Wat mij betreft Bolt. Maar met de Amerikanen weet je het nooit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is nou eigenlijk de favoriet vanavond, Bolt of Powell (of Gay)?
ik ontken allesquote:
Bolt, VERUIT.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
Gay in ieder geval niet meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:10 schreef Leatherface het volgende:
Bolt loopt op reserve gewoon de winnende tijd van vier jaar eerder.
No gold, no cry!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:17 schreef Arcee het volgende:
Powell ook erg sterk.
Finale:Bolt vs. Powell
Hij leek zelfs iets uit te lopen en niet maximaal te finishen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:16 schreef Leatherface het volgende:
Arme Gay.
Ik gunde het hem eerlijk gezegd wel.
Hij zag zelf heus wel dat die kansloos was. Dan had die misschien wel in de finale gezeten, maar alsnog kansloos. Als die zijn kop had uitgestoken had die voor die andere Amerikaan gezeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij leek zelfs iets uit te lopen en niet maximaal te finishen.
Ik denk dat je Bolt ook om 3:30 uur 's nachts wakker kunt maken en dan loopt-ie losjes 9'85 in z'n ochtendjas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:22 schreef Commensaal het volgende:
Waarom is zo'n finale eigenlijk zo laat 's avonds? Zullen de tijden dan niet over het algemeen wat minder zijn omdat de atleten er al een hele dag op hebben zitten?
De enige doping die werkzaam is voor een 100m sprint zijn spierversterkende middelen. Vaak kan je aan het postuur of gezicht van de atleet zien of hij verdacht is. Greene is daar zo'n beetje het bekende schoolvoorbeeld van. Bij Bolt zie ik niets wat op AAS gebruik duidt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef teamlead het volgende:
Ik krijg een beetje een Ben Johnson gevoel.....
Zullen wel lekker uitslapen neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:22 schreef Commensaal het volgende:
Waarom is zo'n finale eigenlijk zo laat 's avonds? Zullen de tijden dan niet over het algemeen wat minder zijn omdat de atleten er al een hele dag op hebben zitten?
Tja , wat moet je denken van iemand die op z'n dooie gemakjes sneller loopt dan een hele hele reeks mannen die allemaal op doping betrapt zijn. Zowat elke gouden plak of wereldrecordhouder sinds Ben Johnson is betrapt geweest. Wat moet je dan denken van iemand die nog sneller loopt ? Ofwel komt hij van Mars , ofwel tjah ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
De enige doping die werkzaam is voor een 100m sprint zijn spierversterkende middelen. Vaak kan je aan het postuur of gezicht van de atleet zien of hij verdacht is. Greene is daar zo'n beetje het bekende schoolvoorbeeld van. Bij Bolt zie ik niets wat op AAS gebruik duidt.
Bovendien is dit niet de eerste onmenselijke prestatie (zowel in de atletiek als bij deze Spelen).
Vind het een beetje zwak om meteen dit soort suggestieve opmerkingen te maken. Als iedereen bij iedere topprestatie aan doping gaat denken kunnen we gelijk alle aantrekkelijke eigenschappen van topsport in de prullenbak gooien.
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:26 schreef LedZep het volgende:
[...]
Vind het een beetje zwak om meteen dit soort suggestieve opmerkingen te maken. Als iedereen bij iedere topprestatie aan doping gaat denken kunnen we gelijk alle aantrekkelijke eigenschappen van topsport in de prullenbak gooien.
dat is tegenwoordig toch de cultuur. Je bent schuldig voordat het bewezen isquote:
Joost, wat vind jij eigenlijk nog leuk aan sport kijken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja , wat moet je denken van iemand die op z'n dooie gemakjes sneller loopt dan een hele hele reeks mannen die allemaal op doping betrapt zijn. Zowat elke gouden plak of wereldrecordhouder sinds Ben Johnson is betrapt geweest. Wat moet je dan denken van iemand die nog sneller loopt ? Ofwel komt hij van Mars , ofwel tjah ...
Om het eens te duiden: ik vind de 100 m van Ben Johnson nog altijd een van de mooiste sportmomenten die ik gezien heb. Die explosie, die overmacht: gewéldig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:32 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Joost, wat vind jij eigenlijk nog leuk aan sport kijken?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:19 schreef wimderon het volgende:
Usain Bolt (Trelawny, 1986)
Opmerkelijk is dat hij bijna 2 meter is en een totaal andere bouw heeft dan de topsprinters van de laatste jaren.
Inderdaad, zie ook de OP. Bolt heeft een natuurlijke bouw en loopt op souplesse. Mooi om te zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:26 schreef LedZep het volgende:
De enige doping die werkzaam is voor een 100m sprint zijn spierversterkende middelen. Vaak kan je aan het postuur of gezicht van de atleet zien of hij verdacht is. Greene is daar zo'n beetje het bekende schoolvoorbeeld van. Bij Bolt zie ik niets wat op AAS gebruik duidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |