Als ze dat doen hebben ze geen verstand of besef van welke impact de 100m heeft op een OS. Maar ik denk niet dat ze zo dom zullen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je weer nooit bij de NOS, maar het zou toch wel redelijk triest zijn om het koningsnummer van de spelen niet live uit te zenden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik wil in het gevoel komen en weten in welke baan ze lopen.
Is de de finale van de 100 meter sprint voor mannen niet zo ongeveer het koningsnummer van de hele Olympische Spelen? Het is in elk geval met afstand mijn favoriete onderdeel van de OS.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als ze dat doen hebben ze geen verstand of besef van welke impact de 100m heeft op een OS. Maar ik denk niet dat ze zo dom zullen zijn.
Misschien is 10 minuten nog te weinig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel wel over. Dat doe ik al tien minuten voor de race. Ik wil in het gevoel komen en weten in welke baan ze lopen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is de de finale van de 100 meter sprint voor mannen niet zo ongeveer het koningsnummer van de hele Olympische Spelen? Het is in elk geval met afstand mijn favoriete onderdeel van de OS.
Bedoel je Ato Boldon? Ik heb het niet gezien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een race van Bolt vanmiddag zeg
Zo makkelijk onder de 10 s
Dat is een hondermeterloper die vier jaar geleden liep en die uit Trinidad en Tobago kwam. Maar ik weet niet of die wordt bedoeld. Hoe heet Bolt verder dan?quote:
Nee, Usain Bolt. Liep 9,92 alsof ie de hond aan het uitlaten was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je Ato Boldon? Ik heb het niet gezien.
Oké.quote:
quote:Liep 9,92 alsof ie de hond aan het uitlaten was.
en 2 vingers in zijn neusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef Bullebak het volgende:
Was mooi indd, hij kon nog wel een koprol tussendoor maken en nog winnen.
Heeft iemand er een filmpje van?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
.....
Bedankt. Geweldige race nderdaad van Bolt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Lage kwaliteit , maar kom :
Bedankt, maar het filmpje werkt helaas niet (meer).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:27 schreef Zoot het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Betere kwaliteit incl. zijn reactie. Dit wordt genieten morgen vanmiddag
Voor atletiek kan je hier kijken (6 uur van de tijden aftrekken).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar het filmpje werkt helaas niet (meer).
Wat is precies het schema voor vanmiddag (het liefst met andere sporten erbij)?
Bedankt!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Voor atletiek kan je hier kijken (6 uur van de tijden aftrekken).
Voor alle sporten vind ik het schema van de NOS wel handig.
Ja, da's waar. Da's ook al snel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:33 schreef PieterBas het volgende:
De halve finale is trouwens om 14.05
Helemaal hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel wel over. Dat doe ik al tien minuten voor de race. Ik wil in het gevoel komen en weten in welke baan ze lopen.
Ja, met wapperend shirtje ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:06 schreef Bruce117 het volgende:
OMG, wat ziet het er bij Bolt toch makkelijk uit.
Bewaart ie tot in de finale (of na de dopingtests)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:06 schreef Bruce117 het volgende:
Die had het Wereldrecord kunnen pakken lijkt me zo.
Geweldig inderdaad. Hij jogde gewoon.quote:
Ik vraag me af wat hij vanavond loopt. Hoop 9.60 ofzo.quote:
Zit je aan de stanozolol, TL?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef teamlead het volgende:
Ik krijg een beetje een Ben Johnson gevoel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |