Hoi, ik vind het echt teveel tekst om te lezen. Kort het in en ik zal er nog eens een blik op werpenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:59 schreef RSie het volgende:
[..]
dat beeld mag je hebben! zolang ik de waarheid maar ken!
[..]
mijn post zat je kennelijk toch wel dwars dat je ineens zo fel reageert. heb ik soms een gevoelige snaar geraakt en zat ik misschien toch iets te dicht bij de waarheid?
en wbt over meer geld beschikken dan ik ooit zal doen is een veronderstelling die jij nooit of te nimmer kan onderbouwen, aangezien je geen enkel idee hebt wat mijn inkomen is!
+ over geld beschikken is iets heel anders dan het ook daadwerkelijk geld hebben. en aangezien jij het specifiek over het beschikken van geld hebt kan ik dus concluderen dat je zelf eigenlijk niet veel hebt maar dat je mensen kent die het wel hebben (pappie en mammie ofzo).
Ik zou het niet weten met mijn maatje 36. Misschien moet je het eens aan die koe van je moeder vragen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Gevoelige snaar?![]()
Hoe is dat nou, als je vingers dikker zijn dan de bockworst die je wilt gaan eten? Vergis je je wel eens en bijt je dan in die ronde varkenspoot van je?
46? aah i feel your painquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten met mijn maatje 46. Misschien moet je het eens aan die koe van je moeder vragen?
Zoek je mot?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef conleche het volgende:
Stiekem vind ik der Fritz maar een eng menneke!
Maar: haute de cuisine in een 5 sterren resto![]()
![]()
Echt te grappig...
Zelfs je humor is van een niveau haute de cuisine en vijfsterren restaurant!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Fritztiaan het volgende:
Aanpassen? Er zit een leugendetector in de quote functionaliteit van Fok. YOU FAIL
Dat jij dat als humor herkentquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs je humor is van een niveau haute de cuisine en vijfsterren restaurant!
pizza's van appie ongein zijn altijd slechtquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:04 schreef kaakaa het volgende:
Godverdegodver, zit ik hiero. Nog steeds op, honger als de kaakaa.
Pak een pizza zou je denken. Zo gezegd zo gedaan. Oven aan, wachten..
Pak een pizza uit de vriezer. Rukt t karton open..
Wat is dit?
[ afbeelding ]
Meer deeg dan topping? wtf? kaakaa Albert Heijn!
Ik voel me net Lau van Tiny. Godverdegodver ik heb wel wat beters te doen als die achterlijke kankerituspizza!
Cool! Jij hebt geur-internet? En de les op de lagere school gemist over voltooid deelwoorden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat jij dat als humor herkent![]()
Het was niet eens grappig bedoelt![]()
Jij hebt echt het verstand van een ontbindende koe he
Je geur trouwens ook..![]()
ja, ontwijken kan je wel!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoi, ik vind het echt teveel tekst om te lezen. Kort het in en ik zal er nog eens een blik op werpen
......zei de man zonder fobo!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zoek je mot?
edit: Laat maar, jij bent echt te fugly om met een stok aan te raken.
Jij niet? Wat loop jij achter, OF geen geld, dat kan ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool! Jij hebt geur-internet? En de les op de lagere school gemist over voltooid deelwoorden?
"you have no target"quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:12 schreef RSie het volgende:
[..]
ja, ontwijken kan je wel!
als je nou eens toegeeft dat je eigenlijk een niets betekenend iemand bent maar je je graag op internet voordoet alsof je heel wat bent.
(hoe was het zaterdag in Malle Babbe?)
Zie avatarquote:
Moet jij niet gaan geilen in het topic van rebubbled en smeken om foto's?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef BobbyB het volgende:
Mijn God, Fritziaan is ook wel lekker aan het klooien zie ik. Wat een misselijk figuur is het toch ook.
Oh echt? Niet gezien door alle boswachter commotie gister. Bedankt!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:17 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan geilen in het topic van rebubbled en smeken om foto's?![]()
Ze heeft een foto geplaatst, had je dat niet gezien?
omg... echt te FOCKING TRIEST WOEE WOEE WOEEHHAHAHAquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh echt? Niet gezien door alle boswachter commotie gister. Bedankt!
Ik zie geen nieuwe pics hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
omg... echt te FOCKING TRIEST WOEE WOEE WOEEHHAHAHA![]()
quote:
Ik ben lekker slank gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij dat? Wow! Je krijgt zeker niet genoeg te eten daar in die 5*****resto's waar je komt, gezien dat ielige lijfje. Je zou eens wat pizza's moeten eten. De TS heeft vast nog wel een stukkie over
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef Fritztiaan het volgende:
En ik heb niks gemisd op duh lageree sgool, maarj i kv vind hetb nij jouw dde moiete gewoekn nkioer waards, snaapwe je?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ben lekker slank gewoon![]()
En ik ben gewoon lekker. IRL heb ik genoeg aandacht van echte chickies. Hou je bek en ga paardrijden eng kind. Paarden vinden het niet erg als je lelijk bnent
Fritziaan doet me toch denken aan dit plaatje:quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ben lekker slank gewoon![]()
En ik ben gewoon lekker. IRL heb ik genoeg aandacht van echte chickies. Hou je bek en ga paardrijden eng kind. Paarden vinden het niet erg als je lelijk bnent
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fritziaan doet me toch denken aan dit plaatje:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom
Hey, was jij niet diegene die liever 1000 woorden las dan 1 plaatje te bekijken? Dan lees je die tekst ook maar gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoi, ik vind het echt teveel tekst om te lezen. Kort het in en ik zal er nog eens een blik op werpen
echt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb bij Fritztiaan dit beeld op mijn netvlies staan:
[ afbeelding ]
Dat is toch dezelfde gozer, maar nu in zijn normale habitat?quote:
.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Hoe zien jullie eruit? Foto's van die 2 koeien hoef ik niet te zien, maar wel de andere users
Je staat op de website van Renate Broeders!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |