Ik ben lekker slank gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij dat? Wow! Je krijgt zeker niet genoeg te eten daar in die 5*****resto's waar je komt, gezien dat ielige lijfje. Je zou eens wat pizza's moeten eten. De TS heeft vast nog wel een stukkie over
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef Fritztiaan het volgende:
En ik heb niks gemisd op duh lageree sgool, maarj i kv vind hetb nij jouw dde moiete gewoekn nkioer waards, snaapwe je?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ben lekker slank gewoon![]()
En ik ben gewoon lekker. IRL heb ik genoeg aandacht van echte chickies. Hou je bek en ga paardrijden eng kind. Paarden vinden het niet erg als je lelijk bnent
Fritziaan doet me toch denken aan dit plaatje:quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ben lekker slank gewoon![]()
En ik ben gewoon lekker. IRL heb ik genoeg aandacht van echte chickies. Hou je bek en ga paardrijden eng kind. Paarden vinden het niet erg als je lelijk bnent
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fritziaan doet me toch denken aan dit plaatje:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom
Hey, was jij niet diegene die liever 1000 woorden las dan 1 plaatje te bekijken? Dan lees je die tekst ook maar gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoi, ik vind het echt teveel tekst om te lezen. Kort het in en ik zal er nog eens een blik op werpen
echt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Ik heb bij Fritztiaan dit beeld op mijn netvlies staan:
[ afbeelding ]
Dat is toch dezelfde gozer, maar nu in zijn normale habitat?quote:
.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Hoe zien jullie eruit? Foto's van die 2 koeien hoef ik niet te zien, maar wel de andere users
Je staat op de website van Renate Broeders!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |