Dat kan je op eigen kracht regelen, zodra je je rijbewijs heb gehaald is het nog een halfjaar geldig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef pekel het volgende:
Alleen vraag ik me af hoe het zit met het theorie-examen. Kun je dat geheel op eigen kracht regelen? Zelf dus een boekje halen en leren..
Je draait theorie en rijbewijs om?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat kan je op eigen kracht regelen, zodra je je rijbewijs heb gehaald is het nog een halfjaar geldig.
In die tussentijd moet je je theorie gehaald hebben.
Niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:58 schreef Bobsch het volgende:
In hoeverre is het anders dan het praktijkexamen?
Is inderdaad exact hetzelfde. Ik kwam binnen daar in het CBR met me rijinstructrice, nou even wachten en daarna mochten we een zaal in vol met tafeltjes, wij hadden dan tafeltje 19 waar de examinatrice zat. Even doorgenomen hoe of wat er vandaag zou plaatsvinden, en dat je dus je bijzondere verrichtingen kan afschrijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:58 schreef Bobsch het volgende:
Pff... dadelijk m'n ongeveer 25e les, even een uurtje inkomen voor de TTT van morgen. Ik ben nu al zenuwachtig...... In hoeverre is het anders dan het praktijkexamen?
Ja, laat je niet opnaaien door (opmerkingen van) anderen.quote:
Gewoon tegen je instructrice zeggen dat het demotiverend voor jou werkt, zolang jij dat niet aangeeft weet je instructrice dat ook niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:14 schreef gliterroze het volgende:
Ugh voelde me zo zelfverzekerd dat ik het ga halen, mijn instructrice maakt mij erg onzeker en maakt steeds opmerkingen van 'het is echt niet erg als je er 2x over doet' enzo. Ik heb nu door dat ik alleen door haar opmerkingen denk dat ik het niet ga halen. Toen ik nog geen datum had reed ik heel goed en had ik het idee dat ik het zo zou halen. Over 1,5 week al afrijden, nog 2 lessen van 1,5 uur...
Ik heb ECHT problemen met routes uit mijn hoofd leren. Ik heb ze nu wel 40x gereden maar weet het nog steeds niet goed. Enige tips? Ik rij vanaf rijswijk.
werken nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:45 schreef dery1990 het volgende:
Hier zijn de fotos die ik nog zou uploaden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was ook heel slecht met de routes! En wat gebeurde bij mijn afrijden? Ik kreeg een coördinatiepunt waar ik heen moest rijden. Ik heb het echter slim opgelost. Ben gewoon op de fiets gaan zitten en heb de kortste routes zelf gefietst en dan een aantal herkenbare punten in mijn hoofd opgeslagen, dan is het een eitje!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:14 schreef gliterroze het volgende:
Ugh voelde me zo zelfverzekerd dat ik het ga halen, mijn instructrice maakt mij erg onzeker en maakt steeds opmerkingen van 'het is echt niet erg als je er 2x over doet' enzo. Ik heb nu door dat ik alleen door haar opmerkingen denk dat ik het niet ga halen. Toen ik nog geen datum had reed ik heel goed en had ik het idee dat ik het zo zou halen. Over 1,5 week al afrijden, nog 2 lessen van 1,5 uur...
Ik heb ECHT problemen met routes uit mijn hoofd leren. Ik heb ze nu wel 40x gereden maar weet het nog steeds niet goed. Enige tips? Ik rij vanaf rijswijk.
Haha ja ben er wel blij mee. Alleen merk wel dat ik al zo'n beetje half gepland sta om mijn moeder op te halen van het werk, m'n vriendin op te halen als ze naar mij komt of boodschappen te gaan doen. Het rijbewijs is echt niet alleen voor jezelfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tof van je oudersHoe ging het rijden in je eentje?
Ik zat ook altijd met mn instructeur te grappen over routes oefenen op de fiets. En dan heel hard fietsen over de snelweg
pics van vriendin please?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:11 schreef donpsp het volgende:
[..]
m'n vriendin op te halen als ze naar mij komt of boodschappen te gaan doen.
Nog niet, vrijdag (eindelijk) m'n rijbewijs ophalen en zaterdag komen m'n ouders langs (wonen nogal ver weg) dus mag vast wel even hun auto misbruikenquote:
Haha, kan me nog wel herinneren dat ik ook een keer 'mis' trapte tijdens een rijles. Alleen ging ik vol op 't gaspedaal staan in plaats van op de rem... Dat gaf ook wel een leuke reactie bij m'n instructeur.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef pinquit het volgende:
wat een rotles vandaag![]()
t ging echt niet. zelfs een keer hard op de rem getrapt ipv het gaspedaalecht hoor. grr soms heb je zo'n dag he.
Ja inderdaad, dat heb ik ook wel 's gehad, de volgende keer gaat het vast weer beter! TTT heb ik trouwens niet gehaald, helaasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef pinquit het volgende:
wat een rotles vandaag![]()
t ging echt niet. zelfs een keer hard op de rem getrapt ipv het gaspedaalecht hoor. grr soms heb je zo'n dag he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |