatsten hebben veroverd
pi_60321265
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik niet hoor.
Die paar nuttige momenten wegen niet op tegen de eindeloze stroom aan mislukt opgezette aanvallen en kutvoorzetten.
Opzouten met hem.
Eens. Of die corners
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60321315
Trouwens:

Wat is dat dan die magie? ,,Ze komen ook voor de velden,'' weet Strikker. ,,We moeten de clubs natuurlijk perfecte velden bieden. Daar hebben we zelfs een erkende grasdokter voor ingehuurd. Han van Wees die ook verantwoordelijk is voor het veld in de Amsterdam Arena gaat ook over de velden van SV De Lutte. Daar trainen de clubs die hier logeren. Spelers zijn hier op trainingskamp en dat is soms best zwaar, maar daarnaast is er hier ook een ontspannen sfeer. Ze voelen zich hier thuis. En ook wel lekker voor de technische staf: echt uitgaan kun je hier natuurlijk niet.''

Hij zegt dat laatste ook net alsof het iets positiefs is
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60321343
Ik moest daar ook om lachen.
pi_60321631
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:45 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hmm, in het filmpje zei Van Basten iets anders. En ook dat Van der Wiel vanwege een blessure niet meedeed in die oefenpot...
Misschien bedoelde hij Jan-Arie van der heijden?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:31:19 #295
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_60321945
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Misschien bedoelde hij Jan-Arie van der heijden?
Die noemt hij apart
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:40:41 #296
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_60323554
Moekona naar Ajax?

Die van Blackburn Rovers zeg maar...
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_60323628
Wat is dat voor een onzin titel? Wielaert zou een uitstekende breedte aankoop zijn.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60323753
Jullie kunnen een update van me verwachten over de oefenwedstrijd vanavond. Ik heb er wel zin in ze aan het werk te zien, zeker de nieuwe jongens.
That's all folks!
pi_60323811
Zou er niet gek veel van verwachten hoor - hopelijk laat Suarez wat leuke dingen zien.
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:53:21 #300
52871 Blight
Supersized.
pi_60323830
Ach, oefenpotjes.. Wat kan je er van zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')