Dat vind je toch niet echt leuk? Het is zo niet boeiend! Ik kan me eigenlijk vrij weinig saaiere studies bedenken dan biochemie.quote:
ik studeer het toch niet voor nietsquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vind je toch niet echt leuk? Het is zo niet boeiend! Ik kan me eigenlijk vrij weinig saaiere studies bedenken dan biochemie.
Na het ontvangen van mn papiertje had ik wel biochemie genoeg gehad voor een heel leven eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
ik studeer het toch niet voor nietsBiochemie is zo fascinerend....
![]()
Echt kan er geen genoeg van krijgen.... ik kan me juist moeilijk voorstellen om een studie te doen die niet in deze richting ligt... dat lijkt me juist saai
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na het ontvangen van mn papiertje had ik wel biochemie genoeg gehad voor een heel leven eigenlijk.
Dat heeft toch vele met micro-organismen te maken? Of is dat dan weer Micro Biologie?quote:
Liever de stank van de E.Coli dan van de gistextract!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat heeft toch vele met micro-organismen te maken? Of is dat dan weer Micro Biologie?
Ik vond de theorie erachter wel leuk, maar de praktijk bij ons was veel door microscopen kijken en na een tijdje kon ik geen E.coli meer zien. Als ik die stank rook werd ik al gek
Wat ga je met die tassen doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef LastRequest het volgende:
Afwas is gedaan
Nu moet ik mijn 10(!!!) tassen naar de auto tillen
edit: Ik lieg, het zijn er maar 8
Nou ja... het zijn meer transcriptie en translatie processen... en daaruit komen technieken als western blotting, elisa etc. voort... en da's wel leukquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat heeft toch vele met micro-organismen te maken? Of is dat dan weer Micro Biologie?
Ik vond de theorie erachter wel leuk, maar de praktijk bij ons was veel door microscopen kijken en na een tijdje kon ik geen E.coli meer zien. Als ik die stank rook werd ik al gek
Heb m'n kamer uitgemestquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef LastRequest het volgende:
swarma killed the topic
waardquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef LastRequest het volgende:
swarma killed the topic
WTF is er in zettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:38 schreef LastRequest het volgende:
Je zoekt het maar uit, ik ga richting Zetten of all places
Ja dat is Traktor DJ.quote:
Kan het niet anders dan met je eens zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat is Traktor DJ.
Ik heb zelf Virtual DJ al een lange tijd, en vind dat eigenlijk wel fijn werken
huilliequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net konijn begraven in het bos... Naast de kippenblijft zielig om mee te maken, heb ook een traantje gelaten
Die laatste zou ik dan nemenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen # 152 Naar de Sterre kijken
Nijmegen # 152 Toch nog iedereen op vakantie?
Nijmegen # 152 Spaanse peper op je pizza
Nijmegen # 152 Flappie was er niks bij
Na Hyves zijn nu de MySpace profielen van iedereen aan de buurtquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey kent iemand toevallig die band SquareLight uit Nijmegen? Vond er net wat muziek van, niet verkeerd hoor![]()
Linkje
My godquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey kent iemand toevallig die band SquareLight uit Nijmegen? Vond er net wat muziek van, niet verkeerd hoor![]()
Linkje
Al jouw vrienden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:51 schreef Knoflook het volgende:
Iedereen is op vakantie... Nijmegen is beetje saai voor even.
Heb em al 4 keer gezien, en blijft raar jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kijk 12 monkeys, wat een wazige film.
epische falersquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze is heul niet thuis swarma. Die verslaafde zit weer op vakantie te inetten
.
fail.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
neeeee heb ik 150 gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |