Dit is een waargebeurd topic, zonder overdreven verhaallijn en verstoken van belachelijke plotwendingen. Waar blijft je slotje? Dit soort topics horen niet in KLB, toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat er hier in Nederland corrupte filiaalmanagers zijn die die PS3's zelf door verpatsen ?
Prachtig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Een serieus topic, en wie plaatst de eerste kut reactie? Juist. Optieften kutmongool van een boswachter. Of ga je nu een slotje plaatsen?
Volgens mij is mijn reactie behoorlijk serieus aangezien dit wel vaker voorkomtquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Een serieus topic, en wie plaatst de eerste kut reactie? Juist. Optieften kutmongool van een boswachter. Of ga je nu een slotje plaatsen?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn reactie behoorlijk serieus aangezien dit wel vaker voorkomt
Dat is het juiste antwoord.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:21 schreef seto het volgende:
omdat ze weten dat nederlanders toch wel over zich heen laten lopen en er niks tegen doen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat er hier in Nederland corrupte filiaalmanagers zijn die die PS3's zelf door verpatsen ?
Begint het inderdaad wel op te lijken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat is het juiste antwoord.
NL'ers zijn toch achterlijk, betalen overal voor, hebben veel belastingen en iedereen is welkom.
Waar stel je voor?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:32 schreef Metalfreak het volgende:
En een TV kopen in het buitenland is geen optie
Dan moet je dat aangeven in je OPquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:29 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Bovendien was het een actie van Sony zelf, via hun website. Nu jij weer.
Of je moet gewoon geen kutreactie plaatsen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet je dat aangeven in je OP
Lijkt me toch redelijk duidelijk dat hij aangeeft dat het een actie van Sony zelf was.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet je dat aangeven in je OP
Dan moet je niet net doen of NL het enige land is waar de actie niet is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Duitsland, Engeland etc, kennen de actie ook niet.![]()
Bijna de hele wereld != Iedereen behalve wijquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je niet net doen of NL het enige land is waar de actie niet is.
Voor die garantie hoef je het niet te laten want je kunt je kapotte TV bij iedere electronicazaak inleveren want de garanties lopen via de leverancier (Sony) tegenwoordig. Ze kunnen er moeilijk over doen maar feitelijk zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Waar stel je voor?
Sowieso doe ik het liever niet ivm garantie, een 40" TV opsturen gaat niet zo gemakkelijk. Ten tweede, Amerika heeft dat NTSC gedoe, dat gaat ook niet werken. Ten derde zijn die acties helaas alleen voor 'residents'. Duitsland, Engeland etc, kennen de actie ook niet.![]()
Nee daar had ik even niet bij stilgestaan, eigenlijk zou ik de OP moeten aanpassen en klagen over de betutteling van Europa door Sony. Maar daar heb ik nu geen zin meer in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Voor die garantie hoef je het niet te laten want je kunt je kapotte TV bij iedere electronicazaak inleveren want de garanties lopen via de leverancier (Sony) tegenwoordig. Ze kunnen er moeilijk over doen maar feitelijk zou het geen probleem moeten zijn.
En als Duitsland en Engeland etc. ook die actie niet kennen dan is het toch niet alleen NL die benadeeld wordt? Is het dan niet gewoon een beslissing van Sony Europa?
Het is je vergeven. En hoe dan ook, het blijft k*t dat wij die actie niet hebben en andere wel, waar dan ook ter wereld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee daar had ik even niet bij stilgestaan, eigenlijk zou ik de OP moeten aanpassen en klagen over de betutteling van Europa door Sony. Maar daar heb ik nu geen zin meer in.
Okee, in dat geval geef ik je gelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Bijna de hele wereld != Iedereen behalve wij
Verder vind ik wij een mooi praktijk voorbeeld om ons als 1 Europa te voelen.
Zo, daar heb ik me toch mooi even op prachtige wijze uit gered.
NIet altijd, de Samsung die ik heb, was in Duitsland 400 euro (!!!) duurder dan waar ik 'm voor gekocht heb hier in Nederland.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:52 schreef Devlinsect het volgende:
TV's zijn goedkoper in duitsland. Tjek de sites of rij naar een grote stad. Krijg je geheid je PS 3 erbij
Kwestie van goed zoeken en vergelijken dus. Ik koop zulke dingen niet in het buitenland ivm de garantie, al doen ze er 2 PS3's bij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
NIet altijd, de Samsung die ik heb, was in Duitsland 400 euro (!!!) duurder dan waar ik 'm voor gekocht heb hier in Nederland.
TV's tjekken via kieskeurig.nlquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
NIet altijd, de Samsung die ik heb, was in Duitsland 400 euro (!!!) duurder dan waar ik 'm voor gekocht heb hier in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |