Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werkquote:
Ik zit binnen.. Moet zo ook nog werkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werk
Nu kan je BBQ-en in je nieuwe huisje bellerquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werk
Inderdation!!quote:
Moet alleen de tuin nog doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nu kan je BBQ-en in je nieuwe huisje beller![]()
Inderdaad! Lekker weer buiten, warm binnen... Shit ik wil op het strand liggenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zit binnen.. Moet zo ook nog werken![]()
Weer drie uur uit me neus vreten.. Ik HAAT de zomerperiode op het werk
ja relaxed manquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!!
@WL, Heb daarnet een SNES met Copybox voor 50 euro gekocht online, redelijke koop toch?
Ehr 400 spellen heeft hij erbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja relaxed manhoeveel spellen zitten erbij ? best goedkoop hoor! het worden inmiddels collectors items
ik zou er ook wel een willen, maar ik heb de plek er niet meer voor, ik heb teveel consoles nu haha
Nee daaromquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk das relaxed man
dan ben je voorlopig nog niet uitgespeeld haha
Ja, af en toequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
speel jij weleens ZNES op de pc ?
Ga me niet zeggen dat je aan het werk wasquote:
ik zeg het niet, maar verdomd het was wel zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat je aan het werk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |