Casa di Mamaquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Xith het volgende:
Je moet voor de Casa di Mama pizzas gaan. Deze hebben nog rauw deeg ipv de andere vriesbak pizza (die al een voorgebakken bodem hebben). Hierdoor wordt het deeg vers gebakken en wordt het knapperig net zoals pasgebakken brood <3
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik wil jullie wel even waarschuwen dat ik dit niet vergeet. Poging om mij belachelijk te maken.. Komt je zuur te staan
Hahahaha, wat ben jij toch een droeftoeter. Dit soort debiele opmerkingen gecombineerd met 5 Michelin-sterren, vele taalfouten en "haute de cuisine"!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:48 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder is het goed voor jullie dat dit internet is, want irl had ik je nek ook voor je gebroken![]()
Aldus Emimichquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha, wat ben jij toch een droeftoeter. Dit soort debiele opmerkingen gecombineerd met 5 Michelin-sterren, vele taalfouten en "haute de cuisine"!![]()
Ik heb dan ook echt een beeld voor me van een blank menneke van 17jaar lopend in veel te wijde en laaghangende broeken en zo'n petje ergens hoog bovenop zijn hoofd. en natuurlijk niet te vergeten een mobieltje in zijn knuistjes met Tupac over de inferieure ingebouwde speakers.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha, wat ben jij toch een droeftoeter. Dit soort debiele opmerkingen gecombineerd met 5 Michelin-sterren, vele taalfouten en "haute de cuisine"!![]()
Weet je wat voor beeld ik van jou heb? Van een zwerver die in een doos met zijn gejatte mobiel middels gprs fok zit vol te spammen met nietszeggende replies.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook echt een beeld voor me van een blank menneke van 17jaar lopend in veel te wijde en laaghangende broeken en zo'n petje ergens hoog bovenop zijn hoofd. en natuurlijk niet te vergeten een mobieltje in zijn knuistjes met Tupac over de inferieure ingebouwde speakers.
Drinkt bier waar hij zelf een labetje Crystal overheen geplakt heeft en loopt met een schriftje in zijn kontzak voor als hij toevallig inspiratie krijgt voor een kicke rap of als hij wil oefenen op zijn tag's en pieces. (met in datzelfde schriftje natuurlijk ook een paar overgetrokken pieces van echte artiesten).
en vergeet natuurlijk niet de Jonko die hij met zijn vriendjes heeft gekocht (oudst uitziende is de coffeeshop ingelopen en de rest buiten om de hoek wachten).
En ondertussen staat zijn Hyvespagina vol met bekende dure merken (die hij nooit zal kunnen betalen) en kekke plaatjes overs Haterz en verlaterz o.i.d.
Dat moet natuurlijk ook wel, als je elke avond in een minimaal vijfsterren restaurant ergens in Fantasialand eet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder beschik ik over meer geld dan jij ooit zal doen.
My words exactly !quote:
Mods zul je hier in ieder geval niet tegenkomen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:54 schreef Fritztiaan het volgende:
Wel leuk dit forum. Veel beter dan de meeste die ik ken. Het is te leuk om ook eens een keer tussen de onderlaag van de samenleving te zitten. Ik kan me helemaal laten gaan hier
Fantasialandquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk ook wel, als je elke avond in een minimaal vijfsterren restaurant ergens in Fantasialand eet.
Boswachterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mods zul je hier in ieder geval niet tegenkomen..
Dikke hoerquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Fritztiaan het volgende:
Fantasialand![]()
Das echt ver onder mijn standaard dikke hoer
dat beeld mag je hebben! zolang ik de waarheid maar ken!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Weet je wat voor beeld ik van jou heb? Van een zwerver die in een doos met zijn gejatte mobiel middels gprs fok zit vol te spammen met nietszeggende replies.
Net zo kansloos als je grote voorbeeld.. Bender![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder beschik ik over meer geld dan jij ooit zal doen. Je moeder ligt goed in de markt, bij de oudere heren.
Je zusje is goed in schoonmaak werk, en je vader in schoenenpoetsen![]()
Raaaaahwwwieeeeeklekleklekle
Gevoelige snaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dikke hoer![]()
![]()
.
You've made my day, retard!
Ga nu maar weer met (plastic) mes en vork een broodje nuttigen in het restaurant van je instelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |