quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:50 schreef bbtb77 het volgende:
Sommige foto's zijn 3000*2000 pixels.
in een normale webbrowser gaat het goed maar op een iphone ben je nog even bezig om erlangs te scrollenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij niet...je kunt toch automatisch resizen aanzetten? Zijn oude foto's uit het oude topic.
NieTTusquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:00 schreef NieTTus het volgende:
Misshet schiet op!! Einde in zicht! Hoop dat de tegels er snel zijn!
Hoe is het met het keukenblad gegaan? Dat zou toch gisteren naar boven gebracht zijn? Of heb ik me in de datum vergist?
Het wordt in elk geval supermooi!! De tuinset ookik zelf heb de loungeset (bank, tafel en 2 stoelen) ook in die bruinige kleur!! Is heeeeel mooi!!
de OP is niet meer te editten nu. Volgende plaatjes doen we wel even resizen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:48 schreef bl0emetjE het volgende:
Supergaaf huisje!!
Wordt ook al echt heel erg mooi!
Maar even over de plaatjes, hier worden ze wel automatisch verkleind dat ze in de layout passen, maar ze moeten wel elke keer een hele poos laden (ze laden in het groot) Misschien is zelf resizen dus toch handiger?
Geeft niks!quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de OP is niet meer te editten nu. Volgende plaatjes doen we wel even resizen.
Er moet toch een aantal nieuwe plaatjes komen, want er is veel verfwerk gedaan
Oh leuk! SMEGquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Volgende week vrijdag wordt onzelichtblauwe Smeg koelkast
bezorgd
Oke, dus toch ;-)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:36 schreef het_fokschaap het volgende:
is inderdaad een vasco carré
en de boekenkast is "gewoon" van de trendhopper
wij hebben er nog twee deurtjes bij en een laatje, die zaten er op de foto nog niet in.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:45 schreef CollinDH het volgende:
[..]
Oke, dus toch ;-)
Exemplaar wat ik eens gezien heb had er volgens mij nog een schuifdeur van 2-vakken breed voor.
Je kan ze contractueel aan de afspraken laten houden inclusief een boetebedrag per dag te laat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:47 schreef leonieke het volgende:
Pff, het lijkt wel standaard bij een aannemer te horen dat hij de tijd niet kan schatten. Ik zei het onlangs nog tegen mijn man dat geen enkele van onze aannemers zich tot nu toe aan hun (door zichzelf) gestelde deadlines heeft gehouden. Stucadoor zit ook al hopeloos achter. Horendol zou ik ervan worden. Dus ik kan me goed voorstellen dat je het nu allemaal op een rijtje wilt hebben en gewoon duidelijke afspraken wil. Geen gezever meer, gewoon de juiste datum prikken.
Er is maar op één punt dat ze allemaal goed scoren: hun facturen heel erg op tijd bezorgen...
In het contract met onze aannemer zit dat sowieso niet (gezien de situatie was dat nogal moeilijk om dat erin te zettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan ze contractueel aan de afspraken laten houden inclusief een boetebedrag per dag te laat.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:51 schreef Causa het volgende:
Oh nieuw Topic! Vanaar dat ik geen Posts meer zag
Hier sluit ik me bij aan. Veel succes!quote:Op woensdag 10 september 2008 08:02 schreef Cat22 het volgende:
Succes vandaag! Hopelijk kunnen jullie nu echt verhuizen.
Precies!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat jullie nu druk bezig zijn met verhuizen..... heel veel succes en plezier in ieder geval![]()
En terechtquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Jullie zijn best streng voor die bouwvakkers.
Beetje bouwvakker ruimt alles aan het einde van de dag opquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Waar zie jij streng danquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Neeee, na vrijdag is nog lang niet alles echt afquote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef qu63 het volgende:
Eerste ochtend wakker worden in je nieuwe huis met een zonnetje in je gezicht is ook niet verkeerd lijkt me
Fijn dat alles iig verhuisd is
En na vrijdag is alles écht af?
[..]
En terecht
Ik vind het zo lang durenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Neeee, na vrijdag is nog lang niet alles echt afJij wil veel te veel in te korte tijd
Das nog een beste lijstquote:[..]
Dat is zeker mooi jaquote:Maar: het is bewoonbaar en daar ben ik al heel erg blij mee![]()
het waait inderdaad erg en de aannemer heeft het niet goed afgeplaktquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:21 schreef Charisma het volgende:
dat vroeg ik me dus ook af, of het niet aardig waait daarboven met dat plastik , is dat wel waterdicht allemaal ?
Dan wachten wequote:Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
volgende update pas na 9 oktober.
nu eerst op vakantie naar Zuid-Afrika
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
volgende update pas na 9 oktober.
nu eerst op vakantie naar Zuid-Afrika
gewoon van de praxisquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
nooit van zo'n garderobelift gehoord, maar gezien de ruimte vrij hoog is is dat een zeer ideale oplossing.
wil soms erg handig zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon van de praxiswerkt erg goed, als je gelijk alle onderdelen meeneemt bij de praxis
het is een zwart met grijs gemeleerd granietenblad. was nog een hele toer om dat gevaarte naar drie hoog te krijgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:19 schreef leonieke het volgende:
Miss_sly wat ziet het er prachtig uitEcht o zo mooi. En het resultaat van het wachten op de tegels voor de badkamer is super!
Welk blad ligt er op jullie keuken?
Toevallig geen Jasberg?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is een zwart met grijs gemeleerd granietenblad. was nog een hele toer om dat gevaarte naar drie hoog te krijgen
zegt me niksquote:
Mooi huis en zeker mooie boekenkast!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:21 schreef miss_sly het volgende:
De boekenkast en tv-meubel, dus
[ afbeelding ]
deze komt van de trendhopper en je kunt verschillende combi's makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef Day het volgende:
[..]
Mooi huis en zeker mooie boekenkast!!
Ben zelf ook op zoek (mijn boeken liggen nu voornamelijk in dozen omdat ik ze nergens kwijt kan), mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Ah, bedank! Toch maar eens kijken daar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
deze komt van de trendhopper en je kunt verschillende combi's maken
Welke kamer gaat het dan worden eigenlijk?quote:Op zondag 23 november 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
marlieske, jaaah! Eerst moet het helemaal ontruimd enzo, maar ik kan niet wachten tot ik er ein-de-lijk de babykamer van kan maken![]()
dankjequote:Op woensdag 26 november 2008 14:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Shutters!!!![]()
Nice!
Ziet er netjes uit zeg![]()
komt bij Wout vandaan uit Amsterdam-Westpoort.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooi![]()
Waar komt het spiegelkastje uit de badkamer vandaan?
in het echt is het nog mooierquote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Wat is het mooi
Ik wil het in het echt zien...waarom zit ik nog op mijn werk, dat wil ik helemaal niet!
ik heb ze zelf laten plaatsenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:28 schreef Lois het volgende:
Wauw wat zijn die shutters sjiek zeg! Heb je ze zelf geplaatst Schaap?
Nuo, schaap is ten eerste al geen doe-het-zelver. Hij is handiger dan hij zelf denkt, maar dit was denk ik niet gelukt.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:40 schreef Lois het volgende:
Kan ookIk zag laatst van die doe het zelf pakketten bij de Praxis en vroeg me af hoe moeilijk het zou zijn. Aan jou hoef ik dat dus niet te vragen
Nou mijn vriend is bijna omquote:Op donderdag 27 november 2008 07:39 schreef miss_sly het volgende:
BBQ-kip, ik zal kijken of we in h et weekend bij daglicht een andere foto kunnen maken met de shutters opengeklapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |