Jij geniet waarschijnlijk van die big american prutsdingen en zo. Daar walg ik van. Misschien vind ik deze pizza dus wel te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:24 schreef kaakaa het volgende:
niet te vreten, je kan de rest dat hier nog ligt ophalen. Wel opnieuw opwarmen..
Dat niet maar er zitten leipe kruiden op en grote lappen bacon..quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij geniet waarschijnlijk van die big american prutsdingen en zo. Daar walg ik van. Misschien vind ik deze pizza dus wel te doen.
dat zijn tenminste acceptabele diepvries pizza'squote:Op woensdag 23 juli 2008 07:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij geniet waarschijnlijk van die big american prutsdingen en zo. Daar walg ik van. Misschien vind ik deze pizza dus wel te doen.
wat de boer niet kent, vreet ie niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:28 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat niet maar er zitten leipe kruiden op en grote lappen bacon..Niet echt een chille combo. Ik ga maar ff een boterham met pate bouwen..
Dat vind ik dus wel lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:28 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat niet maar er zitten leipe kruiden op en grote lappen bacon..![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn tenminste acceptabele diepvries pizza's
Ja maar daar hoor je eigenlijk gewoon een anti-pasti, primi piatti en segundi (of hoe je het ook schrijft) te bestellen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:14 schreef DrDarwin het volgende:
Binnenkort in Italië maar weer eens echt aan de pizza zoals het hoort.
Als die dikke bodems dezelfde consistentie zouden hebben als de dunne had je vast gelijk, bij Americans is die bodem echter luchtiger en dus prima te verteren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:15 schreef MrTorture het volgende:
[..]dikke bodems zijn ranzig, dan gooi ik wel een berg salami in een doormiddengesneden brood ofzo
Dat zijn inderdaad hartstikke lekkere diepvriespizza's. Big Americans en die dunne Dr. Oetker dingen ben ik ook wel over te spreken, alleen raak ik van laatsgenoemde pas een beetje vol als ik d'r minimaal 2 op heb.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Xith het volgende:
Je moet voor de Casa di Mama pizzas gaan.
Dr.Oetker kan er niks van.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:39 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad hartstikke lekkere diepvriespizza's. Big Americans en die dunne Dr. Oetker dingen ben ik ook wel over te spreken, alleen raak ik van laatsgenoemde pas een beetje vol als ik d'r minimaal 2 op heb.
Wow, nuttige toevoeging zeg! Met jou zal KLB écht beter gaan worden!!!111111quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
Bak je dan ook friet !
En drink er een pilsje bij dat je net onder de wasemkap hebt gepakt terwijl er zojuist een vliegtuig van het vliegveld overvliegt.
Thanxquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wow, nuttige toevoeging zeg! Met jou zal KLB écht beter gaan worden!!!111111
Binnenkort komen er weer 3 babies bij om hier te modden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wow, nuttige toevoeging zeg! Met jou zal KLB écht beter gaan worden!!!111111
Ik vraag me sterk af of deze pizza wel bij de AH gekocht is. Het merk ziet er meer uit alsof het uit een supermarkt met Duitse achtergrond komt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:04 schreef kaakaa het volgende:
Meer deeg dan topping? wtf? kaakaa Albert Heijn!
big american'squote:Op woensdag 23 juli 2008 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn tenminste acceptabele diepvries pizza's
voor de rest: domino's
Ontopic reageren. Als je over mij wil zeiken doe je dat maar in mijn fantopic.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso mensen die pizza's uit een verpakking kopen. Wat kost zo'n ding ?
Vers gemaakt ¤7,50
Plus ¤ 1,50 bezorg kosten en zo'n ding uit de vriezer kost een euro of 2 dus je kunt er veel meer eten voor het zelfde geldquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso mensen die pizza's uit een verpakking kopen. Wat kost zo'n ding ?
Vers gemaakt ¤7,50
Als je geen waarde aan kwalitatief hoogwaardig eten hecht is dat dus hartstikke waar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Plus ¤ 1,50 bezorg kosten en zo'n ding uit de vriezer kost een euro of 2 dus je kunt er veel meer eten voor het zelfde geld
Ook als je er wel waarde aan hecht, klopt het nog steedsquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als je geen waarde aan kwalitatief hoogwaardig eten hecht is dat dus hartstikke waar.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:18 schreef Jarno het volgende:
Flikker op met je kutedits, kutnewbiemod.
Ja, want een pizza van 2 euro van de Lidl is kwalitatief natuurlijk precies hetzelfde als een zelfgemaakte pizza, of eentje van een Italiaans restaurantje dat jarenlang ervaring in het maken van pizza's heeft. Althans, dat is wat Tokkies die moeilijk over een paar euri doen me altijd proberen aan te praten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:48 schreef Fritztiaan het volgende:
Sowieso.. Het over kwaliteit hebben, en dan over pizza's praten...![]()
![]()
![]()
Nee dat is waar, maar om er dan over te praten alsof het kwalitief hoogwaardig voedsel isquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:01 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, want een pizza van 2 euro van de Lidl is kwalitatief natuurlijk precies hetzelfde als een zelfgemaakte pizza, of eentje van een Italiaans restaurantje dat jarenlang ervaring in het maken van pizza's heeft. Althans, dat is wat Tokkies die moeilijk over een paar euri doen me altijd proberen aan te praten.
Ik geloof je pas als je het goed weet op te schrijven !quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:31 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar om er dan over te praten alsof het kwalitief hoogwaardig voedsel is![]()
Maargoed ik ben dan ook een liefhebber van de zogenaamde haute de cuisine
Wat natuurlijk onzin is. In de top cuisine wordt ook voordurend zulk soort eten gemaakt, alleen dan met specialere ingredienten. Kroketten in multiple star restaurants is niet iets vreemds.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:31 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar om er dan over te praten alsof het kwalitief hoogwaardig voedsel is![]()
Maargoed ik ben dan ook een liefhebber van de zogenaamde haute de cuisine
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:35 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik geloof je pas als je het goed weet op te schrijven !
als je trouwens gelijk ff langs de kapper gaat om een coupe de soleil te nemen !![]()
Oh ja jij was ook die kerel die ons wilde laten geloven dat je elke dag in full costume brood eet met bestek, omdat 'dat zo hoort'quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik ben hier niet om anderen te overtuigen![]()
Als jij het niet gelooft slaap ik er niet minder om
quote:We hebben het over Michelin sterren neem ik aan?
1 tot 3 sterren is redelijk normaal. Geschikt voor de consument, waar 3 redelijk luxe is. De 4 a 5 sterren zijn het type restaurants waren zakenbesprekingen worden gehouden.
Euhquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef Xith het volgende:
[..]
Wat natuurlijk onzin is. In de top cuisine wordt ook voordurend zulk soort eten gemaakt, alleen dan met specialere ingredienten. Kroketten in multiple star restaurants is niet iets vreemds.
Waarschijnlijk ben jij zo'n Knorr Wereldgerechten persoon die dan trots is op z'n 'zelfgemaakte' curry
Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt, gaan we over op spelling. Zwaktebod, derhalve niet interessantquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:35 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik geloof je pas als je het goed weet op te schrijven !
als je trouwens gelijk ff langs de kapper gaat om een coupe de soleil te nemen !![]()
Ik wilde helemaal niks laten geloven. Ik gaf alleen mijn mening.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:38 schreef Xith het volgende:
Oh ja jij was ook die kerel die ons wilde laten geloven dat je elke dag in full costume brood eet met bestek, omdat 'dat zo hoort'
Burgerlijke etiquette: broodjes eten met mes & vork
Dat 5 sterren restaurants zo goed waren?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:41 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niks laten geloven. Ik gaf alleen mijn mening.
Praat niet over 'Haute de cuisine' (1ste fout), als je niet eens iets afweet van michelin sterren (2de fout)quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:41 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niks laten geloven. Ik gaf alleen mijn mening.
edit:
Ben jij altijd zoo kansloos![]()
Kijk.. Dat jij je niet in dergelijke kringen vertoeft, en vervolgens geen verstand van zaken hebt, moet je mij niet aanrekenen.. gesnopen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:42 schreef Xith het volgende:
[..]
Dat 5 sterren restaurants zo goed waren?
Bepaal niet voor mij waar ik wel en niet over mag praten (grootste fout)quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef Xith het volgende:
[..]
Praat niet over 'Haute de cuisine' (1ste fout), als je niet eens iets afweet van michelin sterren (2de fout)
Geef eens een linkje naar een restaurant met maar liefst vijf sterren? En dan bedoel ik natuurlijk geen restaurant in een vijfsterren hotel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:48 schreef Fritztiaan het volgende:
Zeker, en ik lach het hardst. Paupers die mij belachelijk denken te maken en totaal geen recht van spreken hebben
'quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef eens een linkje naar een restaurant met maar liefst vijf sterren? En dan bedoel ik natuurlijk geen restaurant in een vijfsterren hotel.
iemand die mij wil doen geloven dat hij regelmatig in een 4-5 sterren restaurant eet en het dan heeft over Haute de Cuisine komt bij mij zeer ongeloofwaardig over.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt, gaan we over op spelling. Zwaktebod, derhalve niet interessant
Dat mag, en dat is je volste recht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:53 schreef RSie het volgende:
[..]
iemand die mij wil doen geloven dat hij regelmatig in een 4-5 sterren restaurant eet en het dan heeft over Haute de Cuisine komt bij mij zeer ongeloofwaardig over.
(quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
Of zou het misschien zijn dat Michelin maximaal drie sterren geeft?
Wie weet, ik ga het je niet vertellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
Of zou het misschien zijn dat Michelin maximaal drie sterren geeft?
Rustig he lollertonky, of ik gank je mage.quote:
Laat me raden: Je ouders zijn op vakantie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:08 schreef kaakaa het volgende:
Is maar de 2e pizza van vandaag.. Maar die andere was beter..
Moet je ze dan toch even gaan vertellen bij Michelin:quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Wie weet, ik ga het je niet vertellen![]()
Maar het is niet zo![]()
http://www.michelinguide.com/us/ratings.htmlquote:Michelin stars are awarded to restaurants offering the finest cooking, regardless of cuisine style. Stars represent only what is on the plate. They do not take into consideration interior decoration, service quality or table settings.
Neuh is niet nodig. ZIJ weten het wel itt de meesten hierquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je ze dan toch even gaan vertellen bij Michelin:
[..]
http://www.michelinguide.com/us/ratings.html
Ik zie wikipedia.. sorry das echt epic fail. Iedereen kan dat aanpassen manquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:04 schreef RSie het volgende:
Fritzie,... http://nl.wikipedia.org/wiki/Michelinster
dus dat!
Ja. En daarom vermelden ze op hun officiële site slechts drie sterren als maximum te geven. Opdat een select groepje wel weet dat er stiekem zelfs wel vijf sterren worden gegevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:04 schreef Fritztiaan het volgende:
Neuh is niet nodig. ZIJ weten het wel itt de meesten hier
Ja. Daarom. Hou je nu je mond? Je moet een vrouw zijn. Zo vermoeiend, alleen niet op de goeie manierquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En daarom vermelden ze op hun officiële site slechts drie sterren als maximum te geven. Opdat een select groepje wel weet dat er stiekem zelfs wel vijf sterren worden gegeven.
Casa di Mamaquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Xith het volgende:
Je moet voor de Casa di Mama pizzas gaan. Deze hebben nog rauw deeg ipv de andere vriesbak pizza (die al een voorgebakken bodem hebben). Hierdoor wordt het deeg vers gebakken en wordt het knapperig net zoals pasgebakken brood <3
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik wil jullie wel even waarschuwen dat ik dit niet vergeet. Poging om mij belachelijk te maken.. Komt je zuur te staan
Hahahaha, wat ben jij toch een droeftoeter. Dit soort debiele opmerkingen gecombineerd met 5 Michelin-sterren, vele taalfouten en "haute de cuisine"!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:48 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder is het goed voor jullie dat dit internet is, want irl had ik je nek ook voor je gebroken![]()
Aldus Emimichquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha, wat ben jij toch een droeftoeter. Dit soort debiele opmerkingen gecombineerd met 5 Michelin-sterren, vele taalfouten en "haute de cuisine"!![]()
Ik heb dan ook echt een beeld voor me van een blank menneke van 17jaar lopend in veel te wijde en laaghangende broeken en zo'n petje ergens hoog bovenop zijn hoofd. en natuurlijk niet te vergeten een mobieltje in zijn knuistjes met Tupac over de inferieure ingebouwde speakers.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha, wat ben jij toch een droeftoeter. Dit soort debiele opmerkingen gecombineerd met 5 Michelin-sterren, vele taalfouten en "haute de cuisine"!![]()
Weet je wat voor beeld ik van jou heb? Van een zwerver die in een doos met zijn gejatte mobiel middels gprs fok zit vol te spammen met nietszeggende replies.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook echt een beeld voor me van een blank menneke van 17jaar lopend in veel te wijde en laaghangende broeken en zo'n petje ergens hoog bovenop zijn hoofd. en natuurlijk niet te vergeten een mobieltje in zijn knuistjes met Tupac over de inferieure ingebouwde speakers.
Drinkt bier waar hij zelf een labetje Crystal overheen geplakt heeft en loopt met een schriftje in zijn kontzak voor als hij toevallig inspiratie krijgt voor een kicke rap of als hij wil oefenen op zijn tag's en pieces. (met in datzelfde schriftje natuurlijk ook een paar overgetrokken pieces van echte artiesten).
en vergeet natuurlijk niet de Jonko die hij met zijn vriendjes heeft gekocht (oudst uitziende is de coffeeshop ingelopen en de rest buiten om de hoek wachten).
En ondertussen staat zijn Hyvespagina vol met bekende dure merken (die hij nooit zal kunnen betalen) en kekke plaatjes overs Haterz en verlaterz o.i.d.
Dat moet natuurlijk ook wel, als je elke avond in een minimaal vijfsterren restaurant ergens in Fantasialand eet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder beschik ik over meer geld dan jij ooit zal doen.
My words exactly !quote:
Mods zul je hier in ieder geval niet tegenkomen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:54 schreef Fritztiaan het volgende:
Wel leuk dit forum. Veel beter dan de meeste die ik ken. Het is te leuk om ook eens een keer tussen de onderlaag van de samenleving te zitten. Ik kan me helemaal laten gaan hier
Fantasialandquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk ook wel, als je elke avond in een minimaal vijfsterren restaurant ergens in Fantasialand eet.
Boswachterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mods zul je hier in ieder geval niet tegenkomen..
Dikke hoerquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Fritztiaan het volgende:
Fantasialand![]()
Das echt ver onder mijn standaard dikke hoer
dat beeld mag je hebben! zolang ik de waarheid maar ken!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Weet je wat voor beeld ik van jou heb? Van een zwerver die in een doos met zijn gejatte mobiel middels gprs fok zit vol te spammen met nietszeggende replies.
Net zo kansloos als je grote voorbeeld.. Bender![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Fritztiaan het volgende:
Verder beschik ik over meer geld dan jij ooit zal doen. Je moeder ligt goed in de markt, bij de oudere heren.
Je zusje is goed in schoonmaak werk, en je vader in schoenenpoetsen![]()
Raaaaahwwwieeeeeklekleklekle
Gevoelige snaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dikke hoer![]()
![]()
.
You've made my day, retard!
Ga nu maar weer met (plastic) mes en vork een broodje nuttigen in het restaurant van je instelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |