nope zo extreem is het niet..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef DroogDok het volgende:
Thuis maar even kijken dan.
Moet dit trouwens niet in KPD?
als je de rar file hebt gedownload en je wilt het openen dan vraagt ie om een wachtwoord, dan moet je intypen:quote:
Eigenlijk zijn het gewoon amateurpics dus?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Sexschandaal, maar je weet het verhaal eromheen niet? Nice
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef melluk het volgende:
amateurpics of niet...ik wil het wel zien als ik tuhis ben
mijn spaans is niet zo goed, maar het is dus een of andere legerofficier die sex had met iemand uit het leger..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Sexschandaal, maar je weet het verhaal eromheen niet? Nice
Cuidado puto, te pego duro, idiotaquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Goordon het volgende:
[..]
mijn spaans is niet zo goed, maar het is dus een of andere legerofficier die sex had met iemand uit het leger..
Een beetje boeh, en een beetje bah, maar buiten dat blijft er weinig overquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is het wat?
wat verwacht je dan van een vrouw in het leger?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef kyraaa het volgende:nou, dat zijn boeiende foto's...
Kut, lul tieten en standjes. En ze zijn allebei nog keilelijk ook!
So truequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
wat verwacht je dan van een vrouw in het leger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |