abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:10:19 #76
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60290555
It takes one to know one
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:19:40 #77
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_60290768
Over Michelin sterren in een pizza topic beginnen.
Wat weet een bandenfabrikant nou van voedsel.
pi_60290941
looooooooooooooooool lol
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:02:46 #79
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_60291932
Ik heb m in de Kliko geflikkert. Overigens heb ik die zooi niet gekocht maar mn zus, die zit nu te bitchen dat dr pizza weg is..
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
pi_60292176
Dr. Oetker pizza's FTW
pi_60292517
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:11 schreef DSGamer het volgende:
Dr. Oetker pizza's FTW
Ja, als je van voorgebakken, droog deeg houdt
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:59:06 #82
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60293243
RISTORANTE PIZZA'S!!!!!

Kanker man nu krijg ik behalve zin in fappen ook zin in pizza!
pi_60293852
Pizza's moet je zelf maken of bij de Italiaan kopen.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:25:35 #84
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60293886
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Xith het volgende:
Je moet voor de Casa di Mama pizzas gaan. Deze hebben nog rauw deeg ipv de andere vriesbak pizza (die al een voorgebakken bodem hebben). Hierdoor wordt het deeg vers gebakken en wordt het knapperig net zoals pasgebakken brood <3
Casa di Mama betere supermarkt pizza's vindt je niet.
pi_60294224
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik wil jullie wel even waarschuwen dat ik dit niet vergeet. Poging om mij belachelijk te maken.. Komt je zuur te staan
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:48 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder is het goed voor jullie dat dit internet is, want irl had ik je nek ook voor je gebroken
Hahahaha, wat ben jij toch een droeftoeter. Dit soort debiele opmerkingen gecombineerd met 5 Michelin-sterren, vele taalfouten en "haute de cuisine"!
pi_60294255
TS is geowned door goedkopie pizza
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:04 #87
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60294415
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

Hahahaha, wat ben jij toch een droeftoeter. Dit soort debiele opmerkingen gecombineerd met 5 Michelin-sterren, vele taalfouten en "haute de cuisine"!
Aldus Emimich

Gelukkig doet jouw mening er eerlijk gezegd niet toe. Enne.. droeftoeter...

Verder mag je nu weer verder moet je blokken spelen.. Braaf

En mocht je nog steeds een grote bek hebben, wil ik je best ergens ontmoeten. Kijken of je het met je fysieke gesteldheid ook nog tegen mij kan opnemen.. droeftoeter ( )

Puisterig kaal brillenmannetje
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:48:11 #88
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60294451
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

Ik heb dan ook echt een beeld voor me van een blank menneke van 17jaar lopend in veel te wijde en laaghangende broeken en zo'n petje ergens hoog bovenop zijn hoofd. en natuurlijk niet te vergeten een mobieltje in zijn knuistjes met Tupac over de inferieure ingebouwde speakers.
Drinkt bier waar hij zelf een labetje Crystal overheen geplakt heeft en loopt met een schriftje in zijn kontzak voor als hij toevallig inspiratie krijgt voor een kicke rap of als hij wil oefenen op zijn tag's en pieces. (met in datzelfde schriftje natuurlijk ook een paar overgetrokken pieces van echte artiesten).
en vergeet natuurlijk niet de Jonko die hij met zijn vriendjes heeft gekocht (oudst uitziende is de coffeeshop ingelopen en de rest buiten om de hoek wachten).

En ondertussen staat zijn Hyvespagina vol met bekende dure merken (die hij nooit zal kunnen betalen) en kekke plaatjes overs Haterz en verlaterz o.i.d.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:50:11 #89
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60294497
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik heb dan ook echt een beeld voor me van een blank menneke van 17jaar lopend in veel te wijde en laaghangende broeken en zo'n petje ergens hoog bovenop zijn hoofd. en natuurlijk niet te vergeten een mobieltje in zijn knuistjes met Tupac over de inferieure ingebouwde speakers.
Drinkt bier waar hij zelf een labetje Crystal overheen geplakt heeft en loopt met een schriftje in zijn kontzak voor als hij toevallig inspiratie krijgt voor een kicke rap of als hij wil oefenen op zijn tag's en pieces. (met in datzelfde schriftje natuurlijk ook een paar overgetrokken pieces van echte artiesten).
en vergeet natuurlijk niet de Jonko die hij met zijn vriendjes heeft gekocht (oudst uitziende is de coffeeshop ingelopen en de rest buiten om de hoek wachten).

En ondertussen staat zijn Hyvespagina vol met bekende dure merken (die hij nooit zal kunnen betalen) en kekke plaatjes overs Haterz en verlaterz o.i.d.
Weet je wat voor beeld ik van jou heb? Van een zwerver die in een doos met zijn gejatte mobiel middels gprs fok zit vol te spammen met nietszeggende replies.

Net zo kansloos als je grote voorbeeld.. Bender
Peace out homies
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:51:46 #90
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60294543
Verder beschik ik over meer geld dan jij ooit zal doen. Je moeder ligt goed in de markt, bij de oudere heren.

Je zusje is goed in schoonmaak werk, en je vader in schoenenpoetsen

Raaaaahwwwieeeeeklekleklekle
Peace out homies
pi_60294548
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:54:29 #92
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60294600
Wel leuk dit forum. Veel beter dan de meeste die ik ken. Het is te leuk om ook eens een keer tussen de onderlaag van de samenleving te zitten. Ik kan me helemaal laten gaan hier
Peace out homies
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:54:46 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60294609
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder beschik ik over meer geld dan jij ooit zal doen.
Dat moet natuurlijk ook wel, als je elke avond in een minimaal vijfsterren restaurant ergens in Fantasialand eet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:54:56 #94
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60294614
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:52 schreef Tuvai.net het volgende:

My words exactly !
Peace out homies
pi_60294619
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:54 schreef Fritztiaan het volgende:
Wel leuk dit forum. Veel beter dan de meeste die ik ken. Het is te leuk om ook eens een keer tussen de onderlaag van de samenleving te zitten. Ik kan me helemaal laten gaan hier
Mods zul je hier in ieder geval niet tegenkomen. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:55:33 #96
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60294626
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat moet natuurlijk ook wel, als je elke avond in een minimaal vijfsterren restaurant ergens in Fantasialand eet.
Fantasialand

Das echt ver onder mijn standaard dikke hoer
Peace out homies
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:55:55 #97
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60294638
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mods zul je hier in ieder geval niet tegenkomen. .
Boswachter
Peace out homies
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:57:39 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60294671
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Fritztiaan het volgende:

Fantasialand

Das echt ver onder mijn standaard dikke hoer
Dikke hoer .
You've made my day, retard!

Ga nu maar weer met (plastic) mes en vork een broodje nuttigen in het restaurant van je instelling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:59:14 #99
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60294703
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Weet je wat voor beeld ik van jou heb? Van een zwerver die in een doos met zijn gejatte mobiel middels gprs fok zit vol te spammen met nietszeggende replies.

Net zo kansloos als je grote voorbeeld.. Bender
dat beeld mag je hebben! zolang ik de waarheid maar ken!
en bender vindt ik gewoon een grappig plaatje en ben te lui om op zoek te gaan naar iets anders, dus om dat nou mijn grote voorbeeld te noemen, heb futurama hooguit 3x gezien!
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder beschik ik over meer geld dan jij ooit zal doen. Je moeder ligt goed in de markt, bij de oudere heren.

Je zusje is goed in schoonmaak werk, en je vader in schoenenpoetsen

Raaaaahwwwieeeeeklekleklekle

mijn post zat je kennelijk toch wel dwars dat je ineens zo fel reageert. heb ik soms een gevoelige snaar geraakt en zat ik misschien toch iets te dicht bij de waarheid?

en wbt over meer geld beschikken dan ik ooit zal doen is een veronderstelling die jij nooit of te nimmer kan onderbouwen, aangezien je geen enkel idee hebt wat mijn inkomen is!
+ over geld beschikken is iets heel anders dan het ook daadwerkelijk geld hebben. en aangezien jij het specifiek over het beschikken van geld hebt kan ik dus concluderen dat je zelf eigenlijk niet veel hebt maar dat je mensen kent die het wel hebben (pappie en mammie ofzo).
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:59:58 #100
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60294722
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dikke hoer .
You've made my day, retard!

Ga nu maar weer met (plastic) mes en vork een broodje nuttigen in het restaurant van je instelling.
Gevoelige snaar?

Hoe is dat nou, als je vingers dikker zijn dan de bockworst die je wilt gaan eten? Vergis je je wel eens en bijt je dan in die ronde varkenspoot van je?
Peace out homies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')