Kan te maken hebben met de afstelling van de tijdswaarneming. Gebeurt ook wel vaker op amateurniveau dat laan 1 leeg blijft, zodat de camera een beter beeld heeft.quote:
hoelaatquote:
oke mooi dat kan ik zienquote:
Ze zouden gewoon voor atletiek moeten gaan, maar zal wel niet. Maar atletiek kijk ik sowieso op de BBC.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zendt de NOS de wedstrijd rechtstreeks uit? Want het zit gelijk met het voetbal Nederland - Argentinië
Oh, dat gaat leuk worden in het voetbaltopic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zendt de NOS de wedstrijd rechtstreeks uit? Want het zit gelijk met het voetbal Nederland - Argentinië
zolang duurt het niet, dus van mij mogen ze tussen de wedstrijd wel even overschakelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon voor atletiek moeten gaan, maar zal wel niet. Maar atletiek kijk ik sowieso op de BBC.
Zeker dat ze even overschakelen lijkt me, wat maakt die 1 min nou uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar we zitten op de OS. Wat mij betreft af en toe overschakelen naar voetbal tussen andere sporten door, dat zal elke sportliefhebber beamen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zolang duurt het niet, dus van mij mogen ze tussen de wedstrijd wel even overschakelen.
dat mag ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar we zitten op de OS. Wat mij betreft af en toe overschakelen naar voetbal tussen andere sporten door, dat zal elke sportliefhebber beamen.
precies, zal je net zien dat er dan net gescoord wordtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:54 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zeker dat ze even overschakelen lijkt me, wat maakt die 1 min nou uit.
Die wedstrijd kunnen ze heus wel een paar minuten onderbreken. Lijkt me dat ze dit ook wel doen voor het koningsnummer, maarja, de NOS kennende weet je het maar nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:15 schreef Wilskracht het volgende:
Morgen is de 100m finale tijdens Nederland-Argentinie kwartfinale voetbal.
Iedereen met een beetje Olympisch inzicht zou ervoor kiezen om voetbal uberhaupt niet als uitgangspunt te nemen in de live-uitzending.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Vorige voetbalwedstrijd werd ook even onderbroken voor een halve finale judo. Okay, daar zat dan wel een Nederlander in en hadden we dus medaille kansen, maar voor de 100 meter zullen ze ook wel een paar minuten vrij maken lijkt me. Iedereen met een beetje Olympisch inzicht zou dat toch wel toe moeten juigen.
Eens, van mij mogen ze het zelfs helemaal afschaffen van de spelen, maar dat is een andere discussie die al in een paar andere topics wordt gevoerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje Olympisch inzicht zou ervoor kiezen om voetbal uberhaupt niet als uitgangspunt te nemen in de live-uitzending.
100m finale vs Nederland - Argentinie....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje Olympisch inzicht zou ervoor kiezen om voetbal uberhaupt niet als uitgangspunt te nemen in de live-uitzending.
Of Sporza.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon voor atletiek moeten gaan, maar zal wel niet. Maar atletiek kijk ik sowieso op de BBC.
Ja, dan mis je net die 100 meter-sprintfinale, want die duurt maar 10 seconden!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:54 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zeker dat ze even overschakelen lijkt me, wat maakt die 1 min nou uit.
De Belgen spelen om 12h , dacht ikquote:
Inderdaad. Olympisch voetbal. Who cares?:')quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:
100m finale vs Nederland - Argentinie....
Moeilijke keuze...
Van mij mag voetbal er ook uit.. Zelfs Kees Jansma had zoiets van.. ik ben hier niet voor het voetbal gekomen
Je weer nooit bij de NOS, maar het zou toch wel redelijk triest zijn om het koningsnummer van de spelen niet live uit te zenden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze schakelden ook over toen er judo was, ik denk dat ze wel naar de 100 meter gaan. Maar zoals je al zei, je weet het nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je weer nooit bij de NOS, maar het zou toch wel redelijk triest zijn om het koningsnummer van de spelen niet live uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |